GR dużo pali - od czego zacząć - ratujcie !!!

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » czw lut 21, 2008 11:50 am

a jak mierzycie odległość? bo liczniki przecież nieco się rozkalibrowują ;)
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw lut 21, 2008 12:33 pm

pewnie metromierzem :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
mayer
 
 
Posty: 1391
Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)

Post autor: mayer » czw lut 21, 2008 1:31 pm

a mnie ktus odpowie? dlaczego moze ZA MAŁO palić?

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » czw lut 21, 2008 2:01 pm

Bo jezdzisz jak emeryt :)21
Albo jako jedyny masz wszystko sprawne 8)
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
bartks
 
 
Posty: 948
Rejestracja: pt mar 14, 2003 12:19 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: bartks » czw lut 21, 2008 3:11 pm

gkozi pisze:a jak mierzycie odległość? bo liczniki przecież nieco się rozkalibrowują ;)
np. według słupków na drodze :)2

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » czw lut 21, 2008 3:44 pm

Czyli zajadę zobaczyć co z wtryskami i do pompiarzy. Ile TATO płaciłes za końcówki - masz nowe czy regenerowałeś ?
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
Tatuś
Posty: 681
Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Tatuś » czw lut 21, 2008 7:04 pm

Bartosz_79 pisze:Czyli zajadę zobaczyć co z wtryskami i do pompiarzy. Ile TATO płaciłes za końcówki - masz nowe czy regenerowałeś ?
NOWE 8)

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » czw lut 21, 2008 8:00 pm

Ja mam za pewne koncówy nie ruszane od nowosci wiec musze tam najpierw zajrzec ale przede wszystkim wymienię filtry. Wy ile mieliscie nalatane zanim zaczely sie klopoty?
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
cox
 
 
Posty: 230
Rejestracja: wt sty 24, 2006 4:16 pm
Lokalizacja: WADOWICE
Kontaktowanie:

Post autor: cox » pt lut 22, 2008 1:08 am

trza zrobic diagnostyke calego syfa

koncowki, heble czy nie blokuja, stopien sprezania, kat wtrysku, filtry, no i najwazniejsze ile daje sprezarka bo jak ledwo zipie a dawke ktos podkrecil to tylko w komin daje a nie pojedzie a w baku wir :)

po takim zabiegu podjac odpowiednie srodki, wybulic i cieszyc sie oszczednosciami :)

pozdrawiam
OFFROADOWCY to nie świry, OFFROADOWCY to PASJONACI :)
www.flashtronik.pl

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » pt lut 22, 2008 8:57 am

rabarbar_pn pisze:
+ AND + pisze:a ja nic nie mierze ........tylko dolewam :)21
no i takie podejście mi sie podoba haha, też tak robię, choć co prawda wkurzam się jak widze rezerwę
to dolewaj jak bedzie 1/4 to nie zobaczysz wskazowki na rezerwie :)21
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rabarbar_pn » pt lut 22, 2008 11:09 am

powiem ci, że nie wpadłem na to wcześniej :wink: chyba dla oszukania się będę tak robił
bo Patrol wysoki i szeroki musi być :)

Awatar użytkownika
Bartosz_79
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pt sty 25, 2008 2:02 pm
Lokalizacja: Słupsk - Pomorze

Post autor: Bartosz_79 » pt lut 22, 2008 5:16 pm

Wypłaty nie starczy jak będę miał ciągle dolewać do pełna :lol:
Turbina gwiżdże dość głośno i auto idzie dobrze jak mi się wydaje, nie ma czarnego dymu za mną, który przysłania świat innym więc wydawałoby się, że jest ok ale chyba nie jest
GR 2.8TD +4" i Suzuka Samurai

Awatar użytkownika
Kiciuś
 
 
Posty: 250
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:54 am
Lokalizacja: Poznań - Skórzewo

Post autor: Kiciuś » sob mar 22, 2008 12:06 am

A ja się przeraziłem :cry: :cry: :cry: jak pierwszy raz na stację zajechałem.
Myślałem, że dystyrybutor im się zepsuł.

Krótki GR Y61, 2,8L w bardzo dobrym stanie, 124 tys km - oryginalny przebieg i przy delikatnej jeździe w mieście 16 l. łykął.

Potem się okazało, że na innej stacji dystrybutor tak samo mnie oszukuje. :wink:

Tylko ża AT 33" założyłem.
PATROL - off-roadowy
LR LIGHTWEIGHT - militarny
JEEP V8 MOCODAWCA cross country- jako pilot

cornetto
Posty: 417
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 10:03 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cornetto » sob mar 22, 2008 9:49 am

Włóż silnik 4.2. Mnie ostatnio po mieście łyknął 11,6.

Awatar użytkownika
bigos
 
 
Posty: 3412
Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
Lokalizacja: Połaniec/Kielce

Post autor: bigos » sob mar 22, 2008 10:15 am

cornetto pisze:Włóż silnik 4.2. Mnie ostatnio po mieście łyknął 11,6.
toś go pocieszyl na Święta...

Awatar użytkownika
Kiciuś
 
 
Posty: 250
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:54 am
Lokalizacja: Poznań - Skórzewo

Post autor: Kiciuś » sob mar 22, 2008 4:09 pm

A tak na prawdę, to z tymi 16 litrami to trochę oszukałem dla lepszego humoru. :wink:
Dokladnie było 16,8!!!

Wesołych Świąt!
PATROL - off-roadowy
LR LIGHTWEIGHT - militarny
JEEP V8 MOCODAWCA cross country- jako pilot

Awatar użytkownika
MarcinuS
Posty: 385
Rejestracja: pn maja 28, 2007 6:53 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MarcinuS » ndz mar 23, 2008 11:58 pm

Kiciuś pisze:A tak na prawdę, to z tymi 16 litrami to trochę oszukałem dla lepszego humoru. :wink:
Dokladnie było 16,8!!!

Wesołych Świąt!
A nie przypadkiem 16.78462425435 :P

Wesolych !
Patrol GR Y60 :)21
OME 2'', Tabor 9K by Warn, BFG A/T

Awatar użytkownika
Kiciuś
 
 
Posty: 250
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:54 am
Lokalizacja: Poznań - Skórzewo

Post autor: Kiciuś » pn mar 24, 2008 12:43 am

A nie przypadkiem 16.78462425435 :P

Wesolych !
Chodziło mi o to, że tak na prawdę to znacznie bliżej 17 na setkę.
A taki wynik przy delikatnej jeździe to już jest trochę przerażajacy :cry:
To coś tak jak przeciętna dziewczyna, która chętniej przyzna się że ma 59 kilo niż 60.

Ale kolega mówi, że przez wymianę opon na 33", to pozornie - przez błąd licznika i w rzeczywistości przez większe opory toczenia, w sumie ponad 2L przybywa.
PATROL - off-roadowy
LR LIGHTWEIGHT - militarny
JEEP V8 MOCODAWCA cross country- jako pilot

cornetto
Posty: 417
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 10:03 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cornetto » pn mar 24, 2008 1:45 am

obawiam się że chyba musisz zaakceptować fakt że twój parch pali tyly ile mu wlejesz. jak powiedziano poprzednio- stary konstrukcyjnie silnik, ciężkie auto to wszystko ma swój wpływ. mój 2.8 palił 15/100 chociaż silnik był w bdb stanie

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Post autor: K260 Inowrocław » pn mar 24, 2008 12:08 pm

mówisz że ma dużo mocy, w pierwszej kolejności sprwdź czy leśniczy dawki nie podkręcił, a potem filtr paliwa i powietrza
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości