Patrol silnik 2.8TD

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8975
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: montero » pt gru 11, 2009 10:40 pm

Tak sobie myślę że rd28t z przebiegiem 50 tysi to też jakiś superowy nie będzie.Moment głowica padnie :wink:
Chyba powoli przestaję się interesować dieslami made in japan :)3
ale jeśli to nie problem ,to poproszę na pw namiar na tego gościa od silników.Może jakiego zx300 sobie kiedy zapodam ...
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: Mroczny » pt gru 11, 2009 10:53 pm

a ja dumałem kiedyś nad mercedesem w parchu... i znów powracam do pomysłu..

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: Maqlinka » pt gru 11, 2009 10:55 pm

... taa ... bez gwiazdy niema jazdy :)21
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8975
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: montero » pt gru 11, 2009 10:58 pm

Mroczny pisze:a ja dumałem kiedyś nad mercedesem w parchu... i znów powracam do pomysłu..
A jakiś konkretny model silnika?Ze skrzynią czy sam silnik?
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: N2O » pt gru 11, 2009 11:00 pm

Jedyny sensowny motor mercedesa to OM606 turbo.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: Mroczny » pt gru 11, 2009 11:01 pm

dwudziestoczterozaworowy turbo klekot :)21

sam motur - skrzynia z parcha bo nie chce mi się wałów, reduktora rzeźbić..

Zimą powinno się udać zrobić

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: Maqlinka » pt gru 11, 2009 11:03 pm

Mroczny pisze:dwudziestoczterozaworowy turbo klekot :)21
Brzmi dumnie ... co najmniej jakby był z messerschmitt-a zapożyczony :)21
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: N2O » pt gru 11, 2009 11:06 pm

Tylko cenę taki silnik też ma fajną.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8975
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: montero » pt gru 11, 2009 11:11 pm

300td a jaki rocznik mniej więcej ?
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
Harley
 
 
Posty: 1394
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
Lokalizacja: spod Poznania

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: Harley » pn gru 14, 2009 3:46 pm

whisky_snake pisze: Caly koszt transportu z kraju skosnookich to 400 usd czas ok 2-3 tyg


Czas 2-3 tygodni- tzn. czym to niby wiozą ?? Jak rozumiem samolotem. Więc wtedy koszt raczej nie bardzo mi się kalkuluje w tych pieniądzach.
A ,żeby to było konkurencyjne to jak rozumiem silnik kupujemy na miejscu za ... 100 USD ??
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes

Awatar użytkownika
bigos
 
 
Posty: 3412
Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
Lokalizacja: Połaniec/Kielce

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: bigos » pn gru 14, 2009 4:03 pm

whisky_snake pisze:
cordoba_2004 pisze:to jakie ma te ceny i po ile kupuje :)
sory gosciu ale ostatnio zgryzliwy jestem i przy twojej historii na forum to nie ma co sie pytac o o vin i model silnika potrzebnego a co dopiero podawac cen czy dostepnosci ...
polecam funkcję ignorowania uzytkowników :)21 :)2
Jimny :)21

nassin
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 10, 2006 7:14 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: nassin » pt sty 01, 2010 7:17 pm

Fanem RD28T to nie jestem, ale poproszę o konkrety, bo pewnie wkrótce czeka mnie reanimacja.

1. Po jaką cholerę użytkownicy Y61 zmieniają pompę na mechaniczną ?
2. Czy macie jakiś dokładny opis patentu polegającego na wierceniu dodatkowego otworu w głowicy za szóstym cylindrem i czy to coś faktycznie daje ?
3. Na jakie obroty kręcić maksymalnie patrola przy stałej prędkości jazdy, tak aby czapka nie spadła ?
4. Czy patrol Y61 z 2.8 ma oprócz lekko innego silnika również inną skrzynię i mosty - bo może lepiej zmienić ?

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: Fiba » pt sty 01, 2010 7:45 pm

Tyle pytań na raz. :D
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: tomek 79 » pt sty 01, 2010 8:02 pm

i po takiej nocy :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: N2O » pt sty 01, 2010 8:06 pm

1. Pompa od Y60 nie ma takich problemów z odpaleniem ciepłego silnika jak zużyta pompa od Y61.
2. Nie ma tam czasem zaślepki(brok) na końcu od strony ściany grodziowej?
3. Nie ma na to reguły, ale około 3500obr/min powinno być bezpieczne.
4. Zdaje się że ma lepszą skrzynię(i droższą) i mocniejsze(sczególnie przeguby przednie są mocniejsze i większe), szersze mosty.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

nassin
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 10, 2006 7:14 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: nassin » pt sty 01, 2010 8:34 pm

Super, piękne konkrety. Bardzo dziękuję.
W takim razie idę w kierunku myślenia o Y61 z 2.8, ale o jakim roczniku dumać ?

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: Fiba » pt sty 01, 2010 10:06 pm

Patrole z tymi silnikami szły od 1998 do chyba połowy 2000.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

4x4rd
 
 
Posty: 211
Rejestracja: sob sie 13, 2005 5:45 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: 4x4rd » sob sty 02, 2010 1:39 am

A ja na twoim miejscu wsadzil bym silnik isuzu 3.1TD z montereya podobna moc ale dużo lepszy moment a do tego bardzo nie zawodna jednostka i w przeciwieństwie do 4.2 nie droga.
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8975
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: montero » ndz sty 03, 2010 12:00 am

nassin pisze:Fanem RD28T to nie jestem, ale poproszę o konkrety, bo pewnie wkrótce czeka mnie reanimacja.

1. Po jaką cholerę użytkownicy Y61 zmieniają pompę na mechaniczną ?
2. Czy macie jakiś dokładny opis patentu polegającego na wierceniu dodatkowego otworu w głowicy za szóstym cylindrem i czy to coś faktycznie daje ?
3. Na jakie obroty kręcić maksymalnie patrola przy stałej prędkości jazdy, tak aby czapka nie spadła ?
4. Czy patrol Y61 z 2.8 ma oprócz lekko innego silnika również inną skrzynię i mosty - bo może lepiej zmienić ?
Ad1 Bo jest mechaniczna :)21
Ad2 Ja mam trepanację głowicy itp . Ale dopiero 2tysie ,to nie namawiam :wink:
Ad3 Nie da się nie kręcić tego motoru ale jak ktoś ma nerw ,to najlepiej nie przekraczać 3000.Ja na trasie oscyluję 2800-3000 max.Chwilowo ,żeby zaatakować w terenie ,to nie widzę przeciwwskazań żeby krecić .
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

madball
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: wt maja 26, 2009 4:12 pm
Lokalizacja: Wodzisław ślaski

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: madball » wt sty 05, 2010 12:50 pm

Wtrącę się w dyskusję, jeśli dobrze zrozumiałem to do silnika z Y61 można wpakować pompę mechaniczna z Y60? Mam znany problem z moją pompą w Y61. Czy zmiana tej pompy wiąże się z jakimiś większymi przeróbkami? Jakie koszty?

Awatar użytkownika
Harley
 
 
Posty: 1394
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
Lokalizacja: spod Poznania

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: Harley » wt sty 05, 2010 9:55 pm

największy koszt to będzie pewnie zakup samej pompy rzędowej. Myślę ,że tak w okolicy kilku tysiakó ją kupisz :)21 , bo pewnie nikt kto ją ma nie sprzeda póki nie sprzeda silnika. W związku z czym cena pompy równa się cenie silnika z pompą :D
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: N2O » wt sty 05, 2010 9:58 pm

A czy ktoś pisał o pompie rzędowej?
:o
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Harley
 
 
Posty: 1394
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
Lokalizacja: spod Poznania

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: Harley » wt sty 05, 2010 10:16 pm

aj, sorki - tak to zrozumiałem :)21, jednak należy iść już spać ;-)
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: lbl78 » wt sty 05, 2010 10:27 pm

montero pisze: Ad1 Bo jest mechaniczna :)21
bo podaje paliwo w ilościach większych niż sterowana elektronicznie i auto poniżej 2500 nie robu buubłe błe błę pss :)21 znaczy ma trochę dołu o ile to można tak nazwać przy RD28T :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Patrol silnik 2.8TD

Post autor: Igor V8 » wt sty 05, 2010 10:29 pm

nomad pisze: Pomoże mi ktoś?
http://www.youtube.com/watch?v=SNRnGTj-smA :wink:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości