Strona 1 z 1

pomoc w wyborze X-TRAIL

: pn lut 01, 2016 5:08 pm
autor: przemgce
Witam wszystkich !!!!
Jestem nowym użytkownikiem forum. Postanowiłem kupić SUVa i bardzo proszę Was o pomoc w zakupie auta.
Sprzedałem swoje audi a4 b6 avant v6 2.5 tdi 180km quattro i zastanawiam się nad zakupem nissana x-traila t30 2.0 140km.
Mam do wydania 25 tyś zł. Auto ma służyć do jazdy na co dzień ale również do wyjazdów na narty, a częściej na wyjazdy nurkowe, gdzie czasami trzeba podjechać po dziurach lub błocie.

W grę wchodzi tylko silnik benzynowy i myślę, że 2.0 140km wystarczy w zupełności. Ponoć ten silnik nie ma większych wad i dobrze serwisowany długo posłuży. Największe wątpliwości mam jednak do napędu, a dokładniej jego awaryjności. Czy to, że napęd jest dołączany elektrycznie niesie za sobą możliwość usterek poważnych? (może dla Was odpowiedź oczywista ale ja jestem świeżakiem w tej materii i obcowałem tylko z napędem stałym quattro). Jak sprawdzić na stacji diagnostycznej czy napędy działają poprawnie, czy jest to tylko możliwe w ASO?

Wpadł mi w oko taki egzemplarz. Napiszcie czy warto w ogóle go jechać oglądać. Jestem z Gliwic (Śląsk).

http://olx.pl/oferta/nissan-x-trail-2-0 ... dHOKB.html

Z góry dzięki za pomoc i Wasze opinie.
Pozdrawiam,
Przemek

Re: pomoc w wyborze X-TRAIL

: pn lut 01, 2016 5:38 pm
autor: jradek
Jak masz klopot ze sprzedaza tego nissana to obniz cene.
:)21

Re: pomoc w wyborze X-TRAIL

: pn lut 01, 2016 8:31 pm
autor: przemgce
ja go nie sprzedaję tylko chcę kupić ;]

Re: pomoc w wyborze X-TRAIL

: pn lut 01, 2016 9:35 pm
autor: jradek
Zapewne zaskakuje Cie lawina odpowiedzi, no coz to troche tak jakbys na forum wedkarskim pytal o amunicje na jelenie.
Mowiac jasniej, nie kojarze tu nikogo kto by mial x traila, ale moze ktos ma i nie wspomian o tym.

Re: pomoc w wyborze X-TRAIL

: czw lut 18, 2016 12:09 am
autor: wojobb
Czasem znajdzie się wędkarz będący myśliwym...
Jeśli to aktualne, to kupując X-Traila T30 2.0 benz należy się liczyć z bardzo wrażliwym sprzęgłem, nawet jak na takie auto jest za delikatne. Reduktora brak.
Silnik ogólnie ma lichy moment.
Buda podatna na skręcanie (potrafi pęknąć szyba przednia). Bardzo wrażliwe gniazda zaworowe w kontakcie z LPG, luz kasowany płytkami. Nisko zawieszony tłumik końcowy. W jeździe po dziurach sypią się silentbloki tylnej kołyski zawieszenia. Niewymianialne luzem-nowa całość kosztuje fortunę.
Miejsca mało w środku. Już lepiej dopłacić i kupić T31 diesla. Poza karą w postaci DPF pozbawiony wad poprzednika benzynowego. Dłuższy, uproszczone zawieszenie z tyłu, większy moment, skrzynię teraz mam automatyczną, więc sprawa sprzęgła nie jest mi znana.