Roznice pomiędzy modelami.

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: Roznice pomiędzy modelami.

Post autor: Didymos » ndz kwie 03, 2011 9:46 am

Czemu służą te grube klocki między mostem, a resorami?
Jakbyś się ich pozbył, a same resory zamontował wyżej, to i prześwit by się pewnie odnalazł :roll:
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Arni VFR
Posty: 354
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 1:52 pm
Lokalizacja: Orzesze, śl.

Re: Roznice pomiędzy modelami.

Post autor: Arni VFR » ndz kwie 03, 2011 2:11 pm

Te kliny zmieniaja nieco nachylenie wałka ataku względem reduktora - po to żeby zmiejszyć i tak extremalny kąt przedniego wału. Z kolei obrócenie mostu powodowałoby kolizje drązka kierowniczego z resorem ,dlatego tez most jest 2.5cm w góre.
Oczywiscie, że to zmniejsza prześwit....ale dopiero jak wsadze koła 33" to wtedy moge przełożyć resory nad most - inaczej łatwo sobie bedzie wyobrazić jak bedzie wyglądało auto z liftem 9" na kółkach 31 :)21 Także dopóki nie mam dużych kół to musze jeździć tak, co wbrew pozorom nie przeszakdza aż tak w terenie - to nie wyczynówka tylko pojazd rekreacyjny.

Buda stoi wysoko, bo resory są długie....i dlatego robi bardzo ładne wykrzyże.
Jest - Nissan Terrano II 2.4
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0

Awatar użytkownika
Arni VFR
Posty: 354
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 1:52 pm
Lokalizacja: Orzesze, śl.

Re: Roznice pomiędzy modelami.

Post autor: Arni VFR » ndz sie 28, 2011 9:52 am

W końcu zrobiłem to co powinienem był zrobić od samego początku - spoa skończone :)21 Jeszcze tylko drążek kierowniczy zmotać , wymienić tymczasowe śruby na wieszakach i moge jeździć dalej.
Obrazek
/Obrazek

edit - wysokość auta została tak jak była, jest tylko 3cm więcej, na początku obawiałem sie ekstremalnego liftu ale robiłem co mogłem żeby iśc jak najmniej w góre i sie udało.
Jest - Nissan Terrano II 2.4
Był - Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0, Opel Frontera 2.0

Awatar użytkownika
Stanley16
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lis 09, 2008 10:09 pm
Lokalizacja: Chełm

Re: Roznice pomiędzy modelami.

Post autor: Stanley16 » pn sty 11, 2016 9:23 am

W tym temacie był poruszany temat przełożeń w mostach i w związku z tym mam do was pytanie czy przełożenia 5,14 da się założyć (czy średnica talerza i otwory pasują) do głowki przedniej z y60? Jeśli nie to czy np. 4,625 da sie zamontować w tylnym moście z k260?
Pozdrawiam
GMS Team Chełm
www.gmsteam.pl

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Re: Roznice pomiędzy modelami.

Post autor: LSD » pn sty 11, 2016 8:31 pm

Co przedniej na pewno się nie da. Most przedni od 160/260 to typ C200 co oznacza średnicę koła talerzowego 200 mm, w Y60 są mosty typ H233 co oznacza średnicę koła 233mm.

Co do tylnego mostu to sam jestem ciekaw czy atak i koło talerzowe pasuje. Czy ktoś przekładał te części pomiędzy Y60 / 160?
Cała główka na pewno nie pasuje, bo półosie mają różne średnice. Sama główka ma też inną liczbę śrub mocujących do pochwy mostu.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości