Zawieszenie... Patrol GR

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lut 01, 2008 9:03 am

A ja jakoś nie mogę się przekonać na amortyzatorów z gumową osłona tłoka. Miałem takich 4 plus amortyzator skrętu też z harmonijką. Osłony pękają nie są oporne na mechaniczne uszkodzenia i o wiele łatwiej zniszczyć powierzchnie tłoka. Tak właśnie było w moim przypadku- amortyzator skrętu najbardziej był zmasakrowany a dokładnie rzecz biorąc powierzchnia rzeczonego tłoka
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Wiktor.
Posty: 417
Rejestracja: wt cze 03, 2003 11:33 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Wiktor. » pt lut 01, 2008 9:15 pm

Eskapada pisze:A ja jakoś nie mogę się przekonać na amortyzatorów z gumową osłona tłoka. Miałem takich 4 plus amortyzator skrętu też z harmonijką. Osłony pękają nie są oporne na mechaniczne uszkodzenia i o wiele łatwiej zniszczyć powierzchnie tłoka. Tak właśnie było w moim przypadku- amortyzator skrętu najbardziej był zmasakrowany a dokładnie rzecz biorąc powierzchnia rzeczonego tłoka
Hmm, a ja mam Koni Heavy Track Raid i przednie amory nie mają zadnych osłon. Producent nie przewiduje..
był Patrol 260, a co teraz...??? też Patrol!!

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » pt lut 01, 2008 9:35 pm

Bo amorkiem skrętu się po ziemi czochra. Sporo wsadziliśmy Koni i działa git. Można sobie osłony dobrać od ciężarówek jak kto chce.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
Wiktor.
Posty: 417
Rejestracja: wt cze 03, 2003 11:33 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Wiktor. » sob lut 02, 2008 12:36 am

Kylon pisze:Bo amorkiem skrętu się po ziemi czochra. Sporo wsadziliśmy Koni i działa git. Można sobie osłony dobrać od ciężarówek jak kto chce.
Kylon, to amorek skretu Koni tez nie ma osłony?
był Patrol 260, a co teraz...??? też Patrol!!

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » sob lut 02, 2008 6:47 am

Koni - ma
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
Wiktor.
Posty: 417
Rejestracja: wt cze 03, 2003 11:33 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Wiktor. » sob lut 02, 2008 12:14 pm

Kylon pisze:Koni - ma
tak jak OME, a tez metalową?
A co do Koni w zawieszeniu to brak osłony ma polepszać odprowadzanie ciepła.
był Patrol 260, a co teraz...??? też Patrol!!

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » sob lut 02, 2008 12:28 pm

Amortyzator skrętu do Patrola ma osłonę:

Koni - z tworzywa sztucznego
Trailmaster - gumową
OME - metalową
TJM - metalową
Ironman - metalową
Dobinsons - metalową
Tough Dog- brak
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rabarbar_pn » wt lut 05, 2008 1:09 pm

bonzo74 pisze:ja widziałem niejednokrotnie już trzy auta z tym zawieszeniem i uwazam że dają sobie świetnie rade :)2
Witam, panowie mam od niedawna robione przez nich zawieszenie i uważam, że skoro zrobili już tyle aut, to chyba sie na tym znają, póki co działa wszystko jak ta lala i być może ktoś robi to lepiej, ale w okolicach Poznania nie znam takiej firmy, no może poza firma, która zakłada własne patenty, ale niestety nie daję wiary w nie, a co do CarTech=Prospring, to pytałem ich czy, to są te sprężyny, mówili, że nie a nawet jak są te, to myślę, że jeśli ktoś popracował nad nimi, to będą równie dobre jak OME czy jakiejś innej równie drogiej firmy. pozdrawiam was wszystkich a szczególnie tych co jeszcze nie podnieśli sprzęta :)2 :D

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » wt lut 05, 2008 1:18 pm

rabarbar_pn pisze:...ale w okolicach Poznania nie znam takiej firmy...
slabo szukales... jest sporo firm, ktore cus takiego maja w malutkim paluszku,

qwa... poznan i jego okolice zaczyna sie jawic jako pustkowie intelektualne
w zakresie 4x4 z jedna jedyna oaza oswiecenia zwana CarTech, to jakis nonsens :)21
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rabarbar_pn » wt lut 05, 2008 4:15 pm

o, widzę, że trafiłem na konkurencję... a co tyczy intelektu, to fakt jeśli chodzi o 4x4, nie jest on najwazniejszy(pewien gość kiedyś powiedział " jak bym miałk uczyć jazdy off road, to dałbym tylko dwie wskazówki - dwójka na reduktorze i pełen but"), więc jeśli chodzi o intelekt wolę zagrać w scrable - może ma ktoś ochote? :lol:
bo Patrol wysoki i szeroki musi być :)

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » wt lut 05, 2008 7:03 pm

spec to to nie był :)3

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » wt lut 05, 2008 7:09 pm

...aaaa tam opowiadasz ...... zaponiał tylko dodać, że jeszcze trzeba zamknąć oczy :)21
Life's Too Short For A Full Time Job

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » wt lut 05, 2008 7:26 pm

rabarbar_pn pisze:o, widzę, że trafiłem na konkurencję...
:o,
ze co, ze niby ja ?? znaczy sie konkurencja ....??
wolne zarty :)21

a ten co Ci dawal te niezwykle cenne rady, to pewnie
z tego slawetnego 'Klubu Cisnieniowaca i Upalacza' 8)
znanego tu i owdzie ;)...
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rabarbar_pn » wt lut 05, 2008 7:57 pm

nie wykluczone, nie wykluczone aczkolwiek przeanalizowałem te "cenne" słowa i powiem wam, że jest w tym trochę prawdy haha, czasem jakby człowiek za pierwszym razem wcisnął gaz w podłoge, niepotrzebny byłby ten drugi, bądź trzeci raz, czasem kolejne były już niemożliwe:)
bo Patrol wysoki i szeroki musi być :)

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » wt lut 05, 2008 8:33 pm

Fachowiec :)20

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rabarbar_pn » śr lut 06, 2008 12:16 pm

Misiek Bielsko pisze:Fachowiec :)20
juz wiem ską macie tyle postów :D
bo Patrol wysoki i szeroki musi być :)

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » śr lut 06, 2008 12:22 pm

rabarbar_pn pisze:
Misiek Bielsko pisze:Fachowiec :)20
juz wiem ską macie tyle postów :D
no piszemy je... wiesz tak zwyczajnie 8)
kilk, klik... najczesciej za pomoca klawiatury :)21
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rabarbar_pn » czw lut 07, 2008 10:58 am

ta....
bo Patrol wysoki i szeroki musi być :)

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rabarbar_pn » czw lut 07, 2008 10:59 am

31
bo Patrol wysoki i szeroki musi być :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw lut 07, 2008 11:29 am

rabarbar_pn pisze:pewien gość kiedyś powiedział " jak bym miałk uczyć jazdy off road, to dałbym tylko dwie wskazówki - dwójka na reduktorze i pełen but
całe szczęście że nie uczy i pewnie nigdy nie będzie
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
MarG
Posty: 445
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 7:44 pm
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Post autor: MarG » pn mar 10, 2008 8:03 pm

Zeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj.
Jaka jest długość orginalnego, tylnego amortyzatorta - złożonego i rozciągniętego w Patrolu GR ??

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » pn mar 10, 2008 9:13 pm

MarG pisze:Zeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj.
Jaka jest długość orginalnego, tylnego amortyzatorta - złożonego i rozciągniętego w Patrolu GR ??
bylo gdzies juz...

mam dane:
z tym, ze nie pamietam (a nie mam zapisane) ale to sa chyba jakies do liftu do 2''

przod:
zlozony: 333 mm
rozciagniety 556mm
skok 223
mocowania oba S34

tyl
zlozony: 392 mm
rozciagniety 645mm
skok 253
mocowania oba EB2

Mam jeszcze jeden wpis - i tak na 99% to dane oryginalow:
przod:
zlozony: 340 mm
rozciagniety 525mm
skok 185
mocowania oba S34

tyl
zlozony: 380 mm
rozciagniety 620mm
skok 240
mocowania oba EB2
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
MarG
Posty: 445
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 7:44 pm
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Post autor: MarG » pn mar 10, 2008 9:25 pm

reeb pisze:bylo gdzies juz...
Być moze było ale w wyszukiwarce nie można znaleść.

Dzięki za info. :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość