Hello,
Po roku rozłąki z off road, udało mi się kupić znowu Patrolka
foty tu:
https://www.dropbox.com/gallery/2649855 ... o?h=c48f70
"soute" i klika zdjęc z małej wycieczki po mazowszu już z upgrade o snorkel Safari (warto bo naprawdę "leży" idealnie) i kilkoma elementami pakietu startowego.
Samochód ma: 245 tys na "równym" liczniku, podobno jak są wszystkie cyfry na jednakowym poziomie to licznik nie był kręcony, a te są jak od linijki... nie wiem czy to nie jest tzw. "opinia internetowa" czy fakt, ten jednak jest naprawdę w bdb stanie wewnątrz.
Z wyposażenia: klima i elektryka szyb i luster (zajebiBcie przydatne przy parkowaniu w parkingu podziemnym

) przyciemniane szyby dają radę w słońcu

Drzwi się zamykają i otwierają na "pyk" co jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem

nie zjarane wygłuszenie na masce (dziura wielkości kielonka

to tak jakby jej nie było). ogólnie dla mnie bdb
samochód na AT BF GD w bdb stanie.
4 gniazda na prund, na Optimie,
Teraz montują się:
- zderzak UP + wyciągarka Dragon, + reszta pakietu startowego oraz
łozyska piast luzy
uszczelka dekla zaworów
uszczelniacze wałka rozrządu i wału
łaczniki przód
gumy stabilizatora przód
gumy stabilizatora tył
łaczniki tył
gumy wachaczy tył 8szt
hamulce do przegladu co najmniej
płyn sprzegła
przewody hamulcowe skorodowane
piszę o tych tematach aby każdy początkujący miał świadomość, co zrobić na start nawet w dobrym stanie, bo i tak wszyscy wyjadacze i tak wiedzą, że to tylko początek,