

Marci mam ten silnik, jestem z tego powodu bardzo szczesliwy i jak dla mnie to on jedzie i jest w zupelnosci wystarczajacy (wystarczy miec pojecie i troszke go podkrecic)



Plusy:
Od dupy strony....
DPF - brak
Czujniki zwiazane z DPF - brak
Katalizator - brak
Kolo dwumasowe - brak
EGR - brak
Pompa wtryskowa CR - brak (pompa mechaniczna)
Wtryski CR - brak
Lancuch rozrzadu - brak (kola zebate)
Tuleje cylindrow wymienne

Przeplywomierz - brak
Turbina najzwyklejsza jaka byla wyprodukowana
Elektrozawory podcisnieniowe - brak
Odpalenie silnika i jazda bez pradu (mozna nie miec akumulatora, alternatora zeby pojechac dalej)
Silnik debiloodporny....w krajach takich jak Filipiny, Tajlandia i w ogole Afryka to jest silnik na wage zlota.
Minusy:
Zalecana wymiana oleju co 10k lub 6 miesiecy (duzo jezdzac mozna to odczuc)
i chyba to tyle

Wiem kolego Marci ze wolisz nowsze generacje ale ja wole stare konstrukcje
