Co ile wymieniac rozrzad w 2.8TD
Moderator: Kosiarz
Co ile wymieniac rozrzad w 2.8TD
Witam powiedźcie co ile wymienia sie pasek rozrzadu z rolkami w 2.8td oraz oleje w silnku skrzyni mostach reduktorze, a nie mam ksiazki serwisowej i niewiem a różni ludzie różnie mówią.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
- DZIK_I_CZAPAJEW
-
- Posty: 158
- Rejestracja: pn lut 23, 2004 11:40 pm
- Lokalizacja: lublin
po wazeline kierujcie sie do niego powinie jeszcze troszke miec
http://www.kkooccuurr.neostrada.pl/smie ... elina.html
http://www.kkooccuurr.neostrada.pl/smie ... elina.html
cichy samochodzik
I zwrócoc trzeba uwagę również na wiek elementów szczególnie paski rozrządu tak 4-5 lat góra, że ktoś zrobi 20 tyś przez ten okres a nie 150 to nic nieznaczy bo elementy gumowe też się starzeją, najlepiej wymienić 60 -70 tyś., to dużo niekosztuje a zaoszczędzić mozna naprawdę sporo(nietylko czasu), bo zerwany pasek to nic przyjemnego.
zależy...niektórzy pacjenci (znaczy firmy samochodowe) twerdzą, że pasek jest dożywotnimuhha pisze:150tys![]()
![]()
![]()
z tego co wiem to pasek powinno sie wymieniac co 60 gora 70 tys km



inaczej też przebieg wypada na trasie a inaczej w mieście - nawet o 1/3 większa liczba obrotów może wyjść przy tym samym przebiegu...no i czy pasek jest np. GATES-a czy "SZANG-HÓJ"

ale generalnie do 100 tkm mało który wytrzymuje...nie urywa się ale gubi zęby, lub rolka go wichruje/przypala...generalnie pasek jest do dupy

Ja w plaskaczu zrobiłem 129tkm. Jak kupiłem auto to miało 79tkm, a w autoryzowanym serwisie nikt nie wpadł na pomysł by się mnie zapytać czy mi może wymienić pasek, a sam na to nie wpadłem, bo kupiłem to samo gówno co miałem, tylko z nowszym silnikiem i nie pomyślałem o tym no i pufff... silnik sam się upomniał.
PS. na szczęście dla innych ten autoryzowany serwis już nie istnieje.
PS. na szczęście dla innych ten autoryzowany serwis już nie istnieje.
"Raz się skurwisz - kurwą zostaniesz" -George Orwell
Wielkie dzieki tylko czy ktos ma ksiazke serwisowa i ile tam jest napisane bo co 60-70 tys to rzecz normalna jak w każdym aucie a 150tys to juz robi wrazenie.
Jak ktos ma i wie ile tam jest napisane to bede wdzieczny, a sprawa jest pilna bo dzis kupiłem K260 Hardtop w 2,8 TD ma prawie 260 tys przebiegu i chciałbym to wiedziec a chyba najszybciej sie tutaj dowiem.
Pozdrawiam
Jak ktos ma i wie ile tam jest napisane to bede wdzieczny, a sprawa jest pilna bo dzis kupiłem K260 Hardtop w 2,8 TD ma prawie 260 tys przebiegu i chciałbym to wiedziec a chyba najszybciej sie tutaj dowiem.
Pozdrawiam
to ile "dokładnie wg nissana" można zrobić w twoim przypadku nie ma znaczenia...jeżeli kupiłeś używany samochód to rozrząd kompletny zmieniaj od razu
i wtedy śpisz spokojnie...ocena na "oko" poza ewidentnymi uszkodzeniami też nic nie daje bo pasek może wyglądać elegancko a ma zrobione 60tkm - z wierzchu git ale włókna ma już osłabione i wybuch tuż-tuż...
a co ile się zaleca to jak nie zapomne podam ci jutro jak zobacze w warsztatowym komputerze...


i wtedy śpisz spokojnie...ocena na "oko" poza ewidentnymi uszkodzeniami też nic nie daje bo pasek może wyglądać elegancko a ma zrobione 60tkm - z wierzchu git ale włókna ma już osłabione i wybuch tuż-tuż...
a co ile się zaleca to jak nie zapomne podam ci jutro jak zobacze w warsztatowym komputerze...
W oplu to warto tez pompe wodna wymienic przy wym. paska
A to co podaja producenci, nie zawsze sie sprawdza, np. przy fiacie siena
producent zaleca pierwsza wym. paska po przeb. 120 tys. km. a widzialem takowa z pier.dolnietym po 90 tys.
, i napewno nie bylo to wynikiem jakiejs extremalnej pracy silnika ...

A to co podaja producenci, nie zawsze sie sprawdza, np. przy fiacie siena
producent zaleca pierwsza wym. paska po przeb. 120 tys. km. a widzialem takowa z pier.dolnietym po 90 tys.

no fiat również daję radęMuchozol pisze: A to co podaja producenci, nie zawsze sie sprawdza, np. przy fiacie siena
producent zaleca pierwsza wym. paska po przeb. 120 tys. km. a widzialem takowa z pier.dolnietym po 90 tys., i napewno nie bylo to wynikiem jakiejs extremalnej pracy silnika ...


miałem zeszłego roku latem 2 szt. - 16V zerwany na 95 tkm a na 100 miała być wymiana - goście jechali na urlop - mało ich nie poskręcało jak się dowiedzieli, że głowice nada zdjąć i pare dni robić, a drugi jakiś 8v też pod stówę zęby zgubił

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 79
- Rejestracja: wt sty 28, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: Poznań
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości