Nie. Te auta projektuje rynek, czyli my konsumenci.alfik pisze:Goście, którzy projektują auta to plastycy, kontrolerzy finansowi, marketingowcy i przytłoczeni przez nich inżynierowie.
X-Trail - wątpliwości
Moderator: Kosiarz
dlatego go juz nie ma, tak samo jak vel satisa czy innych podobnych nietrafionych pomysłow. Nie było nabywców.
Klasa suv ma sie dobrze, czy nam sie to podoba czy nie, obecnie kazdy producent ma w swojej ofercie jakiegoś suva, mniejszego lub wiekszego ale ma. Dlaczego? Poprostu ludzie to kupują.
Stosunek procentowy produkowanych aut terenowych, ktore jeszcze sie nadają do terenu a pseudo terenowek, czyli suv-akow, ma sie tak jak stosunek procentowy osob jezdzących terenowkami w terenie do tych co jezdzą terenowkami po asfalcie - mowa oczywiscie o pierwszych wlascicialach.
Klasa suv ma sie dobrze, czy nam sie to podoba czy nie, obecnie kazdy producent ma w swojej ofercie jakiegoś suva, mniejszego lub wiekszego ale ma. Dlaczego? Poprostu ludzie to kupują.
Stosunek procentowy produkowanych aut terenowych, ktore jeszcze sie nadają do terenu a pseudo terenowek, czyli suv-akow, ma sie tak jak stosunek procentowy osob jezdzących terenowkami w terenie do tych co jezdzą terenowkami po asfalcie - mowa oczywiscie o pierwszych wlascicialach.
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
no, toć ja przeca nie pije do Ciebie
nie chce być złym prorokiem ale nie unikniemy nieuniknionego, takie posty, rozmowy, dyskusje na temat aut tego typu (suv) na tym forum bedą sie pojawiac i to co raz czesciej... bo typowy off-road jest juz mało rozkurczliwą dyscypliną, za to rekreacja 4x4 coraz bardziej sie rozpowszechnia.

nie chce być złym prorokiem ale nie unikniemy nieuniknionego, takie posty, rozmowy, dyskusje na temat aut tego typu (suv) na tym forum bedą sie pojawiac i to co raz czesciej... bo typowy off-road jest juz mało rozkurczliwą dyscypliną, za to rekreacja 4x4 coraz bardziej sie rozpowszechnia.
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Z terenowych obecnie produkowanych jest jeszcze UAZ Patriot 
Gorąco polecam film "Historia suv-a" - bywa na Discovery.
Psychologowie zbadali i określili portret psychologiczny nabywcy takiego auta (ci na pewno ciężko się obrażą
).
A poza tym, w USA zamyka się fabryki produkujące suv-y, bo popyt na nie znacząco spada.

Gorąco polecam film "Historia suv-a" - bywa na Discovery.
Psychologowie zbadali i określili portret psychologiczny nabywcy takiego auta (ci na pewno ciężko się obrażą

A poza tym, w USA zamyka się fabryki produkujące suv-y, bo popyt na nie znacząco spada.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Pytales mnie Mroku co sobie masz kupic: Idz na przeciw kolejom losu i kup MultipleSill pisze:A mnie się multipla podobała - nietypowa, a do tego wygodna i bardzo praktyczna.Mroczny pisze:to skąd się wziął, za przeproszeniem, fiat multipla?
:021

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

OK.
To od innej strony
.
Może zaproponujecie mi auto do jazdy po asfalcie, dynamiczne, BEZPIECZNE, ekonomiczne, DUŻE kombi - koszt do 40tysPLN oraz jakiegoś terenowego klekota za 10tysPLN - oczywiście mało awaryjne bo nie jestem fanem dłubania w aucie - potrafię tylko zmienić wycieraczki bo z żarówkami już nie daję rady
.
Kombiakiem będę jeździł w trasy a klekota zostawię u teścia na wsi i będę sobie urządzał safari wędkarskie po Wiśle
.
Ale propozycje przyjmuję tylko podwójne -> samo 4x4 nie jest dla mnie rozwiązaniem
To od innej strony

Może zaproponujecie mi auto do jazdy po asfalcie, dynamiczne, BEZPIECZNE, ekonomiczne, DUŻE kombi - koszt do 40tysPLN oraz jakiegoś terenowego klekota za 10tysPLN - oczywiście mało awaryjne bo nie jestem fanem dłubania w aucie - potrafię tylko zmienić wycieraczki bo z żarówkami już nie daję rady

Kombiakiem będę jeździł w trasy a klekota zostawię u teścia na wsi i będę sobie urządzał safari wędkarskie po Wiśle

Ale propozycje przyjmuję tylko podwójne -> samo 4x4 nie jest dla mnie rozwiązaniem

Matko. Kup normalny samochód i coś małego od Suzuki.ETS pisze:OK.
To od innej strony :).
Może zaproponujecie mi auto do jazdy po asfalcie, dynamiczne, BEZPIECZNE, ekonomiczne, DUŻE kombi - koszt do 40tysPLN oraz jakiegoś terenowego klekota za 10tysPLN - oczywiście mało awaryjne bo nie jestem fanem dłubania w aucie - potrafię tylko zmienić wycieraczki bo z żarówkami już nie daję rady ;).
Kombiakiem będę jeździł w trasy a klekota zostawię u teścia na wsi i będę sobie urządzał safari wędkarskie po Wiśle ;).
Ale propozycje przyjmuję tylko podwójne -> samo 4x4 nie jest dla mnie rozwiązaniem ;)
NX650 

mało, za tą kase nic konkretnego a jesli juz to bedzie dłubania.ETS pisze:jakiegoś terenowego klekota za 10tysPLN - oczywiście mało awaryjne bo nie jestem fanem dłubania w aucie - potrafię tylko zmienić wycieraczki bo z żarówkami już nie daję rady
kup do 50tys audi allroad.
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
- janusz k160
-
- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
np coś takiego i po problemie ma bagażnik i ryba sie zmieści i rodzina
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6945245
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6945245
- janusz k160
-
- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Napiszę tak-każdy Ci kolego odradza a Ty się uparłeś-to Twoja kasa i nic nam do tego. U mojego mechaniora taki X-trail to 2x do roku stoi z ułamaną półosią napędową-średnica takowej taka jak w ś.p. fso 126 p.-a facet tylko po szutrach do domu jeździ. Niemniej jednak powodzenia i radości z użytkowania nowego nabytku cokolwiek by to nie oznaczało. Pozdrawiam. PS. Ceny rozrządu to w każdym sklepie Ci sprawdzą-Do Y61 komplet ok.10000 zeta. X-traila nie mam i nie zanierzam mieć.
PS2. A skąd będziesz wiedział, że ma akurat 95 tys.? Książki są do podrobienia.... Średnio wymiana pierwszego paska po 120 tys. następuje-ale jak pisałem wcześniej nie mam/nie będę miał X-traila...
PS2. A skąd będziesz wiedział, że ma akurat 95 tys.? Książki są do podrobienia.... Średnio wymiana pierwszego paska po 120 tys. następuje-ale jak pisałem wcześniej nie mam/nie będę miał X-traila...
Ostatnio zmieniony czw lis 27, 2008 10:12 pm przez janusz k160, łącznie zmieniany 1 raz.
- janusz k160
-
- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
- janusz k160
-
- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Nie uparłem się na X-Trial - rozglądam się też za Foresterem, a może pomysł SUV'a upadnie i będzie mazda6 -> jednak aby zabrać się do umawiania ze sprzedającymi trzeba wcześniej zorientować się w temacie i wiedzieć czego się spodziewać po podpisaniu umowy. Co do wymiany paska po zakupie, nie mam zamiaru kupować auta w którym będę musiał na dzień dobry go wymieniać.
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Wymiana paska po zakupie jest jak higiena. Mozna olac, ale czy napewnoETS pisze:Co do wymiany paska po zakupie, nie mam zamiaru kupować auta w którym będę musiał na dzień dobry go wymieniać.

Ja tam zawsze wymieniam. Pozniej wiem co mam.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- janusz k160
-
- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
W jakim X-Trailu jest silnik renault??ktomek pisze:Ponieważ to silnik Renault, to pewnie rozrząd przy 120tyś.
Ale zresztą jakie to ma znaczenie i tak pewnie będzie kręcony licznik o 50tyś w dół
Wszystkie silniki są konstrukcji Nissana i mają rozrząd napędzany łańcuchem. Nie ma potrzeby jego okresowej wymiany.
była Vitara JLX 1.6 16V 97r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości