Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
tkastelik
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: pt lut 19, 2010 10:38 am
Post
autor: tkastelik » śr maja 21, 2014 9:43 pm
witajcie koledzy..
jade w sobote ogladac nissana king cab 94 2.4 B/G ponoc sekwencja silnik 130KM..koledzy powiedzcie mi na co zwrocic uwage i czy warto kupowac to autko jakies za i przeciw..auto ma sluzyc do przemieszczania sie na codzien,posluzy tez za towarowke na budowie(zamiast haka i przyczepki do osobowki),i czasem wypadzik do lasu badz po jakies drzewo na opal...prosze o pomoc

-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » czw maja 22, 2014 9:53 pm
Na kolor, zeby nie byl rozowy, lepiej jak bedzie czerwony.
To normalne auto, jak nie ma rdzy, to do ogarniecia jest.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
tkastelik
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: pt lut 19, 2010 10:38 am
Post
autor: tkastelik » czw maja 22, 2014 10:00 pm
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » czw maja 22, 2014 10:21 pm
Rozowy nie jest, a wyglada ladnie
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw maja 22, 2014 10:26 pm
Misiek Cypr pisze:, jak nie ma rdzy, to do ogarniecia jest.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » pt maja 23, 2014 5:53 am
Cuda sie podobno zdazaja

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pt maja 23, 2014 7:26 am
Paka, sprawdź pakę przy kabinie, często się spływy zatykają i korozja robi swoje.
Nadwozie to też problem przedniego pasa zobacz w okolicach poduszek, lubi pękać.
Motor to pewno KA24E musi cicho pracować. Jeśli klepie podobnie do wydymanych regulatorów to pewno łańcuszek do roboty. Sprawdź też czy jest szczelny kolektor 2-3 cylinder jest tam łączenie kanałów wylotu, lubi pękać.
Chłodnica i ogólny stan układu chłodzenia.
Zawias Gumy, gumy, gumy sprawdź dolny wahacz przy ramie tylna cześć, resory i wieszaki, jest podniesiony zobacz czy to opon nie zbiera. Wspornik oraz układ kierowniczy (luzy) te auta dobrze się prowadzą.
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » pt maja 23, 2014 8:10 am
vandall_jr pisze:Paka, sprawdź pakę przy kabinie, często się spływy zatykają i korozja robi swoje.
Nadwozie to też problem przedniego pasa zobacz w okolicach poduszek, lubi pękać.
Motor to pewno KA24E musi cicho pracować. Jeśli klepie podobnie do wydymanych regulatorów to pewno łańcuszek do roboty. Sprawdź też czy jest szczelny kolektor 2-3 cylinder jest tam łączenie kanałów wylotu, lubi pękać.
Chłodnica i ogólny stan układu chłodzenia.
Zawias Gumy, gumy, gumy sprawdź dolny wahacz przy ramie tylna cześć, resory i wieszaki, jest podniesiony zobacz czy to opon nie zbiera. Wspornik oraz układ kierowniczy (luzy) te auta dobrze się prowadzą.
Junior masz pewnie na myśli drążek reakcyjny i jego gniazdo w ramie

Czwarte serce

-
RX01
-

- Posty: 263
- Rejestracja: sob lip 28, 2007 7:08 am
- Lokalizacja: Laskowice
Post
autor: RX01 » pt maja 23, 2014 2:17 pm
Ja to bym sprawdził ramę w okolicach tylnych kół i dalej do końca oraz w okolicy mocowania drążka reakcyjnego. Reszta do ogarnięcia..
GR long

Urzędy w Polsce to wielki ciężar, dlatego kładzie się go na barki osłów

-
Mroczny
-

- Posty: 40596
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pt maja 23, 2014 2:21 pm
a ja bym na bank nie kupował 20 letniego rzecha użytkowego za takie pieniądze. Nie ma czegoś takiego jak "porobiony". Stary pudrowany syf i będzie wymagał minimum piątki na dzień dobry. A za 2 lata sprzedasz na fanty bo rama pod bitexem się rozlezie.
Za tę kasę spokojnie znajdziesz dużo młodsze auta.
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pt maja 23, 2014 11:05 pm
gebels pisze:Junior masz pewnie na myśli drążek reakcyjny i jego gniazdo w ramie
Si Senior

oj ładnie to opisałeś
Mroczny pisze:a ja bym na bank nie kupował 20 letniego rzecha użytkowego za takie pieniądze. Nie ma czegoś takiego jak "porobiony". Stary pudrowany syf i będzie wymagał minimum piątki na dzień dobry. A za 2 lata sprzedasz na fanty bo rama pod bitexem się rozlezie.
Za tę kasę spokojnie znajdziesz dużo młodsze auta.
Moje oko, auto za drogie ...
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pt maja 23, 2014 11:07 pm
vandall_jr pisze:
Moje oko, auto za drogie ...
poniżej dychy winno być

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pt maja 23, 2014 11:09 pm
klucz13 pisze:vandall_jr pisze:
Moje oko, auto za drogie ...
poniżej dychy winno być

Dobrze prawisz młody człowieku

. Znam takiego co za mniej niż dychu się buja i nic ale on farta do sprzedaży niema

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
Marek

- Posty: 1610
- Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Toruń
Post
autor: Marek » pt maja 23, 2014 11:13 pm
vandall_jr pisze:
Moje oko, auto za drogie ...
Fakt, za drogie to jedno. Z drugiej - nigdy nie wiadomo, czy nie znajdzie się tam jednak rama i blacha zdrowsza, niż u późniejszych roczników. W każdym razie -
per analogiam do Patroli (w końcu ten sam producent) - nie było by dziwne. Wcześniej księgowi mniej się wtrącali do projektów

.
I tak bez dokładnego oblukania własnymi oczyma - to pisanie palcem po wodzie
pzdr.

Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pt maja 23, 2014 11:19 pm
Tu się nie wypowiem bo ktoś powie, że produkt lokuję. Lecz wiem że ważna jest historia i stosunek właściciela do napraw. To definiuje stan techniczny. Farba wszystko pokrywa tylko czy takie zabiegi mają sens

cena tego auta jest spora i warto to przemyśleć.
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości