LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

///ESIU
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pn lis 05, 2012 9:46 am

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: ///ESIU » ndz lis 11, 2012 1:19 am

może nie znam sie na terenófkach ale osobowych juz tak

dla czego zmieniaja na dzipowe lpg?
a no ze względów ekonomicznych nic więcej !!
hamerykanśkie konstrucje sa do d@py nie urażając kolegów od dzipów ale taka prawda
to g@wno jest tyle że fajny ma wydźwięk :lol:


ale wracając do moich dwóch poprzednich pytań........

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: ramzes » ndz lis 11, 2012 3:45 am

lepszy zizel bez elektroniki niz jeep z lpg i jakimis komputrami pod maska :)21
prosty w obsludze nic sie nie przełącza a ja np. wole zeby spalił 12-15 L On niz 20-25 Lpg :)21
a do miasta kupic malolitrażowa benzyne i juz jest kompromis... chyba ze jakos jedyne auto do przemieszczania sie chcesz kupic 4x4/
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: tomek 79 » ndz lis 11, 2012 8:56 am

///ESIU pisze:może nie znam sie na terenófkach ale osobowych juz tak

dla czego zmieniaja na dzipowe lpg?
a no ze względów ekonomicznych nic więcej !!
hamerykanśkie konstrucje sa do d@py nie urażając kolegów od dzipów ale taka prawda
to g@wno jest tyle że fajny ma wydźwięk :lol:


ale wracając do moich dwóch poprzednich pytań........

chlopcze wybacz ale jestes nie obiektywny :)21
akurat dzipowe benzyny sa bdb i jak na nasze potrzeby wystarczaja i daja najwiecej mocy z tych rzechow ktore kupujemy
bo amerykanskie benzyny to zreguły jednostki nie do zabicia


Ramzes
co jest lepsze,bo to kwestia upodoban i gustu :)17
ja za uja bym juz dizla nie kupil,z wielu powodow i z doswiadczenia,szkoda czasu na rozpedzanie :)21
a to male malolitrazowe to co za 3 tysie ma byc?
to znaczy ze zaraz trzeba do niego dokladac?
bez sensu jak dla mnie


zreszta wszystko zaczelo sie od jeepa :)21
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2012 9:01 am przez tomek 79, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Whitie
 
 
Posty: 909
Rejestracja: śr lis 17, 2010 6:32 pm
Lokalizacja: WPR / WJ

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Whitie » ndz lis 11, 2012 9:58 am

Ja tam bardzo sobie chwaliłem i 4.0 - ten szczególnie, i 5,2.
Fajnie to chodzi, nie jest wysilone i na prawdę dużo wybacza.
Dlatego miałem kilka Jeepów :)
...z zawodu jestem...człowiekiem.
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Didymos » ndz lis 11, 2012 10:30 am

Sam się powoli łamię w kierunku jakiegoś xj 4,0, a 160-ka pójdzie do ludzi.
Partol i tak u mnie więcej stoi niż jeździ (10kkm w 5 lat :)21 ), a badziewny peep jednak jawi się lepszym jako codzienny dupowóz :roll:
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
mik
Posty: 2077
Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: mik » ndz lis 11, 2012 1:10 pm

ramzes pisze:lepszy zizel bez elektroniki niz jeep z lpg i jakimis komputrami pod maska :)21
prosty w obsludze nic sie nie przełącza a ja np. wole zeby spalił 12-15 L On niz 20-25 Lpg :)21
o to to :)2

Benzyna to zajebisty silnik, ale największa frajda jest wtedy jak jeździ na benzynie.
Te wieczne problemiki z zagazowanymi motorami potrafią skutecznie zniechęcić do gazu.

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: ramzes » ndz lis 11, 2012 1:25 pm

mik pisze:
ramzes pisze:lepszy zizel bez elektroniki niz jeep z lpg i jakimis komputrami pod maska :)21
prosty w obsludze nic sie nie przełącza a ja np. wole zeby spalił 12-15 L On niz 20-25 Lpg :)21
o to to :)2

Benzyna to zajebisty silnik, ale największa frajda jest wtedy jak jeździ na benzynie.
Te wieczne problemiki z zagazowanymi motorami potrafią skutecznie zniechęcić do gazu.

dlatego do frajdy i banana na gebie mam plaskatego 1.6 120Kucy z wydechem 3.5" z tylu, a na codzien tyrkam w miare ekonomicznie zizlem :)21
ps. nigdy wczesniej nie jezdzilem autem ktore spalilo mniej niz 10-12 L czy benzyny czy dizla wiec ekonimiczność to pojecie wzgledne :wink:
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Sawa GR » ndz lis 11, 2012 4:41 pm

///ESIU pisze:
który robi lepiej w terenie.... k160 czy y60 ?? ?? ?? ?? :)12 :P
Y60 ma więcej możliwości modyfikacji, możesz zrobić go wysokiego, możesz zrobić mu mega wykrzyże, możesz go poobcinać aby zaczynał i kończył się kołami i kilka innych opcji, w 160 już tyle możliwości nie masz. A i tak najważniejsze opony i kierownik.
///ESIU pisze:

AHA.....
załuzmy kupuję y60 bez blokady a bardzo bym chiał ją mieć, co muszę uczynic by ją załozyć i z jakimi kosztami sie muszę liczyć. mam jednego teoretycznie ładnego na oku ale bez blokady.... hmmmmm.......
Pierwszy z brzegu link http://www.janpol4x4.pl/produkt/index.php?id=357 dochodzi jeszcze kompresor tanio nie jest.
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: pawel abramczyk » ndz lis 11, 2012 5:00 pm

uważam że do nauki jazdy w terenie brak tylnej blokady wybaczy twoje błedy podczas jazdy , most z blokadą za 3 tysie można kupić więc i przełożyć cały most , ja tu problemu nie widzę

znam takich co potrafili zabic blokady , wyciągarki na pirwszym wypadzie

kup takiego który jest sprawny silnikowo i mechanicznie , wiadomo rama żeby była zdrowa , jakieś niewielkie ogniska rdzy
kup zawias dobinosa , koła 33'' 34'' 12,5 MT i naucz się jażdzić a dodatki w postaci blokad , wyciągarek ,halogenów i pięknych zderzaków skrzynkowych
a i bym zapomniał najważniejsze zakup sobie kinetyka , dobre zaczepy szekle , hi lifta i progi rurowe
Super parchatek Super y60 :lol:

///ESIU
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pn lis 05, 2012 9:46 am

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: ///ESIU » ndz lis 11, 2012 6:08 pm

spoko kinetyki pasy szekle trapy z absu i wiele innych gratów mi zostało po landcruiserze, taki zielony całkiem w temacie nie jestem :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości