Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
sbst
-

- Posty: 1489
- Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
- Lokalizacja: Centrala ;)
Post
autor: sbst » sob sty 31, 2015 3:43 pm
Co polecacie?
Kolejny seria czy jakis tjunink np. z koncowkami od iveco.
Tylko sprawdzony wyrob a nie samorobka ze zlomu.
Co z homologacja w przypadku drugiego?
Kola 35 i upalanko wiec porzadny ma byc
MOWA O TYLNYM DRĄŻKU, nie tym do pancharda
Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2015 5:22 pm przez
sbst, łącznie zmieniany 1 raz.
PATROLnięty
~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » sob sty 31, 2015 3:55 pm
Przerobić na taki, w który da się wkręcać wymienne końcówki.
Homologacja to najmniej istotny punkt programu.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
mik

- Posty: 2077
- Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: mik » sob sty 31, 2015 4:09 pm
nie przerobić ino zrobić nowy
ten fabryczny to ..... wiesz co se z nim możesz zrobić

i najlepiej taki co się nakręca a nie wkręca
no
Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2015 4:12 pm przez
mik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » sob sty 31, 2015 4:11 pm
O to mi chodziło.
Przerobić w sensie NIE drążek, a Patrola. No.
Niby jak miałby przerobić oryginał na wkręcane drążki? Fizycznie chyba niemożliwie z uwagi na średnicę, choć nie pamiętam dokładnie
Może też poczekać, pewnie za chwilę wprowadzimy do oferty takowe drążki.
Testujemy właśnie kilka próbnych wersji.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
sbst
-

- Posty: 1489
- Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
- Lokalizacja: Centrala ;)
Post
autor: sbst » sob sty 31, 2015 4:56 pm
średnio jest jak czekać, mogę coś potestować ale ASAP, zrobie Ci przysługę i nie wezmę za to pieniędzy

Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2015 5:18 pm przez
sbst, łącznie zmieniany 4 razy.
PATROLnięty
~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » sob sty 31, 2015 4:59 pm
Nie robi link

No to nie masz zbytnio wyjścia, albo rzezaj sam, albo kup coś, gdzieś.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
jagódka
-

- Posty: 180
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 7:53 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: jagódka » sob sty 31, 2015 5:00 pm
Jak na szybko to polecam okolice Nieporętu. Może nie najtaniej ale drążek ok.
-
sbst
-

- Posty: 1489
- Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
- Lokalizacja: Centrala ;)
Post
autor: sbst » sob sty 31, 2015 5:04 pm
już robi

no widze ich oferte, ale nie lubie zieleni

PATROLnięty
~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic
-
jagódka
-

- Posty: 180
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 7:53 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: jagódka » sob sty 31, 2015 5:12 pm
nie ma gratów doskonałych

-
sbst
-

- Posty: 1489
- Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
- Lokalizacja: Centrala ;)
Post
autor: sbst » sob sty 31, 2015 5:13 pm
wiem wiem, chrzanić, ide balować, o drążku pomysle jutro wieczorem

będę wdzięczny jak ktoś coś

PATROLnięty
~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic
-
Takayuki
-

- Posty: 9210
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » sob sty 31, 2015 6:07 pm
Rurka grubościenna 35x5 jak mnie pamięć nie myli, końcówki te od tylnego drążka łączącego zwrotnice, gwint robisz w rurce M22x1.5 jak mnie pamięć nie myli. Był temat całkiem niedawno o takich regulowanych.
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » sob sty 31, 2015 6:09 pm
Nie zapomnij ino, że jeden w prawo, a drugi w lewo (ten gwint)

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
Takayuki
-

- Posty: 9210
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » sob sty 31, 2015 6:24 pm
Mhm, i trzeba robić nakrętkę było, jednostkowo nie znalazłem nigdzie.
A, i rurkę najlepiej gwintować na tokarce co by było idealnie osiowo, i zatoczyć na tokarce pozostałości po cięciu co by kontra całą powierzchnią przylegała do rurki...
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » sob sty 31, 2015 6:42 pm
Takayuki pisze:Rurka grubościenna 35x5 jak mnie pamięć nie myli.
myli
30x5

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » sob sty 31, 2015 7:19 pm
Niesmiało dodam,ze ów drążek pełni też rolę bezpiecznika

Ale co tam...

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Takayuki
-

- Posty: 9210
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » sob sty 31, 2015 7:43 pm
Bezpiecznika? W układzie kierowniczym chyba nic nie powinno się rozlatywać jako pierwsze i robić za bezpiecznik?

-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » sob sty 31, 2015 7:58 pm
Przy dzwonie owszem. Ale to pomijalne przy zgnitej ramie i stalowych zderzakach z szyn kolejowych

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
sbst
-

- Posty: 1489
- Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
- Lokalizacja: Centrala ;)
Post
autor: sbst » sob sty 31, 2015 8:29 pm
No dobra, ale wlasnie to samoroba. Nie chce na sobie eksperymentowac... w koncu to uklad kierowniczy. Jakas rurka, jakies koncowki... jakos mi to nie lezy.
Wole cos konkretnego, sprawdzonego albo znowu pojdzie seria.
PATROLnięty
~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » sob sty 31, 2015 8:33 pm
To nie jest prom kosmiczny.
Jeżeli zrobisz to zgodnie ze sztuką, to na pewno nie będzie gorsze niż oryginał.
Przy czym zrobienie ze sztuką dla niektórych (a nawet dla większości) bywa bardzo trudne

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » sob sty 31, 2015 9:31 pm
Takayuki pisze:Bezpiecznika? W układzie kierowniczym chyba nic nie powinno się rozlatywać jako pierwsze i robić za bezpiecznik?

Wolisz rozyebać przekładnię kier np...Rozumiem

Z Ernilem się oczywiście zgadzam-ma być profi,a nie jakaś rurka z płota.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
sbst
-

- Posty: 1489
- Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
- Lokalizacja: Centrala ;)
Post
autor: sbst » ndz lut 01, 2015 8:09 am
Wiem, ze nie prom kosmiczny, ale trza dokladnie dobrac jak dla mnie material, poodwiedzac paru fachurow, ootem pewnie cos poprawic. Strasznie czasochlonme w porownaniu do opcji "kup teraz"

Co zabawniejsze z orzednim drazkiem nigdy nie mialem klopotu a jest seria, tylko tylny 3 razy zgialem, a teraz pekl.
PATROLnięty
~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » ndz lut 01, 2015 10:12 am
ernil pisze:Jeżeli zrobisz to zgodnie ze sztuką, to na pewno nie będzie gorsze niż oryginał.
Taki styknie bo ze średnicą nie powalczysz z tytułu konstrukcji zawiasu przedniego

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » ndz lut 01, 2015 10:32 am
sbst pisze:Wiem, ze nie prom kosmiczny, ale trza dokladnie dobrac jak dla mnie material, poodwiedzac paru fachurow, ootem pewnie cos poprawic. Strasznie czasochlonme w porownaniu do opcji "kup teraz"

Co zabawniejsze z orzednim drazkiem nigdy nie mialem klopotu a jest seria, tylko tylny 3 razy zgialem, a teraz pekl.
Bo tylny niestety jest w idiotycznym miejscu.
Resorak był w tej kwestii znacznie bardziej przemyślany.

-
Takayuki
-

- Posty: 9210
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » ndz lut 01, 2015 11:48 am
vandall1 pisze:
Wolisz rozyebać przekładnię kier np...Rozumiem
OK, już zajarzyłem jaki bezpiecznik. Fabryczny drążek puści szybciej niż przegub na końcówce? Na mój chłopski rozum końcówka to najsłabszy punkt...
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » ndz lut 01, 2015 2:12 pm
Się zegnie/wyboczy/ i o to chodzi.
Ileś razy przeprostowany-trzaśnie,lub się będzie wyginał w moment.
Końcówki w wersji seria przetrzymają to wyboczenie.
Jak jest w przypadku wzmocnienia tego drążka/zmiana wymiarów/-nie wiem.Kto chce to produkować,powinien sprawdzić co się dzieje,gdyż albowiem działanie powinno być takie samo:wpierw wyboczenie,a nie trzask koncówki.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości