Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
KryH
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: ndz maja 03, 2015 5:49 pm
Lokalizacja: Kraków

Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: KryH » czw maja 14, 2015 11:59 am

Może moje pytanie jest nie na miejscu :-? lecz myślę, że tylko z pozoru. O zaletach swojego samochodu :D prawie każdy może opowiadać niemal godzinami. Co tu ukrywać? Większość z nas woli być mile zaskakiwanymi niźli wręcz odwrotnie. Dlatego proszę o odpowiedź na pytanie o wady :)11 Dlaczego lepiej nie kupować takiego samochodu jakim sami jeździcie? Jakie są największe wady używanych przez Was osobiście samochodów. Kiedyś zadałem takie pytanie i dzięki szczerości wypowiadających się jeździłem lat trochę bez niemiłych niespodzianek :) Wcześniej jeszcze zmieniłem chęci :)3 i zapomniałem o poszukiwanym. Myślą przewodnią jest Patrol jako wyprawówka rodzinna.
---> "Nie przenoście nam stolicy do Krakowa" <---

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: suziXL » czw maja 14, 2015 12:04 pm

Jak kupisz patrola to będziesz miał na koncie dziesiątki tysięcy złotych...













...o ile wcześniej miałeś setki tysięcy :)21
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
OldAdler
 
 
Posty: 957
Rejestracja: wt paź 12, 2010 10:11 pm
Lokalizacja: Große Deutschland

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: OldAdler » czw maja 14, 2015 12:04 pm

ale prowokacja!

kupisz co chcesz i za ile chcesz, albo to co nie chcesz i nie przeplacisz

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Wojtek_W » czw maja 14, 2015 12:06 pm

Wersja 2.8 pali duzo za duzo w stosunku do tego co oferuje. Chodzi o dynamike. Serio.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
KryH
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: ndz maja 03, 2015 5:49 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: KryH » czw maja 14, 2015 12:18 pm

Powoli rozmowa nabiera kształtu i tak suziXL uważa za wadę swojego samochodu uszczuplenie swojego portfela o setki tys, złotych. Oczywiście nie będziemy mu do niego zaglądali bo byłoby to nieładne. :)

Z kolei OldAdler informuje, że wadą używanego przez siebie samochodu jest…. hmmm. Może… eee nie, to nie to miał na myśli. :-?

Dzięki Wojtek_W za pierwszy konkret :)2
---> "Nie przenoście nam stolicy do Krakowa" <---

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Patryk 160 » czw maja 14, 2015 12:28 pm

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: suziXL » czw maja 14, 2015 12:50 pm

KryH pisze:Powoli rozmowa nabiera kształtu i tak suziXL uważa za wadę swojego samochodu uszczuplenie swojego portfela o setki tys, złotych. Oczywiście nie będziemy mu do niego zaglądali bo byłoby to nieładne. :)

Z kolei OldAdler informuje, że wadą używanego przez siebie samochodu jest…. hmmm. Może… eee nie, to nie to miał na myśli. :-?

Dzięki Wojtek_W za pierwszy konkret :)2
Eeee nie, ja swojego sprzedałem gdy się zorientowałem :)21

Ale uwielbiałem ten pojazd, gdyby w owym czasie było mnie stać na utrzymanie to miałbym do dzisiaj.
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
KryH
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: ndz maja 03, 2015 5:49 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: KryH » czw maja 14, 2015 1:01 pm

Patryk 160 pisze:raczej dobrze się zastanów zanim wybierzesz
...
No proszę, to nawet jest możliwość odrestaurowania sobie samochodu. Jeśli oczywiście mój też przyjmą na warsztat :D . Pewnie kosztuje majątek, ale czego się nie robi dla swojego :lol: autka. Dzięki Patryk 160
P.s.
A Ty Patryk 160 co wybrałeś?
---> "Nie przenoście nam stolicy do Krakowa" <---

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Patryk 160 » czw maja 14, 2015 1:57 pm

KryH pisze: No proszę, to nawet jest możliwość odrestaurowania sobie samochodu. Jeśli oczywiście mój też przyjmą na warsztat :D . Pewnie kosztuje majątek, ale czego się nie robi dla swojego :lol: autka. Dzięki Patryk 160
P.s.
A Ty Patryk 160 co wybrałeś?
poniekąd sam sobie odpowiedziałeś bo wybrałem 160

http://patrykstal.pl/krol-jest-tylko-jeden/
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
KryH
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: ndz maja 03, 2015 5:49 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: KryH » czw maja 14, 2015 2:07 pm

Patryk 160 pisze:...poniekąd sam sobie odpowiedziałeś bo wybrałem 160 ...
Więc napisz mi o jego wadach, które dostrzegasz jeżdżąc nim. Nawet te nieistotne będą dla mnie ważne. Poważnie, to nie kit z mojej strony.
---> "Nie przenoście nam stolicy do Krakowa" <---

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Wojtek_W » czw maja 14, 2015 2:11 pm

Komfort porownywalny z traktorem, resorak, hamulce z dupy, miazdzaca wiekszosc egzemplarzy to gruzy po 20 osobnikach i milion innych rzeczy.

Z plusow
To wciaz nissan, i fajne silniki sd33
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Patryk 160 » czw maja 14, 2015 2:36 pm

KryH pisze:
Patryk 160 pisze:...poniekąd sam sobie odpowiedziałeś bo wybrałem 160 ...
Więc napisz mi o jego wadach, które dostrzegasz jeżdżąc nim. Nawet te nieistotne będą dla mnie ważne. Poważnie, to nie kit z mojej strony.
Wojtek_W pisze:Komfort porownywalny z traktorem, resorak, hamulce z dupy, miazdzaca wiekszosc egzemplarzy to gruzy po 20 osobnikach i milion innych rzeczy.

Z plusow
To wciaz nissan, i fajne silniki sd33
Wojtku, z tym komfortem to przesadziłeś, wiadomo, że jest to auto 30 letnie i wnętrze nie jest tak komfortowe jak w młodych autach
ale rekompensuje nam to wszystko w czasie eksploatacji, całkowicie bezproblemowej, tankujesz i jedziesz w koło równikiem, pod warunkiem, że auto ma ogarnięte podstawowe sprawy, jakość wykonania -160 jest w całości wykonana jak prawdziwe auto z doskonałych materiałów, y60 oraz y61 to jakby 160 była mercedesem a młodsi bracia trabanty, tanio, szybko i następny, technologie budżetowe, materiały beznadziejne .

co do hamulców to są zupełnie wystarczające, z prędkości grubo ponad 100 są w stanie bez żadnego problemu zatrzymać auto na rozsądnym dystansie.
ja zdecydowałem się przerobić tył na tarcze ze względu na problem z kupieniem szczęk w rozsądnej jakości .
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Wojtek_W » czw maja 14, 2015 3:03 pm

Drocze sie z Toba. :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
OldAdler
 
 
Posty: 957
Rejestracja: wt paź 12, 2010 10:11 pm
Lokalizacja: Große Deutschland

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: OldAdler » czw maja 14, 2015 6:32 pm

autorze postu!
o co ci sie rozchodzi? nie chcesz Y60 i nie chcesz Y61?
kazdy ma jakies wady i zalety, kup sobie k260 - to bedzie jakis kompromis

jak chcesz, to sobie kup tez terrano albo hammera

jak masz piniondza to kup sobie Y61 long 4,2 benzyna, z klima, w automacie - to bardzo prorodzinne auto, w miare swieze i w miare nie wyjezdzone, oraz w miare drogie

Awatar użytkownika
ssslavo
Posty: 712
Rejestracja: wt gru 30, 2008 6:50 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: ssslavo » czw maja 14, 2015 8:16 pm

y61 komfort....no ja bym tego tak nie nazwał. Dzisiaj traktory są bardziej komfortowe.Silnik 2.8 to porażka,jest w światowej czołówce najbardziej spieprzonych jakie człek wyprodukował. Widoczność dla Kopernika,w sensie niebo widać w oddali.Tego co przed maską niestety już nie.
Utrzymanie kosztuje tyle co 55 fiatów Uno.Reszta OK :wink:
PATROL
SAMURAI
GEKON

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: suzi4WD » czw maja 14, 2015 8:21 pm

Bo oba dojeżdżają bliżej niż srylander, niva itp.?
:)21
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Awatar użytkownika
Takayuki
 
 
Posty: 9208
Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontaktowanie:

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Takayuki » czw maja 14, 2015 9:26 pm

Y61 jest paskudne z wyglądu z zewnątrz, Y60/160 ma ładną prostokątną sylwetkę. Nie jakieś pozaokrąglane coś jak wszystkie samochody teraz. bleeee. :)21
Z wad Y60...
niewygodne fotele fabryczne - powyżej 5h boli mnie tyłek ponad 8h się wyraźnie męczę. Przeloty wyprawowe po 12h są upierdliwe przez to.
nie pali 5l/100km tylko razy 2-3 :)21
zaczynają rdzewieć, ciężko o części blacharskie w ładnym stanie [choć trafiają się]
głośne w środku, od 100-110 ciężko normalnie rozmawiać - da się, ale na dłuższą metę gradło boli :) Nie ćwiczyłem zupełnie wygłuszania, mam też maskę i ścianę grodziową od silnika bez fabrycznych mat, nie wiem ile to robi różnicy.
do liftniętego się ciężko niskim osobom wsiada i narzekają zawsze [150cm i mniej]
hamulce mogłyby być lepsze, choć sprawne koła blokują na asfalcie. Mam 35, pewnie też ma to wpływ...
mój długi fajnie buja na nierównościach, kilku pasażerów narzekało na to... ale mnie się bujanie podoba no i to kwestia ustawienia sobie zawieszenia.
przyśpieszenie 4.2 wolnossącego mogłoby być lepsze... no ale coś za coś.

Więcej wad nie kojarzę, serio...

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Mroczny » pt maja 15, 2015 5:03 am

dość istotną wadą jest brak stałego 4x4

natomiast największą i przekreślającą - to silnik. Nie trwałość ale osiągi.

Awatar użytkownika
Takayuki
 
 
Posty: 9208
Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontaktowanie:

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Takayuki » pt maja 15, 2015 6:09 am

Ktoś tu miał w sygnaturce kupię 4.8 benzynę :)21
Fakt, że 4.2 ma przyśpieszenie jak ciągnik siodłowy...

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Mroczny » pt maja 15, 2015 6:22 am

nie znam 4.2

miałem za to przez wiele lat 2.8 i cuda robiłem aby to jechało. Finalnie - jechało. Ale.. po co się męczyć jak wymyślono toyotę?

Równie szpetny środek, ciut lepsze blachy i znacznie lepsze ramy. Za to ma stały 4x4 i silnik którym nie braknie pod żadną górę a na autostradzie jedziesz patrząc do przodu a nie w lusterko i wskaźnik temperatury.

Minusem za to jest osrany ifs z przodu (a raczej jakość części zamiennych) oraz mnogość drobnych błędów konstrukcyjnych. Tyle, ze to bzdury są..

Chwilowo - nie mam pomysłu na lepsze i bardziej uniwersalne 4x4. Da się tym normalnie w mieście, na trasie i w terenie

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Patryk 160 » pt maja 15, 2015 8:13 am

ssslavo pisze:y61 komfort....no ja bym tego tak nie nazwał. Dzisiaj traktory są bardziej komfortowe.Silnik 2.8 to porażka,jest w światowej czołówce najbardziej spieprzonych jakie człek wyprodukował. Widoczność dla Kopernika,w sensie niebo widać w oddali.Tego co przed maską niestety już nie.
Utrzymanie kosztuje tyle co 55 fiatów Uno.Reszta OK :wink:
a tak, zapomniałem dodać, kultura pracy 3,0 jest taka, że w profi wygłuszonym aucie słyachć tą sieczkarnię
a ja mam gołe blachy, zero dywanów na podłodze i ciszej słychać silnik 8)
a szkoda, że ciszej bo naprawdę przyjemny to dżwięk :)21
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

dziarus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: czw lut 28, 2008 7:24 pm
Lokalizacja: bieszczady

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: dziarus » pt maja 15, 2015 10:41 am

zawsze chciałem kupić patrola i jak w końcu przyszedł czas musiałem podjąć decyzje jakiego , y61 odpadł w przedbiegach cena a jakość samochodu rozchodziły się w innych kierunkach , wszędobylska elektryka , niepotrzebne klimatyzacje i absy przesądziły o tym że to nie to .
y60 wypadł lepiej kanciaste kształty , mniej kabli dostęp części w rozsądnych piniądzach czujesz że siedzisz w terenówce i prowadzisz terenówkę .
Więc kupiłem k160 i to jest to y-greki przy nim to książęta ale on jest królem , wygoda jest dla starych pierdzieli a adrenalina dla młodych .
W k160 adrenaliny masz w nadmiarze to auto się nie prowadzi tylko kieruje .
Parchaty K-160 3.3td

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Wojtek_W » pt maja 15, 2015 10:43 am

ssslavo pisze:y61 komfort....no ja bym tego tak nie nazwał. Dzisiaj traktory są bardziej komfortowe.Silnik 2.8 to porażka,jest w światowej czołówce najbardziej spieprzonych jakie człek wyprodukował. Widoczność dla Kopernika,w sensie niebo widać w oddali.Tego co przed maską niestety już nie.
Utrzymanie kosztuje tyle co 55 fiatów Uno.Reszta OK :wink:

O braku komfortu w Patrolu wypowiada sie wlasciciel Samuraia :)17 :)21 :)2
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: martii » pt maja 15, 2015 12:40 pm

ssslavo pisze:y61 komfort....no ja bym tego tak nie nazwał. Dzisiaj traktory są bardziej komfortowe.Silnik 2.8 to porażka,jest w światowej czołówce najbardziej spieprzonych jakie człek wyprodukował. Widoczność dla Kopernika,w sensie niebo widać w oddali.Tego co przed maską niestety już nie.
Utrzymanie kosztuje tyle co 55 fiatów Uno.Reszta OK :wink:
a silnik jest w spieprzonej czołówce bo Turas zanim pchnął jako 754te auto w rodzinie jeżdżone tylko w przesilenie wiosenne na myjnie i woskowanie po dziadku Adolfa, cofnął licznik o pól bańki, co by Polak mógł mieć praktycznie nówkę malinę z przebiegiem <180tys :)21

jakoś ciężko mi się dopatrzyć w nim tej "spieprzoności" nawet po podkręceniu - a przeciętny przelot zanim trafi do PL to penie 300-600tys
doprowadzenie do sensownego stanu i minimum kultury technicznej wystarczy, by zapomnieć o mitycznej podskakującej każdego poranka czapce :D

komfort jak komfort - jaja Ci wytrzepie :)21
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
ssslavo
Posty: 712
Rejestracja: wt gru 30, 2008 6:50 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: ssslavo » pt maja 15, 2015 6:01 pm

Wojtek_W pisze: O braku komfortu w Patrolu wypowiada sie wlasciciel Samuraia :)17 :)21 :)2
Kupując y61 liczyłem właśnie na coś więcej :)21
Poza tym w tym temacie "obrzucamy błotem" a nie wychwalamy-czytać ze zrozumieniem :lol:
PATROL
SAMURAI
GEKON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości