Strona 1 z 1

Hamulec RĘCZNY

: pt cze 02, 2006 9:15 am
autor: rYs
Witam wszystkich

mam pytanie dotyczące hamulca ręcznego, mam upocony, planuje go dac do mechanika, ale moje pytanie dotyczy, <faQ-przeczytane> czy połączenie z reduktorem posiada jakieś simeringi ? jesli tak i ktoś przerabiał temat i moze pomoc prosze o podpowiedx co zamawiac.

pozdrawiam rYs

: pt cze 02, 2006 12:04 pm
autor: Marek
Ręczny hamulec (bębnowy) jest przykręcony do reduktora całkiem normalnie - jak w Gaziku czy UAZ-ie (w każdym razie tak jest w Patrolu 160 - zakładam że masz taki). Jak masz zapaskudzony olejem bęben to na pewno puszcza Ci simmering na wyjściu reduktora - po dużym przebiegu to raczej nieuniknione, uszczelnienia nie są wieczne :)21 .
Pozdrawiam

: pt cze 02, 2006 4:38 pm
autor: rYs
dzięki za podpowiedź, sprawa dotyczy GR'a Y60A

pozdrawiam rYsiek

: wt cze 06, 2006 11:32 am
autor: Piotrek M
A czy będzie pasował ręczny z GR do Hiszpana ?
Bo te w bębnach to mnie doprowadzają do pasji.

: wt cze 06, 2006 10:55 pm
autor: Peepuck!
Piotrek M pisze:A czy będzie pasował ręczny z GR do Hiszpana ?
Bo te w bębnach to mnie doprowadzają do pasji.
Przeca w GRacie jest taki sam ręczny jak w hiszpanie i k160... :roll:
No chyba, ze juz pora późna mnie zaćmiła..

: wt cze 06, 2006 11:02 pm
autor: mudder
yy no dobrze mówisz w gr jest tak Obrazek

: śr cze 07, 2006 10:00 am
autor: Piotrek M
Peepuck! pisze:
Piotrek M pisze:A czy będzie pasował ręczny z GR do Hiszpana ?
Bo te w bębnach to mnie doprowadzają do pasji.
Przeca w GRacie jest taki sam ręczny jak w hiszpanie i k160... :roll:
No chyba, ze juz pora późna mnie zaćmiła..
Ha, ja tam sie nie znam na tym, ale GR to ma chiba ręczny na wale, a 260 w bębnach.
Ale mogę sie mylić
:D

: śr cze 07, 2006 10:10 am
autor: mudder
a to możliwe sam ja zrozumiałem że jest w bęben na wale a to chodziło o to że w bębnach przy kołach :oops: :lol:

: śr cze 07, 2006 11:17 am
autor: Peepuck!
Piotrek M pisze:
Peepuck! pisze:
Piotrek M pisze:A czy będzie pasował ręczny z GR do Hiszpana ?
Bo te w bębnach to mnie doprowadzają do pasji.
Przeca w GRacie jest taki sam ręczny jak w hiszpanie i k160... :roll:
No chyba, ze juz pora późna mnie zaćmiła..
Ha, ja tam sie nie znam na tym, ale GR to ma chiba ręczny na wale, a 260 w bębnach.
Ale mogę sie mylić
:D
Racja! :oops: Przejrzałem servisówki i jasno wynika, ze K260 z silnikiem rd28t ma ręczny w bebnach kół...

: śr cze 07, 2006 11:19 am
autor: Bartas
Peepuck! pisze:
Piotrek M pisze:
Peepuck! pisze: Przeca w GRacie jest taki sam ręczny jak w hiszpanie i k160... :roll:
No chyba, ze juz pora późna mnie zaćmiła..
Ha, ja tam sie nie znam na tym, ale GR to ma chiba ręczny na wale, a 260 w bębnach.
Ale mogę sie mylić
:D
Racja! :oops: Przejrzałem servisówki i jasno wynika, ze K260 z silnikiem rd28t ma ręczny w bebnach kół...
znaczy się może w zakręcie dupę nadrzucić :)21 nie to co na wale

: śr cze 07, 2006 11:20 am
autor: Piotrek M
I to jest własnie ból !!
Stąd moje pytanie, czy bez dużego problemu dało by radę przeszczepić ręczny z GR [taki sam wał jak w 260] do Hiszpana. Czy przerabiał juz ktos temat ?

Re: Hamulec RĘCZNY

: śr cze 07, 2006 12:23 pm
autor: iv
rYs pisze:Witam wszystkich

mam pytanie dotyczące hamulca ręcznego, mam upocony
jesli masz problemy z potliwością to tutaj http://www.nadpotliwosc.pl/botox.html
:)21

: czw cze 08, 2006 5:57 pm
autor: seba4x4
Piotrek M pisze:I to jest własnie ból !!
Stąd moje pytanie, czy bez dużego problemu dało by radę przeszczepić ręczny z GR [taki sam wał jak w 260] do Hiszpana. Czy przerabiał juz ktos temat ?
Porównując moją 260-kę i GR-a nie widzę problemu z założeniem bębna. Pozostje jeszcze zmiana linki. (moim zdaniem). Reduktor w 260-ce ma otwory na śruby mocujące bęben.

: pt cze 09, 2006 10:56 am
autor: Piotrek M
OK dzięki
:)2

Re: Hamulec RĘCZNY

: sob cze 10, 2006 12:13 am
autor: rYs
iv pisze:
rYs pisze:Witam wszystkich

mam pytanie dotyczące hamulca ręcznego, mam upocony
jesli masz problemy z potliwością to tutaj http://www.nadpotliwosc.pl/botox.html
:)21
" IV " z nadpotliwosćia nie mam problemów ale dzięi za link, powiedz jeszcze czy Tobie pomogli

: śr cze 14, 2006 11:31 am
autor: Pygmey
Bartas pisze:
Peepuck! pisze:
Piotrek M pisze: Ha, ja tam sie nie znam na tym, ale GR to ma chiba ręczny na wale, a 260 w bębnach.
Ale mogę sie mylić
:D
Racja! :oops: Przejrzałem servisówki i jasno wynika, ze K260 z silnikiem rd28t ma ręczny w bebnach kół...
znaczy się może w zakręcie dupę nadrzucić :)21 nie to co na wale
4.2 benzyna i tak rzuca dupe na zakrecie a nawet pali gume ze startu :)12