motamy średniego potworka - GRata - komentarze mile widziane

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
andysz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 6:08 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: andysz » wt mar 13, 2007 8:46 pm

Da się tanio! :lol: To może napisz co się da tanio zrobić. A tak reasumując po każdym wyjeździe mam kupę rzeczy do roboty.

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » wt mar 13, 2007 9:01 pm

andysz pisze: A tak reasumując po każdym wyjeździe mam kupę rzeczy do roboty.
Niby dlaczego ? Masz takiego syfa czy jezdzic nie umiesz :)21
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » wt mar 13, 2007 9:29 pm

oki - no to jak z felgami - standardowe stalowki przyjmą 33" x 12,5 " ?
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: montero » wt mar 13, 2007 9:53 pm

Najpopularniejszy AT'ek czyli BFG nie wystepuje w rozmiarze 33x10,5, a szkoda, bo taki bym wybral. Mam 33x12,5 AT i jest odczuwalnie gorzej na koleinach, niz bylo na 33x10,5 MT. Za to w zimie na sliskim na AT jest o niebo lepiej, niz bylo na MT, co nie znaczy, ze nie da sie jezdzic na MT caly rok. Gdybym mial ponownie wybierac, wybralbym 33x10,5 MT.
Tak samo se myślę, a nie można by bfg AT255/ileśtam/16 to będzie 33/10.5

Obwód toczny prawie taki sam?

Awatar użytkownika
Waldemar.
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: pt lut 09, 2007 9:11 pm
Lokalizacja: 4x4.Brodnica

Post autor: Waldemar. » śr mar 14, 2007 10:31 am

montero pisze:
Tak samo se myślę, a nie można by bfg AT255/ileśtam/16 to będzie 33/10.5
255/85R16 AT-również nie występuje, MT-nie wiem jak fizycznie, ale w ofercie jest dostępna...

Awatar użytkownika
andysz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 6:08 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: andysz » śr mar 14, 2007 7:05 pm

Marcin-Kraków pisze:
andysz pisze: A tak reasumując po każdym wyjeździe mam kupę rzeczy do roboty.
Niby dlaczego ? Masz takiego syfa czy jezdzic nie umiesz :)21
Niewiem ciężko stwierdzić. Szkoda, że nie byłeś na żubrach w podolanach 10 marca byś mi pokazał jak się jeździ.

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » śr mar 14, 2007 7:24 pm

gkozi. jak chcesz to mam jakies tam luzem bfg mt 33x12,5 i podjedzesz do oponiarza niech wrzuci i zobaczsz czy ma to sens. ostatecznie mam na suce nowy komplecik bfg mt 33.12,5 mozesz przymiareczke zrobic. i fele do parcha tez mam gdzies. jutro ci zmierze jakie szerokie sa.

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » śr mar 14, 2007 9:46 pm

ech ... nie ma to jak "bratnia pomoc" :wink:


jak będzie okazja to skorzystam i przymierze - tylko dopóki zawieszenie jest jakie jest to nie ma co mierzyć większych kółek

więc wyciągam teoretyczne informacje od kolegów z forum
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
daniels
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 9:37 pm
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: daniels » śr mar 14, 2007 11:27 pm

tez polecam szerokość 10,5. odkąd takie założyłem skończyły sie problemy ze znoszeniem w koleinach :)2
patrol k-260 2.8td
są zasady... niema granic!

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: montero » czw mar 15, 2007 10:06 pm

@Waldemar
255/85R16 AT-również nie występuje, MT-nie wiem jak fizycznie, ale w ofercie jest dostępna...
Byłem w mylnym błędzie...

Kurka wodna,nie ma takiego cienkiego ateka BF 10.5 o średnicy zbliżonej do 33 ,a mtek jest 10.5 na 33.Bardziej potrzebny byłby chyba atek w takim rozmiarze...

Awatar użytkownika
Waldemar.
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: pt lut 09, 2007 9:11 pm
Lokalizacja: 4x4.Brodnica

Post autor: Waldemar. » czw mar 15, 2007 10:19 pm

Kurka wodna,nie ma takiego cienkiego ateka BF 10.5 o średnicy zbliżonej do 33 ,a mtek jest 10.5 na 33.Bardziej potrzebny byłby chyba atek w takim rozmiarze...
Jest 265/75R16, ale to 32 cale...

Awatar użytkownika
maciej9876
 
 
Posty: 110
Rejestracja: pt mar 16, 2007 6:52 pm

Post autor: maciej9876 » czw mar 22, 2007 10:16 am

andysz pisze:Ja niedawno przerabiałem długiego. Lift 100mm na sprężynach (900zł), amortyzatory trail master, opony GY Wrangler 33x12,5 w....
Kupiłes 4 spręzyny za 900 zł, gdzie ??

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » czw mar 22, 2007 10:18 am

Iron man kosztuje kpl 4 sprężyn +2" coś około 1100 zł
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
maciej9876
 
 
Posty: 110
Rejestracja: pt mar 16, 2007 6:52 pm

Post autor: maciej9876 » czw mar 22, 2007 10:19 am

Ej chłopaki ..................... Czy 10 cm liftu wystarczy do gr y60 , bo zastanawiam sie czy przy 33" nie bedzie sie bujał przy dużych prędkośc
( wiem że bedzie troche ale chodzi mi że nie bedzie nie do utrzymania na drodze)??

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » czw mar 22, 2007 11:59 am

maciej9876 pisze:chodzi mi że nie bedzie nie do utrzymania na drodze
Bedzie nie do utrzymania. Zmien zamilowania i zajmij sie tuningem maluchow. Tam jest wiekszy wybor dobr tuningowych i naklejki sa w kazdym sklepie.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
maciej9876
 
 
Posty: 110
Rejestracja: pt mar 16, 2007 6:52 pm

Post autor: maciej9876 » czw mar 22, 2007 12:48 pm

MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » czw mar 22, 2007 12:59 pm

maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
Nie KRZYCZ !! To niegrzeczne :)
(wylacz Capslock przy pisaniu)
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw mar 22, 2007 1:01 pm

maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
K 160 jest na resorach :)21

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » czw mar 22, 2007 1:03 pm

Adamo pisze:
maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
K 160 jest na resorach :)21
jesteś pewien ?
te na 30 calowych kołach są napewno na spręzynie ...

:)21

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw mar 22, 2007 1:08 pm

czaykowski pisze:
Adamo pisze:
maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
K 160 jest na resorach :)21
jesteś pewien ?
te na 30 calowych kołach są napewno na spręzynie ...

:)21
Cholerka...nie spojrzałem przed zmianą na resory :)21

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » czw mar 22, 2007 1:14 pm

Adamo pisze:
maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
K 160 jest na resorach :)21
Znaczy czaby GRata przemotać na resory i będzie lepiej robił :)21
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw mar 22, 2007 1:33 pm

pyntront pisze:
Adamo pisze:
maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
K 160 jest na resorach :)21
Znaczy czaby GRata przemotać na resory i będzie lepiej robił :)21
Jeszcze trzeba kapcie 30" dokupić :roll:

Awatar użytkownika
andysz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 6:08 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: andysz » ndz mar 25, 2007 6:53 pm

maciej9876 pisze: Kupiłes 4 spręzyny za 900 zł, gdzie ??
POLSPRING Poznań robią na zamówienie

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » ndz mar 25, 2007 6:58 pm

andysz pisze:
maciej9876 pisze: Kupiłes 4 spręzyny za 900 zł, gdzie ??
POLSPRING Poznań robią na zamówienie
w Poznaniu to jest POSPRING :)1
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
SiwyJeep
 
 
Posty: 133
Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: SiwyJeep » sob kwie 14, 2007 6:54 pm

maciej9876 pisze:MóJ KUMPEL MA K160 PODNIESIONEGO NA 23 CM I JAKOś NIE JEST GO TRUDNO UTRZYMAC NA KAPCIACH 30"
:o :o :o :o :o :o :o
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości