Strona 1 z 1
3,0 na 4,2
: czw kwie 17, 2014 9:36 pm
autor: Banko
Witam.
Pewnie na poczatku dostane po uszach ze nie szukam, a pytam

, ale zaryzykuje

Zmienial ktos motorownie w y61 3,0 tdi na y60 4,2d

chodzi mi o kielich skrzyni a konkretnie o mocowanie rozrusznika w stosunku do filtrow oleju

tzn po zakreceniu motorowni4,2 w kielich 3,0 robi sie ciasno z rozrusznikiem i trzeba rozrusznik z 3,0 pakowac...
nastepna sprawa czy ten rozrusznik bedzie pasowal z kolem zamachowym 4,2.
Re: 3,0 na 4,2
: czw kwie 17, 2014 9:53 pm
autor: vandall_jr
Re: 3,0 na 4,2
: pt kwie 18, 2014 2:26 am
autor: vandall1
Ale mus przerobić zdziebko

Re: 3,0 na 4,2
: pt kwie 18, 2014 7:09 am
autor: Banko
wiecej cos moze??
panowie w czarnej dupie z tym jestem a w swieta by mozna cos poswirowac parchem

Re: 3,0 na 4,2
: pt kwie 18, 2014 11:06 am
autor: marekw72
Banko pisze:wiecej cos moze??
panowie w czarnej dupie z tym jestem a w swieta by mozna cos poswirowac parchem

Hej Kielich skrzyni masz od 3.0 ? czy od 4.2. ?
Re: 3,0 na 4,2
: pt kwie 18, 2014 11:37 am
autor: Banko
marekw72 pisze:
Hej Kielich skrzyni masz od 3.0 ? czy od 4.2. ?
3.0
Re: 3,0 na 4,2
: pt kwie 18, 2014 6:43 pm
autor: vandall1
Ci powiem,jak mi powiesz jak przejść obrotomierz z 3.0 na 4.2
PW

Re: 3,0 na 4,2
: sob kwie 19, 2014 1:15 am
autor: scuaz
no nie mów że nie wiesz
ale w zasadzie idzie przywyknąć do oszukanego wskazania

Re: 3,0 na 4,2
: sob kwie 19, 2014 8:04 am
autor: vandall_jr
scuaz pisze:do oszukanego wskazania

Niedopuszczalne

ma działać jak oryginał i tu je problem
Re: 3,0 na 4,2
: sob kwie 19, 2014 9:06 pm
autor: piotr e38
Żaden problem, u mnie działa jak się należy, tylko parę złoty trza wydać, może są tańsze sposoby, ale ten działa

i nie tylko u mnie "ECU MASTER"
Re: 3,0 na 4,2
: ndz kwie 20, 2014 4:22 pm
autor: marekw72
Banko pisze:marekw72 pisze:
Hej Kielich skrzyni masz od 3.0 ? czy od 4.2. ?
3.0
Chyba mam gdzieś od 4.2 wiec było by ci najprościej. Sprawdzę i dam ci znać. Sprawa gardłowa ?
Re: 3,0 na 4,2
: ndz kwie 20, 2014 6:57 pm
autor: scuaz
kielich trzeba troche podfrezować i otwory na rozrusznik wywiercić
ja miałem silnik ze skrzynia wyjęty to poszło dość łatwo
a z obrotkiem to na początku wolałem zeby przeklamywał ale klimatronik robił i to było dla mnie dośc ważne
Re: 3,0 na 4,2
: ndz kwie 20, 2014 7:15 pm
autor: N2O
Zawsze można przeskalować zegary.

Re: 3,0 na 4,2
: ndz kwie 20, 2014 7:27 pm
autor: scuaz
eee chyba najszybciej jest dozrobirnia odpowiednią ilość impulsów
w benzynowym wywalili mi kompa z 3.0 i elektryk zrobił że obrotek dział ale po roku cos sie zepsuło i nie umie naprawic
ale na szczęście kloima dziala bez obrotka
Re: 3,0 na 4,2
: pn kwie 21, 2014 7:51 pm
autor: Banko
marekw72 pisze:Banko pisze:marekw72 pisze:
Hej Kielich skrzyni masz od 3.0 ? czy od 4.2. ?
3.0
Chyba mam gdzieś od 4.2 wiec było by ci najprościej. Sprawdzę i dam ci znać. Sprawa gardłowa ?
kielich od 4,2 mam tylko filtry sie wtedy nie zmieszcza inie wiem czy kielich do skrzyni ma takie same mocowanie w 3.0 i 4,2
Re: 3,0 na 4,2
: pn kwie 21, 2014 8:17 pm
autor: vandall1
U nas był kielich od czyzero-jak cała skrzynia zresztą.
Re: 3,0 na 4,2
: pn kwie 21, 2014 8:43 pm
autor: scuaz
o czym mówicie ? mam na kielichu z 3.0 jak i z 4.2
wszystko mi sie zmieściło
Re: 3,0 na 4,2
: pn kwie 21, 2014 8:48 pm
autor: vandall1
Dzięki za PW

Re: 3,0 na 4,2
: pn kwie 21, 2014 8:49 pm
autor: scuaz
nie ma sprawy