Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Raymund
-

- Posty: 2699
- Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Oxford
Post
autor: Raymund » czw paź 30, 2014 2:34 pm
Raymund pisze:Myslisz
Po psiknieciu siliconem przestaje piszczec, a bez psikania to po ok.10. Piszczy tylko po nocy.
Wczesniej przed wymiana napinacza piszczal mocniej i dluzej. Na jutro będę mial nowy krótszy o 5-7mm pasek.

Wczoraj mi sie nudzilo i założyłem stary pasek ale jeszcze w db. stanie , jest dłuższy od nowego (naciągnął sie przez pare lat) ale dziś rano nic nie piszczal
Jest dzis cieplej wiec poczekam pare dni na zimniejszy poranek i jak nie bedzie piszczal to go zostawiam.

-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » czw paź 30, 2014 2:39 pm
rozpuść w dykcie trochę kalafonii i posmaruj pasek który piszczy .
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
Raymund
-

- Posty: 2699
- Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Oxford
Post
autor: Raymund » czw paź 30, 2014 4:05 pm
Patryk 160 pisze:rozpuść w dykcie trochę kalafonii i posmaruj pasek który piszczy .
Kutwa kalafonie mam ale skad dykte wziac

-
FilipT
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: czw kwie 24, 2014 8:26 pm
Post
autor: FilipT » czw paź 30, 2014 5:16 pm
Słuchajcie zrobiłem coś nadzwyczaj wspaniałego... wypolerowałem swoje kule

[/quote]
ale czym je teraz zabezpieczyć przed korozja? czy w stanie oryginalnym kulki były zabezpieczone jakąś powloką antykorozyjna?
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » czw paź 30, 2014 5:41 pm

Się zacznie zaraz...
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
FilipT
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: czw kwie 24, 2014 8:26 pm
Post
autor: FilipT » czw paź 30, 2014 5:51 pm
ups chyba nie w temacie jestem

-
tyran77
-

- Posty: 294
- Rejestracja: pn mar 24, 2008 11:08 pm
- Lokalizacja: WaWa
Post
autor: tyran77 » czw paź 30, 2014 8:30 pm
no chyba nie

No Mud No Fun
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » czw paź 30, 2014 9:03 pm

łan, tu, fri,

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
suzi4WD
-

- Posty: 6773
- Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: suzi4WD » czw paź 30, 2014 9:05 pm
ale się błyszczą

... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...
-
pojara90

- Posty: 2316
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
- Lokalizacja: góry i doliny
Post
autor: pojara90 » czw paź 30, 2014 9:50 pm
jak psu kule

brakuje tylko odbitego fucka.
W160
PajeroLong SS
-
martii

- Posty: 1650
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: martii » pt paź 31, 2014 9:53 am
zrób lepsze zdjęcia bo na tych nic nie widać

-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » pt paź 31, 2014 11:53 am
Czwarte serce

-
Wojtek

- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Post
autor: Wojtek » pt paź 31, 2014 5:13 pm
A Patryk też stracił dostęp do netu ?

Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pt paź 31, 2014 11:04 pm
Wojtek pisze:A Patryk też stracił dostęp do netu ?

Już cierpliwości nie ma. No ile można ...

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » pt paź 31, 2014 11:09 pm
vandall_jr pisze:Wojtek pisze:A Patryk też stracił dostęp do netu ?

Już cierpliwości nie ma. No ile można ...

Patrys tera nie takue rzeczy lepi, ponoc opanowal nawet spawanie drewniana elektroda
Czwarte serce

-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » pt paź 31, 2014 11:18 pm
http://patrykstal.pl/kule/
wszystkie kule mają wżery, nie ma innej opcji
gościu parę postów wyżej , zwyczajnie zeszlifował górki tych wżerów
ale czy pomyślał o tym ,że zmniejszył średnicę kuli i teraz poniesie tego konsekwencje
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » sob lis 01, 2014 12:29 am
Nie znasz sie patryk
Czwarte serce

-
Wojtek

- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Post
autor: Wojtek » sob lis 01, 2014 9:46 am
Patryk 160 pisze:zmniejszył średnicę kuli i teraz poniesie tego konsekwencje
Laik jesteś, przecie wszystkim wiadomo jest, ze Parchate kule mają trzy nadwymiary uszczelniaczy na zużycie kul; jeszcze do tego kangury robią taki set, że jak Ci po flexsie wyjdzie jajo to też się uszczelni a rysy zalepi

Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
-
FilipT
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: czw kwie 24, 2014 8:26 pm
Post
autor: FilipT » sob lis 01, 2014 8:23 pm
patryk racja wzery byly. ale byly minimalnej glebokosci, moze ktos juz kiedys robil to co ja przez co nie bylo agonii. po zlozeniu uszczelniacza wszystko ladnie dopasowane. po pierwszych jazdach zobacze na ile tak naprawde usczelniacz wybiera syf i na ile jest docisniety. jesli bedzie za slabo dociskal przez co za malo syfu bedzie sciagal mam zamiar poglebic wpust uszczelniacza w zwrotnicy przez co docisk uszczelniacza do kuli zwiekszy sie.
czy to tez taki fatalny pomysl?

-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » sob lis 01, 2014 8:39 pm
Ja nauczyłem z koniem się nie kopać , każdy robi jak chce , albo dobrze albo podciera tyłek szkłem .
Tak nie jest dobrze i jest wiele możliwych problemów ,które z tego wynikną z dużym prawdopodobieństwem .
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
FilipT
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: czw kwie 24, 2014 8:26 pm
Post
autor: FilipT » sob lis 01, 2014 9:01 pm
Patryk 160 pisze:Tak nie jest dobrze i jest wiele możliwych problemów ,które z tego wynikną z dużym prawdopodobieństwem .

-
MAD_YANEK
- jestem tu nowy...

- Posty: 94
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 3:34 pm
- Lokalizacja: Borówiec
Post
autor: MAD_YANEK » pn lis 03, 2014 5:39 pm
Szybkie pytanie : Łączniki stabilizatora z przodu i z tyłu są tej samej długości? Pacjent y60
-
honki

- Posty: 560
- Rejestracja: wt lis 29, 2005 9:45 pm
- Lokalizacja: 3citi
Post
autor: honki » pn lis 03, 2014 5:50 pm
tak
Nissan Patrol Y60 TD42+PTO
-
44misiaki
-

- Posty: 115
- Rejestracja: wt lip 20, 2010 1:15 pm
Post
autor: 44misiaki » pn lis 03, 2014 8:41 pm
Koledzy szybkie pytanko, pacjent Y61automat 3di.
Od pewnego czasu pogłębiają sie nieprzyjemne turbulencje przy przejściu z prędkości ok. 95 do 100km/h. Powyżej i poniżej cichutko i bez oznak , jak ręką odjął. Jednak przy około stówce auto nieprzyjemnie drży. Defekt sie pogłębia aż łeb buczy. Opony wyważone, zresztą na poprzednich też dało się to odczuć ale wtedy jeszcze było słabo. Co to może być??
Czy może mieć coś do tego wykonany lift 2cale? Same sprężyny i amory.
Piotr
Patrol Y61_long / Nikon Fx i żeby więcej czasu...
-
Raymund
-

- Posty: 2699
- Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Oxford
Post
autor: Raymund » pn lis 03, 2014 8:44 pm
To przed liftem było ok a po są wibracje?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości