Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » pn lis 22, 2010 1:07 pm
Sebson, radzę szybko robić tylny panhard regulowany, nie wiem jakim cudem w krótkim parchu przy 3 calach liftu i cholera wie jakich pomiarach wyszło ,że orginał panhard daje wszystko na swoim miejscu??
- a cito znaczy szybko - więc jak widzisz miałem prawo mieć wątpliwości

, z pisownią anglijską też widzę problem

Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
sebson

- Posty: 1838
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebson » pn lis 22, 2010 7:13 pm
Harley pisze:Sebson, radzę szybko robić tylny panhard regulowany, nie wiem jakim cudem w krótkim parchu przy 3 calach liftu i cholera wie jakich pomiarach wyszło ,że orginał panhard daje wszystko na swoim miejscu??
- a cito znaczy szybko - więc jak widzisz miałem prawo mieć wątpliwości

, z pisownią anglijską też widzę problem

Dzieki za doedukowanie mnie z łaciny i angielskiego
Co do Panharda, to pomierze odległości kół do ramy czy faktycznie most tylni wyjechał.
Nissan Patrol
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » wt lis 23, 2010 9:22 am
ju łelkam

Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
sebson

- Posty: 1838
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebson » wt lis 23, 2010 1:11 pm
Harley pisze:ju łelkam

Senkju Mister Harley
Ale i tak nie daje mi spokoju ten drążek kierowniczy, więc jutro cykne fotke sytuacyjną co by porównać z waszymi sprzętami.
Nissan Patrol
-
mik

- Posty: 2077
- Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: mik » wt lis 23, 2010 1:17 pm
sebson pisze:.......wiekszość Patroli we Wrocku jezdzi na tych sprężynach i mają się dobrze, ........
Ależ oczywiście zdaje sobie z tego sprawę
A że mają się dobrze, no cóż, fakt jest taki, że w temacie 3" do krótkich Parchów, szczególnie z motorem 2.8, nie ma na rynku żadnej konkretnej alternatywy poza Dobinsonem.
-
sebson

- Posty: 1838
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebson » wt lis 23, 2010 2:08 pm
mik pisze:sebson pisze:.......wiekszość Patroli we Wrocku jezdzi na tych sprężynach i mają się dobrze, ........
Ależ oczywiście zdaje sobie z tego sprawę
A że mają się dobrze, no cóż, fakt jest taki, że w temacie 3" do krótkich Parchów, szczególnie z motorem 2.8, nie ma na rynku żadnej konkretnej alternatywy poza Dobinsonem.
Ty mi lepiej powiedz jak rozwiązać mój problem bo po założeniu tych sprężyn, auto nie chce jechać prosto
Te sprężyny z tego co wiem, to nie całe 3" ale jakieś 6-7cm tak mi tłumaczył wasz dealer na litere S
Więc, dlaczego taka sytuacja ma miejsce?!
Nissan Patrol
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » wt lis 23, 2010 4:23 pm
Czy auto stoi prosto na tych sprężynach jak masz odkręcony tylny panhard

Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
sebson

- Posty: 1838
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebson » wt lis 23, 2010 6:21 pm
Harley pisze:Czy auto stoi prosto na tych sprężynach jak masz odkręcony tylny panhard

Sprecyzuj pytanie bo nie kumam?
Nissan Patrol
-
lbl78
-

- Posty: 12633
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » wt lis 23, 2010 6:28 pm
odkręć panhard i spójrz czy auto prosto stoi
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » wt lis 23, 2010 6:33 pm
ooo, ten kuma łacinę i wie o co lotto

Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
sebson

- Posty: 1838
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebson » wt lis 23, 2010 7:14 pm
Harley pisze:ooo, ten kuma łacinę i wie o co lotto

Dobra chłopaki, prosty nie skomplikowany jestem chłop.
Odkręce i sprawdze.
Nissan Patrol
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » wt lis 23, 2010 8:51 pm
wystarczy wypiąć na ramie
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
sebson

- Posty: 1838
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebson » wt lis 23, 2010 8:54 pm
Harley pisze:wystarczy wypiąć na ramie
Jasne...jak mieszkasz na blokowisku, to wystarczy pod auto się wczołgać i ciach

Nissan Patrol
-
foma
-

- Posty: 213
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 5:10 pm
Post
autor: foma » wt lis 23, 2010 9:04 pm
czytam czytam i nic nie kumam
moze ktoś odpowie konkretnie czy w Y61 1999 rok lpng przy lifcie 2'' cos dodatkowo trzeba modyfikowac
prosze o konkretne odpowiedzi bez szyderstwa
pozdrawiam
y61 long
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » wt lis 23, 2010 9:06 pm
nikt tu nie szydzi.
w longu przy 2 calach nie musisz nic robić. Jak bardzo chcesz to można zrobić regulowane panhardy
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
sebson

- Posty: 1838
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebson » wt lis 23, 2010 9:35 pm
Harley pisze:nikt tu nie szydzi.
w longu przy 2 calach nie musisz nic robić. Jak bardzo chcesz to można zrobić regulowane panhardy
Daj już spokój z tymi panhardami
W longu nie trzeba nic robić, chyba, że masz zbędną kasę

Nissan Patrol
-
Mroczny
-

- Posty: 40606
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » wt lis 23, 2010 9:43 pm
błąd..
long mniej da odczuć niepoprawne kąty

-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » wt lis 23, 2010 9:59 pm
dokładnie.
Tam jest po prostu pewien "zapas".
Nie musisz nic robić, ale jak chcesz mieć "TIP TOP" - to warto jest zrobić panhardy

, bo o wahaczach nie ma co gadać - ponad to ,że warto dać mimośrody z przodu
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
mik

- Posty: 2077
- Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: mik » wt lis 23, 2010 11:00 pm
sebson pisze:Te sprężyny z tego co wiem, to nie całe 3" ale jakieś 6-7cm
Te sprężyny podnoszą auto ponad 3 cale. Około 8 - 8,5 cm.
Więc dropbox-y lub wahacze o odpowiednim kącie są przy tym lifcie jak najbardziej wskazane.
Aczkolwiek twój problem może mieć całkiem inne podłoże.
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » pn gru 20, 2010 8:17 pm
Panocki , czy ktoś ma gdzieś zapisane o ile należy przedłużyć wężyki hamulcowe przy 4 calowym lifcie w Y61

Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
PRONAL
- jestem tu nowy...

- Posty: 45
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: PRONAL » pn gru 20, 2010 8:43 pm
sebson pisze:Harley pisze:wystarczy wypiąć na ramie
Jasne...jak mieszkasz na blokowisku, to wystarczy pod auto się wczołgać i ciach

Sebson daj znać na pw lub kom to się zgadamy i u mnie możemy wykręcić i się wszystko wyjaśni .
GR Y60 diesel
-
jagódka
-

- Posty: 180
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 7:53 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: jagódka » pn gru 20, 2010 8:49 pm
Harley pisze:Panocki , czy ktoś ma gdzieś zapisane o ile należy przedłużyć wężyki hamulcowe przy 4 calowym lifcie w Y61

Może sprobuj Panocku o 4 cale?
A jak nie, to zapodaj łod Lublina, będzie git.
-
Maqlinka
-

- Posty: 2888
- Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Maqlinka » pt gru 24, 2010 10:30 am
Harley pisze:Panocki , czy ktoś ma gdzieś zapisane o ile należy przedłużyć wężyki hamulcowe przy 4 calowym lifcie w Y61

Można kupić gotowe .... w stalowym oplocie .... tyle, że nie tanie

Life's Too Short For A Full Time Job
-
wskodziana

- Posty: 415
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: wskodziana » pt gru 24, 2010 12:40 pm
Maqlinka pisze:Harley pisze:Panocki , czy ktoś ma gdzieś zapisane o ile należy przedłużyć wężyki hamulcowe przy 4 calowym lifcie w Y61

Można kupić gotowe .... w stalowym oplocie .... tyle, że nie tanie

a gdzie ?

właśnie szukam i jakoś nic mi w oczka nie wpadło
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » sob gru 25, 2010 8:40 am
można wykonac na zamówienie. Inna sprawa ,że mam jakiś namiar na producenta, ale nie wiem czy ma w ofercie te trójniczki do rozejścia na moście. Musze po świętach zadzwonić i dopytać.
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość