Problem z Wiskoza w GR ??? czy warto blokowac na stałe ????

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Mixiorek
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 10:11 pm

Post autor: Mixiorek » ndz cze 24, 2007 11:21 am

a moze jeszcze od czegos innego pasuje ?? laguna 2.2 to juz wiadomo ze tak a co jeszcze ??
Człowiek nie wielbłąd musi jebnąć - (chlup)

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » ndz cze 24, 2007 1:03 pm

Ja bede drazyl temat Lublina. Ale dopiero jak sie cos uda to poinformuje. A zmoty nie zawsze sie udaja.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz cze 24, 2007 9:38 pm

suziXL pisze:jak jedziesz to tez powietrze stale wieje


jezdzilem ze spietym wikiem ponad rok i nic zlego sie nie dzialo z pompa, poza tym pompa jak juz wspomniano kosztuje 180 pln a nowe wisko 1800pln to pier... to wisko

a po spieciu wisko samochod ewidentnie robi sie mniej dynamiczny i wiecej pali

co do kwestii przechlodzenia silnika, to problem nie wystepuje, ale jesli ktos naprawde sie o to martwi to zawsze na zime mozna zdjac tunel wiatraka w ten sposob wydajnosc wentylatora sie mocno zmniejsza
te e - sprzedałeś parcha szuszuni- to wisko oddawaj.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz cze 24, 2007 9:38 pm

i drzwi..
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz cze 24, 2007 9:39 pm

i coś tam jeszcze - ale nie pamiętam
:)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Mixiorek
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 10:11 pm

Post autor: Mixiorek » ndz cze 24, 2007 9:53 pm

...a moze jakas wlasna regeneracja sie uda ?? :D poruszac w pozomie czy pionie troszeczke przemyc moze cos pomorze... albo plan B kupic ten specjalny zel, nawiercic i wlac nowego... :D ???? co myslicie o tym ?? 8)
Człowiek nie wielbłąd musi jebnąć - (chlup)

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » pn cze 25, 2007 9:23 am

@szary

parawisko poszlo z parchem, wodke Ci moge na hellowisku postawic
drzwi stoja sobie spokojnie u mnie w kanciapce, do biemdablju mi nie wchodza, ale jak bym forda od mej malzonki wydebil to zabiore ze soba jesli takie rozwiazanie pasi

i mi sie nie czepiac tu, no :)21
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
Tatuś
Posty: 681
Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Tatuś » pn cze 25, 2007 9:42 am

Marcin-Kraków pisze:Bylbym hipokryta gdybym napisal ze sam nie mam problemow z przegrzewaniem sie motoru. Walcze z tym systematycznie i metodycznie, wykluczajac czy naprawiajac poszczegolne elementy. Zostala mi jedynie wiskoza. Jak juz zmotam jakas i zadziala tak jak powinno napewno zrecenzuje.

Jak nic nie wymyślisz to dzwoń bo visco czeka 8)

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » pn cze 25, 2007 1:09 pm

suziXL pisze:@szary

parawisko poszlo z parchem, wodke Ci moge na hellowisku postawic
drzwi stoja sobie spokojnie u mnie w kanciapce, do biemdablju mi nie wchodza, ale jak bym forda od mej malzonki wydebil to zabiore ze soba jesli takie rozwiazanie pasi

i mi sie nie czepiac tu, no :)21
się nie czepiam - nie ma o co - jedynie o ratunkowe visco się pytam gdyż zostało ci pożyczone a co za tym idzie - wypada oddać albo wyprodukować taką samą parawiskozę i oddać - jak już zostało powiedziane- to gadget ratunkowy i zawsze muszę go mieć pod ręką
wódkę sobie sam postaw

:)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » pn cze 25, 2007 1:19 pm

problemu nie ma, parawisko wyprodukuje na dniach

komponenty leza w garazu (chyba)
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Post autor: mephi » pn cze 25, 2007 9:28 pm

Marcin-Kraków pisze:
Bylbym hipokryta gdybym napisal ze sam nie mam problemow z przegrzewaniem sie motoru. Walcze z tym systematycznie i metodycznie, wykluczajac czy naprawiajac poszczegolne elementy. Zostala mi jedynie wiskoza. Jak juz zmotam jakas i zadziala tak jak powinno napewno zrecenzuje.
Ja po wymianie rdzenia chłodnicy już nie odnotowuje niebiezpiecznych
zbliżeń ponad połowę skali TEMP.

Ale wypadło coś innego, szykuje mi się wymiana pompy wody - cieknie.
I pewnie jak zacznę rozbierać to ruszę wisko... Które robi bardzo
dobrze u mnie...
Kurcze jak to zdjąć żeby nie zepsuć :evil:
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pn cze 25, 2007 9:34 pm

po prostu odkręć

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pn cze 25, 2007 9:39 pm

i postaw w pionie
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn cze 25, 2007 9:55 pm

Wisko z Forda Transita, koszt chyba cos kolo 250zl, przetestowane na rajdach i dziala.
Po wymianie chlodnicy na FABRYCZNIE nowa znikaja wszelkie klopoty z przegrzewaniem.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

MANEY 81
Posty: 468
Rejestracja: sob mar 04, 2006 8:22 pm
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontaktowanie:

Post autor: MANEY 81 » wt cze 26, 2007 10:41 pm

Mixiorek pisze:kolego widze ze masz tez to cos z allegro ;p;p :lol: skuchaj a czy nie pali ci teraz wiecej albo wolniej sie wkreca sa jakies minusy ?? :D
Spalania mu raczej nie mierzę, wyraźnie słabsza "góra" i spadek V max, ale zato 100% bezpieczeństwo w terenie :)2 :)2 :)2 a ja lubie kiepić mojego(chyba w sumie już nie mojego...) Patrola więc uważam to rozwiązanie za optymalne.
Specjalistyczny Serwis Nissan Patrol Poznań 531-090-000

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » wt cze 26, 2007 11:01 pm

MANEY 81 pisze:[ale zato 100% bezpieczeństwo w terenie :)2 :)2 :)2
pomijajac przypadki naglego i intensywnego topienia w glebokiej H2O+wszelkie dodatki,
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
bulas
Posty: 781
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 6:31 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bulas » śr cze 27, 2007 7:29 am


MANEY 81
Posty: 468
Rejestracja: sob mar 04, 2006 8:22 pm
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontaktowanie:

Post autor: MANEY 81 » śr cze 27, 2007 5:30 pm

bulas pisze:http://s185.photobucket.com/albums/x156 ... raz025.jpg
Jakoś to to sobie radzi w wodzie
No tak faktycznie, zapomniałem że można to tak pokazać... z całą pewnością niema problemów z wjazdew w "stosunkowo głemboką" wodę :)21 :)21 :)21 :)21
Specjalistyczny Serwis Nissan Patrol Poznań 531-090-000

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Post autor: mephi » czw cze 28, 2007 8:02 am

bulas pisze:http://s185.photobucket.com/albums/x156 ... raz025.jpg
Jakoś to to sobie radzi w wodzie
A gdzie ten Parch ma kierunki z pozycjami ? :)21
http://s185.photobucket.com/albums/x156 ... raz026.jpg


Mój tak wyglądał jak w zimę, działał jako lodołamacz :evil:
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
quins
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: pn mar 26, 2007 7:11 pm
Kontaktowanie:

Post autor: quins » czw cze 28, 2007 1:41 pm

Niedawno mialem ten sam problem: nowe wicko za gruba kase czy elektryki. Nie wybralem ani jednego ani drugiego. Zalozylem wisko 11to lopatkowe od Lublina 3. Jedyna modyfikacja to gwint na walku trzymajacym wisko bo w Lublinach wiska sa przykrecane.

Mam je juz 3 miesiac i temperatura trzyma jak oryginal :)
Profesjonalne sklepy internetowe MaxShop http://www.max-shop.pl

Awatar użytkownika
Mixiorek
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 10:11 pm

Post autor: Mixiorek » czw cze 28, 2007 10:26 pm

Discotheque pisze:Wisko z Forda Transita, koszt chyba cos kolo 250zl, przetestowane na rajdach i dziala.
Po wymianie chlodnicy na FABRYCZNIE nowa znikaja wszelkie klopoty z przegrzewaniem.
witam kolego :D sluchaj z jakiego modelu to wisko masz od transita ?? jaki motor i czy duzo trzeba przerabiac ?? chyba za to sie wezme :)2 ??
Człowiek nie wielbłąd musi jebnąć - (chlup)

Awatar użytkownika
Mixiorek
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 10:11 pm

Post autor: Mixiorek » czw cze 28, 2007 10:29 pm

quins pisze:Niedawno mialem ten sam problem: nowe wicko za gruba kase czy elektryki. Nie wybralem ani jednego ani drugiego. Zalozylem wisko 11to lopatkowe od Lublina 3. Jedyna modyfikacja to gwint na walku trzymajacym wisko bo w Lublinach wiska sa przykrecane.

Mam je juz 3 miesiac i temperatura trzyma jak oryginal :)
witam kolego :D sluchaj duzo roboty jest przy tym wisku ?? trzeba cos toczyc czy jakies redukcje zrobic ?? masz caly wentylator od lublina widze...?? nie pasowal oryginalny na wisko lublina ??
Człowiek nie wielbłąd musi jebnąć - (chlup)

MANEY 81
Posty: 468
Rejestracja: sob mar 04, 2006 8:22 pm
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontaktowanie:

Post autor: MANEY 81 » pt cze 29, 2007 8:01 pm

mephi pisze:
bulas pisze:http://s185.photobucket.com/albums/x156 ... raz025.jpg
Jakoś to to sobie radzi w wodzie
A gdzie ten Parch ma kierunki z pozycjami ? :)21
http://s185.photobucket.com/albums/x156 ... raz026.jpg


Mój tak wyglądał jak w zimę, działał jako lodołamacz :evil:
Po zakupie 14'go kpl zrezgnowałem z takich zbędnych upiększeń
:)21 :)21 :)21 :)21
Specjalistyczny Serwis Nissan Patrol Poznań 531-090-000

Awatar użytkownika
quins
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: pn mar 26, 2007 7:11 pm
Kontaktowanie:

Post autor: quins » pt cze 29, 2007 10:06 pm

Z gory przepraszam za niefachowa terminologie - juz tlumacze jak mi to serwisanci zmotali:

- wisko od lublina ma gwint wewnetrzny okolo 31mm
- wisko moje ma 11 lopatek ale sa tez z mniejsza iloscia lopatek
- wisko w parchu jest na takiej flanszy, ktorej srednica tez ma okolo 31 mm

Wiec moje mechaniki, ktorych jak na razie pozdrawiam serdecznie :) odkrecili te flansze z wisko od silnika, obcieli gumowka i dali do tokarza zeby nagwintowal. Gwintowanie ponoc kosztowalo 70 zl. Flansze przykrecili do silnika, a do flanszy oryginalne wisko z Lublina :)

Teraz jak by mi wisko wysiadlo to w kazdym niemal sklepie , wkazdym niemal miescie a nawet miasteczku kupie wisko w ludzkiej cenie 300-400 zeta :)
Profesjonalne sklepy internetowe MaxShop http://www.max-shop.pl

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Re: Problem z Wiskoza w GR ??? czy warto blokowac na stałe ?

Post autor: XJeep » sob cze 30, 2007 9:04 am

Mixiorek pisze:(...) Ze wzgledu na to ze zbyt duza cena jest tej wiskozy 1699zl :cry: masakra :cry: a zadnych tanszych nie oryginalnych rzeczy nie kaza mi kupowac...(...)
w Poznaniu jest firma co sciaga wiskozy - maja do Parcha RD28 wisko NOWE zamiennik oryginala za 500 z groszami... !! brutto !!

mialem przez moment w rece wisko do LC 80 - niestety sciagneli do diesla a ja mam bene wiec oddalem !! ale wygladalo konkretnie a nie jedno juz wisko wymianialem w swoich autach... !!

jak co to dam namiary na firme... !! ale na PW coby wielkiego brata nie denerwic... :)21
Mixiorek pisze:...a i mam nadzieje ze od zblokowanego wiska chyba motor nie bedzie z opoznieniem wchodzil na obroty lub palil litra ropy wiecej 8) :D ?
oj bedzie... dodatkowo z bardzo daleka cie bedzie slychac... paru kolesi smiga na skreconych wiskozach... :)21

muli auto strasznie... !! :)3

mialem w FZJ80 z motorem 4,5 litra w benie niedawno zablokowane wisko... jak założyłem nowe to auto zmartwychwstało... !! a mam ponad 200 koniczkow pod maska... patrol z 2.8 troszku mniej... !!

pozatym zagladanie pod maske ze skreconym wiskiem jakos takie hard corowe ... :)21

w jeepie XJ tez przez moment mi sie zablokowalo dopóki nowego nei dalem...objaw ten sam...zamulone auto i palil jak smok... !!

widzialem tez co moze rozpedzony, urywalajcy sie metalowy wiatrak w jeepie zrobic z maska auta ... masakra... :)3
Ostatnio zmieniony sob cze 30, 2007 9:17 am przez XJeep, łącznie zmieniany 2 razy.
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości