X-Trail - wątpliwości

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4115
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pt lis 21, 2008 11:11 am

alfik pisze:Goście, którzy projektują auta to plastycy, kontrolerzy finansowi, marketingowcy i przytłoczeni przez nich inżynierowie.
Nie. Te auta projektuje rynek, czyli my konsumenci.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40600
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt lis 21, 2008 11:15 am

to skąd się wziął, za przeproszeniem, fiat multipla?
:021

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4115
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pt lis 21, 2008 11:26 am

dlatego go juz nie ma, tak samo jak vel satisa czy innych podobnych nietrafionych pomysłow. Nie było nabywców.

Klasa suv ma sie dobrze, czy nam sie to podoba czy nie, obecnie kazdy producent ma w swojej ofercie jakiegoś suva, mniejszego lub wiekszego ale ma. Dlaczego? Poprostu ludzie to kupują.

Stosunek procentowy produkowanych aut terenowych, ktore jeszcze sie nadają do terenu a pseudo terenowek, czyli suv-akow, ma sie tak jak stosunek procentowy osob jezdzących terenowkami w terenie do tych co jezdzą terenowkami po asfalcie - mowa oczywiscie o pierwszych wlascicialach.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40600
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt lis 21, 2008 12:49 pm

alez kolego
ja nie neguję istnienia suvów jako takich
sam często posiadam celem łatwiejszego przemieszczania w terenie zabudowanym

ja neguję istnienie suvów tutaj
fiat cc na zimówkach jest bardziej dzielny od większosci suvów... piszmy więc o fiacie cc
:)21

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4115
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pt lis 21, 2008 1:21 pm

no, toć ja przeca nie pije do Ciebie :)21

nie chce być złym prorokiem ale nie unikniemy nieuniknionego, takie posty, rozmowy, dyskusje na temat aut tego typu (suv) na tym forum bedą sie pojawiac i to co raz czesciej... bo typowy off-road jest juz mało rozkurczliwą dyscypliną, za to rekreacja 4x4 coraz bardziej sie rozpowszechnia.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pt lis 21, 2008 1:40 pm

Z terenowych obecnie produkowanych jest jeszcze UAZ Patriot :)

Gorąco polecam film "Historia suv-a" - bywa na Discovery.

Psychologowie zbadali i określili portret psychologiczny nabywcy takiego auta (ci na pewno ciężko się obrażą :)).

A poza tym, w USA zamyka się fabryki produkujące suv-y, bo popyt na nie znacząco spada.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Sill
Posty: 457
Rejestracja: wt gru 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sill » pt lis 21, 2008 4:19 pm

Mroczny pisze:to skąd się wziął, za przeproszeniem, fiat multipla?
:021
A mnie się multipla podobała - nietypowa, a do tego wygodna i bardzo praktyczna.
terrano 2,4 gaz 89`
503-39-16-46

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pt lis 21, 2008 5:13 pm

Sill pisze:
Mroczny pisze:to skąd się wziął, za przeproszeniem, fiat multipla?
:021
A mnie się multipla podobała - nietypowa, a do tego wygodna i bardzo praktyczna.
Pytales mnie Mroku co sobie masz kupic: Idz na przeciw kolejom losu i kup Multiple :)21
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

ETS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 10, 2008 12:21 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ETS » pt lis 21, 2008 6:40 pm

OK.
To od innej strony :).
Może zaproponujecie mi auto do jazdy po asfalcie, dynamiczne, BEZPIECZNE, ekonomiczne, DUŻE kombi - koszt do 40tysPLN oraz jakiegoś terenowego klekota za 10tysPLN - oczywiście mało awaryjne bo nie jestem fanem dłubania w aucie - potrafię tylko zmienić wycieraczki bo z żarówkami już nie daję rady ;).
Kombiakiem będę jeździł w trasy a klekota zostawię u teścia na wsi i będę sobie urządzał safari wędkarskie po Wiśle ;).
Ale propozycje przyjmuję tylko podwójne -> samo 4x4 nie jest dla mnie rozwiązaniem ;)

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » pt lis 21, 2008 6:52 pm

ETS pisze:OK.
To od innej strony :).
Może zaproponujecie mi auto do jazdy po asfalcie, dynamiczne, BEZPIECZNE, ekonomiczne, DUŻE kombi - koszt do 40tysPLN oraz jakiegoś terenowego klekota za 10tysPLN - oczywiście mało awaryjne bo nie jestem fanem dłubania w aucie - potrafię tylko zmienić wycieraczki bo z żarówkami już nie daję rady ;).
Kombiakiem będę jeździł w trasy a klekota zostawię u teścia na wsi i będę sobie urządzał safari wędkarskie po Wiśle ;).
Ale propozycje przyjmuję tylko podwójne -> samo 4x4 nie jest dla mnie rozwiązaniem ;)
Matko. Kup normalny samochód i coś małego od Suzuki.
NX650 ;)

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4115
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pt lis 21, 2008 6:57 pm

ETS pisze:jakiegoś terenowego klekota za 10tysPLN - oczywiście mało awaryjne bo nie jestem fanem dłubania w aucie - potrafię tylko zmienić wycieraczki bo z żarówkami już nie daję rady ;)
mało, za tą kase nic konkretnego a jesli juz to bedzie dłubania.

kup do 50tys audi allroad.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » pt lis 21, 2008 8:31 pm

Za 10 tyś to w każdym trzeba dłubać, chyba, że będzie to rower nówka :)21 :)23

ETS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 10, 2008 12:21 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ETS » pt lis 21, 2008 9:45 pm

janusz k160 pisze:Za 10 tyś to w każdym trzeba dłubać, chyba, że będzie to rower nówka :)21 :)23
fajne ;)

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lis 21, 2008 11:26 pm

kup jepa grand cziroka i po problemie za tą kase kupisz jeździ po asfalcie i po terenie ma reduktor komfortowy jak każdy amerykaniec i ble ble ble

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lis 21, 2008 11:34 pm

np coś takiego i po problemie ma bagażnik i ryba sie zmieści i rodzina

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6945245

ETS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 10, 2008 12:21 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ETS » czw lis 27, 2008 10:02 pm

Mam jeszcze jedno pytanie:
z jakim przebiegiem kupować X-Traila (każdy odpowie że z najmniejszym) - chodzi mi czy np przy 100tys ma wymianę rozrządu lub inną kosztową operację i jak kupię auto z 95tys to będę musiał wyłożyć 3tys?
Czy ktoś się orientuje?

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » czw lis 27, 2008 10:10 pm

Napiszę tak-każdy Ci kolego odradza a Ty się uparłeś-to Twoja kasa i nic nam do tego. U mojego mechaniora taki X-trail to 2x do roku stoi z ułamaną półosią napędową-średnica takowej taka jak w ś.p. fso 126 p.-a facet tylko po szutrach do domu jeździ. Niemniej jednak powodzenia i radości z użytkowania nowego nabytku cokolwiek by to nie oznaczało. Pozdrawiam. PS. Ceny rozrządu to w każdym sklepie Ci sprawdzą-Do Y61 komplet ok.10000 zeta. X-traila nie mam i nie zanierzam mieć.
PS2. A skąd będziesz wiedział, że ma akurat 95 tys.? Książki są do podrobienia.... Średnio wymiana pierwszego paska po 120 tys. następuje-ale jak pisałem wcześniej nie mam/nie będę miał X-traila...
Ostatnio zmieniony czw lis 27, 2008 10:12 pm przez janusz k160, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ktomek
Posty: 311
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 12:43 am
Lokalizacja: Radziszów k/Krakowa

Post autor: ktomek » czw lis 27, 2008 10:11 pm

Ponieważ to silnik Renault, to pewnie rozrząd przy 120tyś.
Ale zresztą jakie to ma znaczenie i tak pewnie będzie kręcony licznik o 50tyś w dół 8)

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » czw lis 27, 2008 10:17 pm

Czyli po zakupie tak czy tak trzeba wymienić...

Awatar użytkownika
ktomek
Posty: 311
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 12:43 am
Lokalizacja: Radziszów k/Krakowa

Post autor: ktomek » czw lis 27, 2008 10:18 pm

janusz k160 pisze: Do Y61 komplet ok.10000 zeta.
Kurna janusz k160, chyba Cię poniosło

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » czw lis 27, 2008 10:20 pm

Sorrki-1 tys. ( bez jednego zera-gratuluję spostrzegawczości :)2 )

ETS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 10, 2008 12:21 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ETS » pt lis 28, 2008 8:28 pm

Nie uparłem się na X-Trial - rozglądam się też za Foresterem, a może pomysł SUV'a upadnie i będzie mazda6 -> jednak aby zabrać się do umawiania ze sprzedającymi trzeba wcześniej zorientować się w temacie i wiedzieć czego się spodziewać po podpisaniu umowy. Co do wymiany paska po zakupie, nie mam zamiaru kupować auta w którym będę musiał na dzień dobry go wymieniać.

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pt lis 28, 2008 8:47 pm

ETS pisze:Co do wymiany paska po zakupie, nie mam zamiaru kupować auta w którym będę musiał na dzień dobry go wymieniać.
Wymiana paska po zakupie jest jak higiena. Mozna olac, ale czy napewno :roll:
Ja tam zawsze wymieniam. Pozniej wiem co mam.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » pt lis 28, 2008 9:37 pm

ETS pisze:Co do wymiany paska po zakupie, nie mam zamiaru kupować auta w którym będę musiał na dzień dobry go wymieniać.
To kup nowe auto-wtedy masz pewniaka :)2

Awatar użytkownika
PaveL
Posty: 757
Rejestracja: wt sie 15, 2006 12:11 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: PaveL » pt lis 28, 2008 9:38 pm

ktomek pisze:Ponieważ to silnik Renault, to pewnie rozrząd przy 120tyś.
Ale zresztą jakie to ma znaczenie i tak pewnie będzie kręcony licznik o 50tyś w dół 8)
W jakim X-Trailu jest silnik renault??
Wszystkie silniki są konstrukcji Nissana i mają rozrząd napędzany łańcuchem. Nie ma potrzeby jego okresowej wymiany.
była Vitara JLX 1.6 16V 97r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości