Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » czw paź 14, 2010 4:31 pm
Koledzy mam pytanie, będę wymieniał uszczelniacze i łożyska w patrolowym moście, bo wcześniej wymieniłem same uszczelniacze bez łożysk i to się na mnie zemściło

(człowiek się uczy na błędach) ale mniejsza o to ... nie wiem tylko ile tych podkładek zamówić (sądzę że 4 tyle co jest łożysk, ale może źle myślę) no i jaką grubość bo są 4 do wyboru. Może wiecie gdzie to można nabyć po za nadwornym sklepikiem ? Z góry dzięki za podpowiedz
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/106/5938.html
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » czw paź 14, 2010 5:22 pm
oko_demona pisze:Po odpaleniu mruga mi przez kilka minut kontrolka świec żarowych co to oznacza?
zdechlo dogrzewanie swiec

-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » czw paź 14, 2010 5:26 pm
zagaj1 pisze:Koledzy mam pytanie, będę wymieniał uszczelniacze i łożyska w patrolowym moście, bo wcześniej wymieniłem same uszczelniacze bez łożysk i to się na mnie zemściło

(człowiek się uczy na błędach) ale mniejsza o to ... nie wiem tylko ile tych podkładek zamówić (sądzę że 4 tyle co jest łożysk, ale może źle myślę) no i jaką grubość bo są 4 do wyboru. Może wiecie gdzie to można nabyć po za nadwornym sklepikiem ? Z góry dzięki za podpowiedz
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/106/5938.html
czasami ,bez tych podkladek udaje sie skasowac luz ,mialem tak w ktoryms parchu,kup po dwie sztuki na strone

-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » czw paź 14, 2010 6:19 pm
A grubość obojętnie jaką

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » czw paź 14, 2010 6:48 pm
hę...
wybralbym rozmiar pomiedzy...a co ze starymi

-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » czw paź 14, 2010 8:04 pm
Nie wiem w jakim są stanie, sądziłem że jak wymieniać wszystko to wszystko

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
psawiak

- Posty: 380
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 10:49 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: psawiak » pt paź 15, 2010 2:26 pm
gdzie jest zlokalizowany bezpiecznik zapalniczki w Y60? Sprawdziłem skrzynkę po prawej koło pasażera ale tam wszystkie w całości ...
Y60 TD42 pojechał do ludzi
-
mayer
-

- Posty: 1391
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
- Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)
Post
autor: mayer » pt paź 15, 2010 2:45 pm
psawiak pisze:gdzie jest zlokalizowany bezpiecznik zapalniczki w Y60? Sprawdziłem skrzynkę po prawej koło pasażera ale tam wszystkie w całości ...
sprawdź dokładnie. Zapalniczka działa na któryms bezpieczniku z tego zestawu. Nie pamietam z bani na którym ale kilka razy jak CB padło to trza było wymienić. Innego bezpiecznika dla instalacji nie ma. Pod maską masz tylko od "spraw silnikowych"
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
-
lbl78
-

- Posty: 12633
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pt paź 15, 2010 3:58 pm
jak nie działa tylko zapalniczka to może wtyczka spadła?? ja mam na jakimś minimalnie krótkim kabelku a sama wtyczka też genialna nie jest

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » pt paź 15, 2010 5:20 pm
zagaj1 pisze:Nie wiem w jakim są stanie, sądziłem że jak wymieniać wszystko to wszystko

podkladki zostaw stare,nie ma sensu ich wymieniac ,bo nie roznia sie niczym od nowych

-
Sawa GR

- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sawa GR » pt paź 15, 2010 6:42 pm
Pytanie w temacie wycieków
Motor 2,8TD
Ciecze olej w odmie (uszczelniacze?) po odkręceniu korka lekki podmuch ale bez chlapania.
Olej przed turbiną kapie (ale może to z odmy obecnie dałem tymczasowo w trawę) Turbina lekkie luzy wzdłużne (wsadzałem palucha)
Czy trzeba wymieniać uszczelniacze a może cuś innego? Czy wymiana uszczelniaczy wiąże się z demontażem głowicy i całymi tymi przyjemnościami (uszczelka, planowanie).
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » pt paź 15, 2010 8:15 pm
tomek 79 pisze:zagaj1 pisze:Nie wiem w jakim są stanie, sądziłem że jak wymieniać wszystko to wszystko

podkladki zostaw stare,nie ma sensu ich wymieniac ,bo nie roznia sie niczym od nowych

Aha oki, myślałem że muszę je wymienić bo mam okrutne luzy na łożyskach, ale skoro dam nowe łożyska i te podkładki to będzie ok ?
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
patrolpulawy

- Posty: 331
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 7:38 pm
- Lokalizacja: Pulawy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: patrolpulawy » pt paź 15, 2010 9:09 pm
może się okazać że nie będziesz musiał nic dokładać, że akurat będzie gites na tych podkładkach co są orginalnie
Piotr
-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » pt paź 15, 2010 9:14 pm
Ok dziękuję. Zaryzykuję i nie kupię podkładek

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
Wojtek_W
-

- Posty: 9861
- Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm
Post
autor: Wojtek_W » sob paź 16, 2010 9:43 am
zagaj1 pisze:Ok dziękuję. Zaryzykuję i nie kupię podkładek

Ten majster co mi robil mowil,ze to bez sensu. Jak zalozysz nowe lozyska i stare podkladki to jak nie ma luzu to trza olac

Powtarzam co mi mowiono

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » sob paź 16, 2010 12:26 pm
kasacja postu
Ostatnio zmieniony sob paź 16, 2010 5:51 pm przez
KarolZG, łącznie zmieniany 1 raz.
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob paź 16, 2010 4:51 pm
Stare łożyska stożkowe będą miały mniejszą wysokość, więc nie rozumiem twojej metody.
Luz na łożyskach ustawia się przy pomocy siłomierza zaczepionego w odpowiednim miejscu do zwrotnicy(z tym że uszczelniacz kuli i drążki kierownicze nie mogą być założone - nic nie może zakłócać odczytu).
W praktyce ustawia się na czuja, tak aby nie było za luźno ani za ciasno.

-
hugh_h

- Posty: 611
- Rejestracja: wt gru 22, 2009 7:53 am
- Lokalizacja: Radzymin/Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: hugh_h » ndz paź 17, 2010 9:22 am
takie pytanie zimowe ... czy w bloku silnika TD25 producent gdzieś przewidział możliwość założenia grzałki do silnika ?
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » ndz paź 17, 2010 10:01 am
Gdzie najlepiej zamontować dodatkowy zbiornik paliwa w Y60 . Jakiej pojemności da się zamontować . Jak zorganizować przelew do oryginalnego zbiornika . Motał już ktoś.?
Jakieś podpowiedzi gdzie co i od czego nabyć dodatkowy zbiornik.?
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » ndz paź 17, 2010 10:08 am
wydaje mi sie ze najlepiej,zwiekszyc orginal,mysle ze spokojnie da sie wlac do niego 180 litrow ,bez wiekszego uszczerbku na zdolnosci terenowej ,zreszta to ma byc do wypraw woz prawda

,a tam kazdy zakamarek przydatny
-
Mroczny
-

- Posty: 40604
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz paź 17, 2010 10:12 am
podnieś budę - będziesz miał dodatkowe 5 cm wysokości zbiornika do zmieszczenia
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » ndz paź 17, 2010 11:00 am
tomek 79 pisze:wydaje mi sie ze najlepiej,zwiekszyc orginal,mysle ze spokojnie da sie wlac do niego 180 litrow ,bez wiekszego uszczerbku na zdolnosci terenowej ,zreszta to ma byc do wypraw woz prawda

,a tam kazdy zakamarek przydatny
W jaki sposób ten oryginał powiększyć? .Tam pod rama nie ma zbyt wiele miejsca.
Mroczny pisze:podnieś budę - będziesz miał dodatkowe 5 cm wysokości zbiornika do zmieszczenia
Co do podniesienia budy to w longu z tego co wiem jest dość dużo przeróbek min. obniżenie skrzyni i czegoś tam jeszcze i nie bardzo mi to pasi.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » ndz paź 17, 2010 11:47 am
kumaty slusarz obcina zbiornik w polowie i wspawuje np.20 cm pasek ,fakt obniza to zbiornik ale pamietam ze w 160tce pozwolilo to na zwiekszenie zbiornika na 220 litrow
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » ndz paź 17, 2010 11:56 am
No ale po obniżeniu o 20cm baku będzie jak mi się wydaje zbyt nisko .
Myślę że najlepszym rozwiązaniem jest umieszczenie go pod budą po przeciwnej stronie pierwszego tłumika ale wtedy trzeba by zastosować jakąś pompkę elektryczna coby przepompować do głównego zbiornika.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
lbl78
-

- Posty: 12633
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » ndz paź 17, 2010 12:22 pm
Fiba pisze:
Co do podniesienia budy to w longu z tego co wiem jest dość dużo przeróbek min. obniżenie skrzyni i czegoś tam jeszcze i nie bardzo mi to pasi.
źle ci sie zdaje

do 5 cm masz tylko do przerobienia mocowanie chłodnicy, łącznik kolumny kierownicy może być na "granicy", podgiąć drążli i ewentualnie przedłużyć przewody haulcowe i paliwowe
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości