Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » wt kwie 10, 2007 11:13 am
JackY61 pisze:N2O pisze:chciało im sie wymieniać w ASO ?

chciec pewnie im sie nie chcialo, ale przynajmniej mudder kable ma nowe haha
oj się im nie chciało ale zmienili ale to dlatego że w Krakowie pojęcia o Lr-ach nie mają
@suziXL Kukułka zakłóca pracę gongu i stąd problem z liftingiem chyba

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » wt kwie 10, 2007 4:59 pm
koledzy nierobiac nowego tematu, kupuje wlasnie sprzegielka, powiedzcie czy sprzegielka od GR Y60 beda pasowaly do hiszpana
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
strzelmiś
-

- Posty: 200
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 10:47 pm
- Lokalizacja: Strzelin /Dolny Śląsk
Post
autor: strzelmiś » sob cze 05, 2010 7:06 am
Aby nie tworzyć kolejnych wątków zapytam tutaj.
Któryś z Was na początku roku zaproponował w miejscu, którego nie mogę odnaleźć, aby wywalić niepewny elektrozaworek, wężyki wciągnąć do budy i tu przełączać to ręcznie. Pomysł mi się spodobał, byle nie wychodzić z auta i nie robić tego za każdym razem podnosząc maskę.
czego użyć w środku by wężyki przełączać? Czy wiecie o co w tym chodzi i ewentualnie jak to zrobić? Z tego co słabo pamiętam, to chodziło o jakiś rozdzielacz czy trójniczek (może nawet ze sklepu hydraulicznego czy innego). Może coś takiego z kranikiem przekierowującym powietrze raz na jeden raz na drugi wężyk...
U mnie blokada działa różnie i potrafi się załączyć sama jadąc nawet z napędem na sam tył. Dlatego oba wężyki są wypięte i aby je Diff Lock załączyć muszę nurkować pod maskę.
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » sob cze 05, 2010 6:41 pm
Doktor200 pisze:koledzy nierobiac nowego tematu, kupuje wlasnie sprzegielka, powiedzcie czy sprzegielka od GR Y60 beda pasowaly do hiszpana
nie
-
krzys6505

- Posty: 449
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 8:20 pm
Post
autor: krzys6505 » sob cze 05, 2010 8:40 pm
strzelmiś pisze:Aby nie tworzyć kolejnych wątków zapytam tutaj. rozdzielacz czy trójniczek ...coś takiego z kranikiem przekierowującym powietrze raz na jeden raz na drugi wężyk...
A może weź no sobie kup używki zaworów za 2 stówki i nie kombinuj jak koń pod górę bo mam wrażenie że fotografia lepiej Ci wychodzi jak mechanika. (Avatar)
-
strzelmiś
-

- Posty: 200
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 10:47 pm
- Lokalizacja: Strzelin /Dolny Śląsk
Post
autor: strzelmiś » sob cze 05, 2010 9:34 pm
Tak chciałem zrobić, ale to właśnie na tym forum mi to odradzono twierdząc, że elektrozawory w Patrolu są wadliwie i załatwiły już nie jedną blokadę. A wtedy zapłacę nie dwie stówki, tylko 2200zł za naprawę całego mechanizmu. Nie mogę znaleźć tego pomysłu (tak jakby ktoś go wykasował), ale podsunął to ktoś, kto Nissany zna bardzo dobrze i nie jednego już rozebrał i złożył. Sam bym na taki pomysł nie wpadł. Stąd pytam czy wiecie o co chodzi?
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
-
krzys6505

- Posty: 449
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 8:20 pm
Post
autor: krzys6505 » sob cze 05, 2010 9:43 pm
To może już go nie ma bo miał DOBRE pomysły?
-
strzelmiś
-

- Posty: 200
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 10:47 pm
- Lokalizacja: Strzelin /Dolny Śląsk
Post
autor: strzelmiś » sob cze 05, 2010 9:57 pm
Oj szkoda, że to gdzieś zginęło i nie pamiętam jego nicka, ale miał postów 10 razy więcej niż Ty i 30 razy częściej pisał niż ja. Z tego co pamiętam, to bardzo rzeczowo. Zły jestem, że nie mogę tego znaleźć, bo zgodził byś się z jego pomysłem. Rozwiązanie czym prostsze, tym pewniejsze i taki był jego patent, który sam u siebie stosował. Coś kojarzę, że znał przypadki nie do końca wpinających elektrozaworów i dlatego je wywalił zastępując chyba ręcznym przekierowaniem podciśnienia do diff locka? Ale głowy nie dam. Kurcze, czytałem to gdzieś w lutym i szczegółów nie pamiętam.
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
-
iras01
-

- Posty: 1257
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 11:34 pm
- Lokalizacja: goleniow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iras01 » sob cze 05, 2010 9:59 pm
wystarczy ze dasz do kabiny pojedynczy wezyk z podcisnieniem i dwa bezposrednio od blokady...potem tylko zamiana i gotowe
Gr 850Nm mi sie marzy :)
-
krzys6505

- Posty: 449
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 8:20 pm
Post
autor: krzys6505 » sob cze 05, 2010 10:09 pm
Strzdelmiś czy ty jajca sobie robisz czy posty nabijasz?
Nie rozumiem po co rzeźbić w gównie jak masz gotowe rozwiązanie made in nissan które pracowało 15 lat i było dobre a ty teraz będziesz poprawiał.
To o czym piszesz dobre jest do wózków typu MADA FAKA
A zrób sobie co chcesz! Wstaw sobie zawór kulowy!! Będzie na wieki!
-
wskodziana

- Posty: 415
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: wskodziana » sob cze 05, 2010 10:27 pm
krzys6505 pisze:Strzdelmiś czy ty jajca sobie robisz czy posty nabijasz?
Nie rozumiem po co rzeźbić w gównie jak masz gotowe rozwiązanie made in nissan które pracowało 15 lat i było dobre a ty teraz będziesz poprawiał.
To o czym piszesz dobre jest do wózków typu MADA FAKA
A zrób sobie co chcesz! Wstaw sobie zawór kulowy!! Będzie na wieki!
Co Ty taki elektryczny dzisiaj

Więcej luzu i zrozumienia

-
krzys6505

- Posty: 449
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 8:20 pm
Post
autor: krzys6505 » sob cze 05, 2010 10:37 pm
Ale zrozumienia czego?
Że zaworki za 200 są złe i trzeba kminić dwa tygodnie, wydać 120 i wypracować 30 godzin?
NIE tego nie rozumiem
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » sob cze 05, 2010 10:39 pm
wywal EGRa i wykorzystaj zaworki od niego bo są te same, nawet kostka prądowa pasuje idealnie
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » ndz cze 06, 2010 1:52 pm
KarolSawiak pisze:wywal EGRa i wykorzystaj zaworki od niego bo są te same, nawet kostka prądowa pasuje idealnie
Dokladnie

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
strzelmiś
-

- Posty: 200
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 10:47 pm
- Lokalizacja: Strzelin /Dolny Śląsk
Post
autor: strzelmiś » ndz cze 06, 2010 8:52 pm
Co to jest ten EGR i skąd mam go wywalić? Muszę to powiedzieć mechanikowi, który większość rzeczy w Parchu mi porobił i świetnie sobie poradził, ale tu się wstrzymał, czekając na instrukcje, co robić dalej. Gdzie są te rzeczy, o których Karol mówisz: "wykorzystaj zaworki od niego bo są te same, nawet kostka prądowa pasuje idealnie"? Jak się do tego zabrać?
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » ndz cze 06, 2010 9:50 pm
jaki mechanik , sam se to zrobisz w 30 sekund , a zaworki od egra są chyba gdzieś na puszce filtra , a idą od bączka na kolektorze dolotowym, rzuć fotke swojego silnika to zaznaczę strzałką
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
strzelmiś
-

- Posty: 200
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 10:47 pm
- Lokalizacja: Strzelin /Dolny Śląsk
Post
autor: strzelmiś » ndz cze 06, 2010 10:46 pm
Dzięki cyknę jutro, bo dziś pociemniało mi

.
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
-
strzelmiś
-

- Posty: 200
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 10:47 pm
- Lokalizacja: Strzelin /Dolny Śląsk
Post
autor: strzelmiś » śr cze 09, 2010 7:35 am
Karol, wrzucam zdjęcia, abyś mógł mi pokazać, gdzie są te EGR-y?
I kolejne ujęcie
I jeszcze jedno

Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » śr cze 09, 2010 10:48 am
Dobre wieści to że masz EGRa . Na kolektorze dolotowym masz takowy bączek od egiera, od tego bączka idzie gumowa rurka i wchodzi gdzieś koło puszki filtra . Samego elektrozaworku od EGR nie widać na zdjęciu ale jest niemalże identyczny z tym z 3 zdjęcia od DiffLocka . Poszukaj zawór od EGR koło puszki filtra i podmień je . EGR wogóle zaślep koło bączka .
Uploaded with
ImageShack.us
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » śr cze 09, 2010 10:59 am
Te zaworki masz na puszce filtra .Wypnij kostkę i masz gotowe do wpięcia .
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
Kefas31
- jestem tu nowy...

- Posty: 27
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 10:03 pm
- Lokalizacja: Strzelin
Post
autor: Kefas31 » śr cze 09, 2010 9:34 pm
Dobrze że jest tych zaworków trochę w aucie bo można je podmieniać ostatnio w Vitarze żeby zadziałało turbo na podmiankę poszedł zaworek z EGR i autko odzyskało moc a EGR dostał kulkę i siedzi cicho
MiTuWisi Parcheo 2.8 w Dislu na 31"butach
-
strzelmiś
-

- Posty: 200
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 10:47 pm
- Lokalizacja: Strzelin /Dolny Śląsk
Post
autor: strzelmiś » śr cze 09, 2010 9:51 pm
Kefas, toż Ty jesteś z tego samego miasta co ja? Gdzie Cię można spotkać i kogo ze strzelińskich 4x4 znasz? Ja najczęściej pomykam niebieskim Land Cruiserem z dwoma małymi halogenami z przodu.
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
-
Rusek
-

- Posty: 199
- Rejestracja: pt lis 09, 2007 7:40 am
- Lokalizacja: WWA
Post
autor: Rusek » pt cze 11, 2010 4:53 pm
Kurde, a ja od kilku miesięcy smigam z mechanicznym przełącznikiem w postaci zaworka ze skelepu akwarystycznego

-
mik

- Posty: 2077
- Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: mik » pt cze 11, 2010 7:55 pm
KarolSawiak pisze:Dobre wieści to że masz EGRa .
Dobre to one może są, ale tylko w tym konkretnym przypadku.
EGR-a lepiej nie mieć niż mieć

-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » pt cze 11, 2010 8:04 pm
Lepiej mieć i zaślepić ,a zaworek za stopięćdziesiąt lub dwieście na aledrogo opylić . Kiedyś miałem Samuraia i jak go przerabiałem to tak go ogołociłem ze zbędnej szmeliny , co ją na aukcji opyliłem (fotele, katalizator , plandeka 4 osobowa , nadkola plastikowe , opony szosowe, zderzaki zbędne seryjne ), że pieniędzy na fajną wycieczkę starczyło .
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości