witam, troche odgrzeje temat.
wczorja ogladłem 2,8TDi Gr lopng z 97 roku za 24 tys, brak wycieków, troche tylna szyba nie chciała sie podnosic i przednie drzwi kierowcy troche luzne na zawiasie ale to nie istotne. Odpaliłem silnik, własciciel stwierdił ze nie był palony od 5 dni dlatego nierówno pracuje, poppracował 5minut, trubawka sie rozgrzała obroty sie wyrównały elegancko, wcześniej dośc nierówno pracował. Wsiadłem i powoli gaz w podłoge, pieknie pracował, słychac ze zzdrowy okaz.
no i moje pytanie, czy warto dac tle za długiego GRa z 2,TDi? czy ni ejest to zamały silnik? jak z ewentualnym swapem na 3,3 albo po bandzie na 4,2
rozsądnu lift i oponki
2" liftu starczy pod 33" kapcie?
z góry dzieki za odp