Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
andysz
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: ndz cze 04, 2006 6:08 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: andysz » wt mar 13, 2007 8:46 pm
Da się tanio!

To może napisz co się da tanio zrobić. A tak reasumując po każdym wyjeździe mam kupę rzeczy do roboty.
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » wt mar 13, 2007 9:01 pm
andysz pisze: A tak reasumując po każdym wyjeździe mam kupę rzeczy do roboty.
Niby dlaczego ? Masz takiego syfa czy jezdzic nie umiesz

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
gkozi
-

- Posty: 1497
- Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
- Lokalizacja: zielonogórskie
Post
autor: gkozi » wt mar 13, 2007 9:29 pm
oki - no to jak z felgami - standardowe stalowki przyjmą 33" x 12,5 " ?
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
-
montero
-

- Posty: 8968
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » wt mar 13, 2007 9:53 pm
Najpopularniejszy AT'ek czyli BFG nie wystepuje w rozmiarze 33x10,5, a szkoda, bo taki bym wybral. Mam 33x12,5 AT i jest odczuwalnie gorzej na koleinach, niz bylo na 33x10,5 MT. Za to w zimie na sliskim na AT jest o niebo lepiej, niz bylo na MT, co nie znaczy, ze nie da sie jezdzic na MT caly rok. Gdybym mial ponownie wybierac, wybralbym 33x10,5 MT.
Tak samo se myślę, a nie można by bfg AT255/ileśtam/16 to będzie 33/10.5
Obwód toczny prawie taki sam?
-
Waldemar.
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pt lut 09, 2007 9:11 pm
- Lokalizacja: 4x4.Brodnica
Post
autor: Waldemar. » śr mar 14, 2007 10:31 am
montero pisze:Tak samo se myślę, a nie można by bfg AT255/ileśtam/16 to będzie 33/10.5
255/85R16 AT-również nie występuje, MT-nie wiem jak fizycznie, ale w ofercie jest dostępna...
-
andysz
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: ndz cze 04, 2006 6:08 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: andysz » śr mar 14, 2007 7:05 pm
Marcin-Kraków pisze:andysz pisze: A tak reasumując po każdym wyjeździe mam kupę rzeczy do roboty.
Niby dlaczego ? Masz takiego syfa czy jezdzic nie umiesz

Niewiem ciężko stwierdzić. Szkoda, że nie byłeś na żubrach w podolanach 10 marca byś mi pokazał jak się jeździ.
-
maristez

- Posty: 2277
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
- Lokalizacja: 4x4.net.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maristez » śr mar 14, 2007 7:24 pm
gkozi. jak chcesz to mam jakies tam luzem bfg mt 33x12,5 i podjedzesz do oponiarza niech wrzuci i zobaczsz czy ma to sens. ostatecznie mam na suce nowy komplecik bfg mt 33.12,5 mozesz przymiareczke zrobic. i fele do parcha tez mam gdzies. jutro ci zmierze jakie szerokie sa.
-
gkozi
-

- Posty: 1497
- Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
- Lokalizacja: zielonogórskie
Post
autor: gkozi » śr mar 14, 2007 9:46 pm
ech ... nie ma to jak "bratnia pomoc"
jak będzie okazja to skorzystam i przymierze - tylko dopóki zawieszenie jest jakie jest to nie ma co mierzyć większych kółek
więc wyciągam teoretyczne informacje od kolegów z forum
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
-
daniels
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 9:37 pm
- Lokalizacja: bielsko-biała
Post
autor: daniels » śr mar 14, 2007 11:27 pm
tez polecam szerokość 10,5. odkąd takie założyłem skończyły sie problemy ze znoszeniem w koleinach

patrol k-260 2.8td
są zasady... niema granic!
-
montero
-

- Posty: 8968
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » czw mar 15, 2007 10:06 pm
@Waldemar
255/85R16 AT-również nie występuje, MT-nie wiem jak fizycznie, ale w ofercie jest dostępna...
Byłem w mylnym błędzie...
Kurka wodna,nie ma takiego cienkiego ateka BF 10.5 o średnicy zbliżonej do 33 ,a mtek jest 10.5 na 33.Bardziej potrzebny byłby chyba atek w takim rozmiarze...
-
Waldemar.
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pt lut 09, 2007 9:11 pm
- Lokalizacja: 4x4.Brodnica
Post
autor: Waldemar. » czw mar 15, 2007 10:19 pm
Kurka wodna,nie ma takiego cienkiego ateka BF 10.5 o średnicy zbliżonej do 33 ,a mtek jest 10.5 na 33.Bardziej potrzebny byłby chyba atek w takim rozmiarze...
Jest 265/75R16, ale to 32 cale...
-
maciej9876
-

- Posty: 110
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 6:52 pm
Post
autor: maciej9876 » czw mar 22, 2007 10:16 am
andysz pisze:Ja niedawno przerabiałem długiego. Lift 100mm na sprężynach (900zł), amortyzatory trail master, opony GY Wrangler 33x12,5 w....
Kupiłes 4 spręzyny za 900 zł, gdzie

-
Pawełek 1971

- Posty: 374
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Pawełek 1971 » czw mar 22, 2007 10:18 am
Iron man kosztuje kpl 4 sprężyn +2" coś około 1100 zł
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty
-
maciej9876
-

- Posty: 110
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 6:52 pm
Post
autor: maciej9876 » czw mar 22, 2007 10:19 am
Ej chłopaki ..................... Czy 10 cm liftu wystarczy do gr y60 , bo zastanawiam sie czy przy 33" nie bedzie sie bujał przy dużych prędkośc
( wiem że bedzie troche ale chodzi mi że nie bedzie nie do utrzymania na drodze)??
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » czw mar 22, 2007 11:59 am
maciej9876 pisze:chodzi mi że nie bedzie nie do utrzymania na drodze
Bedzie nie do utrzymania. Zmien zamilowania i zajmij sie tuningem maluchow. Tam jest wiekszy wybor dobr tuningowych i naklejki sa w kazdym sklepie.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
maciej9876
-

- Posty: 110
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 6:52 pm
Post
autor: maciej9876 » czw mar 22, 2007 12:48 pm
MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » czw mar 22, 2007 12:59 pm
maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
Nie KRZYCZ

To niegrzeczne
(wylacz Capslock przy pisaniu)
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw mar 22, 2007 1:01 pm
maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
K 160 jest na resorach

-
czaya

- Posty: 2098
- Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czaya » czw mar 22, 2007 1:03 pm
Adamo pisze:maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
K 160 jest na resorach

jesteś pewien ?
te na 30 calowych kołach są napewno na spręzynie ...

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw mar 22, 2007 1:08 pm
czaykowski pisze:Adamo pisze:maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
K 160 jest na resorach

jesteś pewien ?
te na 30 calowych kołach są napewno na spręzynie ...

Cholerka...nie spojrzałem przed zmianą na resory

-
pyntront
-

- Posty: 1073
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pyntront » czw mar 22, 2007 1:14 pm
Adamo pisze:maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
K 160 jest na resorach

Znaczy czaby GRata przemotać na resory i będzie lepiej robił

Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw mar 22, 2007 1:33 pm
pyntront pisze:Adamo pisze:maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
K 160 jest na resorach

Znaczy czaby GRata przemotać na resory i będzie lepiej robił

Jeszcze trzeba kapcie 30" dokupić

-
andysz
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: ndz cze 04, 2006 6:08 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: andysz » ndz mar 25, 2007 6:53 pm
maciej9876 pisze: Kupiłes 4 spręzyny za 900 zł, gdzie

POLSPRING Poznań robią na zamówienie
-
suziXL
-

- Posty: 5219
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Maidstone
Post
autor: suziXL » ndz mar 25, 2007 6:58 pm
andysz pisze:maciej9876 pisze: Kupiłes 4 spręzyny za 900 zł, gdzie

POLSPRING Poznań robią na zamówienie
w Poznaniu to jest POSPRING

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
-
SiwyJeep
-

- Posty: 133
- Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: SiwyJeep » sob kwie 14, 2007 6:54 pm
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości