K160(L28) kontra K160(sd33T)kontra260(RD28T)

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

LOLO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pn lis 29, 2004 10:06 am
Lokalizacja: BARLINEK

K160(L28) kontra K160(sd33T)kontra260(RD28T)

Post autor: LOLO » wt mar 07, 2006 8:45 pm

Jesteśmy w trakcie testu tych trzech modeli.
K160(L28), K160(L28)zagazowany, K160(SD33T), K160(SD33),260(RD28T).
Czyli 5 szt.
C.D.N.
LJ73->K160->UBS17->UBS55->Y60->
K160(L28, SD33T), 260(RD28T)

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Re: K160(L28) kontra K160(sd33T)kontra260(RD28T)

Post autor: Bartas » wt mar 07, 2006 8:49 pm

LOLO pisze:Jesteśmy w trakcie testu tych trzech modeli.
K160(L28), K160(L28)zagazowany, K160(SD33T), K160(SD33),260(RD28T).
Czyli 5 szt.
C.D.N.
sama śmietanka wołów do ciężkiej pracy :)2
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » wt mar 07, 2006 8:51 pm

no i same "resoraki" :)21
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

LOLO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pn lis 29, 2004 10:06 am
Lokalizacja: BARLINEK

Post autor: LOLO » wt mar 07, 2006 8:53 pm

Może dołaczy także Y60(RD28T).
LJ73->K160->UBS17->UBS55->Y60->
K160(L28, SD33T), 260(RD28T)

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » wt mar 07, 2006 8:57 pm

LOLO pisze:Może dołaczy także Y60(RD28T).
śmietanka dopięta na ostatni guzik :)2
czy wersje mieszane tzn. longi, short-y, mutacje techniczne itp.
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

LOLO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pn lis 29, 2004 10:06 am
Lokalizacja: BARLINEK

Post autor: LOLO » wt mar 07, 2006 8:59 pm

wszystkie króciaki bez żadnych mutacji pomijając jednego z gazem
LJ73->K160->UBS17->UBS55->Y60->
K160(L28, SD33T), 260(RD28T)

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » wt mar 07, 2006 10:04 pm

Stawiam na sd33 :)2 8) :)21
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » wt mar 07, 2006 11:50 pm

śmietanka dopięta na ostatni guzik
ale chyba zapomniales ze kierowca "testowy" przebywa obecnie na zielonej wyspie a pilot Jacety wyladowal o 10 pm. w Londynie :lol:

LOLO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pn lis 29, 2004 10:06 am
Lokalizacja: BARLINEK

Post autor: LOLO » śr mar 08, 2006 12:02 am

:D Arczi do tego pomysłu brakuje mi tylko Ciebie
Wracaj szybko
Spóźnione 100lat dla Ciebie, bo dla mnie to dzisiaj !!
LJ73->K160->UBS17->UBS55->Y60->
K160(L28, SD33T), 260(RD28T)

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » śr mar 08, 2006 12:19 am

Arczi do tego pomysłu brakuje mi tylko Ciebie
Wracaj szybko
Spóźnione 100lat dla Ciebie, bo dla mnie to dzisiaj
Co Ty ?? czkawki dostales !!

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: K160(L28) kontra K160(sd33T)kontra260(RD28T)

Post autor: MACIEK27 » pn mar 13, 2006 8:08 pm

LOLO pisze:Jesteśmy w trakcie testu tych trzech modeli.
K160(L28), K160(L28)zagazowany, K160(SD33T), K160(SD33),260(RD28T).
Czyli 5 szt.
C.D.N.
i co jakies wyniki sa ?? 8)
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Post autor: mephi » pn mar 13, 2006 8:16 pm

Sorki za beginerskie pytanie, ale jaki jest cel i załorzenia tego testu?
To mnie osobiście interesuje, wiec chciałbym poznać metodykę :)

A moze sa juz jakieś wyniki?
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » pn sie 07, 2006 7:58 pm

Widze ze wynikow nie ma :o
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn sie 07, 2006 8:16 pm

MACIEK27 pisze:Widze ze wynikow nie ma :o
Wszystkie padły :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » pn sie 07, 2006 8:30 pm

:)20 :)21
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
pavvel
Posty: 2342
Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
Lokalizacja: pod lasem
Kontaktowanie:

Post autor: pavvel » pn sie 07, 2006 9:27 pm

klucz13 pisze:
MACIEK27 pisze:Widze ze wynikow nie ma :o
Wszystkie padły :)21
znajac zycie wyniki byly tak nieprawdopodobnie wysokie ze na chwile
obecna pewnie trwa ich obnizanie do bardziej prawdopodobnego poziomu

:)21
Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał mąż,gdy rzucił młotkiem w kota,a trafił w żonę

Awatar użytkownika
salskip
 
 
Posty: 261
Rejestracja: wt maja 30, 2006 7:50 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: salskip » wt sie 08, 2006 7:28 am

pavvel pisze:
klucz13 pisze:
MACIEK27 pisze:Widze ze wynikow nie ma :o
Wszystkie padły :)21
znajac zycie wyniki byly tak nieprawdopodobnie wysokie ze na chwile
obecna pewnie trwa ich obnizanie do bardziej prawdopodobnego poziomu

:)21
a kierowca testowy powoli wychodzi z głębokiego szoku po zaznaniu tak niesamowitych przeżyć w tak krótkim czasie...

:wink: :)21
shit happens...

Parch K160 3.3TD
Suzi DR650 DSport
Jag S-Type 3.0V6

MANEY 81
Posty: 468
Rejestracja: sob mar 04, 2006 8:22 pm
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontaktowanie:

Post autor: MANEY 81 » ndz sie 13, 2006 10:19 pm

HALOO!! Jest już coś wiadomo w sprawie testu Czy jescz eisę łinczują chłopaki :lol: ??
Specjalistyczny Serwis Nissan Patrol Poznań 531-090-000

MANEY 81
Posty: 468
Rejestracja: sob mar 04, 2006 8:22 pm
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontaktowanie:

Post autor: MANEY 81 » czw sie 17, 2006 8:22 pm

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jest tam kto???????????????? Dajcie cynk czy żyjecie w ogóle.........
Specjalistyczny Serwis Nissan Patrol Poznań 531-090-000

Awatar użytkownika
cox
 
 
Posty: 230
Rejestracja: wt sty 24, 2006 4:16 pm
Lokalizacja: WADOWICE
Kontaktowanie:

Post autor: cox » czw sie 17, 2006 10:51 pm

a te testy to w terenie czy po czrnym czy jak ??

bo testy moga byc rozne :) np. czy blondynka wyglada lepiej czy np. bardziej :)

pozdrawiam testowiczow
OFFROADOWCY to nie świry, OFFROADOWCY to PASJONACI :)
www.flashtronik.pl

Awatar użytkownika
Darecki
Posty: 435
Rejestracja: pt paź 25, 2002 6:37 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Darecki » pt sie 18, 2006 6:51 am

No metodologia najważniejsza :)
A wogóle to jak się sprawdza pojemność bagażnika? Bo ile litrów wejdzie do parcha to wiem jak sprawdzić :)21 ale w innym...?
ort? e tam :)21

Obrazek

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » pt sie 18, 2006 3:16 pm

jeszcze szaleją, w rdt28 padła głowica, w zagazowanym walnął mikser, do benzyniaka wlali przypadkiem opał, jeszcze tylko jezdza sd33 sdt33 z tym,że sdt33 z racji turbo ciągnie na lawecie Y61.
A tak w ogóle to też czekam na wyniki :)21
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt sie 18, 2006 8:45 pm

A w wynikach wyjdzie ze wygrala RAV-ka :)2 :)21
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » ndz sie 27, 2006 2:08 pm

Kierowca "testowy" nie zostal dopuszczony do parku maszyn z powodu nie zdania testow teoretycznych. W miedzyczasie benzyna wywalila dacha kierowana przez wylonionego sposrod wielu kandydatow kierowce testowego, ktory przeszedl przez geste sito egzaminacyjne. Aby testy wyszly miarodajne organizator zalozy aby kierowca nie mial zadnych doswiadczen w prowadzeniu 4x4 ( to kolejny powod dlaczego nie zostalem zakwalifikowany :lol: ). Tak wiec nieswiadom zagrozen tester zasiadl za kierownica ( dla wygody wsiadania pozbawiona byla nakretki , ktora umozliwia wyjscie z pojadzu z nia w rekach), dla komfortu wsiadania wymontowano Patrolowi drzwi :)20 , po uruchomienu silnika "Dzordzo" wystartowal niczym Kubica ( ale po co zapinac pasy :roll: ) krecac baczki na torfowej laczce ( co odnotowano w karcie testow jako " minimalana sred. zawracania : 2H + but + kiera max w L ub R") . Znudzony jednak kreceniem baczkow zapiol 4L i oddalil sie aby nabrac rozpedu celem przetestowania " Ostrego wejscia w zakret " . Manewr zostal wykonany perfekcyjnie i "Dzordzo" wylondowal na gornej czesci Patrola :lol: . Na tym testy zakonczono. Wyniki zostaly zabezpieczone przez lokalna agende PZU w celu wyjasnienia okolicznosci w jakich pojazd zostal uszkodzony.
Koles mial wiecej szczescia niz rozumu wyszedl z podrapana noga., pare dni pozniej bylem rowniesz swiadkiem wypadku w Drezdenku tylko ze tam inaczej sie skonczylo :( .

Awatar użytkownika
salskip
 
 
Posty: 261
Rejestracja: wt maja 30, 2006 7:50 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: salskip » ndz sie 27, 2006 7:08 pm

i cały misterny plan w p.... :-?
shit happens...

Parch K160 3.3TD
Suzi DR650 DSport
Jag S-Type 3.0V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości