Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » śr lut 22, 2012 10:29 pm
W sumie to może wy tam w Rzeszowie po wodzie nie jeździcie, to i łożyska żyją dłużej.
U nas mus przynajmniej raz na rok przesmarować.

-
janusz k160
-

- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: janusz k160 » śr lut 22, 2012 10:33 pm
Kto smaruje-ten jedzie-nie wymienia...

Paranoja to znajomość wszystkich faktów.William S.Borroughs
k1603.3TD,Y612.8TDIC,Qashqai+2 1.6dci
-
BENGI

- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BENGI » śr lut 22, 2012 10:35 pm
ja też profilaktycznie raz w roku rozbieram, czyszczę, smaruje i dokręcam i jako jedyny w okolicy nie pogubiłem kół

Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » śr lut 22, 2012 10:37 pm
-
qbarudeboy
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: czw maja 01, 2008 2:27 pm
Post
autor: qbarudeboy » czw lut 23, 2012 11:08 am
No, no.
Mądrale ;D
Według mnie... Padły i zwrotnice i piasta.
Nie ma problemu. Trzeba wymienić i tyle.
Teraz pytanie z innej beczki - jakie łożyska? Jest ich tyyyyyle! Najtańsze, poważnie za 15zł, FŁT za jakieś 25 itd itd.
Jakie łożyska wytrzymają.
Samochód tylko w teren, prędkości prawie zadne, oprócz dojazdów itd.
Z góry dzięki.
Luz na kole jest taki jakby było niedokręcone - duży.
Dziwne, że nie czułem tego w czasie jazdy... Ale kasować to chyba tego się nie da ;D
yeti
-
qbarudeboy
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: czw maja 01, 2008 2:27 pm
Post
autor: qbarudeboy » czw lut 23, 2012 12:40 pm
Do wyboru:
WHX
NTN
SNR
ZVL
FAG
FŁT
ZKL
Skłaniam się ku FŁT...
Wasza opinia?
Yeti
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » czw lut 23, 2012 1:24 pm
Z tych co podałeś to tylko NTN i FAG.

-
qbarudeboy
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: czw maja 01, 2008 2:27 pm
Post
autor: qbarudeboy » czw lut 23, 2012 1:30 pm
FŁT nie mogą być?
bo mam info, że niby mogą być.
bo wstępnie zamówiłem ;D
a widzę, że rajdy4x4 też nimi handluje
sam już nie wiem.
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » czw lut 23, 2012 1:36 pm
Obecnie to dziadostwo jest.

-
bartce
- jestem tu nowy...

- Posty: 76
- Rejestracja: śr lis 24, 2010 1:16 pm
- Lokalizacja: EL
Post
autor: bartce » czw lut 23, 2012 1:44 pm
NTN, NTK i zobacz jeszcze SKF jak są dostępne.
Pozdro!
Bart.
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » czw lut 23, 2012 3:07 pm
qbarudeboy pisze:FŁT nie mogą być?
bo mam info, że niby mogą być.
bo wstępnie zamówiłem ;D
a widzę, że rajdy4x4 też nimi handluje
sam już nie wiem.
przeczytaj ten temat dokladnie, bo widze , ze nie czytales, napisane kilka razy jakie lozyska wybrac.

-
jarcion
-

- Posty: 879
- Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: jarcion » czw lut 23, 2012 3:37 pm
fłt nie polecam, założyłem do zwrotnic, luzy pokasowane i po kilku kkm asfaltu wymieniałem. Na rosyjskie jakieś i już kilkadziesiąt tysięcy bez problemu.
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » czw lut 23, 2012 5:12 pm
Ja parę lat temu kupiłem łożyska do zwrotnic MADE IN CCCP. Były za śmieszne pieniądze - 3 lub 4 zł za 1 szt. Do tej pory robią bez najmniejszego luzu, a łatwo nie mają bo mam 35" Fedimy.
Pełem szacun przed radziecką technologią

Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
Peepuck!
-

- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Peepuck! » czw lut 23, 2012 5:22 pm
No gniotsa nie łamiotsa...

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
-
qbarudeboy
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: czw maja 01, 2008 2:27 pm
Post
autor: qbarudeboy » pn lut 27, 2012 12:51 pm
ok.
to mam jeszcze jedno, ostatnie mam nadzieję w tym wątku...
na koło w sumie wchodzą dwa łożyska, większe i mniejsze. jedno to 30209 A...
a drugie?
-
janusz k160
-

- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: janusz k160 » pn lut 27, 2012 1:19 pm
30304 bodajże

i smar litowy do nich
Paranoja to znajomość wszystkich faktów.William S.Borroughs
k1603.3TD,Y612.8TDIC,Qashqai+2 1.6dci
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn lut 27, 2012 1:24 pm
30304 to do zwrotnic.
Do kół bodajże 501349/310 i 30209.
Wszystko jest w FAQ na rajdach.
-
janusz k160
-

- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: janusz k160 » pn lut 27, 2012 1:28 pm
Do zwrotnic

- oczywiście
Paranoja to znajomość wszystkich faktów.William S.Borroughs
k1603.3TD,Y612.8TDIC,Qashqai+2 1.6dci
-
qbarudeboy
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: czw maja 01, 2008 2:27 pm
Post
autor: qbarudeboy » pn lut 27, 2012 2:05 pm
dzięki!!!
dzięki Waszej pomocy może to złożę.
hej!
yeti
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości