Patrol Gr - blokada tylnego mostu
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: sob sty 01, 2005 4:16 pm
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Patrol Gr - blokada tylnego mostu
Witam. Kupiliśmy Patrola Gr 94r krótki. Wygląda na to że mamy zablokowany tylny most tzn. nie działa mechanizm różnicowy- aż piszczą gumy podczas ruszania w zakręcie . Przełączanie przełacznika differ lock nic nie zmienia, nie pali się kontrolka na tablicy. Wygląda na to że jest coś uszkodzone. Proszę o garść informacji jak to ma działać poprawnie w/g instrukcji i jak mniej więcej jest skonstruowane sterowanie blokadą.
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Kontrolka zapala se po zapieciu blokady. Czujnik jest podpiety bezposrednio w moscie. To tak w kwesti nie palenia sie kontrolki.
Tym sie bardzo nie przejmuj bo wazne jest czy zeczywiscie blokada jest zalaczona czy tlko czujnik nie zapala kontrolki.
Tak jak pisal hajdi szukaj zaworkow od podcisnienia. Gorny jest od wypinania dolny od zapinania. (O ile wszystko w standardzie) Jezeli podcisnienie nie dochodzi do zaworkow to nawet jak dzialaja nic nie wypniesz/zapniesz
Pozostaja metody usta-usta. Wez w usta wezyk ktory idzie w kierunku mostu i sproboj wytworzyc podcinienie (zassij powietrze) , moze uda Ci sie wypiac blokade. Wazne aby przy tej probie nie bylo naprezenia prz przeniesieniu napedy. Poprostu stan gdzies na luzie, nie na biegu ani nie na recznym
Ja mam zwalony jeden zaworek , wlasnie ten od wylaczania i sposob usta-usta ktory opisalem stosuje za kazdym razem gdy wypinam blokade
Tym sie bardzo nie przejmuj bo wazne jest czy zeczywiscie blokada jest zalaczona czy tlko czujnik nie zapala kontrolki.
Tak jak pisal hajdi szukaj zaworkow od podcisnienia. Gorny jest od wypinania dolny od zapinania. (O ile wszystko w standardzie) Jezeli podcisnienie nie dochodzi do zaworkow to nawet jak dzialaja nic nie wypniesz/zapniesz
Pozostaja metody usta-usta. Wez w usta wezyk ktory idzie w kierunku mostu i sproboj wytworzyc podcinienie (zassij powietrze) , moze uda Ci sie wypiac blokade. Wazne aby przy tej probie nie bylo naprezenia prz przeniesieniu napedy. Poprostu stan gdzies na luzie, nie na biegu ani nie na recznym
Ja mam zwalony jeden zaworek , wlasnie ten od wylaczania i sposob usta-usta ktory opisalem stosuje za kazdym razem gdy wypinam blokade

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: sob sty 01, 2005 4:16 pm
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Sprawdziłem zaworki - są nie sprawne(zacięte) obydwa przepuszczają.
Próbowałem podania podciśnienia na poszczególne wężyki ale nie ma żadnego skutku(wężyki całe). Most jest dalej zablokowany. Czy można w prosty sposób dobrać się do tego mechanizmu załączania bez rozbierania tylnego mostu
Dla mnie może nie mieć tej blokady.
Próbowałem podania podciśnienia na poszczególne wężyki ale nie ma żadnego skutku(wężyki całe). Most jest dalej zablokowany. Czy można w prosty sposób dobrać się do tego mechanizmu załączania bez rozbierania tylnego mostu

- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
A ja stwierdzam, że lepiej mieć porządne MTki , duże i szeokie niż blokadę. Więcej się zdziała na dobrych oponach.
Oczywiście nie neguję sensu posiadania blokady, bo sam z niej często korzystam - nie posiadając porządnych opon właśnie.
Oczywiście nie neguję sensu posiadania blokady, bo sam z niej często korzystam - nie posiadając porządnych opon właśnie.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Czy to znaczy, że jak założysz porządne opony, to zrezygnujesz z blokady ?LSD pisze:A ja stwierdzam, że lepiej mieć porządne MTki , duże i szeokie niż blokadę. Więcej się zdziała na dobrych oponach.
Oczywiście nie neguję sensu posiadania blokady, bo sam z niej często korzystam - nie posiadając porządnych opon właśnie.

Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: sob sty 01, 2005 4:16 pm
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam. Uporałem się z blokadą - Dzięki pomocy forumowiczów. Działa elegancko na samym bączku metodą "usta-usta" . Elektrozawory zregenerowałem- oczyściłem i przewinąłem cewkę jednego z nich. Pozostała tylko wymiana rurek które zkorodowały i są nie drożne. po tym zabiegu wszystko będzie ok
. Jeszcze raz dziękuje za podpowiedzi.

- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Nieeeeeeeeeeeeee! Będę posiadał porządne MTki i blokadę. A wtedy dopiero....zbig pisze:Czy to znaczy, że jak założysz porządne opony, to zrezygnujesz z blokady ?LSD pisze:A ja stwierdzam, że lepiej mieć porządne MTki , duże i szeokie niż blokadę. Więcej się zdziała na dobrych oponach.
Oczywiście nie neguję sensu posiadania blokady, bo sam z niej często korzystam - nie posiadając porządnych opon właśnie.

Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
[quote="LSD"][quote="zbig"][quote="LSD"]A ja stwierdzam, że lepiej mieć porządne MTki , duże i szeokie niż blokadę. Więcej się zdziała na dobrych oponach.
Oczywiście nie neguję sensu posiadania blokady, bo sam z niej często korzystam - nie posiadając porządnych opon właśnie.[/quote]
Czy to znaczy, że jak założysz porządne opony, to zrezygnujesz z blokady ?
[/quote]
Nieeeeeeeeeeeeee! Będę posiadał porządne MTki i blokadę. A wtedy dopiero....
[/quote]
....... pokaze wam jak się fajnie most w Patrolu ukręca
Oczywiście nie neguję sensu posiadania blokady, bo sam z niej często korzystam - nie posiadając porządnych opon właśnie.[/quote]
Czy to znaczy, że jak założysz porządne opony, to zrezygnujesz z blokady ?

Nieeeeeeeeeeeeee! Będę posiadał porządne MTki i blokadę. A wtedy dopiero....

....... pokaze wam jak się fajnie most w Patrolu ukręca

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 34
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 11:20 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Panowie zakupilem Patrolasa Y60 z 89.powiedzcie czy na podstawie tych danych mozecie stwierdzicz czy to auto posiada wogule blokade tylnego?Dopytuje bo uzalalem sie ju ,ze moje autko jest bardzo żarłoczne i bardzo żółwiowate
ale za to bardzo silne
.Niestwierdzam tego porównując go do samochodów osobawych bo takimi brdzo żadko sie poruszam.
Mierzi mnie czy przez przypadek podobnie jak kolega poruszający temat blokady nieporuszam sie caly czas na niej a przynajmniej czy raz na czas sama sie nieudziela.
Przyznam ,ze jesli chodzi o patrolasa to jestem jeszcze laikiem.
Jak zwykle Gorąco Pozdrawiam Całe Grono


Mierzi mnie czy przez przypadek podobnie jak kolega poruszający temat blokady nieporuszam sie caly czas na niej a przynajmniej czy raz na czas sama sie nieudziela.
Przyznam ,ze jesli chodzi o patrolasa to jestem jeszcze laikiem.
Jak zwykle Gorąco Pozdrawiam Całe Grono
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Najprawdopodbniej jest. Powinienes miec mozliwosz zalaczenia (taki pstryczek) z napisem DIFF-LOCK na konsoli centralnejNIKO pisze:Panowie zakupilem Patrolasa Y60 z 89.powiedzcie czy na podstawie tych danych mozecie stwierdzicz czy to auto posiada wogule blokade tylnego?
............
Przyznam ,ze jesli chodzi o patrolasa to jestem jeszcze laikiem.
Jak zwykle Gorąco Pozdrawiam Całe Grono

Jak chcesz sprawdzic to zjedz z asfaltu i sprobuj zalaczyc. Powinna zaswiecic sie kontolka. Zrob ostry nawrot i odrazu poczujesz z jest albo jej nie ma.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

[quote="uboot"][quote="NIKO"]Panowie zakupilem Patrolasa Y60 z 89.powiedzcie czy na podstawie tych danych mozecie stwierdzicz czy to auto posiada wogule blokade?
na obudowie tylnego mostu jest silownik powietrzny,ale co jest w srodku to nie wiadomo[/quote
W środku jest membrana, która popycha trzpień ,
na obudowie tylnego mostu jest silownik powietrzny,ale co jest w srodku to nie wiadomo[/quote
W środku jest membrana, która popycha trzpień ,
ja wiem co jest w srodku hehe,ale co jest u niego posute ni ewiem heheTołdi pisze:uboot pisze:NIKO pisze:Panowie zakupilem Patrolasa Y60 z 89.powiedzcie czy na podstawie tych danych mozecie stwierdzicz czy to auto posiada wogule blokade?
na obudowie tylnego mostu jest silownik powietrzny,ale co jest w srodku to nie wiadomo[/quote
W środku jest membrana, która popycha trzpień ,
Jak chcesz sprawdzic to zjedz z asfaltu i sprobuj zalaczyc. Powinna zaswiecic sie kontolka. Zrob ostry nawrot i odrazu poczujesz z jest albo jej nie ma.marcinie masz na mysli zakrecenie o 180 stopni?mowiac o nawrocie? , jesli tak zrobi powinna blokada mostu automatycznie sie rozlaczyc chyba,rozlancza sie tez przy przekroczeniu bodajze 10 km/h, oczywiscie jak wszystko dziala
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości