Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » ndz paź 24, 2010 2:52 pm
LSD pisze:ramzes pisze:no to bede walczył jutro ...
bo jednak tylko cybanty ze starości sie poddały i dlatego ciekło

zalany uklad nowiutkim płynem chłodniczym i wszystko gra tylko wskaźnik leży na dole
czasem coś styknie i wzrośnie do 1/4 a tak zero sygnału
Może termostat padnięty i po prostu Ci niedogrzewa?
Zanim zaczniesz grzebać w kablach to przegoń trochę Parcha i sprawdź, czy mu temperaturka wzrośnie.
ano też obstawiałem na początku termostat ...
jednak dziwne są te sygnały co czujnik wysyła .. zeby tak skakało

generalnie się nie przejmuje
a że mam chwile czasu w tym tygodniu to chce to zrobić jak należy
ps.termostat swoją drogą - jak go przegonię jak mówisz to na chwile wskazówka wchodzi na 1/4 skali
ale spada z obrotów i znowu zero

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
Wojtek

- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Post
autor: Wojtek » ndz paź 24, 2010 3:32 pm
Zobacz, czy kabelek nie załamany

Zdarza się w starszych autach, że od oleju sztywnieje koszulka kabla i łamie się przy konektorze albo nieco dalej. Wygląda jak opisujesz - łapie styk i traci. Może być też sam konektor. Albo padnięty czujnik...
Pogoń auto żeby je trochę podgrzać, tak by wskaźnik już zaczął się wychylać. Wtedy poruszaj kabelkiem i zobaczysz, czy przerywa.

Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » ndz paź 24, 2010 3:41 pm
jutro z rana bede miał chwile w warsztacie to zrobie test
a potem czas klocki wymienić z tyłu ..

nie lubie sie dobierać do tych zacisków

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
pawel abramczyk
-

- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel abramczyk » ndz paź 24, 2010 5:24 pm
tomek 79 pisze:jak do blota to tylko fedima ,zaden emtek

no to fejnie a już myślałem że skończył się problem z doborem kół , a ta fedima to jaki rozmiar , nie ma spoa
Super parchatek Super y60

-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » ndz paź 24, 2010 5:47 pm
mialem kiedys patrola w benzynie ,optymalny rozmiar kopii simexa jaki toleruje ten motor,dajac przy okazji wystarczajaca mobilnosc w terenie to 235/85R16 czyli 33"

-
pawel abramczyk
-

- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel abramczyk » ndz paź 24, 2010 6:04 pm
dzieki czyli malatesta kajman 32"11"15 bo innych nie ma póżniej jest już fedima 34"
podziękował
Super parchatek Super y60

-
Hasan_ciach

- Posty: 549
- Rejestracja: śr lis 25, 2009 8:58 pm
- Lokalizacja: oleśnica
Post
autor: Hasan_ciach » ndz paź 24, 2010 6:30 pm
w opcji "szukaj" jak wpisuje ciśnienie oleju ... pokazuje ze ignoruje bo za czesto występuje...
wiec zapytam tradycyjnie...
mam taki objaw i raczej nie wydaje mi sie to normalne:
na ciepłym motorze ciśnienie oleju spada czasami na 0 na biegu jałowym,
w czasie jazdy wzrasta do pierwszej kreski nad zerem czyli 2...
na czarnym przy prędkości ok 80-90 pokazuje 2 lub troszke ponad 2...
na zimnym 4.pozniej spada.
martwi mnie tylko to ze jak pyrka na luzie to czemu spada do 0?choc nie zawsze,nieraz jest troszke nad zerem...
czy to normalne? czy powinien miec nawet na luzie cały czas ciśnienie np. na poziomie 2 ?
biały mały parch
I"II by back ! !
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » ndz paź 24, 2010 6:51 pm
a olej to masz ?

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
Hasan_ciach

- Posty: 549
- Rejestracja: śr lis 25, 2009 8:58 pm
- Lokalizacja: oleśnica
Post
autor: Hasan_ciach » ndz paź 24, 2010 6:57 pm
ramzes pisze:a olej to masz ?

nie no takie podstawy to pilnuje... nawet tego nie pisałem ze pełny stan bo uwazam to za oczywiste
silnik jest świerzo po remoncie wiec oleju pilnuje jak oka w głowie bo wiem ze na poczatku mam troche ubywac...
biały mały parch
I"II by back ! !
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » ndz paź 24, 2010 7:04 pm
Hasan_ciach pisze:ramzes pisze:a olej to masz ?

nie no takie podstawy to pilnuje... nawet tego nie pisałem ze pełny stan bo uwazam to za oczywiste
silnik jest świerzo po remoncie wiec oleju pilnuje jak oka w głowie bo wiem ze na poczatku mam troche ubywac...
no nie takie oczywiste .. skoro takie objawy pojawiają sie przy minimalnym stanie
a czym zalałes

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
Hasan_ciach

- Posty: 549
- Rejestracja: śr lis 25, 2009 8:58 pm
- Lokalizacja: oleśnica
Post
autor: Hasan_ciach » ndz paź 24, 2010 7:09 pm
oleju jest pełny stan 100%
olej zadna rewelacja bo lotos15w40 ale jak sie podocieraja pierscienie to zmienie na mobila...
biały mały parch
I"II by back ! !
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » ndz paź 24, 2010 7:31 pm
pawel abramczyk pisze:dzieki czyli malatesta kajman 32"11"15 bo innych nie ma póżniej jest już fedima 34"
podziękował
na malatescie rowniez jezdzilem ,z pewnoscia robila lepiej niz mt bfg

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » ndz paź 24, 2010 7:35 pm
ramzes pisze:jutro z rana bede miał chwile w warsztacie to zrobie test
a potem czas klocki wymienić z tyłu ..

nie lubie sie dobierać do tych zacisków

Zetknij kabelek do masy i zobacz czy pokaże maksymalną temperaturę(test wskaźnika).

-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » ndz paź 24, 2010 7:48 pm
N2O pisze:ramzes pisze:jutro z rana bede miał chwile w warsztacie to zrobie test
a potem czas klocki wymienić z tyłu ..

nie lubie sie dobierać do tych zacisków

Zetknij kabelek do masy i zobacz czy pokaże maksymalną temperaturę(test wskaźnika).

też prawda .. ale ostatnio zarobiony jestem jeszcze bardziej niz rok temu

i o takich duperelach człowiek zapomina .. sprawdzę

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
lbl78
-

- Posty: 12633
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » ndz paź 24, 2010 9:42 pm
Hasan_ciach pisze:oleju jest pełny stan 100%
olej zadna rewelacja bo lotos15w40 ale jak sie podocieraja pierscienie to zmienie na mobila...
po tym oleju lotos do mechaników
a tak na poważnie to sprawdź ciśnienie manualnie (wpinasz manometr i mierzysz) bo wskaźnik i kontrolka lubią wariować na przykład po zamoczeniu

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » ndz paź 24, 2010 10:39 pm
Hasan_ciach pisze:oleju jest pełny stan 100%
olej zadna rewelacja bo lotos15w40 ale jak sie podocieraja pierscienie to zmienie na mobila...
Przestań lać Lotosa, po pierwsze, bo to kiepski olej jest.
W tej samej cenie masz Orlen Diesle 2 lub Orlen Diesel 3. Oba oleje są bardzo dobre.
Co do wskaźnika, to stawiem na wlanięty czujnik. Dużo Patroli na z tym problem. Podłącz manometr i się upewnij.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » pn paź 25, 2010 5:43 am
LSD pisze:Hasan_ciach pisze:oleju jest pełny stan 100%
olej zadna rewelacja bo lotos15w40 ale jak sie podocieraja pierscienie to zmienie na mobila...
Przestań lać Lotosa, po pierwsze, bo to kiepski olej jest.
W tej samej cenie masz Orlen Diesle 2 lub Orlen Diesel 3. Oba oleje są bardzo dobre.
Co do wskaźnika, to stawiem na wlanięty czujnik. Dużo Patroli na z tym problem. Podłącz manometr i się upewnij.
ogólnie chyba nie należy wierzyć czujnikom

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
satan1984
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: satan1984 » pn paź 25, 2010 11:01 am
Witam
planuję do swojej K260-ki zamontować jakiś zawias i większe koła ( masakrycznie się wiesza

) . Co polecacie tak żeby nie podwoić wartości auta? Rozmyślałem nad kumho kl-71 35" 12,5/ 15 ( jakie odsadzenie felg dać??? ) resory OME + 2" czy może ironman +2" i jakie amorki??
PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » pn paź 25, 2010 11:30 am
Zrób SPOA na swoim zawieszeniu. Felgi 8x15et -25 i oponki 35x12,5x15. Najtańsza opcja. Tylko weź pod uwagę dość spory spadek mocy na 35".
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
Mroczny
-

- Posty: 40606
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pn paź 25, 2010 12:07 pm
i weź pod uwagę, ze spoa wymaga przeróbki układu kierowniczego, prac spawalniczych i pojęcia o kątach pracy wałów i mostów. No i przede wszystkim - mocnych amorków dopasowanych do nowych zakresów
-
satan1984
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: satan1984 » pn paź 25, 2010 12:23 pm
Jak się orientowałem po warsztatach to chcą za spoa 2000pln netto! do tego amory . Jeżdżę też autem na wycieczki a słyszałem że spoa strasznie jest upierdliwe na asfalt. Mam oryginalne resory i troszkę nie ufam ich wytrzymałości wolałbym jednak jakąś zawiechę akcesoryjną tylko jaką?
PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE
-
Mroczny
-

- Posty: 40606
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pn paź 25, 2010 1:38 pm
bo slyszałeś opinie tych co nieumiejętnie to wykonali..
Niemniej - do wycieczek spoa niepotrzebne. Niepotrzebnie podniesiesz środek ciężkości i pogorszysz prowadzenie. kup ome - jak koniecznie z tych dwoch musisz wybierac
-
satan1984
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: satan1984 » pn paź 25, 2010 1:40 pm
A śą jakieś inne? Tylko OME i ironman znalazłem na allegro
PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE
-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » pn paź 25, 2010 2:03 pm
Trial master jeszcze poszukaj
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
NUREK MAV

- Posty: 1935
- Rejestracja: pt lut 05, 2010 11:32 am
- Lokalizacja: 3 M
-
Kontaktowanie:
Post
autor: NUREK MAV » pn paź 25, 2010 2:15 pm
Zagaj a jak one wśród dwóch potentetów się mieszczą i jak dobinson przy nich wygląda bo mam zamiar wymienić u siebie ale jestem w kropce które wybrać tak do 3"
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość