Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » wt sie 03, 2010 9:45 pm
Czekam na info, bo nigdzie nie znalazłaem.
Będę wdzięczny

Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » wt sie 03, 2010 9:48 pm
Jak na drugi raz będziesz w Polmotorze, to pytaj o kierownika działu części - Pan Grzegorz (nazwiska nie pamiętam). Jest pomocny i nawet wie, że są silnik 4,2D, wyciągarki mechaniczne i że Patrol ma sztywny most z przodu

. Może poradzi sobie z żaróweczką

Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » śr sie 04, 2010 7:12 am
LSD pisze:Potrzebuję oznaczenie łożysk do tylnego dyfra Y60. Łożyska trzymające mechanizm różnicowy. Te od ataku już zlokalizlowałem.
Na łożysku napisane jest :
KOYO JAPAN HI-CAP 17831-N
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
kszyhu25
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: śr sie 04, 2010 11:04 am
Post
autor: kszyhu25 » śr sie 04, 2010 11:34 am
Witam! Rozwaliłem przednią półośkę w Nissanie Terrano II - 2,4B. Mam pytanie, czy ktoś wie, czy będzie pasowała półoś od 2,7TD?
-
Piotrek M
-

- Posty: 3496
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
- Lokalizacja: szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piotrek M » śr sie 04, 2010 8:42 pm
Dzięki

-
hugh_h

- Posty: 611
- Rejestracja: wt gru 22, 2009 7:53 am
- Lokalizacja: Radzymin/Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: hugh_h » czw sie 05, 2010 9:33 pm
mam takie pytanko, czym pomalować resory? chlorokauczuk wytrzyma zginanie?
znalazłem coś takiego jak farba akrylowa samosmarująca (
http://www.polifarb-debica.pl/uploads/d ... ae5cf4.pdf) ale to tylko w niecie bo w sprzedażny nie widziałem
Ostatnio zmieniony czw sie 05, 2010 9:45 pm przez
hugh_h, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Mroczny
-

- Posty: 40603
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » czw sie 05, 2010 9:36 pm
tarcia nie wytrzyma

-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » czw sie 05, 2010 9:38 pm
nierdzewka plus smar grafitowy
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
hugh_h

- Posty: 611
- Rejestracja: wt gru 22, 2009 7:53 am
- Lokalizacja: Radzymin/Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: hugh_h » czw sie 05, 2010 9:54 pm
Mroczny pisze:tarcia nie wytrzyma

oj szczegół, gdzie nie trze to nich nie rdzewieje
wymieniam więc może bym wstawił ładne czyściutkie ... niech chwile pobędą takie.
-
mundek
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 8:23 pm
- Lokalizacja: Nowa Karczma
Post
autor: mundek » pt sie 06, 2010 12:09 pm
Szukam rozrysowanego przedniego mostu do y60 i znajduje tylko ze zwrotnica a mój ma kule

może ktoś pomóc

Patrol GR Y60 krótki 2.8 TD
-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » pt sie 06, 2010 1:34 pm

a ty co myślisz, masz w Y60 zwrotnice która jest na kuli.
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
mundek
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 8:23 pm
- Lokalizacja: Nowa Karczma
Post
autor: mundek » pt sie 06, 2010 5:47 pm
zagaj1 pisze:
a ty co myślisz, masz w Y60 zwrotnice która jest na kuli.
Tyle to wiem, szukam rysunku takiej zwrotnicy
Patrol GR Y60 krótki 2.8 TD
-
Mroczny
-

- Posty: 40603
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pt sie 06, 2010 7:43 pm
w manualach jest
a czego konkretnie potrzebujesz się dowiedzieć? może możemy pomóc
-
mundek
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 8:23 pm
- Lokalizacja: Nowa Karczma
Post
autor: mundek » sob sie 07, 2010 8:35 am
Mroczny pisze:w manualach jest
a czego konkretnie potrzebujesz się dowiedzieć? może możemy pomóc
wymiaru simeringu uszczelniającego mam wyciek na kuli

Patrol GR Y60 krótki 2.8 TD
-
Mroczny
-

- Posty: 40603
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » sob sie 07, 2010 8:45 am
a dlaczego się leje?
łożyska mają luzy? skatowałeś hamulec i stopiłeś uszczelniacz? jeździłeś na emulsji wodno-olejowej w moście? warto od razu naprawić przyczynę
-
mundek
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 8:23 pm
- Lokalizacja: Nowa Karczma
Post
autor: mundek » sob sie 07, 2010 8:59 am
niedawno go kupiłem miał juz wyciek nie wiem dlaczego
Patrol GR Y60 krótki 2.8 TD
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » ndz sie 08, 2010 8:27 am
Witam, w związku z zakupem Patrolka mam kilka pytań.
1. Czy łożysko oporowe sprzęgła w Patrolu K260 z silnikiem RD28T jest identyczne jak w wolnossącej wersji tego motoru( zakładam że sprzęgło i skrzynia są identyczne, ale lepiej się upewnić)?
2. Jakie przełożenia w mostach ma RD28 wolnossący, takie jak normalny K260 z RD28T czy takie jak benzyna 2.8?
Galloper LWB - turysta
-
lbl78
-

- Posty: 12633
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » ndz sie 08, 2010 10:12 am
Jogi4x4 pisze:Witam, w związku z zakupem Patrolka mam kilka pytań.
1. Czy łożysko oporowe sprzęgła w Patrolu K260 z silnikiem RD28T jest identyczne jak w wolnossącej wersji tego motoru( zakładam że sprzęgło i skrzynia są identyczne, ale lepiej się upewnić)?
2. Jakie przełożenia w mostach ma RD28 wolnossący, takie jak normalny K260 z RD28T czy takie jak benzyna 2.8?
łożysko i sprzęgło identyczne

przełożenia w mostch bodajże 5.11 albo 5.25 (przynajmniej tak zeznają posiadacze

)
BTW były 2 wonossące silniki w 260: RD28 i perkinsa też 2.8 obydwa wonossące

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » ndz sie 08, 2010 11:01 am
RD28T - 4.625
RD28 - 5.14
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » ndz sie 08, 2010 11:19 am
lbl78 pisze:BTW były 2 wonossące silniki w 260: RD28 i perkinsa też 2.8 obydwa wonossące

To akurat wyczytałem, ja mam akurat RD28
Galloper LWB - turysta
-
RudolfWT
-

- Posty: 157
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 4:09 pm
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: RudolfWT » ndz sie 08, 2010 5:43 pm
a tak z innej beczki

ma może ktoś patent na przekręcenie tego dziubka od pasów co się w dziurkę wtyka? bo kurde mam od początku wywinięty i irytuje mnie to za każdym razem jak pas zapinam, a jakoś moje sposoby na przekręcenie nie działają... a jak się nie da to może ma ktoś do sprzedania pas od kierowcy??;>
GR Y60 ->
Y60Long ->
4Runner 3.0v6 - >
Y60 Long 
-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » ndz sie 08, 2010 6:33 pm
A jak by to dolną śrubkę mocującą koniec pasa odkręcił i se obrócił cały pas nie pomogło by

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
RudolfWT
-

- Posty: 157
- Rejestracja: pn sty 04, 2010 4:09 pm
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: RudolfWT » pn sie 09, 2010 4:32 pm
no właśnie nie... bo wtedy pas będzie skręcony pod tapicerką i niechętnie wtedy się zwija... tak źle i tak niedobrze

GR Y60 ->
Y60Long ->
4Runner 3.0v6 - >
Y60 Long 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości