K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: N2O » sob gru 18, 2010 7:20 pm

3,3 z patrola waży 305kg.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: Grzywacki » sob gru 18, 2010 7:50 pm

mlodzian_etd pisze: będzie BMW 740 M62TUB44 z 6 biegową skrzynia manualną.
Prościej jest ogarnąć M60B40, jest starszy, nie ma tego cud wodą chłodzonego alternatora ,vanosa i żadnych wbudowanych immobiliserów.
Jednakże z pewnością jest do ogarnięcia. Jednostka z dawcy będzie z pewnością młodsza i w miarę w dobrym stanie.
Jeżeli Kolega ogarnie elektrykę liczę na to że się pochwali :wink:
W przyszłości też myślę o wymianie jak zamorduję swoje M60 - co nie jest tak proste w przypadku RD28T :)21

Pozdrawiam
Andrzej
Patrol Y60 V8 long 1990r.

Awatar użytkownika
mlodzian_etd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 22, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: mlodzian_etd » sob gru 18, 2010 10:01 pm

3,3 z patrola waży 305kg.
:)21 N2O to są książkowe dane??czy może miałeś wyciągnięty silnik i go ważyłeś???
K 160 na mostach GR na sprężynie 2 blokady dwu bębnowy STAR Opona Mudzilla 35x13,5R15 z beadlockem

Awatar użytkownika
mlodzian_etd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 22, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: mlodzian_etd » sob gru 18, 2010 10:04 pm

Ludzie ludzi robią,lataja na księżyc motają jakieś dziwne mosty z ciężarówek :)21 :)21 do samochodów terenowych,a ty robisz problem z elektryką w BEMCE??
K 160 na mostach GR na sprężynie 2 blokady dwu bębnowy STAR Opona Mudzilla 35x13,5R15 z beadlockem

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: piotr e38 » sob gru 18, 2010 10:25 pm

Problemu z elektrycznością nikt nie robi ( wrzucisz motor, wiązkę, ECU + EWS i wszystko będzie działać nawet powinno obyć się bez trybu awaryjnego przy M62B44TU, dopóki tego nie utopisz) ale im mniej elektryczności w błocie tym lepiej. :)21
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
mlodzian_etd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 22, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: mlodzian_etd » ndz gru 19, 2010 10:28 am

no zgadza się ale skoro ludzie na tym jeżdżą ,to znaczy ze ten silnik jest do ogarnięcia
K 160 na mostach GR na sprężynie 2 blokady dwu bębnowy STAR Opona Mudzilla 35x13,5R15 z beadlockem

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: pawel abramczyk » ndz gru 19, 2010 3:00 pm

wiesz co do wagi silnika , to ostatnio przywozili mi silnik z 2,8 benzyny ze skrzynią i taki zestaw ważył ok 400 kg , a co do silnika z bmw , no niestety silnik ten bardzo nie lubi wody i wilgoci , natomiast jest z bmw 4,2 V8 z pierwszych modeli co po zastosowaniu gaznika z webera jest dość sprawny i odporny na warunki terenowe,
a co do reduktora z czego planujesz wsadzić , z patrola czy czegoś innego
Super parchatek Super y60 :lol:

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: piotr e38 » ndz gru 19, 2010 5:20 pm

Z BMW 4,2 a z jakiego to modelu, bo z tego co wiem to nigdy nie było 4,2 w BMW, były

4,0 M60B40 286KM-400Nm
4,4 M60B44 286KM-420Nm
4,4 M60B44TU 286KM-440Nm

Do motania w Parchu wybrał bym ten pierwszy, jest bez Vanosa, alternatora chłodzonego cieczą, będzie pracował z wywalonym EGR-em i takie tam, z ostatnim najwięcej problemów-najbardziej elektryczny.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: N2O » ndz gru 19, 2010 7:50 pm

Jeśli chodzi o niezawodność to ludzie chwalą 4,4 ale nie wiem w której wersji.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: pawel abramczyk » ndz gru 19, 2010 8:08 pm

być może to 4,4 ale wiem że koleś coś takiego próbował motać na gazniku z jaguara , zero elektryki , zasilany lpg , ale i tak więcej bede wiedział jak wróci z Irlandii , sam coś takiego chce w przyszłości robić , choc ceny tych zestawów z bmw zaczynają być w cenie poczciwego 4,2 z patrola oczywiście w benzynie , i to zaczyna przemawiac nad tym drugim pomysłem tyle że będzie ciężki
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: N2O » ndz gru 19, 2010 8:35 pm

Założenie gaźnika to jak kastracja :)3
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: piotr e38 » ndz gru 19, 2010 9:09 pm

N2O pisze:Jeśli chodzi o niezawodność to ludzie chwalą 4,4 ale nie wiem w której wersji.
Pewnie w tej pierwszej odmianie bez Vanosa, bo mniej skomplikowany, był produkowany od grudnia 94 roku do sierpnia 98 roku. Generalnie bardzo dobry i bezproblemowy silnik, tylko trzeba zrzucić miskę oleju i przykręcić nakrętki od pompy oleju na jakiś klej bo się odkręcają, a co dalej to wiadomo, bum :)21
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

wielgus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 11, 2012 12:44 pm

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: wielgus » pn mar 19, 2012 1:05 pm

też mnie temat ciekawi bo miałem i mam już któryś z kolei 4.0 ale jeep ma swoje wady i też rozmyślam nad Parchem k160 z czymś mocniejszym... ale chyba wolał bym ramę K160 z kompletnym silnikiem 4.0 z automatem aw4 reduktorem np 231, konwersja na sprężyny i klatka, buda na złom :)

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: pawel abramczyk » pn mar 19, 2012 4:51 pm

jeżeli masz lawete na podwórku to jak najbardziej , jak nie to każdy wyjazd w teren to dodatkowy koszt , a i w ogóle z lawetą problem , nie zawsze się wyjeżdża w tym samym miejscu gdzie się wjechało
po co kombinować za te same pieniądze ma się zestaw 4,2 TB co graty z jeepa , i tez można mieć wersje w automacie
zamiast zmieniać silniki zastanówcie się nad zmianą przełożeń w mostach , wyjdzie na to samo za o wiele mniejsze pieniądze
Super parchatek Super y60 :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości