Ekstremalny Nissan Navara

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » pn wrz 29, 2008 8:06 pm

@pezet, nissan nie zrobił tego oczywiście bez celu, a cel jest bardzo konkretny i przeliczalny na ... $$$. Chodzi głównie o rynek amerykański, gdzie konkurent główny, czyli toya ze swoimi pickupami jest od lat, a nissan raczkuje. NAwara się tam jakoś przyjęła, to trzeba kuć, puki gorące. A patrole to jakoś zupełnie tam niepopularne, ciekawość, czemu? :wink:
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Post autor: redzik » pn wrz 29, 2008 8:58 pm

wojtek_kom pisze:
redzik pisze:ciekawe co powie przedni most na te 36 cali :)21
Most nic nie powie :)21 - nie zauważyłem przedniego mostu (?).
Najlepsza jest to rozpórka z przodu :lol:, trochę za daleko wylądował zapas...

Ale "zderzak" przedni jak dla mnie ok.
drazkowaczowce tez maja mosty, navary prawdopobnie rodem prosto z terrano.

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojtek_kom » pn wrz 29, 2008 9:07 pm

redzik pisze:
wojtek_kom pisze:
redzik pisze:ciekawe co powie przedni most na te 36 cali :)21
Most nic nie powie :)21 - nie zauważyłem przedniego mostu (?).
Najlepsza jest to rozpórka z przodu :lol:, trochę za daleko wylądował zapas...

Ale "zderzak" przedni jak dla mnie ok.
drazkowaczowce tez maja mosty, navary prawdopobnie rodem prosto z terrano.
Dyfer z Terrano wygląda bardzo poważnie, w porównaniu z nową Nawarą D40 :)21.
Nissan-y

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » pn wrz 29, 2008 9:13 pm

rokfor32 pisze:patrole to jakoś zupełnie tam niepopularne, ciekawość, czemu? :wink:

bo lepiej sobie kupic blazera, albo innego full size trucka za 1000-2000 $ niż sie tłuc w ciasnym japońcu
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » pn wrz 29, 2008 9:39 pm

CrOOchy pisze:
rokfor32 pisze:patrole to jakoś zupełnie tam niepopularne, ciekawość, czemu? :wink:

bo lepiej sobie kupic blazera, albo innego full size trucka za 1000-2000 $ niż sie tłuc w ciasnym japońcu
Niby tak, ale na toyoty nosem nie kręcą. 4R i LC to popularne tam auta, a nissany jakoś nie bardzo. Mówię o pełnokabinowych, autach, w pickupach to trochę inna bajka i konkurencja znacznie bardziej wyrównana.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
decc
Posty: 1837
Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"

Post autor: decc » pn wrz 29, 2008 10:01 pm

rokfor32 pisze:Z przodu fajnie zrobili błotnik, ale z tyłu - porażka. Mało konsekwentni jacyś w tym przerabianiu.
Tylny się podetnie ;-)
"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » pn wrz 29, 2008 10:04 pm

To już nie będzie fabryka. Powinni to jakoś ładniej, proporcjonalniej zgrać.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
lukels
 
 
Posty: 225
Rejestracja: czw lis 13, 2003 12:04 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: lukels » pt paź 17, 2008 7:33 pm

CrOOchy pisze:
rokfor32 pisze:patrole to jakoś zupełnie tam niepopularne, ciekawość, czemu? :wink:

bo lepiej sobie kupic blazera, albo innego full size trucka za 1000-2000 $ niż sie tłuc w ciasnym japońcu
Tam mają jeszcze Titana. Dużo popularniejszy od Navary, ze dwa razy większy :-D no i oczywiście wyłącznie w benzynie.
Patrol GR TD4.2T A/T +4" 35"
http://www.bezdroza4x4.pl

Awatar użytkownika
kokos
 
 
Posty: 188
Rejestracja: pn cze 26, 2006 1:20 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kokos » sob paź 18, 2008 8:39 am

a mni się ta navarka podoba :lol: no może tylko inne oponki....
Nissan Patrol Gr EvoObrazek

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » sob paź 18, 2008 9:11 am

pezet pisze:bo patrol jest modelem niszowym i schyłkowym.
i to mnie bardzo martwi....
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » sob paź 18, 2008 10:07 am

no ale nie ma sie co dziwiec, za parcha z 96 roku, ni eprzerabianego przez domorosłego tjunera trzeba ponad 20 tys dać, żeby był w dobrym stanie. Chciałem kupic ale poprostu mnie nie stac na parcha obecnie.
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
decc
Posty: 1837
Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"

Post autor: decc » sob paź 18, 2008 11:02 am

CrOOchy pisze:no ale nie ma sie co dziwiec, za parcha z 96 roku, ni eprzerabianego przez domorosłego tjunera trzeba ponad 20 tys dać, żeby był w dobrym stanie. Chciałem kupic ale poprostu mnie nie stac na parcha obecnie.
Ja za swojego Y60, rocznik '89, dałem rok temu 14 tys. Auto sprowadzone z Włoch - przy okazji polecam, bo zero rdzy. Faktem jest, że żeby się w ogóle nadawał do jazdy musiałem:
- wymienić pasek rozrządu,
- wymienić pozostałe paski,
- wymienić akumulator,
- wymienić pompę wody (uległa uszkodzeniu tydzień po zakupie),
- wymienić 2 wężyki olejowe,
- wymienić świece żarowe (były jeszcze oryginalne, Włoch nie wymieniał, bo nie było potrzeby ich używać),
- wymienić uszkodzoną plastikową osłonę od frontu silnika.

I kupę drobnych pierdół. W sumie to się zastanawiam, czy nie lepiej było kupić coś droższego i w lepszym stanie, co by od razu jeździło, ale to najtańszy parch jakiego znalazłem i który nie pochodził z Holandii. A poza tym kupiłem go z przeznaczeniem wyłącznie do terenu i z założenia miał nie być w zbyt dobrym stanie, coby nie było szkoda go demolować. :D
"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » sob paź 18, 2008 11:22 am

no ja niestety/albo stety szukam czegos równiez do dojadów do pracy
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
KJarosław
Posty: 600
Rejestracja: ndz cze 20, 2004 10:00 pm
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: KJarosław » sob paź 18, 2008 4:36 pm

decc pisze:
CrOOchy pisze:no ale nie ma sie co dziwiec, za parcha z 96 roku, ni eprzerabianego przez domorosłego tjunera trzeba ponad 20 tys dać, żeby był w dobrym stanie. Chciałem kupic ale poprostu mnie nie stac na parcha obecnie.
Ja za swojego Y60, rocznik '89, dałem rok temu 14 tys. Auto sprowadzone z Włoch - przy okazji polecam, bo zero rdzy. Faktem jest, że żeby się w ogóle nadawał do jazdy musiałem:
- wymienić pasek rozrządu,
- wymienić pozostałe paski,
- wymienić akumulator,
- wymienić pompę wody (uległa uszkodzeniu tydzień po zakupie),
- wymienić 2 wężyki olejowe,
- wymienić świece żarowe (były jeszcze oryginalne, Włoch nie wymieniał, bo nie było potrzeby ich używać),
- wymienić uszkodzoną plastikową osłonę od frontu silnika.

I kupę drobnych pierdół. W sumie to się zastanawiam, czy nie lepiej było kupić coś droższego i w lepszym stanie, co by od razu jeździło, ale to najtańszy parch jakiego znalazłem i który nie pochodził z Holandii. A poza tym kupiłem go z przeznaczeniem wyłącznie do terenu i z założenia miał nie być w zbyt dobrym stanie, coby nie było szkoda go demolować. :D


No to zainwestowałeś niesamowicie , jak na starego patrola te naprawy to jak umycie auta, jeżeli do tego nie pordzewiały to trafiłeś wręcz super egzemplaż.

Awatar użytkownika
slayer17
 
 
Posty: 277
Rejestracja: pn lut 18, 2008 6:26 pm
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: slayer17 » sob paź 18, 2008 5:08 pm

Mnie tylko jedno zastanawia. Gdzie autor podpisu pod obrazkami widzi snorkla? :o


Bo albo ja jestem ślepy albo go nie ma :)21
Tyrrano WD21 2,7TD

Toyo Open Country AT - żal się chwalić :)21

cornetto
Posty: 417
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 10:03 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cornetto » sob paź 18, 2008 11:20 pm

Wg mnie to ta jednostka ma ciekawie wyeksponowane bebechy od spodu. czyżby szanowna firma zapomniała o osłonach?

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ekstremalny Nissan Navara

Post autor: chera » wt paź 21, 2008 10:59 pm

czarny bielsko pisze:Znalazlem dzisiaj na onecie cos takiego:
http://moto.onet.pl/1509823,4860,artykul.html
co o tym myslicie?
Po prostu bajka.... :D

....pod warunkiem, że dopadł cie kryzys wieku średniego i chcesz się lansowac w jakims nadmorskim kurorcie..... :)21 :)21 :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości