Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » sob paź 23, 2010 7:56 pm
komario pisze:
Jaka to roznica jak pali 1 czy 2 czy nawet 3 litry wiecej.
To tylko 15 zl na setke.
Jakiego spalania sie spodziewasz w 2,8? 6,0 na 100 km?
Moje Safari 4,2 D w automacie (aktualnie w uzytkowaniu Zony) pali w warszawskich korkach ok 19 l/100 km.
Trasa -12 litrow.
bo ci co dotąd jeździli golfami i fabiami nie znają realii patroli

mój na 31" po mieście średnio 12.5 - 14 w trasie 11
a drugi liftowany z 32" na szerokiej feldze 8.5" ok.15-16 miasto / trasa 12.-13
chce sie jeździć klasykiem to trzeba tankować - lekko nie ma

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
Mpv

- Posty: 307
- Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 12:20 pm
- Lokalizacja: Okolice Działdowa :D
Post
autor: Mpv » sob paź 23, 2010 8:10 pm
4x4=16
Żaba: zielony parch y60 long

-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » sob paź 23, 2010 8:10 pm
karwa ale 20stka na setke to duzo za duzo
zmien pompiarza

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob paź 23, 2010 8:23 pm
Ja bym poszukał dziury w układzie zasilania paliwem przy takim spalaniu.
3,3TD nie bierze mi więcej niż 15 litrów na 100km przy katowaniu w warunkach miejskich przy masie około 2400kg. W trasie da się spokojnie zejść do 11(testowane w lato z popsutym wisko) albo nawet mniej.

-
RufiG
-

- Posty: 163
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 1:32 am
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: RufiG » sob paź 23, 2010 8:43 pm
W czwartek parszywiec wraca na warsztat,zobaczymy czy da się z tym cos zrobic. Dzięki za wskazówki.
Y61 Long, 2.8 1998 r., pompa mechaniczna, kilka mierników

-
NUREK MAV

- Posty: 1935
- Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
- Lokalizacja: 3 M
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NUREK MAV » ndz paź 24, 2010 10:53 am
Ten egzemplarz musi miec cos nie tak dłui czas wisiał na alleg.. i otoM a teraz gość go umieścił tu . Poszukaj w tym wątku bo też już o niego pytali...
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki
-
trampek
-

- Posty: 226
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 9:04 pm
- Lokalizacja: Chabówka/Szczecin
Post
autor: trampek » ndz paź 24, 2010 10:29 pm
smollar pisze:Angol bez wątpienia, tylko czy to go dyskwalifikuje? wygląda na bardzo zadbanego.
Przy okazji mam do Was krótkie pytanie, słyszałem złe opinie o silnikach 2,8 czy faktycznie są mało trwałe? Poszukuję auta do tripów (afryka/azja) trwałość jest dla mnie priorytetem, możecie coś doradzić?
Zadbany może i jest, ale wycieraczek to im się już nie chciało przerabiać
ciekawe na czym jeszcze przyoszczędzono

"Raz się skurwisz - kurwą zostaniesz" -George Orwell
-
Wojtek_W
-

- Posty: 9861
- Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm
Post
autor: Wojtek_W » pn paź 25, 2010 7:54 am
Moj wyprawowy 2.8 (lift, 33, bagaznik dachowy i reszta szpeju) w trasie bierze okolo 14 (bez wiekszego zaczenia obciazenie), male miasto 14-17 . W 4.2 bedziesz mial podobnie.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
-
NUREK MAV

- Posty: 1935
- Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
- Lokalizacja: 3 M
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NUREK MAV » pn paź 25, 2010 1:59 pm
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki
-
Katmac
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 6:18 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Katmac » pn paź 25, 2010 3:27 pm
Krótki, lift, koła 35, stalowe zderzaki, bagażnik + koło i mój 2.8, bez ciężkiej nogi, pali 13-14 l na trasie przy jeździe 90-100 km/h. Miasto to 15-17.
Y61 - 180KM & 540Nm - wyprawowy 'Mamut'.
-
psawiak

- Posty: 380
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 10:49 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: psawiak » pn paź 25, 2010 3:38 pm
NUREK MAV pisze:
Ten egzemplarz musi miec cos nie tak dłui czas wisiał na alleg.. i otoM a teraz gość go umieścił tu . Poszukaj w tym wątku bo też już o niego pytali...
Nie sądzę, pamiętam jak kupowałem swojego TD42 rok temu dokładnie to ten czerwony mnie interesował ale był poprostu za drogi ( chyba 35 albo 32 kzł ) Wybrałem podobnego z klimą za 25 kzł ale trochę w gorszym stanie blacharskim. Właściciel czerwonego był w rozmowie otwary, kulturny, przesłał mi dodatkowe zdjęcia. Z perspektywy czasu mogę powiedziec, że cena jest ok, bo nie znajdziesz już takiego egzemplarza na rynku, który możesz sobie zrobić pod siebie, tym bardziej że ma zestaw startowy w cenie - opony 33, zawias +2, mechaniczna wyciągarka z przodu i szyby na korbki. Zauważ też że nie ma blokady i nie pamiętam czy korygował przełożenia mostów, ale to można dołożyć samemu - TD42 przeważnie mają przełożenia 4,11 i bębny z tyłu. Ma srebrny dekiel co znaczy że silnik jest cięższy a zarazem trwalszy od czarnego dekla ( taką teorię gdzieś zasłyszałem ), pompa wtryskowa rzędowa ( u mnie rotacyjna ). Nie kombinowac tylko jeszcze utargować 1500 na most z blokadą i brać ... Kupisz 2,8 wydasz tyle samo lub więcej na wyścigu zbrojeń
Y60 TD42 pojechał do ludzi
-
lbl78
-

- Posty: 12633
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pn paź 25, 2010 3:41 pm
Wojtek_W pisze:[
Moj wyprawowy 2.8 (lift, 33, bagaznik dachowy i reszta szpeju) w trasie bierze okolo 14 (bez wiekszego zaczenia obciazenie), male miasto 14-17 . W 4.2 bedziesz mial podobnie.
taaaaa

jakoś dziwnym trafem ponad 15 to mi nie wyszedł w życiu

a 15 to i tak było gonienie po autostradzie z pedałem w podłodze

mam 4.2 i skrzynie 4 więc w teorii powinien palić więcej

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
czarny bielsko
-

- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czarny bielsko » śr paź 27, 2010 4:54 pm
lbl78 pisze:mam 4.2 i skrzynie 4 więc w teorii powinien palić więcej

tylko teoria raczej rzadko przekłada się na praktykę

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
-
Wojtek_W
-

- Posty: 9861
- Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm
Post
autor: Wojtek_W » śr paź 27, 2010 7:04 pm
lbl78 pisze:Wojtek_W pisze:[
Moj wyprawowy 2.8 (lift, 33, bagaznik dachowy i reszta szpeju) w trasie bierze okolo 14 (bez wiekszego zaczenia obciazenie), male miasto 14-17 . W 4.2 bedziesz mial podobnie.
taaaaa

jakoś dziwnym trafem ponad 15 to mi nie wyszedł w życiu

a 15 to i tak było gonienie po autostradzie z pedałem w podłodze

mam 4.2 i skrzynie 4 więc w teorii powinien palić więcej

Serio?
A w trasie ile masz? Taki spokojny przelot.
Jazda mieszana? Miasto?
Inni z 4.2 tak samo maja?
Ciekaw jestem.

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
-
Qpa_z_polski
-

- Posty: 189
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
- Lokalizacja: Oława
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Qpa_z_polski » śr paź 27, 2010 10:44 pm
w sumie duzo tu czytam moze nie powinienem sie wypowiadać ale mimo wszystko, strasznie mnie denerwuje w takim temacie jak ten czy inny rozgadywanie sie na tematy mało istotne dla tego tematu jak spalanie naszych patroli i innych nie potrzebnych postów. moze wtedy kazdemu udało by sie cos znaleśc w wyszukiwarce sensownego, a nie przelatywac masy stron w ktorcyh 80% jest z dupy i bez sensu ...
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...

-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » czw paź 28, 2010 1:50 pm
kazdy to przezywal...
łącze sie w cierpieniu

-
Ba

- Posty: 1749
- Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Ba » pt paź 29, 2010 10:30 am
Całkowicie sie zgadzam

porozmawiajmy o tym
I kasztan:
35" td42t y61 długi oszpejowany bez bagażnika 12,5 lytra średnia 90-95 km/h. mocne góry 15, miasta nie jeźdżę. Aha, opony nabite do 2,7.
tel: 600298546
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » pt paź 29, 2010 3:54 pm

3.....
era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » pt paź 29, 2010 3:59 pm
dwa

y60 autobus, czerwony.
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » pt paź 29, 2010 4:03 pm
jeden
karwa ja moje oglaszalem na allegro,nie wiem po co bo tez sie moglem zareklamowac

-
madball
- jestem tu nowy...

- Posty: 33
- Rejestracja: wt maja 26, 2009 4:12 pm
- Lokalizacja: Wodzisław ślaski
Post
autor: madball » pt paź 29, 2010 7:17 pm
tomek 79 pisze:jeden
karwa ja moje oglaszalem na allegro,nie wiem po co bo tez sie moglem zareklamowac

No widzisz trzeba być pomysłowym

A tak poważnie to jak ktoś szuka Patrola to mój jest zajebiaszczy. Gdybym nie potrzebował dużo dużo kasy to bym go nie sprzedawał, no ale cóż plany się nowe pojawiają i jakoś trza je sfinansować. Chyba że któryś z kolegów planuje jakiś wielki skok na dyliżans albo pociąg z kasą to się zapisze chętnie.
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » pt paź 29, 2010 7:33 pm
pomysł
lekcewazysz regulamin

-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » pt paź 29, 2010 7:58 pm
Ban

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
kylo_k2

- Posty: 431
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 6:45 pm
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kylo_k2 » pt paź 29, 2010 8:46 pm
Terrano I 2.7 TD, 94r. lift 2" Ironman, AT 32" + 2" bodylift
Terrano II 2.7 TDi 01r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość