Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » sob mar 15, 2014 6:55 pm
Seger powinien być zawsze, czy źle mi się wydaje?
Uszczelniacz padnie ponieważ będzie pracował po chropowatej od noża tokarskiego powierzchni, @patryk kiedyś dawał foty jak to powinno wyglądać po prawidłowej regeneracji

-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » sob mar 15, 2014 7:06 pm
Takayuki pisze:Seger powinien być zawsze, czy źle mi się wydaje?
Uszczelniacz padnie ponieważ będzie pracował po chropowatej od noża tokarskiego powierzchni, @patryk kiedyś dawał foty jak to powinno wyglądać po prawidłowej regeneracji


Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
dziabagos
- jestem tu nowy...

- Posty: 54
- Rejestracja: śr paź 23, 2013 8:31 pm
Post
autor: dziabagos » sob mar 15, 2014 7:09 pm
No to z toczeniem półosi już wiem o co chodzi.
Zamówiłem już komplet łożysk piasty i zwrotnicy, także chyba najłatwiej będzie je po prostu wymienić na nowe. Zastanawiam się też nad wymianą tych moich regenerowanych sprzęgiełek.
Y60, 93r , 2.8T coś tam porobione
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » sob mar 15, 2014 11:47 pm
Po twoich odpowiedziach stawiam na seger. On musi tam być. Luz wg mnie nie powien przekraczać 1 mm.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » ndz mar 16, 2014 8:32 am
Panowie,
a uszczelnicz przedniej półosi Y61 jest taki sam jak Y60 ?
wymiar wewnetrzy 33 ?
bieżnia Y61 ma 34mm, nie pamiętam jak było w Y60
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz mar 16, 2014 8:38 am
możenie czytałem zbyt wnikliwie i cos przeoczyłem ale żaden uszczelniacz nie będzie działał na chropowatej powierzchni
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » ndz mar 16, 2014 8:46 am
pilmar pisze:Panowie,
a uszczelnicz przedniej półosi Y61 jest taki sam jak Y60 ?
wymiar wewnetrzy 33 ?
bieżnia Y61 ma 34mm, nie pamiętam jak było w Y60
Taki sam
http://allegro.pl/uszczelniacz-polosi-n ... 98063.html . Nie idź w zamienniki tylko szukaj oryginału nissana .
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
dziabagos
- jestem tu nowy...

- Posty: 54
- Rejestracja: śr paź 23, 2013 8:31 pm
Post
autor: dziabagos » ndz mar 16, 2014 9:09 am
Po twoich odpowiedziach stawiam na seger. On musi tam być. Luz wg mnie nie powien przekraczać 1 mm.
w moim przypadku seger założony na pierwszym rowku (od mostu) może się jedynie zaczepić o czop piasty. Będę w tym tygodniu zmieniał sprzęgiełka na ręczne AVM-y także zabezpieczę półoś segerem. Wsadziłem póki co nowy uszczelniacz i temat pewnie powróci dość szybko, także szykuję już się na poważniejszą naprawę z regeneracją półosi włącznie (i nie chodzi już tylko o zwykłe toczenie

)
Y60, 93r , 2.8T coś tam porobione
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » ndz mar 16, 2014 9:14 am
ja kuopiłem inna-gładka
i tobie tez tak radze

-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » ndz mar 16, 2014 9:15 am
dzięki.
na allegro widziałem że ma być taki sam, ale chciałem się upewnić.
wkładałem zamienniki corteco do dwóch czy trzech mostów y60 i żaden nie pociekł.
-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » ndz mar 16, 2014 9:43 am
corteco to bardzo dobry jakościowy uszczelniacz.
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
Sawa GR

- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sawa GR » ndz mar 16, 2014 6:11 pm
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
-
honki

- Posty: 560
- Rejestracja: wt lis 29, 2005 9:45 pm
- Lokalizacja: 3citi
Post
autor: honki » ndz mar 16, 2014 10:10 pm
Panowie. Czy w zawieszeniach Dobinson jest podział na lewe i prawe sprężyny?
Nissan Patrol Y60 TD42+PTO
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz mar 16, 2014 10:33 pm
yhy
-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » ndz mar 16, 2014 10:44 pm
nie szczałem do Twoich przegubów, do mnie przyszły już z tym zapachem , bo też wąchałem ....

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
pojara90

- Posty: 2316
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
- Lokalizacja: góry i doliny
Post
autor: pojara90 » ndz mar 16, 2014 10:47 pm
I tej wersji się trzymaj

W160
PajeroLong SS
-
piotr e38

- Posty: 742
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
- Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)
Post
autor: piotr e38 » ndz mar 16, 2014 11:06 pm
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » pn mar 17, 2014 9:49 am
Jam to wkładał , jakość/cena - godny polecenia zestaw .
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pn mar 17, 2014 10:04 am
Czy wszystkie terrano2 / maverik miały LSD z tyłu ? rok 97 -2.4 benzyna.
Łożysko w napinaczu paska jest wymienne ?
Zdrapek i poharatka
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn mar 17, 2014 3:00 pm
z tego co wiem to wszystkie na Europę miały LSD.
-
Suchy_vitara
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: sob wrz 18, 2010 6:28 pm
Post
autor: Suchy_vitara » pn mar 17, 2014 8:22 pm
Chciałbym założyć blokadę tylnego mostu Arb do k260 ale nie wiem jaki dokładnie model kupić
czy może ktoś zakładał? Wiem tylko tyle że mam półoś na 33 frezy.
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn mar 17, 2014 8:26 pm
Pewnie taniej wyjdzie zmienić wóz na Y60.

-
pojara90

- Posty: 2316
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
- Lokalizacja: góry i doliny
Post
autor: pojara90 » pn mar 17, 2014 8:27 pm
Kup most z fabryczną blokadą z GR'a.
Chyba, że masz 260 z wolnym ssakiem i 5 coś w mostach to wtedy lipa.
W160
PajeroLong SS
-
Suchy_vitara
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: sob wrz 18, 2010 6:28 pm
Post
autor: Suchy_vitara » pn mar 17, 2014 8:31 pm
ja mam tylko mosty od k260 w małej zmotce a nie chce znów kombinować nad zmianą mostów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości