Strona 1 z 2
K160(L28) kontra K160(sd33T)kontra260(RD28T)
: wt mar 07, 2006 8:45 pm
autor: LOLO
Jesteśmy w trakcie testu tych trzech modeli.
K160(L28), K160(L28)zagazowany, K160(SD33T), K160(SD33),260(RD28T).
Czyli 5 szt.
C.D.N.
Re: K160(L28) kontra K160(sd33T)kontra260(RD28T)
: wt mar 07, 2006 8:49 pm
autor: Bartas
LOLO pisze:Jesteśmy w trakcie testu tych trzech modeli.
K160(L28), K160(L28)zagazowany, K160(SD33T), K160(SD33),260(RD28T).
Czyli 5 szt.
C.D.N.
sama śmietanka wołów do ciężkiej pracy

: wt mar 07, 2006 8:51 pm
autor: Bartas
no i same "resoraki"

: wt mar 07, 2006 8:53 pm
autor: LOLO
Może dołaczy także Y60(RD28T).
: wt mar 07, 2006 8:57 pm
autor: Bartas
LOLO pisze:Może dołaczy także Y60(RD28T).
śmietanka dopięta na ostatni guzik
czy wersje mieszane tzn. longi, short-y, mutacje techniczne itp.
: wt mar 07, 2006 8:59 pm
autor: LOLO
wszystkie króciaki bez żadnych mutacji pomijając jednego z gazem
: wt mar 07, 2006 10:04 pm
autor: Peepuck!
: wt mar 07, 2006 11:50 pm
autor: Harry
śmietanka dopięta na ostatni guzik
ale chyba zapomniales ze kierowca "testowy" przebywa obecnie na zielonej wyspie a pilot Jacety wyladowal o 10 pm. w Londynie

: śr mar 08, 2006 12:02 am
autor: LOLO

Arczi do tego pomysłu brakuje mi tylko Ciebie
Wracaj szybko
Spóźnione 100lat dla Ciebie, bo dla mnie to dzisiaj

: śr mar 08, 2006 12:19 am
autor: Harry
Arczi do tego pomysłu brakuje mi tylko Ciebie
Wracaj szybko
Spóźnione 100lat dla Ciebie, bo dla mnie to dzisiaj
Co Ty

czkawki dostales

Re: K160(L28) kontra K160(sd33T)kontra260(RD28T)
: pn mar 13, 2006 8:08 pm
autor: MACIEK27
LOLO pisze:Jesteśmy w trakcie testu tych trzech modeli.
K160(L28), K160(L28)zagazowany, K160(SD33T), K160(SD33),260(RD28T).
Czyli 5 szt.
C.D.N.
i co jakies wyniki sa

: pn mar 13, 2006 8:16 pm
autor: mephi
Sorki za beginerskie pytanie, ale jaki jest cel i załorzenia tego testu?
To mnie osobiście interesuje, wiec chciałbym poznać metodykę
A moze sa juz jakieś wyniki?
: pn sie 07, 2006 7:58 pm
autor: MACIEK27
Widze ze wynikow nie ma

: pn sie 07, 2006 8:16 pm
autor: klucz13
MACIEK27 pisze:Widze ze wynikow nie ma

Wszystkie padły

: pn sie 07, 2006 8:30 pm
autor: MACIEK27
: pn sie 07, 2006 9:27 pm
autor: pavvel
klucz13 pisze:MACIEK27 pisze:Widze ze wynikow nie ma

Wszystkie padły

znajac zycie wyniki byly tak nieprawdopodobnie wysokie ze na chwile
obecna pewnie trwa ich obnizanie do bardziej prawdopodobnego poziomu

: wt sie 08, 2006 7:28 am
autor: salskip
pavvel pisze:klucz13 pisze:MACIEK27 pisze:Widze ze wynikow nie ma

Wszystkie padły

znajac zycie wyniki byly tak nieprawdopodobnie wysokie ze na chwile
obecna pewnie trwa ich obnizanie do bardziej prawdopodobnego poziomu

a kierowca testowy powoli wychodzi z głębokiego szoku po zaznaniu tak niesamowitych przeżyć w tak krótkim czasie...

: ndz sie 13, 2006 10:19 pm
autor: MANEY 81
HALOO!! Jest już coś wiadomo w sprawie testu Czy jescz eisę łinczują chłopaki

: czw sie 17, 2006 8:22 pm
autor: MANEY 81
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jest tam kto???????????????? Dajcie cynk czy żyjecie w ogóle.........
: czw sie 17, 2006 10:51 pm
autor: cox
a te testy to w terenie czy po czrnym czy jak
bo testy moga byc rozne

np. czy blondynka wyglada lepiej czy np. bardziej
pozdrawiam testowiczow
: pt sie 18, 2006 6:51 am
autor: Darecki
No metodologia najważniejsza

A wogóle to jak się sprawdza pojemność bagażnika? Bo ile litrów wejdzie do parcha to wiem jak sprawdzić

ale w innym...?
: pt sie 18, 2006 3:16 pm
autor: Paszczak
jeszcze szaleją, w rdt28 padła głowica, w zagazowanym walnął mikser, do benzyniaka wlali przypadkiem opał, jeszcze tylko jezdza sd33 sdt33 z tym,że sdt33 z racji turbo ciągnie na lawecie Y61.
A tak w ogóle to też czekam na wyniki

: pt sie 18, 2006 8:45 pm
autor: gebels
A w wynikach wyjdzie ze wygrala RAV-ka

: ndz sie 27, 2006 2:08 pm
autor: Harry
Kierowca "testowy" nie zostal dopuszczony do parku maszyn z powodu nie zdania testow teoretycznych. W miedzyczasie benzyna wywalila dacha kierowana przez wylonionego sposrod wielu kandydatow kierowce testowego, ktory przeszedl przez geste sito egzaminacyjne. Aby testy wyszly miarodajne organizator zalozy aby kierowca nie mial zadnych doswiadczen w prowadzeniu 4x4 ( to kolejny powod dlaczego nie zostalem zakwalifikowany

). Tak wiec nieswiadom zagrozen tester zasiadl za kierownica ( dla wygody wsiadania pozbawiona byla nakretki , ktora umozliwia wyjscie z pojadzu z nia w rekach), dla komfortu wsiadania wymontowano Patrolowi drzwi

, po uruchomienu silnika "Dzordzo" wystartowal niczym Kubica ( ale po co zapinac pasy

) krecac baczki na torfowej laczce ( co odnotowano w karcie testow jako " minimalana sred. zawracania : 2H + but + kiera max w L ub R") . Znudzony jednak kreceniem baczkow zapiol 4L i oddalil sie aby nabrac rozpedu celem przetestowania " Ostrego wejscia w zakret " . Manewr zostal wykonany perfekcyjnie i "Dzordzo" wylondowal na gornej czesci Patrola

. Na tym testy zakonczono. Wyniki zostaly zabezpieczone przez lokalna agende PZU w celu wyjasnienia okolicznosci w jakich pojazd zostal uszkodzony.
Koles mial wiecej szczescia niz rozumu wyszedl z podrapana noga., pare dni pozniej bylem rowniesz swiadkiem wypadku w Drezdenku tylko ze tam inaczej sie skonczylo

.
: ndz sie 27, 2006 7:08 pm
autor: salskip
i cały misterny plan w p....
