Hamulec RĘCZNY

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

rYs
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: czw mar 09, 2006 5:03 pm
Lokalizacja: Łódzkie

Hamulec RĘCZNY

Post autor: rYs » pt cze 02, 2006 9:15 am

Witam wszystkich

mam pytanie dotyczące hamulca ręcznego, mam upocony, planuje go dac do mechanika, ale moje pytanie dotyczy, <faQ-przeczytane> czy połączenie z reduktorem posiada jakieś simeringi ? jesli tak i ktoś przerabiał temat i moze pomoc prosze o podpowiedx co zamawiac.

pozdrawiam rYs

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 1610
Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Marek » pt cze 02, 2006 12:04 pm

Ręczny hamulec (bębnowy) jest przykręcony do reduktora całkiem normalnie - jak w Gaziku czy UAZ-ie (w każdym razie tak jest w Patrolu 160 - zakładam że masz taki). Jak masz zapaskudzony olejem bęben to na pewno puszcza Ci simmering na wyjściu reduktora - po dużym przebiegu to raczej nieuniknione, uszczelnienia nie są wieczne :)21 .
Pozdrawiam
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew

rYs
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: czw mar 09, 2006 5:03 pm
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: rYs » pt cze 02, 2006 4:38 pm

dzięki za podpowiedź, sprawa dotyczy GR'a Y60A

pozdrawiam rYsiek

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » wt cze 06, 2006 11:32 am

A czy będzie pasował ręczny z GR do Hiszpana ?
Bo te w bębnach to mnie doprowadzają do pasji.
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » wt cze 06, 2006 10:55 pm

Piotrek M pisze:A czy będzie pasował ręczny z GR do Hiszpana ?
Bo te w bębnach to mnie doprowadzają do pasji.
Przeca w GRacie jest taki sam ręczny jak w hiszpanie i k160... :roll:
No chyba, ze juz pora późna mnie zaćmiła..
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt cze 06, 2006 11:02 pm

yy no dobrze mówisz w gr jest tak Obrazek
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » śr cze 07, 2006 10:00 am

Peepuck! pisze:
Piotrek M pisze:A czy będzie pasował ręczny z GR do Hiszpana ?
Bo te w bębnach to mnie doprowadzają do pasji.
Przeca w GRacie jest taki sam ręczny jak w hiszpanie i k160... :roll:
No chyba, ze juz pora późna mnie zaćmiła..
Ha, ja tam sie nie znam na tym, ale GR to ma chiba ręczny na wale, a 260 w bębnach.
Ale mogę sie mylić
:D
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » śr cze 07, 2006 10:10 am

a to możliwe sam ja zrozumiałem że jest w bęben na wale a to chodziło o to że w bębnach przy kołach :oops: :lol:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » śr cze 07, 2006 11:17 am

Piotrek M pisze:
Peepuck! pisze:
Piotrek M pisze:A czy będzie pasował ręczny z GR do Hiszpana ?
Bo te w bębnach to mnie doprowadzają do pasji.
Przeca w GRacie jest taki sam ręczny jak w hiszpanie i k160... :roll:
No chyba, ze juz pora późna mnie zaćmiła..
Ha, ja tam sie nie znam na tym, ale GR to ma chiba ręczny na wale, a 260 w bębnach.
Ale mogę sie mylić
:D
Racja! :oops: Przejrzałem servisówki i jasno wynika, ze K260 z silnikiem rd28t ma ręczny w bebnach kół...
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » śr cze 07, 2006 11:19 am

Peepuck! pisze:
Piotrek M pisze:
Peepuck! pisze: Przeca w GRacie jest taki sam ręczny jak w hiszpanie i k160... :roll:
No chyba, ze juz pora późna mnie zaćmiła..
Ha, ja tam sie nie znam na tym, ale GR to ma chiba ręczny na wale, a 260 w bębnach.
Ale mogę sie mylić
:D
Racja! :oops: Przejrzałem servisówki i jasno wynika, ze K260 z silnikiem rd28t ma ręczny w bebnach kół...
znaczy się może w zakręcie dupę nadrzucić :)21 nie to co na wale
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » śr cze 07, 2006 11:20 am

I to jest własnie ból !!
Stąd moje pytanie, czy bez dużego problemu dało by radę przeszczepić ręczny z GR [taki sam wał jak w 260] do Hiszpana. Czy przerabiał juz ktos temat ?
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Awatar użytkownika
iv
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: pn maja 08, 2006 7:26 am
Lokalizacja: warszawka (i podlasie)

Re: Hamulec RĘCZNY

Post autor: iv » śr cze 07, 2006 12:23 pm

rYs pisze:Witam wszystkich

mam pytanie dotyczące hamulca ręcznego, mam upocony
jesli masz problemy z potliwością to tutaj http://www.nadpotliwosc.pl/botox.html
:)21
Pies ze schroniska najlepszym przyjacielem człowieka! czyli 4x4 i pies :-)

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » czw cze 08, 2006 5:57 pm

Piotrek M pisze:I to jest własnie ból !!
Stąd moje pytanie, czy bez dużego problemu dało by radę przeszczepić ręczny z GR [taki sam wał jak w 260] do Hiszpana. Czy przerabiał juz ktos temat ?
Porównując moją 260-kę i GR-a nie widzę problemu z założeniem bębna. Pozostje jeszcze zmiana linki. (moim zdaniem). Reduktor w 260-ce ma otwory na śruby mocujące bęben.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » pt cze 09, 2006 10:56 am

OK dzięki
:)2
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

rYs
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: czw mar 09, 2006 5:03 pm
Lokalizacja: Łódzkie

Re: Hamulec RĘCZNY

Post autor: rYs » sob cze 10, 2006 12:13 am

iv pisze:
rYs pisze:Witam wszystkich

mam pytanie dotyczące hamulca ręcznego, mam upocony
jesli masz problemy z potliwością to tutaj http://www.nadpotliwosc.pl/botox.html
:)21
" IV " z nadpotliwosćia nie mam problemów ale dzięi za link, powiedz jeszcze czy Tobie pomogli

Awatar użytkownika
Pygmey
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt maja 23, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Sydney

Post autor: Pygmey » śr cze 14, 2006 11:31 am

Bartas pisze:
Peepuck! pisze:
Piotrek M pisze: Ha, ja tam sie nie znam na tym, ale GR to ma chiba ręczny na wale, a 260 w bębnach.
Ale mogę sie mylić
:D
Racja! :oops: Przejrzałem servisówki i jasno wynika, ze K260 z silnikiem rd28t ma ręczny w bebnach kół...
znaczy się może w zakręcie dupę nadrzucić :)21 nie to co na wale
4.2 benzyna i tak rzuca dupe na zakrecie a nawet pali gume ze startu :)12
Patrol GQ 4.2 EFI
Wczesniej Toyka

Milego dnia Panstwu zycze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości