Nissan Patrol w wojsku
Moderator: Kosiarz
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
a w Plicji w Gdańsku to conajmniej 3 długie 260 szaleją
wiem bo niedaleko tego komisariatu mieszkam
a co do tych wojskowych to ja tez taki chce
!! Z takim to sie mozna lansowac ;p



Nissan Patrol K160 , 3.3 D , 33" MT
www.gdansk4x4.pl
www.gdansk4x4.pl
- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
2006
sewilla, nissan patrol hiszpańskiego czerwonego krzyża,
obstawa medyczna imprezy... nie tam jakiś koncert, rajd czy sylwester - po prostu: corrida

sewilla, nissan patrol hiszpańskiego czerwonego krzyża,
obstawa medyczna imprezy... nie tam jakiś koncert, rajd czy sylwester - po prostu: corrida


cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif
z Żmigrodzie albo Rawiczu policja tez ma na stanie nissana patrola, wersję krótkącaterpillar pisze:W Nowym Targu tez chyba widzialem policyjnego hiszpana długiego...
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Cos slabo szukaszRyszard Giedrojć pisze: Moze jakieś wskazówki, bo szukałem, ale wszystko bez zwiazku z patrolami.

Kod: Zaznacz cały
"In some European countries the Nissan Patrol was for a short while marketed as Ebro Patrol."

np. tutaj -> http://www.answers.com/topic/nissan-patrol
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Ebro robiono z perkinsami, ale 3,3D też są stosowane (na którejś oficjalnej wojskowej stronie u Hiszpanów są takie dane). Zresztą - mój Long też na początku swego żywota tam był uzywany. Jeden z wcześniejszych właścicieli - Niemiec - kupił go z hiszpańskiego demobilu (szkoda tylko, że jest ze zwykłymi mostami, a nie HD) i trochę go "ucywilizował"
. Udało mi się na szczęście odświeżyć jego militarny image. Swego czasu dałem fotkę w przyklejonym topicu ze zdjęciami. Pozdrawiam.
P.S.
Ciekawostka na jednym ze zdjęć podanych przez Bartasa: ciekawe rozwiązanie składanego snorkela, kto wie, czy nie skopiuję

P.S.
Ciekawostka na jednym ze zdjęć podanych przez Bartasa: ciekawe rozwiązanie składanego snorkela, kto wie, czy nie skopiuję

Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
W-160 3,3TD + Czapajew
- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
W moim Patrolu jest H-233B (czterosatelitowy) w wersji zwykłej (o półosiach nieodciążonych). Najbardziej wypasiona wersja militarna ma H-233B o półosiach odciążonych - jak w tym manualu:
http://www.liutas.lt/_pdf/nissan/patrol ... ter_RA.pdf
Pzdr.
http://www.liutas.lt/_pdf/nissan/patrol ... ter_RA.pdf
Pzdr.
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
W-160 3,3TD + Czapajew
Proste. W moście o półosiach odciążonych piasty kół są ułożyskowane na rurze mostu, półosie przenoszą tylko napęd od dyfra, jeśli półosie nie są odciążone, bęben hamulcowy i koło jest przykręcone do końca półosi, a ona sama dopiero jest łożyskowana w rurze mostu. Porównaj rysunki w manualach: ten z linku, który podałem w poprzednim poście, z czymś takim (podstawowy typ mostu w 160-ce):
http://liutas.lt/_pdf/nissan/patrol_160 ... ter_RA.pdf
A rysunek, który podajesz jest o tyle ciekawy, że tylny most tam pokazany, to zwykły H-233B, ale przedni to też czterosatelitowy H-233 stosowany w wersjach cywilnych raczej wyjątkowo (regułą jest stosowanie dwusatelitowych C-200 - słabszych i upierdliwszych w serwisie, bo nie ma on wyjmowanej główki z dyfrem i do jakiejkolwiek naprawy onego trzeba wywalać cały most).
Pzdr.
http://liutas.lt/_pdf/nissan/patrol_160 ... ter_RA.pdf
A rysunek, który podajesz jest o tyle ciekawy, że tylny most tam pokazany, to zwykły H-233B, ale przedni to też czterosatelitowy H-233 stosowany w wersjach cywilnych raczej wyjątkowo (regułą jest stosowanie dwusatelitowych C-200 - słabszych i upierdliwszych w serwisie, bo nie ma on wyjmowanej główki z dyfrem i do jakiejkolwiek naprawy onego trzeba wywalać cały most).
Pzdr.
Ostatnio zmieniony pn cze 18, 2007 7:20 pm przez Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
W-160 3,3TD + Czapajew
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości