Poka foty utegomopar pisze:Patrol TB42 ute


Moderator: Kosiarz
Właśnie to miałem na myśli, nie jest to trudna robota.benek pisze:"Rozlozenie w imadle trwa 10 minut, zlożenie też .Kamil200 pisze: "Zalecam przetrenować w domu rozłożenie, wymianę uszczelnień i złożenie takiego amora, naprawdę nie ma się czego bać.
Zawsze możesz awaryjnie uzupełnić zbiorniczek powietrzem z pompki, kompresora czy podczas wizyty u wulkanizatora".
Warto kupić tylko takie amortyzatory do których dystrybutor ma pełny zakres części- simeringi, uszczelnienia,gumki lub unibale, płytki regulacyjne a w razie większej naprawy to i obudowę,trzpień,tłok czy zbiornik. Wtedy wybór marki to już tylko kwestia kasy i własych preferencji od Amada z MTM, poprzez Profendera, Bilsteina,Kinga, Foxa,Sachsa, FRT,Penske, Ohlinsa,Proflexa,Donerre po Reigera i z 50 innych firmbenek pisze:"Trzpień jest uszczelniony od dołu simeringiem (tylko gdzie go kupić?).
Tak zreaktywuje wątek - bo mam przemyślenie apropo powtarzalności jakości w takich amortyzatorach. Czy nie jest tak, że w zależności na jaką partie się trafi to ma się szczęście albo nie?Koni raid wytrzymały 1 dzień!!!! na Magamie (a tam się szybko nie jeździ. Ciekawe co by było na MTTołdi pisze:teraz sam mam dylemat co kupic (w momecie gdy argument naprawialnosci LTR'ow upadl raczej kupie co innego) ale do wymienionych na wstepie do turystki dodalbym Koni ca 1000zł/szt. Nie maja zewnetrznych zbiornikow.)
Po ich zdechnięciu, przełożyliśmy dwuletnie OME z przeprawówki. Wytrzymały Magam do końca i starczyły na następny.
Paanie, pan czyta ze zrozumieniem:Whitie pisze:całe moja auto nie kosztowało tyle co jeden taki....
Qwa gdzie ja żyję.... ze mnie nie stać na takie cuda
sklep4x4 pisze:Komplet amortyzatorów
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości