grzes pisze:Przebrnalem po raz ktorys przez 15 stron![]()
Wiem ze wielu obecnym na forum juz "suszylem" glowe. Cos z tego wyniklo. Bo przeszlo mi motanie czolgu, a ma byc auto do jezdzenia.
Mam pytanie dotyczace Dobinsonsa +2cale, przeczytalem tu opinie ze wysokosc sprezyny jest taka sama jak oryg. - czegos chyba nie zrozumialem, gdzie jest ten lift +2 cale ? jesli wysokosc taka sama![]()
Zakladam +2 do dlugasa, i po przeczytaniu wszystkich postow nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi czy potrzebne (niezbedne) sa mimosrody ?
Zawieszenie w aucie jest zdrowe.
Panharda na razie zostawie, ew. jak bedzie mozliwosc to to zmienie pkt mocowania.
A co zrobic z odpinanym stabiliztorem z tylu ? da sie to jakos obejsc czy jak to zalatwic ?
i dowiedzialem sie jeszcze z watku o korektorze sily hamowania - moze mi ktos wyjasnic czy to sie je i czy jest potrzebne dlubanie przy tym w wersji +2cale
Kola 33cale
Mam taką samą wersję- Y 61 +2cale dobbi 285x75x16

Panhard przód-regulacja Dobry mechanik Ci to zrobi na oryginalnym do 150 zeta ze śrubą rzymską,inaczej mosty się rozjadą


Poza tym nic nie ruszasz.




