
Ekstremalny Nissan Navara
Moderator: Kosiarz
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
@pezet, nissan nie zrobił tego oczywiście bez celu, a cel jest bardzo konkretny i przeliczalny na ... $$$. Chodzi głównie o rynek amerykański, gdzie konkurent główny, czyli toya ze swoimi pickupami jest od lat, a nissan raczkuje. NAwara się tam jakoś przyjęła, to trzeba kuć, puki gorące. A patrole to jakoś zupełnie tam niepopularne, ciekawość, czemu? 

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
drazkowaczowce tez maja mosty, navary prawdopobnie rodem prosto z terrano.wojtek_kom pisze:Most nic nie powieredzik pisze:ciekawe co powie przedni most na te 36 cali- nie zauważyłem przedniego mostu (?).
Najlepsza jest to rozpórka z przodu, trochę za daleko wylądował zapas...
Ale "zderzak" przedni jak dla mnie ok.
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dyfer z Terrano wygląda bardzo poważnie, w porównaniu z nową Nawarą D40redzik pisze:drazkowaczowce tez maja mosty, navary prawdopobnie rodem prosto z terrano.wojtek_kom pisze:Most nic nie powieredzik pisze:ciekawe co powie przedni most na te 36 cali- nie zauważyłem przedniego mostu (?).
Najlepsza jest to rozpórka z przodu, trochę za daleko wylądował zapas...
Ale "zderzak" przedni jak dla mnie ok.

Nissan-y
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Niby tak, ale na toyoty nosem nie kręcą. 4R i LC to popularne tam auta, a nissany jakoś nie bardzo. Mówię o pełnokabinowych, autach, w pickupach to trochę inna bajka i konkurencja znacznie bardziej wyrównana.CrOOchy pisze:rokfor32 pisze:patrole to jakoś zupełnie tam niepopularne, ciekawość, czemu?
bo lepiej sobie kupic blazera, albo innego full size trucka za 1000-2000 $ niż sie tłuc w ciasnym japońcu
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
To już nie będzie fabryka. Powinni to jakoś ładniej, proporcjonalniej zgrać.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Tam mają jeszcze Titana. Dużo popularniejszy od Navary, ze dwa razy większyCrOOchy pisze:rokfor32 pisze:patrole to jakoś zupełnie tam niepopularne, ciekawość, czemu?
bo lepiej sobie kupic blazera, albo innego full size trucka za 1000-2000 $ niż sie tłuc w ciasnym japońcu

Patrol GR TD4.2T A/T +4" 35"
http://www.bezdroza4x4.pl
http://www.bezdroza4x4.pl
- decc
- Posty: 1837
- Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
- Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"
Ja za swojego Y60, rocznik '89, dałem rok temu 14 tys. Auto sprowadzone z Włoch - przy okazji polecam, bo zero rdzy. Faktem jest, że żeby się w ogóle nadawał do jazdy musiałem:CrOOchy pisze:no ale nie ma sie co dziwiec, za parcha z 96 roku, ni eprzerabianego przez domorosłego tjunera trzeba ponad 20 tys dać, żeby był w dobrym stanie. Chciałem kupic ale poprostu mnie nie stac na parcha obecnie.
- wymienić pasek rozrządu,
- wymienić pozostałe paski,
- wymienić akumulator,
- wymienić pompę wody (uległa uszkodzeniu tydzień po zakupie),
- wymienić 2 wężyki olejowe,
- wymienić świece żarowe (były jeszcze oryginalne, Włoch nie wymieniał, bo nie było potrzeby ich używać),
- wymienić uszkodzoną plastikową osłonę od frontu silnika.
I kupę drobnych pierdół. W sumie to się zastanawiam, czy nie lepiej było kupić coś droższego i w lepszym stanie, co by od razu jeździło, ale to najtańszy parch jakiego znalazłem i który nie pochodził z Holandii. A poza tym kupiłem go z przeznaczeniem wyłącznie do terenu i z założenia miał nie być w zbyt dobrym stanie, coby nie było szkoda go demolować.

"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"
decc pisze:Ja za swojego Y60, rocznik '89, dałem rok temu 14 tys. Auto sprowadzone z Włoch - przy okazji polecam, bo zero rdzy. Faktem jest, że żeby się w ogóle nadawał do jazdy musiałem:CrOOchy pisze:no ale nie ma sie co dziwiec, za parcha z 96 roku, ni eprzerabianego przez domorosłego tjunera trzeba ponad 20 tys dać, żeby był w dobrym stanie. Chciałem kupic ale poprostu mnie nie stac na parcha obecnie.
- wymienić pasek rozrządu,
- wymienić pozostałe paski,
- wymienić akumulator,
- wymienić pompę wody (uległa uszkodzeniu tydzień po zakupie),
- wymienić 2 wężyki olejowe,
- wymienić świece żarowe (były jeszcze oryginalne, Włoch nie wymieniał, bo nie było potrzeby ich używać),
- wymienić uszkodzoną plastikową osłonę od frontu silnika.
I kupę drobnych pierdół. W sumie to się zastanawiam, czy nie lepiej było kupić coś droższego i w lepszym stanie, co by od razu jeździło, ale to najtańszy parch jakiego znalazłem i który nie pochodził z Holandii. A poza tym kupiłem go z przeznaczeniem wyłącznie do terenu i z założenia miał nie być w zbyt dobrym stanie, coby nie było szkoda go demolować.
No to zainwestowałeś niesamowicie , jak na starego patrola te naprawy to jak umycie auta, jeżeli do tego nie pordzewiały to trafiłeś wręcz super egzemplaż.
Re: Ekstremalny Nissan Navara
Po prostu bajka....czarny bielsko pisze:Znalazlem dzisiaj na onecie cos takiego:
http://moto.onet.pl/1509823,4860,artykul.html
co o tym myslicie?

....pod warunkiem, że dopadł cie kryzys wieku średniego i chcesz się lansowac w jakims nadmorskim kurorcie.....



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości