Jak wywalić Immmobiliser Patrol Y60/Y61 2.8 TD
Moderator: Kosiarz
- tuning_fun
- Posty: 342
- Rejestracja: śr kwie 23, 2008 7:54 pm
- Lokalizacja: TCZEW
Jak wywalić Immmobiliser Patrol Y60/Y61 2.8 TD
Witam Panowie , mam pytanie,jak szybko wywalić immo w Patrolu ? Mam Y60 z 96 roku , jest z immo, ale zgubilem kluczyk, mam drugi ale bez pastylki i nie mogę auta ruszyć pod blokiem....
Kiedys z Mastera wyciagnąłem zaworem z pompy i było wporządku. A w patrolu nie wiem jak do tego zabrać, może ktoś to już robił ? Nie chce wydać 500zł na kogos od zamków bo to immo na dobrą sprawę to zbędny bajer.
Kiedys z Mastera wyciagnąłem zaworem z pompy i było wporządku. A w patrolu nie wiem jak do tego zabrać, może ktoś to już robił ? Nie chce wydać 500zł na kogos od zamków bo to immo na dobrą sprawę to zbędny bajer.
Re: Jak wywalić Immmobiliser Patrol Y60/Y61 2.8 TD
Da się, ale...
1. Skąd możemy wiedzieć, że to Twoje auto?
2. Ludzie żyją z takich usług - jedź do warsztatu
1. Skąd możemy wiedzieć, że to Twoje auto?

2. Ludzie żyją z takich usług - jedź do warsztatu

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
- tuning_fun
- Posty: 342
- Rejestracja: śr kwie 23, 2008 7:54 pm
- Lokalizacja: TCZEW
Re: Jak wywalić Immmobiliser Patrol Y60/Y61 2.8 TD
Faktycznie kozacka odpowiedź, na dobrą sprawę z 99% tematów tutaj poruszanych żyją ludzie w warsztatach...
Ależ ty jesteś mądry, normalnie czytam i nie wierzę jak niesamowicie pomocny był ten Twój wymęczony w bólach post... Często tak masz ? Codzień rano wstaniesz z niesamowitą chęcią wrzucenia czego kolwiek na forum bo w domu już nikt nie ma zamiaru Cie posłuchać ?
Dla zainteresowanych polecam na google wpisać numer boscha oryginalny, jest tam system immo ZEXEL, jest dostępny manual serwisowy w języku Angielskim i parę rysunków.
W skrócie na pompie wtryskowej, na jej tylnej części , tam gdzie w starszej wersji bez immo jest zaworek od paliwa, jest czarna obudowa do której wchodzą 3 kable od kostki przymocowanej na pompie. ten czarny element to jest juz element immo który wylalić chcemy. Przymocowany 2 śrubkami M5/M6 SAMOZRYWALNYMI. Tzn że nie mają łebka , przy dokręcaniu sie zrywają i nie ma za co je kręcić. Serwisówka mówi rozwiercić te otwory pierw 3.5 mm przez 7 mm w głąb a potem 6 mm, oczywiście po jej zdemontowaniu z auta i na stole... Ja osobiście przy pomocy płaskiego ostrego śrubokręta z możliwością pobijania zmasakrowałem tą obudowe po kawałku i następnie dobrałem się do tych śrubek bez wyciągania pompy z auta. Nalezy usunąć ten czarny element z elektroniką i podłaczyć bezposrednio do zaworka kabelek koloru czerwonego z związki 3 przewodów która wchodziła do immo. Pozostałe obcinamy na zero i izolujemy.
Nie ma żadnych lampek na desce, nie ma piszczenia... Może się komuś przyda. Tobię Mądralo Megapomocny nie życzę abyś zgubił kluczyk z immo i musiał się z tym kłopotać, choć zajęło to ok 45 min. Pozdro.
Ależ ty jesteś mądry, normalnie czytam i nie wierzę jak niesamowicie pomocny był ten Twój wymęczony w bólach post... Często tak masz ? Codzień rano wstaniesz z niesamowitą chęcią wrzucenia czego kolwiek na forum bo w domu już nikt nie ma zamiaru Cie posłuchać ?

Dla zainteresowanych polecam na google wpisać numer boscha oryginalny, jest tam system immo ZEXEL, jest dostępny manual serwisowy w języku Angielskim i parę rysunków.
W skrócie na pompie wtryskowej, na jej tylnej części , tam gdzie w starszej wersji bez immo jest zaworek od paliwa, jest czarna obudowa do której wchodzą 3 kable od kostki przymocowanej na pompie. ten czarny element to jest juz element immo który wylalić chcemy. Przymocowany 2 śrubkami M5/M6 SAMOZRYWALNYMI. Tzn że nie mają łebka , przy dokręcaniu sie zrywają i nie ma za co je kręcić. Serwisówka mówi rozwiercić te otwory pierw 3.5 mm przez 7 mm w głąb a potem 6 mm, oczywiście po jej zdemontowaniu z auta i na stole... Ja osobiście przy pomocy płaskiego ostrego śrubokręta z możliwością pobijania zmasakrowałem tą obudowe po kawałku i następnie dobrałem się do tych śrubek bez wyciągania pompy z auta. Nalezy usunąć ten czarny element z elektroniką i podłaczyć bezposrednio do zaworka kabelek koloru czerwonego z związki 3 przewodów która wchodziła do immo. Pozostałe obcinamy na zero i izolujemy.
Nie ma żadnych lampek na desce, nie ma piszczenia... Może się komuś przyda. Tobię Mądralo Megapomocny nie życzę abyś zgubił kluczyk z immo i musiał się z tym kłopotać, choć zajęło to ok 45 min. Pozdro.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Jak wywalić Immmobiliser Patrol Y60/Y61 2.8 TD
Oj cienko. Bardzo cienko.ernil pisze:Ziew...
Liczyłem na coś więcej

- tuning_fun
- Posty: 342
- Rejestracja: śr kwie 23, 2008 7:54 pm
- Lokalizacja: TCZEW
Re: Jak wywalić Immmobiliser Patrol Y60/Y61 2.8 TD
W sumie to na nawet na tyle nie liczyłem.spotkal mnie zaszczyt 

Re: Jak wywalić Immmobiliser Patrol Y60/Y61 2.8 TD
Leszcz. Karaś. Płotka.
Szkoda czasu
Szkoda czasu

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: sob gru 25, 2010 10:12 pm
- Lokalizacja: DUKLA
Re: Jak wywalić Immmobiliser Patrol Y60/Y61 2.8 TD
Wyrzucił ktoś immo z y61 2.8 ?
Będę miał wyciągniętą pompę to bym wyrzucił przy okazji jeśli jest taka możliwość.
Będę miał wyciągniętą pompę to bym wyrzucił przy okazji jeśli jest taka możliwość.
- Fiba
-
- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
- Kontaktowanie:
Re: Jak wywalić Immmobiliser Patrol Y60/Y61 2.8 TD
Też tak zrobiłem w moim Y60 z 96 roku
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość