Intercooler w Patrolu 3.3 TD k160
Moderator: Kosiarz
Re: Intercooler w Patrolu 3.3 TD k160
Pompa była na stole. Te śruby co są na pompie nie dadzą dawek na sekcjach.Co to jest to EGT co nam pokazuje i gdzie powinno być.
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku
gdyby ból występował dopiero po roku
Re: Intercooler w Patrolu 3.3 TD k160
Pierwsze słyszę żeby ktoś wyjmował pompę w SD33T aby ją odpowiednio ustawić przy tuningu, wszyscy przeprowadzają regulację śrubkami na pompie - ta z tyłu jest od dawki bez doładowania, ta z boku od dawki maksymalnej(przy maks doładowaniu i dociśnięciu gazu do oporu). Do tego może być potrzebna regulacją kąta wtrysku poprzez przekręcenie pompy w odpowiednim kierunku.


Re: Intercooler w Patrolu 3.3 TD k160
Kręcenie śrubami przy pompie nie da wyższej dawki na sekcjach.
Dlaczego jest tak istotna kontrola tem spalin.
Dlaczego jest tak istotna kontrola tem spalin.
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku
gdyby ból występował dopiero po roku
Re: Intercooler w Patrolu 3.3 TD k160
jak dasz za dużo paliwa to tłoki spłyną do miski 

Re: Intercooler w Patrolu 3.3 TD k160
Temat urwany więc ponowię.
Mam zamiar założyć do sd33t IC od VW LT z jakimś wiatrakiem.
Równocześnie założę MBC.
Panowie jakieś konstruktywne sugestie czy coś jeszcze???/?
Chciałbym osiągnąć wynik ok 140-150 KM?
Mam zamiar założyć do sd33t IC od VW LT z jakimś wiatrakiem.
Równocześnie założę MBC.
Panowie jakieś konstruktywne sugestie czy coś jeszcze???/?
Chciałbym osiągnąć wynik ok 140-150 KM?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości