Ekonomiczność:) Patrola 4,2 benzyna

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12655
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » ndz lip 27, 2008 9:48 pm

benzin
ale powiem wam że 4.8 też mnie pozytywnie zaskoczył :)2 sam nie podejżewałem że będzie łykał poniżej 20 a ten spokojnie :)2
no chyba że sie z mercami człowiek chce ścigać to wtedy i 40 wypije :)2
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » ndz lip 27, 2008 9:53 pm

pezet pisze:Brat wymienił 2,8 na 4,2 (bez turbo) - i twierdzi, ze ten wiekszy pali mniej.
Ale mowa o dieslu - a ten 4,2E to w ogóle dizel czy benzyna że tak spytam?
:roll:
Mówimy tu o 4,2E czyli benzynowym. A dokładnie o wersji na wtrysku z automatem.

To, że 4,2D mniej pali od 2,8TD ot już dawno zostało stwierdzone.
Teraz się okazuje, że 4,2E też pali podobnie. Oczywiście mówię tu o trasie, bo w mieści zapewne zużycie będzie ok 20 litrów.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » pn lip 28, 2008 8:33 am

LSD pisze:Na trasie ok 2000 km w większości po autostradach wyszło 13,5 l/100 km przy stałej prędkości 110-130 km/h z włączoną klimą.
Z tego co pamiętam, to mój poprzedni Parch 2,8 TD palił bardzo podobne ilości paliwa.
Kurde, ja nie wiem skąd wam się biorą takie wielkości. Byłem na wakacjach RD28ETi (czyli Y61 z elektroniczną pompą), zrobiłem prawie równe 6000 km, na BFG AT jakimś nietypowym ciut większym niż 33". Jeździłem w bardzo dużej części krętymi drogami przez Bałkany (Tara, Moraca, Neretva i dojazdy na skróty) i Grecję, w tym wyspa, gdzie to już same zakrętasy. Zapakowany był fest, 3 osoby, lodówka, sprzęt biwakowy, żarcie, woda... Nie oszczędzałem gazu, bo się nie dało (sporo dróg typu 2-but-3-hamulec-2-but...., a potem wracając to gdzie się dało i była jakaś autostrada-np. w Macedonii- równo 120 km/h cały czas), najwyższa zanotowana temperatura to 39st. więc klima chodziła prawie cały czas (wracając dopiero na transfogarskiej wyłączyłem :-), paliwo bywało różne (czasami pięknie kopcił), a i tak łącznie wyszło mi średnio 10,5 l / 100 km (kilometry wg GPS, litry z dolewania do pełna).
A podobno z elektroniczną pali więcej...

Żeby nie było, że na powietrze jeździ, to w mieście mu podskakuje do 13-14 l/100
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości