ale powiem wam że 4.8 też mnie pozytywnie zaskoczył


no chyba że sie z mercami człowiek chce ścigać to wtedy i 40 wypije

Moderator: Kosiarz
Mówimy tu o 4,2E czyli benzynowym. A dokładnie o wersji na wtrysku z automatem.pezet pisze:Brat wymienił 2,8 na 4,2 (bez turbo) - i twierdzi, ze ten wiekszy pali mniej.
Ale mowa o dieslu - a ten 4,2E to w ogóle dizel czy benzyna że tak spytam?
Kurde, ja nie wiem skąd wam się biorą takie wielkości. Byłem na wakacjach RD28ETi (czyli Y61 z elektroniczną pompą), zrobiłem prawie równe 6000 km, na BFG AT jakimś nietypowym ciut większym niż 33". Jeździłem w bardzo dużej części krętymi drogami przez Bałkany (Tara, Moraca, Neretva i dojazdy na skróty) i Grecję, w tym wyspa, gdzie to już same zakrętasy. Zapakowany był fest, 3 osoby, lodówka, sprzęt biwakowy, żarcie, woda... Nie oszczędzałem gazu, bo się nie dało (sporo dróg typu 2-but-3-hamulec-2-but...., a potem wracając to gdzie się dało i była jakaś autostrada-np. w Macedonii- równo 120 km/h cały czas), najwyższa zanotowana temperatura to 39st. więc klima chodziła prawie cały czas (wracając dopiero na transfogarskiej wyłączyłemLSD pisze:Na trasie ok 2000 km w większości po autostradach wyszło 13,5 l/100 km przy stałej prędkości 110-130 km/h z włączoną klimą.
Z tego co pamiętam, to mój poprzedni Parch 2,8 TD palił bardzo podobne ilości paliwa.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości