K160(L28) kontra K160(sd33T)kontra260(RD28T)
Moderator: Kosiarz
K160(L28) kontra K160(sd33T)kontra260(RD28T)
Jesteśmy w trakcie testu tych trzech modeli.
K160(L28), K160(L28)zagazowany, K160(SD33T), K160(SD33),260(RD28T).
Czyli 5 szt.
C.D.N.
K160(L28), K160(L28)zagazowany, K160(SD33T), K160(SD33),260(RD28T).
Czyli 5 szt.
C.D.N.
LJ73->K160->UBS17->UBS55->Y60->
K160(L28, SD33T), 260(RD28T)
K160(L28, SD33T), 260(RD28T)
Re: K160(L28) kontra K160(sd33T)kontra260(RD28T)
sama śmietanka wołów do ciężkiej pracyLOLO pisze:Jesteśmy w trakcie testu tych trzech modeli.
K160(L28), K160(L28)zagazowany, K160(SD33T), K160(SD33),260(RD28T).
Czyli 5 szt.
C.D.N.

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
Re: K160(L28) kontra K160(sd33T)kontra260(RD28T)
i co jakies wyniki saLOLO pisze:Jesteśmy w trakcie testu tych trzech modeli.
K160(L28), K160(L28)zagazowany, K160(SD33T), K160(SD33),260(RD28T).
Czyli 5 szt.
C.D.N.


był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
a kierowca testowy powoli wychodzi z głębokiego szoku po zaznaniu tak niesamowitych przeżyć w tak krótkim czasie...pavvel pisze:znajac zycie wyniki byly tak nieprawdopodobnie wysokie ze na chwileklucz13 pisze:Wszystkie padłyMACIEK27 pisze:Widze ze wynikow nie ma
obecna pewnie trwa ich obnizanie do bardziej prawdopodobnego poziomu


shit happens...
Parch K160 3.3TD
Suzi DR650 DSport
Jag S-Type 3.0V6
Parch K160 3.3TD
Suzi DR650 DSport
Jag S-Type 3.0V6
jeszcze szaleją, w rdt28 padła głowica, w zagazowanym walnął mikser, do benzyniaka wlali przypadkiem opał, jeszcze tylko jezdza sd33 sdt33 z tym,że sdt33 z racji turbo ciągnie na lawecie Y61.
A tak w ogóle to też czekam na wyniki
A tak w ogóle to też czekam na wyniki

spoko luzik
www.wawa4x4.pl
www.wawa4x4.pl
Kierowca "testowy" nie zostal dopuszczony do parku maszyn z powodu nie zdania testow teoretycznych. W miedzyczasie benzyna wywalila dacha kierowana przez wylonionego sposrod wielu kandydatow kierowce testowego, ktory przeszedl przez geste sito egzaminacyjne. Aby testy wyszly miarodajne organizator zalozy aby kierowca nie mial zadnych doswiadczen w prowadzeniu 4x4 ( to kolejny powod dlaczego nie zostalem zakwalifikowany
). Tak wiec nieswiadom zagrozen tester zasiadl za kierownica ( dla wygody wsiadania pozbawiona byla nakretki , ktora umozliwia wyjscie z pojadzu z nia w rekach), dla komfortu wsiadania wymontowano Patrolowi drzwi
, po uruchomienu silnika "Dzordzo" wystartowal niczym Kubica ( ale po co zapinac pasy
) krecac baczki na torfowej laczce ( co odnotowano w karcie testow jako " minimalana sred. zawracania : 2H + but + kiera max w L ub R") . Znudzony jednak kreceniem baczkow zapiol 4L i oddalil sie aby nabrac rozpedu celem przetestowania " Ostrego wejscia w zakret " . Manewr zostal wykonany perfekcyjnie i "Dzordzo" wylondowal na gornej czesci Patrola
. Na tym testy zakonczono. Wyniki zostaly zabezpieczone przez lokalna agende PZU w celu wyjasnienia okolicznosci w jakich pojazd zostal uszkodzony.
Koles mial wiecej szczescia niz rozumu wyszedl z podrapana noga., pare dni pozniej bylem rowniesz swiadkiem wypadku w Drezdenku tylko ze tam inaczej sie skonczylo
.




Koles mial wiecej szczescia niz rozumu wyszedl z podrapana noga., pare dni pozniej bylem rowniesz swiadkiem wypadku w Drezdenku tylko ze tam inaczej sie skonczylo

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości