tylko że ATF w manualnej skrzyni trzeba zmienia częściej niz tradycyjnymartii pisze:nie od roku tylko od 2ATF II - lato-zima, żadnej różnicy, biegalka chodzi jak w osobówce
a ATF-em skrzyni ubijesz najwyzej synchronizatory troche wolniej działaja
Moderator: Kosiarz
tylko że ATF w manualnej skrzyni trzeba zmienia częściej niz tradycyjnymartii pisze:nie od roku tylko od 2ATF II - lato-zima, żadnej różnicy, biegalka chodzi jak w osobówce
Starszych modeli czego? Na pewno nie Patroli. Nawet Patrol L60 z lat 60-70 ma mieć zalewany olej przekładniowy.czifu pisze:W starszych hondach (z lat 80 i początku 90) do skrzyni lało się olej silnikowy.
To znaczy ze lejesz do skrzyni olej silnikowy 10W40 np w ciezarowkach iveco, Renault i innych z przed kilku lat, isuzu np. HondaIngrid pisze:No i oby beemka była wzorem jak powinna pracować skrzynia biegów. Wskazówka kolorem naklejki rozwiewa wątpliwości. Nie ma ich również w przypadku parcha, ma być półsyntetyk i koniec. I nie ma tak że ja sobie wleje ATF bo będzie lepiej. To jest jakaś bzdura. Producent jasno określił klasę lepkości oleju. ATF w porównaniu do 75w90 nie mówiąc już o 80w90 to woda. Kocham te teorie szwagra brata...
p.s. Co to znaczy skrzynia pracująca na oleju silnikowym ?
isuzu, opel, bighorn, holden, mazda ogólnie połowa sztrucli w których latały skrzynie GM zalewa się olejem silnikowym i nie 10W40 tylko pełnym syntetykiem 5W30 albo 5W40N2O pisze:Olej silnikowy do skrzyni lało się np do Isuzu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości