chce kupic nissana patrola

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » wt wrz 18, 2007 9:37 pm

Tapeworm pisze:
N2O pisze:to albo trza szybko przekładać łapy albo kulkę mieć :)21
kulka jest do :)3 nadziałem się raz i mi wystarczy :)21
:
No ja tez chwaliłem sobie kulke bardzo do momentu gdy na pewnej szybkościówce nie dostałem nią w łokieć.... 8)
Dalej uważam, ze kulka byłaby OK ale pod wrunkiem, ze mozna by ja było składac..
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

afrodef
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: afrodef » wt wrz 18, 2007 9:45 pm

dzieki za opinie... będe szukał...
do klucz13: to że nie pisze posta za postem o pierdołach jak ty nie znaczy że nie śledze tematu...

życie nie kończy sie na forum... ochłoń...

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt wrz 18, 2007 10:44 pm

Peepuck! pisze:
Tapeworm pisze:
N2O pisze:to albo trza szybko przekładać łapy albo kulkę mieć :)21
kulka jest do :)3 nadziałem się raz i mi wystarczy :)21
:
No ja tez chwaliłem sobie kulke bardzo do momentu gdy na pewnej szybkościówce nie dostałem nią w łokieć.... 8)
Dalej uważam, ze kulka byłaby OK ale pod wrunkiem, ze mozna by ja było składac..
ja mam kierownicę z druta, w koleinach człowiek szybko się uczy gdzie kciuki trzymać :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » wt wrz 18, 2007 10:46 pm

Tapeworm pisze: ja mam kierownicę z druta, w koleinach człowiek szybko się uczy gdzie kciuki trzymać :)21
kolczastego?

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » wt wrz 18, 2007 10:53 pm

klucz13 pisze:Koleś już dawno olał temat a on żyje kasztanami :)21
nie wszyscy kasztanią dzień i noc :wink: czasem trzeba odpocząć :)21
@ Lecho co do kierownicy to manewry w błocie w zasadzie były niemożliwe, wyjazd z kolein trudny, parkowanie pod marketem zajmowało ilka minut a jazda między dżewami to był koszmar :)21 miałem kulke, i to co mówi Tapeworm rozwiazanie nie jest najlepsze zwłaszcza jak ci wyrywa kierownice (jeszcze mnie boli :)16 ) co dziwnego kolumna niewspomagana miała coś koło 1,5 obrotu więcej niż ta którą mam teraz. z tymi wspomaganiami i standardem też było różnie w zależności od kraju bo w zasadzie w GR chyba do 90` była z opcji ale bez niej mało który wyjechał z salonu. większość wojskowych jej też nie ma nawet tych póżniej wyprodkowanych :o
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
michur
 
 
Posty: 1075
Rejestracja: pt mar 23, 2007 4:50 pm
Lokalizacja: WROCŁAW / KRAKÓW

Post autor: michur » wt wrz 18, 2007 11:14 pm

ja w niedziele mialem niezla mijanke na poligonie.troche sie tez napocilem...pare dni wczesniej mowie do Panny: ej,zdejmuje tego kangura z przodu maski,psuje mi cale fengszuji Ruiny.Ona:zostaw przyda sie,to spoko sprawa miec na dziobie ruiny takiego kangura,przyda sie...
Przydal sie...a i wszoku ile boczne lusterko w serii K wytrzymuje...

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » sob wrz 22, 2007 10:27 pm

Damian pisze:Żeby dobrze zrobić (zlecić) remont parchatego parcha to należy posiadać dużą wiedzę o terenówkach, a najlepiej o konkretnym modelu.

Polska praktyka warsztatowa pokazuje że mechanikom w zdecydowanej większości należy:
a) nie ufać, wyczują laika na kilometr i wcisną kit
b) stale monitorować postępy prac i jakość wykonania
c) dobrze znać swój samochód i zakres prac, które należy wykonać

istnieją oczywiście wyjątki i jest ich coraz więcej

Jeśli kolega się nie zna to niech szuka niespracowanego egzemplarza za dużą kasę
Święta racja
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » wt gru 04, 2007 7:31 pm

Podłącze się pod temat....
Witam szanownych kierowników Patroli. Z powodu trudności w dostepie do Vitary (żona też chce tylko V jeździć :wink: :D ) rozważam na razie dość hipotetycznie zakup czegoś to upalania. I tak mnie korci jakiś dla odmiany duży, ciężki i mocny.... Patrol.
Przeznaczenie: upalanie w rajdach przeprawowych, ewentualnie uapalnie po budowie. Nie mam zamiaru używać tego auta do jeżdzenia na codzień po czarnym. Ma być TANI w zakupie i ewentualnych naprawach. Duże zużycie paliwa jakoś przeżyję. I tak mi chodzi po głowie krótki Patrol k160 w benzynie. (boję się starego diesla bo wiem ile może kosztować naprawa pompy, wtrysków, turbiny no i głowicy silnika itp). Coś mi opowiecie o tym aucie? Jak daje radę 2,8 benzyna z oponami 35"? Co z liftem pod 35"?
Próbowałem trochę szukać ale po zmianach na forum nic nie mozna znaleść :evil: .
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
Klamer
Posty: 1927
Rejestracja: śr mar 13, 2002 1:00 am
Lokalizacja: POWSIN

Post autor: Klamer » wt gru 04, 2007 7:55 pm

Jak jesteś z Gdyni to wejdź tu na Giełdę, znajdziesz ciekawe autko z Gdańska...
Nadal ześwirowany...

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » wt gru 04, 2007 8:12 pm

2.8 w benzynie podobno bardzo nie lubi wody, kupiłem sobie takiego na części i przed rozebraniem to nawet niezłego kopa na 31 calach miało :)21
ja ci jednak polecę sd33t :D te silniki odpowiednie eksploatowane bez problemy robią pół mln km, więc nie musisz się ich bać
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » wt gru 04, 2007 8:16 pm

Klamer pisze:Jak jesteś z Gdyni to wejdź tu na Giełdę, znajdziesz ciekawe autko z Gdańska...
Jeśli masz na myśli SHREKA to nie ten półap cenowy, niestety nie jestem Rockefeler :cry: .
N2O pisze:2.8 w benzynie podobno bardzo nie lubi wody, kupiłem sobie takiego na części i przed rozebraniem to nawet niezłego kopa na 31 calach miało :)21
ja ci jednak polecę sd33t :D te silniki odpowiednie eksploatowane bez problemy robią pół mln km, więc nie musisz się ich bać
Silnik benzynowy boi się wody? :o :o . Vitarowski podobno daje radę w wodzie :roll: .

Właśnie chyba problem z tą opowiednią eksploacją w mocno starym aucie. Mam doświadczenia ze starym klekotem Opla 2,3D gdzie wszystko było wyeksplatowane do bólu. Jak z głowicami w sd33, pompę da się jakoś regenerować? Ile to ma koni? Da radę napędzić 35"?

BTW czy k160 ma fabrycznie blokadę tylnego dyfra?
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
MarcinuS
Posty: 385
Rejestracja: pn maja 28, 2007 6:53 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MarcinuS » wt gru 04, 2007 9:48 pm

Ja szukalbym jakiegos GR'a. Za 20000 kupisz juz fajny egzemplarz... Ale lepiej wez kogos kto sie zna... Mysle ze koledzy z Krakowa Ci pomoga. Pozdrawiam
Patrol GR Y60 :)21
OME 2'', Tabor 9K by Warn, BFG A/T

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » wt gru 04, 2007 9:57 pm

no po prostu ta benzyna 2,8 w patrolu panicznie boi się wody, suzuki wody się nie boją :lol:
pompa w sd33 jest rzędowa, więc jest prawie niezniszczalna :lol:
sd33 - 95KM przy 3600obr/min i chyba 218Nm przy 1800obr/min,
sd33t - 110KM przy 4400obr/min i chyba 265Nm przy 2500obr/min ?

ale nie porównuj diesla opla do diesla nissana :lol:

było tylko LSD tyłu w standardzie na Europę
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: tomek 79 » wt gru 04, 2007 11:12 pm

N20 ja mam takiego syfaw benzynie i powiem tak ze po pierwsze dobre przewody a po drugie pasuje kupic jakis szwajs w spraju i popryskac i mozna upalac silnik l28 to stara konstrukcja ale jesli ma odpowednia opone bo 35 to mojim zdaniem przesada to wyrywa lepiej niz 33td noi co najwazniejsze w kazdy mroz odpala :D

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: tomek 79 » wt gru 04, 2007 11:16 pm

a propo twojich pytan Masmo to jesli sie juz upierasz przy 35 to albo spoa albo wyciecie blotnikow .To drugie rozwiazanie jest szybsze noi nie ingerujesz w zawias ale niespodziewaj sie szalenstw tym autem przy tym rozmiarze opon :D

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » śr gru 05, 2007 4:21 pm

tomek 79 pisze:a propo twojich pytan Masmo to jesli sie juz upierasz przy 35 to albo spoa albo wyciecie blotnikow .To drugie rozwiazanie jest szybsze noi nie ingerujesz w zawias ale niespodziewaj sie szalenstw tym autem przy tym rozmiarze opon :D
Nie upieram się, ale na moje skromne rozumienie "dorosłych :wink: " terenówek o wadze ciezkiej to trzeba naprawde dużych kół żeby nie topiły się w błocie. K160 nie ma blokady mostu to trochę posutniałem.. :( . to może jednak GR...
Wszystkie GR-y mają 100% blokadę tylnego dyfra?? Gdzie to sie włącza??
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: tomek 79 » śr gru 05, 2007 6:14 pm

ja smigam na 33 i mysle ze to optymalne opony do syfa w benzyne ,ale moj wazy ok 1.6t wiec daje sobie rade wmiare nawet bez lsd no i ,a jesli chodzi o gr to niewszystkie maja 100%blokade a te ktore maja maja przelacznik diff lock na przedniej konsoli

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr gru 05, 2007 6:29 pm

Masmo pisze:
tomek 79 pisze:a propo twojich pytan Masmo to jesli sie juz upierasz przy 35 to albo spoa albo wyciecie blotnikow .To drugie rozwiazanie jest szybsze noi nie ingerujesz w zawias ale niespodziewaj sie szalenstw tym autem przy tym rozmiarze opon :D
Nie upieram się, ale na moje skromne rozumienie "dorosłych :wink: " terenówek o wadze ciezkiej to trzeba naprawde dużych kół żeby nie topiły się w błocie. K160 nie ma blokady mostu to trochę posutniałem.. :( . to może jednak GR...
Wszystkie GR-y mają 100% blokadę tylnego dyfra?? Gdzie to sie włącza??
zdrowy sd33 pięknie daje radę na 35"
ale samo podcięcie nie wystarczy

co do części - w czasach gdy silnik z osprzętem kosztuje 1kpln nie warto pytać o cenę części :wink:

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: tomek 79 » śr gru 05, 2007 6:43 pm

to prawda da sobie rade ale o jakiejs konkretnej mocy nie ma mowy -chyba ze widzialem przypadlone sd33

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: tomek 79 » śr gru 05, 2007 6:45 pm

sorki on mial 36 cali - mroczny a co jeszcze oprocz blotmikow albo spoa?

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » śr gru 05, 2007 6:54 pm

@mroczny

czy twój daje radę na 2 na reduktorze pod ostre lub piaszczyste górki ? :)

jakie masz przełożenia w mostach ?
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » śr gru 05, 2007 7:01 pm

tomek 79 pisze:...a co jeszcze oprocz blotmikow albo spoa?
Da się jeżdzić K160 po czarnym ze SPOA? Są jakieś gotowce czy home made???
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: tomek 79 » śr gru 05, 2007 7:10 pm

owszem da ale szybko ci pszejdzie kiedys takim jezdzilem na codzien dzis juz niemysle o spoa

Awatar użytkownika
lysy76
 
 
Posty: 3672
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
Lokalizacja: Halupy Kozelin

Post autor: lysy76 » śr gru 05, 2007 11:14 pm

Da się jeżdzić K160 po czarnym ze SPOA?

Da się . Ale jak zrobiłem trzysta parę km pomiędzy tirami to nie chcę słyszeć o spoa na czarnym :lol:
Wujek Dobra Rada 8)

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » śr gru 12, 2007 9:29 am

witam, troche odgrzeje temat.

wczorja ogladłem 2,8TDi Gr lopng z 97 roku za 24 tys, brak wycieków, troche tylna szyba nie chciała sie podnosic i przednie drzwi kierowcy troche luzne na zawiasie ale to nie istotne. Odpaliłem silnik, własciciel stwierdił ze nie był palony od 5 dni dlatego nierówno pracuje, poppracował 5minut, trubawka sie rozgrzała obroty sie wyrównały elegancko, wcześniej dośc nierówno pracował. Wsiadłem i powoli gaz w podłoge, pieknie pracował, słychac ze zzdrowy okaz.

no i moje pytanie, czy warto dac tle za długiego GRa z 2,TDi? czy ni ejest to zamały silnik? jak z ewentualnym swapem na 3,3 albo po bandzie na 4,2 :)23

rozsądnu lift i oponki

2" liftu starczy pod 33" kapcie?


z góry dzieki za odp
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość