





może ktoś z Moderatorów wytnie te wypociny bo szkoda tematu tak zaśmiecać...
Moderator: Kosiarz
z tego co pamiętam były kiedyś jakieś dywagacje co wyciągać , wiadomo że jak silnik wyciągniesz to masz wszystko na widoku ale koniec koncem doszło do tego że prościej skrzynie , acz kolwiek tyle samo pracyOstrry pisze:Panowie, czeka mnie wymiana uszczelniacza na wale, niestety od strony skrzyni. Lepiej wywalać silnik czy napędy (y61 2.8 długi)? Może jest jakiś lepszy sposób?
trzeba było safari zakupić a nie dziadostwoFlor pisze:ale o co chodzidanielski pisze: nie mam zamiaru bawic sie w blocie, a potrola kupilem bo mialem taki kaprys....
jako ciekawoste napisze ze poswiecilem tego badziewiastego snorkela zakupionego w pewnycm sklepie "ofrodowym" (byl to ostatni taki zakup).
wycialem rurke doprowadzajaco powietrze do filtra i przylozylem go do blotnika - i zdziwko, bo nie pasuje w zadnej pozycji. jest krzywy, zle wykonany i odstaje z kazdej strony. jak w jednym miejscu przylega to w innym mozna pod niego palca wlozyc. tylko ladnie wyglada.nie chcesz jeździć w błocie to po kiego grzyba ci snorkel
do lansu podgrzej , przyklej do błotnika i nawet nie podłączaj bo coś popsujesz , swoją funkcję spełni . Będziesz miał zaje..te auto terenowe do supermarketu
Wydawało się, że krzynka jest prostsza - dokąd nie robiłem tego u siebieOstrry pisze:Panowie, czeka mnie wymiana uszczelniacza na wale, niestety od strony skrzyni. Lepiej wywalać silnik czy napędy (y61 2.8 długi)? Może jest jakiś lepszy sposób?
Uszczelka jest nowa i tam nie leci (juzWojtek pisze: Wydawało się, że krzynka jest prostsza - dokąd nie robiłem tego u siebieZimering już dwa razy wymieniałem i okazało się, że cieknie spod uszczelki miski w okolicy tylnego zimeringa. Cała robota psu na budę, w końcu muszę i tak serducho wyrzucić
Jak nie jesteś pewien i masz możliwości, wywal motor i rób kompleksowo
Do mnie Wasze pijesz ?pawel abramczyk pisze:nie mogę znaleźdź ale gdzieś czytałem że ktoś połączył skrzynie L 28 z jakąś V 6 , pamięta ktoś , znowu coś kombinuje i licze ilość potrzebnych szelestów , zastanawiam się nad V6 w benzynie lub 3,3![]()
przez myśl mi przeszło wsadzenie V6 z terrano 1 ze skrzynią bo ponoć mozna reduktor przykręcić z K
Los szczęściaDaarekk pisze:Panowie jaka jest prawda z silnikami 3.0 w Patrolach. Podobno wadliwe byly te w budzie y61 a GU4 są ok...
Czy te y61 po lifcie z ładnym przodem są każde niby wadliwe? Niektóre mają spore przebiegi... Więc chyba jeżdżą.
Jak to jest naprawdę?
Mam na oku krajowego GU4 z 2004 roku...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość