Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
montero
-

- Posty: 8975
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » pt gru 11, 2009 10:40 pm
Tak sobie myślę że rd28t z przebiegiem 50 tysi to też jakiś superowy nie będzie.Moment głowica padnie
Chyba powoli przestaję się interesować dieslami made in japan
ale jeśli to nie problem ,to poproszę na pw namiar na tego gościa od silników.Może jakiego zx300 sobie kiedy zapodam ...
-
Mroczny
-

- Posty: 40599
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pt gru 11, 2009 10:53 pm
a ja dumałem kiedyś nad mercedesem w parchu... i znów powracam do pomysłu..
-
Maqlinka
-

- Posty: 2888
- Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Maqlinka » pt gru 11, 2009 10:55 pm
... taa ... bez gwiazdy niema jazdy

Life's Too Short For A Full Time Job
-
montero
-

- Posty: 8975
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » pt gru 11, 2009 10:58 pm
Mroczny pisze:a ja dumałem kiedyś nad mercedesem w parchu... i znów powracam do pomysłu..
A jakiś konkretny model silnika?Ze skrzynią czy sam silnik?
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pt gru 11, 2009 11:00 pm
Jedyny sensowny motor mercedesa to OM606 turbo.

-
Mroczny
-

- Posty: 40599
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pt gru 11, 2009 11:01 pm
dwudziestoczterozaworowy turbo klekot
sam motur - skrzynia z parcha bo nie chce mi się wałów, reduktora rzeźbić..
Zimą powinno się udać zrobić
-
Maqlinka
-

- Posty: 2888
- Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Maqlinka » pt gru 11, 2009 11:03 pm
Mroczny pisze:dwudziestoczterozaworowy turbo klekot
Brzmi dumnie ... co najmniej jakby był z messerschmitt-a zapożyczony

Life's Too Short For A Full Time Job
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pt gru 11, 2009 11:06 pm
Tylko cenę taki silnik też ma fajną.

-
montero
-

- Posty: 8975
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » pt gru 11, 2009 11:11 pm
300td a jaki rocznik mniej więcej ?
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » pn gru 14, 2009 3:46 pm
whisky_snake pisze:
Caly koszt transportu z kraju skosnookich to 400 usd czas ok 2-3 tyg
Czas 2-3 tygodni- tzn. czym to niby wiozą

Jak rozumiem samolotem. Więc wtedy koszt raczej nie bardzo mi się kalkuluje w tych pieniądzach.
A ,żeby to było konkurencyjne to jak rozumiem silnik kupujemy na miejscu za ... 100 USD

Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
bigos
-

- Posty: 3412
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
- Lokalizacja: Połaniec/Kielce
Post
autor: bigos » pn gru 14, 2009 4:03 pm
whisky_snake pisze:cordoba_2004 pisze:to jakie ma te ceny i po ile kupuje

sory gosciu ale ostatnio zgryzliwy jestem i przy twojej historii na forum to nie ma co sie pytac o o vin i model silnika potrzebnego a co dopiero podawac cen czy dostepnosci ...
polecam funkcję ignorowania uzytkowników

Jimny

-
nassin
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 7:14 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: nassin » pt sty 01, 2010 7:17 pm
Fanem RD28T to nie jestem, ale poproszę o konkrety, bo pewnie wkrótce czeka mnie reanimacja.
1. Po jaką cholerę użytkownicy Y61 zmieniają pompę na mechaniczną ?
2. Czy macie jakiś dokładny opis patentu polegającego na wierceniu dodatkowego otworu w głowicy za szóstym cylindrem i czy to coś faktycznie daje ?
3. Na jakie obroty kręcić maksymalnie patrola przy stałej prędkości jazdy, tak aby czapka nie spadła ?
4. Czy patrol Y61 z 2.8 ma oprócz lekko innego silnika również inną skrzynię i mosty - bo może lepiej zmienić ?
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » pt sty 01, 2010 7:45 pm
Tyle pytań na raz.

Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » pt sty 01, 2010 8:02 pm
i po takiej nocy

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pt sty 01, 2010 8:06 pm
1. Pompa od Y60 nie ma takich problemów z odpaleniem ciepłego silnika jak zużyta pompa od Y61.
2. Nie ma tam czasem zaślepki(brok) na końcu od strony ściany grodziowej?
3. Nie ma na to reguły, ale około 3500obr/min powinno być bezpieczne.
4. Zdaje się że ma lepszą skrzynię(i droższą) i mocniejsze(sczególnie przeguby przednie są mocniejsze i większe), szersze mosty.

-
nassin
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 7:14 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: nassin » pt sty 01, 2010 8:34 pm
Super, piękne konkrety. Bardzo dziękuję.
W takim razie idę w kierunku myślenia o Y61 z 2.8, ale o jakim roczniku dumać ?
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » pt sty 01, 2010 10:06 pm
Patrole z tymi silnikami szły od 1998 do chyba połowy 2000.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
4x4rd
-

- Posty: 211
- Rejestracja: sob sie 13, 2005 5:45 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: 4x4rd » sob sty 02, 2010 1:39 am
A ja na twoim miejscu wsadzil bym silnik isuzu 3.1TD z montereya podobna moc ale dużo lepszy moment a do tego bardzo nie zawodna jednostka i w przeciwieństwie do 4.2 nie droga.
Ludzie o wiele częściej waliliby się młotkiem w palec,
gdyby ból występował dopiero po roku
-
montero
-

- Posty: 8975
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » ndz sty 03, 2010 12:00 am
nassin pisze:Fanem RD28T to nie jestem, ale poproszę o konkrety, bo pewnie wkrótce czeka mnie reanimacja.
1. Po jaką cholerę użytkownicy Y61 zmieniają pompę na mechaniczną ?
2. Czy macie jakiś dokładny opis patentu polegającego na wierceniu dodatkowego otworu w głowicy za szóstym cylindrem i czy to coś faktycznie daje ?
3. Na jakie obroty kręcić maksymalnie patrola przy stałej prędkości jazdy, tak aby czapka nie spadła ?
4. Czy patrol Y61 z 2.8 ma oprócz lekko innego silnika również inną skrzynię i mosty - bo może lepiej zmienić ?
Ad1 Bo jest mechaniczna
Ad2 Ja mam trepanację głowicy itp . Ale dopiero 2tysie ,to nie namawiam
Ad3 Nie da się nie kręcić tego motoru ale jak ktoś ma nerw ,to najlepiej nie przekraczać 3000.Ja na trasie oscyluję 2800-3000 max.Chwilowo ,żeby zaatakować w terenie ,to nie widzę przeciwwskazań żeby krecić .
-
madball
- jestem tu nowy...

- Posty: 33
- Rejestracja: wt maja 26, 2009 4:12 pm
- Lokalizacja: Wodzisław ślaski
Post
autor: madball » wt sty 05, 2010 12:50 pm
Wtrącę się w dyskusję, jeśli dobrze zrozumiałem to do silnika z Y61 można wpakować pompę mechaniczna z Y60? Mam znany problem z moją pompą w Y61. Czy zmiana tej pompy wiąże się z jakimiś większymi przeróbkami? Jakie koszty?
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » wt sty 05, 2010 9:55 pm
największy koszt to będzie pewnie zakup samej pompy rzędowej. Myślę ,że tak w okolicy kilku tysiakó ją kupisz

, bo pewnie nikt kto ją ma nie sprzeda póki nie sprzeda silnika. W związku z czym cena pompy równa się cenie silnika z pompą

Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » wt sty 05, 2010 9:58 pm
A czy ktoś pisał o pompie rzędowej?

-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » wt sty 05, 2010 10:16 pm
aj, sorki - tak to zrozumiałem

, jednak należy iść już spać

Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
lbl78
-

- Posty: 12631
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » wt sty 05, 2010 10:27 pm
montero pisze:
Ad1 Bo jest mechaniczna
bo podaje paliwo w ilościach większych niż sterowana elektronicznie i auto poniżej 2500 nie robu buubłe błe błę pss

znaczy ma trochę dołu o ile to można tak nazwać przy RD28T

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » wt sty 05, 2010 10:29 pm
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości