...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Łokciu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: pn lut 04, 2008 9:50 pm
Lokalizacja: Koszałkowo

Post autor: Łokciu » pn lis 03, 2008 7:23 am

Koledzy mam pytanie: nawiew dziala mi tylko na 4 co moze byc nie halo?? opornik , gdzie go szukac ?

Dziekuje za podpowiedz jak to zrobic bo jazda na 4 i szum to juz mnie zaczyna denerwowac:D

W 160 87'

Awatar użytkownika
MaciekK
 
 
Posty: 1059
Rejestracja: śr cze 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: MaciekK » pn lis 03, 2008 11:32 am

Łokciu pisze:(...) nawiew dziala mi tylko na 4 co moze byc nie halo?? opornik , gdzie go szukac ?
przekaźniki wentylatora

z tego co pamiętam było tak
że zostaje opcja wyłączone albo maximum obroty bez pośrednich prędkości
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » pn lis 03, 2008 3:30 pm

widziałem taki objaw w vitarze [podtopiona i błoto ] - upalony drut oporowy

ale nie mam pojęcia jak to jest realizowane w k160 i gdzie się mieści - musisz wracać po kablach od silnika dmuchawy
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
Łokciu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: pn lut 04, 2008 9:50 pm
Lokalizacja: Koszałkowo

Post autor: Łokciu » pn lis 03, 2008 4:40 pm

Dzieki bede szukal ale moze jeszcze ktos cos podpowie :D

I mam predkosci tylko do 3 zaspany bylem i ta 4 mi weszla :oops:

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 1610
Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Marek » wt lis 04, 2008 10:47 am

gkozi pisze:widziałem taki objaw w vitarze [podtopiona i błoto ] - upalony drut oporowy ale nie mam pojęcia jak to jest realizowane w k160 i gdzie się mieści - musisz wracać po kablach od silnika dmuchawy
Się zgadza. W 160-ce pod pokrywą zasłaniającą dmuchawę jest dwustopniowy opornik, zdarza się upalenie drutu albo brak styku na takich skręcanych przyłączkach. Też to ćwiczylem.
pzdr. :)21
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew

blazejos
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 7:20 pm

Post autor: blazejos » śr lis 05, 2008 8:13 pm

Witam wszystkich ten temat juz pewnie byl ale mam problem z odnalezieniem konkretnych informacji otoz silnik 2.8td po przekroczeniu 4tys.obrotow zaczyna sie zapowietrzac czyli obroty spadaja i zaczyna chodzic na 4-5 cylindrow niejednokrotnie po calkowitym zdjeciu nogi z pedalu potrafi zgasnac zanim wroci do rownej pracy mija okolo 30s do minuty dodam iz robi to nawet gdy podalem mu paliwo bezposrednio z banki wiec kwestia filtrow i przewodow odpada

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » śr lis 05, 2008 8:57 pm

pompa wstępna ?
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
krzysiek.g24
 
 
Posty: 126
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
Lokalizacja: Łochów

Post autor: krzysiek.g24 » sob lis 08, 2008 7:48 pm

witam

mam GR '92 long, zawieszenie dobinsons +2, teraz chciałbym zmienić koła na większe, interesują mnie 33/10,5r15 lub 33/12.5r15 i jakieś felgi, tylko czy takie opony się zmieszczą i jakie ET potrzebne. Wiem że temat rozmiaru kół był wielokrotnie poruszany ale w większości chodziło o krótkiego gr

z góry dzięki za odpowiedz, pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Post autor: Fiba » sob lis 08, 2008 11:39 pm

Mam też GR long tylko 96r i też mam zawieszenie dobinsonsa +2 założone . Opony mam mt 12,5x12,5 x15 i wszystko jest w porządku. Felgi DOTZ -30. Tylko mam mały problem bo po założeniu zawieszenia ( amortyzatory i sprężyny) kierownica nie jest prosto a przed założeniem była . Mam pytanie czy to jest wina braku mimośrodów i jak to ustawić aby było prosto to znaczy jak rozmierzyć te mimośrody . Może to przerabiałeś to może jakieś sugestie co i jak. Pozdrawiam
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Awatar użytkownika
krzysiek.g24
 
 
Posty: 126
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
Lokalizacja: Łochów

Post autor: krzysiek.g24 » ndz lis 09, 2008 10:45 am

u mnie teraz kierownica też jest krzywo, i jak na razie też nie znalazłem na to odpowiedzi, napisałeś mt 12,5x12,5x15 rozumiem, że chodziło Ci o 33x12,5r15?? a jaka szerokość tych felg??

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz lis 09, 2008 10:47 am przez krzysiek.g24, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz lis 09, 2008 10:47 am

To normalne, że po podniesieniu fury zmienia się położenie kiery, bo drążek od przekładni idzie pod większym kątem. Nie wiem jak to wygląda w gr, ale jeśli jest możliwość, to można podregulować trochę na drążku, albo zdjąć fajerę i założyć prosto.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Post autor: Fiba » ndz lis 09, 2008 11:43 am

8 cali . Sory miało być 33x12,5x15. Ja mam poduszkę i nie jest to chyba takie proste .żeby ją zdjąć i wyprostować kierownice. Drążek jest bez regulacji.A co z tymi mimośrodami?
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz lis 09, 2008 12:48 pm

Mimośrody poprawiają czy też przywracają w zależności od wysokości liftu 8) kąt wyprzedzenia sworzni zwrotnicy. Na twoją przypadłość ze skręconą fajerą nie pomogą.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Rusek
 
 
Posty: 199
Rejestracja: pt lis 09, 2007 7:40 am
Lokalizacja: WWA

Post autor: Rusek » ndz lis 09, 2008 5:53 pm

Miałem tak i pomogło przestawienie kierownicy.

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pn lis 10, 2008 7:41 pm

Fiba pisze:Ja mam poduszkę i nie jest to chyba takie proste .żeby ją zdjąć i wyprostować kierownice.
No nie przeginaj. Operacja na 10 min jak w kazdym innym przypadku. Trzeba przelozyc kierownice , albo przerabiac drazek na regulowany. Prosciej , taniej zabawic sie z kierownica.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » pn lis 10, 2008 9:13 pm

potwierdzam, przelozenie kierownicy z poduszka nie jest problemem, trzeba miec tylko zestaw torksów

aha, poczekajcie z przestawianiem kierownicy chwile, az sie przednie sprezyny uklepią 8) zwłaszcz, jezeli macie lift niemarkowy :wink:
robok rzępoli w harapuciu

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » czw lis 13, 2008 2:10 am

ludzie co wy piszecie? po lifcie Panhard jak i drazek kierowniczy sa za "krotkie". rozwiazanie: kierowniczy regulowany a Panhard dluzszy lub przedluzyc mocowanie owego przy ramie o wysokosc liftu. to raczej logiczne. potem pisze jeden z drugim ze mu auto 4 slady robi albo bokiem jezdzi :evil: wybaczcie ale dlubanie bez wiedzy elementarnej mnie wqrw.a . chcesz cos zrobic zapytaj jak nie wiesz a nie po fakcie bo "nie robi" albo "cos chyba spier.." pozdrawiam 8)
jeden strzał-jeden trup. Stajnia:u404s, Y60 Long

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » czw lis 13, 2008 10:24 am

tak jest, panie inżynierze !!
a żalił sie tu ktoś, że auto 4 ślady zostawia ?
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12632
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » czw lis 13, 2008 10:49 am

indian404s pisze:....
przy lifcie samochód 4 śladów nie będzie robił chyba że masz spierd..ą geometrie a wtedy i bez liftu bedzie 4 slady robił ;) przy lifcie oba mosty wyjadą w tą samą stronę względem budy i teraz pytanie czy chcesz wracać do poprzedniego stanu( zalecane) czy wali cie to bo jeździsz 90% w terenie :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » czw lis 13, 2008 10:51 am

mylisz sie... akurat kazdy most wyjedzie w inną stronę
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12632
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » czw lis 13, 2008 10:54 am

sebastian dziurdzik pisze:mylisz sie... akurat kazdy most wyjedzie w inną stronę
kazdy most wyjedzie w ta sama ;) tylko buda sie troche przekrzywi potem :)21
przeciez panhard ci ci ciągnie w tą samą strone ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » czw lis 13, 2008 11:06 am

błądzisz... panhardy maja punkty mocowania po przeciwnych stronach, to i mosty wyjadą w przeciwne strony (tylko nie pamietam, czy przedni na prawo a tylny na lewo, czy odwrotnie)
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw lis 13, 2008 7:03 pm

w anglikach może obydwa wyjadą na tą samą stronę :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » czw lis 13, 2008 8:39 pm

drogi sebastianie , to ze sie nie zalil nie znaczy ze nie zostawia. najprawdopodobniej kolega nawet tego nie zauwazyl. przy lifcie +2 to nie az tak wiele , ale zawsze, szczegolnie na czarnym z koleinami. moim zamiarem nie bylo rozpetanie wscieklej wymiany racji tylko odpowiedz na problem kolegi :)
jeden strzał-jeden trup. Stajnia:u404s, Y60 Long

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Post autor: ramzes » pt lis 14, 2008 12:28 am

Zeby nie zakładać nowego tematu zapytam tu : Czy to normalne aby wysprzęglik sie nagrzewał do takiego stopnia że nie da rady go dotknąc ??
dzisiaj na normalnej drodze jadąc sobie w ruchu miejskim nagle straciłem sprzegło :o po czym biegi wracają po zatrzymaniu sie i wyłaczeniu auta na 15-20 min :-? gdzie szukać przyczyny ? jakaś nieszczelnosc :?? Pompa sprzegła nowa .. wysprzeglik nowy .. sprzegło tyż :roll:
Poratujcie :wink:
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości