pomysły na poprawę ekonomiki
Moderator: Kosiarz
-
- Posty: 374
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
- Lokalizacja: Kraków
ten pierwszy cylinder z lewej najbardziej ekonomiczny ... pozostałe dwa to już gorzejPeepuck! pisze:No ba! Przetestowane już.pezet pisze: A podobno auto bez silnika duzo lzejsze jest, no i zdecydowanie mniej pali!
Eko -Parch:

GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty
A tak zupełnie z ciekawości - jak do tego doszedłeś, ze turbo doładowany silnik będzie więcej palił od nie doładowanego?
Sam cierpię na skutki wysokiego spalania. Niestety nie potrafie jeżdzić ekonomicznie bo mój temperament mi na to nie pozwala a moje zdrowie psychiczne jest wiecej warte niż te dwa litry które mógłbym zaoszczędzić na 100km.
Te rady które ci koledzy udzielają z zakupem plaskatego sa naprawde rozsądne i nie są złośliwe. Sam mam plaskatego opelka, który pali na mieście 9l gazu, wiec jak ma gdzieś dalej jechać to biorę opla i tyle. Wiesz mi na prawdę, że sumaryczne roczne koszty są niższe niż być zmuszonym wszędzie jechać samochodem, który kotłuje po mieście 18l.
Sam cierpię na skutki wysokiego spalania. Niestety nie potrafie jeżdzić ekonomicznie bo mój temperament mi na to nie pozwala a moje zdrowie psychiczne jest wiecej warte niż te dwa litry które mógłbym zaoszczędzić na 100km.
Te rady które ci koledzy udzielają z zakupem plaskatego sa naprawde rozsądne i nie są złośliwe. Sam mam plaskatego opelka, który pali na mieście 9l gazu, wiec jak ma gdzieś dalej jechać to biorę opla i tyle. Wiesz mi na prawdę, że sumaryczne roczne koszty są niższe niż być zmuszonym wszędzie jechać samochodem, który kotłuje po mieście 18l.
terrano 2,4 gaz 89`
503-39-16-46
503-39-16-46
po prostu przez chwilę myślałem że coś do Ciebie dotarło...denior pisze:Na co sobie odpowiedziałem???
przeczytaj poczatek tego tematu to może sobie przypomnisz o czym była mowa.
To jest dobry przykład na typową cechę tego forum ktoś o cos pyta a w odpowiedzi dostaje śmieci a potem już nikt nie wie o czym była rozmowa
i przypomne że pytałem o to czy ktoś mierzył różnice w spalaniu z podłączonym siłownikiem dawki turbo i bez - nic wiecej nic mniej
Denior
życzę powodzenia.
shit happens...
Parch K160 3.3TD
Suzi DR650 DSport
Jag S-Type 3.0V6
Parch K160 3.3TD
Suzi DR650 DSport
Jag S-Type 3.0V6
@denior
nie bede sie rozwodzil nad teoria
bo o mieszance ktos juz wspomnial...
ale... praktyka
jakis miesiac temu ziona zaraportowala, ze octavka jakos nie ma ochoty sie wkrecac na obroty... i mulowata bardzo sie stala,
nie mialem czasu tego sprawdzac, w koncu gdzies tam skodzina musialem pojechac i faktycznie, ani dolu ani gory... patrol to szczyt speedu byl w porownaniu do rzeczonej
turbina ani mru, mru...
srednie splanie wzroslo o ok 1-1.5l/100km (wg. pokladowego kompa) ... a jazda to istna mordega
w koncu sie wqwilem i zajrzalem pod maske okazalo sie, ze sprawa trywialna - spadl wezyk podcisnienia z zaworu sterujacego praca turbiny...
wniosek... sam wyciagnij...
albo zwyczajnie poeksperymentuj i nie zawracaj gitary ...
bo pomysl wybacz, ale mocno 'kontrowersyjny' (z przyzwoitosci nie napisze dosadniej)
nie bede sie rozwodzil nad teoria

ale... praktyka

jakis miesiac temu ziona zaraportowala, ze octavka jakos nie ma ochoty sie wkrecac na obroty... i mulowata bardzo sie stala,
nie mialem czasu tego sprawdzac, w koncu gdzies tam skodzina musialem pojechac i faktycznie, ani dolu ani gory... patrol to szczyt speedu byl w porownaniu do rzeczonej

turbina ani mru, mru...
srednie splanie wzroslo o ok 1-1.5l/100km (wg. pokladowego kompa) ... a jazda to istna mordega

w koncu sie wqwilem i zajrzalem pod maske okazalo sie, ze sprawa trywialna - spadl wezyk podcisnienia z zaworu sterujacego praca turbiny...
wniosek... sam wyciagnij...
albo zwyczajnie poeksperymentuj i nie zawracaj gitary ...
bo pomysl wybacz, ale mocno 'kontrowersyjny' (z przyzwoitosci nie napisze dosadniej)

..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
Sun Tzu
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
No co Wysalskip pisze:chyba tak...ernil pisze:Ty Salskip (K160 3.3TD, Maxima 3.0 V6), ja (K160 3.3TD, Mazda 2.5 V6) czy tez Inni nam podobni chyba nie powinnismy sie wypowiadac w temacie oszczedzania paliwa...![]()


A tak całkiem poważnie to temat w stylu "oszczędzanie paliwa w samochodzie typu parch" uważam za totalną porażkę.

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Ten temat ( ekonomiki jazdy) bardzo często jest wznawiany na formu jeep'a . Prawda Mroczny ?
I tam już tylko na hasło "spalanie" piszący dostaje maxi zjebkę 
Ciekawe , jak by się temat rozwinął gdyby denior założył: 2" liftu, 2" body liftu , MT 35x12,5x15 zderzaki i bagażnik dachowy
:D - co wtedy by pisał o spalaniu i odłączaniu turbiny 


Ciekawe , jak by się temat rozwinął gdyby denior założył: 2" liftu, 2" body liftu , MT 35x12,5x15 zderzaki i bagażnik dachowy


Michał Bartosiak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość