37" w k160
Moderator: Kosiarz
37" w k160
bry
się zastanawiam i zastanawiam i zastanawiam i...
czy 160tka bez turbo da sobie radę z 37x12,5 MT?
czy to ma sens?
czy nie przerost formy nad treścią?
się zastanawiam i zastanawiam i zastanawiam i...
czy 160tka bez turbo da sobie radę z 37x12,5 MT?
czy to ma sens?
czy nie przerost formy nad treścią?
Moim zdaniem trochę zbyt dużo i nie jest to kwestia relacji forma - treść. W Patrolu 3.3td na 35x12.3x15 jeżdżę w terenie na reduktorze, a na czarnym tylko na tyle (normalne) i czuję, że brak jest przyspieszenia, więc na dłuższych przelotach jazda jest męcząca. Myślę, że na czarnym przy 37 calli jazda byłaby prawie niemożliwa. Jeśli woziłbyś samochód na lawecie i jeżdził tylko w terenie na reduktorze to myślę, że dałby radę. Chociaż 37x10.5 byłyby lepsze - bo maja mniejsze opory. W naszej gazetce coprawda był sposób by zwiększyć opony pozostawiając zbliżone parametry jazdy - chodzi tu o wymianę przekładni głównej w mostach na bardziej zwalniającą , tylko nikt nie napisał gdzie to można dostać i temat umarł. Najlepiej będzie pożyczyć od kogoś 37 calli i spróbować jak to robi na czarnym i w terenie, ale zdaję sobie sprawę, że popżyczkodawców nie ma zbyt wielu i może być problem. Jak coś wykoncypujesz to podziel się wiedzą. Pozdr.
herman
Swego czasu jak szukałem dla siebie przełożenia 5.42 do GRa, to pisałem pod różne adresy i między innymi pod ten:herman pisze:..chodzi tu o wymianę przekładni głównej w mostach na bardziej zwalniającą , tylko nikt nie napisał gdzie to można dostać i temat umarł.
Kod: Zaznacz cały
To: unnurh@emax.is
Subject: Kaupa Patrol 5:42 = Patrol drifhlutfall 5.42 ?
Hello,
I'm interested in yours ring&pinion gears (5.42 ratio) for Nissan Patrol GR.
Thanks in advance.
Kod: Zaznacz cały
Hello Zbigniew!
We have just rear in up to 1989.
Best regards,
Unnur Halla
Jeppasmiðjan ehf
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
Ze zwykłym bieżnikiem MT nie zakręcisz tym na tyle żeby się oczyściłaMroczny pisze:dzięki
na 35" nie widzę różnicy... silnik po remoncie, mocy wystarczjąco
a 37" nie mam od kogo pożyczyć, stąd pytanie, bo wiem że kilka osób jeździ na nibysimexach prawie 37" - agresywniejszy bieżnik daje jeszcze większe opory...
czekam dalej

simex-kopia to bardzo agresywna oponka, na 36,5 nie jeździłem ale jeździłem na 235/85/16 GRatem i to dzisiaj, ja mam 35/12,5/15 BFG i wydaje się mi że na fedimie GRat miał ciężej mimo że dużo mniejsza ta oponka od BF'a... ale jak masz zdrowe auto to możesz zaryzykować, domyślam się że masz ochotę na fedimę 35/10,5 co w rzeczywistości daje 36,5, jest trochę wiary co na tym jeździ, może zabiorą głos, to będzie wiarygodne źródło.
Specjalistyczny Serwis Nissan Patrol Poznań 531-090-000
Ja miałem chwilke pożyczone 33x12.5 bfg mt, potem kupiłem 35x12,5 bfg i bez różnicy.
Myśle że 37" by działało choć czuć by już było pewne braki.
No ale u mnie SD33T
Ale z chęcią bym przymierzył 37"
Jak kupowałem te 35" i pytałem o cene znajomej to się spytała:
- a po co ci takie wielkie?
- bo wielkie jest fajne
- no to kup 37" to praktycznie ta sama cena
Może to jakaś myśl ?
Myśle że 37" by działało choć czuć by już było pewne braki.
No ale u mnie SD33T

Ale z chęcią bym przymierzył 37"

Jak kupowałem te 35" i pytałem o cene znajomej to się spytała:
- a po co ci takie wielkie?
- bo wielkie jest fajne

- no to kup 37" to praktycznie ta sama cena
Może to jakaś myśl ?

Tak, tak..ja też byłem a ostatnio na Ukrainie.Adamo pisze:Na 36,5 byłem na dwóch rajdach w górach. Było OKzbig pisze:To poczekaj aż pojedziesz w góry..Mroczny pisze:dzięki
na 35" nie widzę różnicy...
Problem jest jak zaczyna się osypujący, kamienisty podjazd gdzie dwójka nie daje rady a jedynka za wolna..
No i zjazdy przy których jedynka jest za..szybka

Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
Ile razy na polskim rajdzie przeprawowym widziałeś taki podjazdzbig pisze:Tak, tak..ja też byłem a ostatnio na Ukrainie.Adamo pisze:Na 36,5 byłem na dwóch rajdach w górach. Było OKzbig pisze: To poczekaj aż pojedziesz w góry..
Problem jest jak zaczyna się osypujący, kamienisty podjazd gdzie dwójka nie daje rady a jedynka za wolna..
No i zjazdy przy których jedynka jest za..szybka


Na zjazdach jest na tyle wolno, że na bardzo stromych i śliskich trzeba dodawać gazu, bo syfa obraca

Kamienistych praktycznie nie ma a piaseczek..Adamo pisze:Ile razy na polskim rajdzie przeprawowym widziałeś taki podjazd![]()
Na zjazdach jest na tyle wolno, że na bardzo stromych i śliskich trzeba dodawać gazu, bo syfa obraca
Piaszczystych podjazdów ci u nas dostatek..

Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
Jakby się sugerować piaszczystymi podjazdami to byśmy wszyscy jeździli na AT-kachzbig pisze:Kamienistych praktycznie nie ma a piaseczek..Adamo pisze:Ile razy na polskim rajdzie przeprawowym widziałeś taki podjazd![]()
Na zjazdach jest na tyle wolno, że na bardzo stromych i śliskich trzeba dodawać gazu, bo syfa obraca
Piaszczystych podjazdów ci u nas dostatek..

Takie koła mają podstawową wadę. Trudno jest znaleźć takie miejsce żeby się pożądnie zakopać i spokojnie z kumplami przy browarku wyciągać syfa parę godzin 
Ostatnio doszedłem do wniosku, że przesadnie zmotałem syfa i psuje to zabawę
To jest naprawdę nudne jak na jakiejś niedzielnej jeździe wszyscy się bawią, a ja pokonuje przeszkodę w kilka sekund
Chyba kupię bulwara i zacznę jeździć w turystyku

Ostatnio doszedłem do wniosku, że przesadnie zmotałem syfa i psuje to zabawę


Chyba kupię bulwara i zacznę jeździć w turystyku

- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Przyjedź na południe, znajdziemy Ci taki lagier, ze nie bedziesz sie nudziłAdamo pisze: Ostatnio doszedłem do wniosku, że przesadnie zmotałem syfa i psuje to zabawęTo jest naprawdę nudne jak na jakiejś niedzielnej jeździe wszyscy się bawią, a ja pokonuje przeszkodę w kilka sekund
![]()


Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
OKPeepuck! pisze:Przyjedź na południe, znajdziemy Ci taki lagier, ze nie bedziesz sie nudziłAdamo pisze: Ostatnio doszedłem do wniosku, że przesadnie zmotałem syfa i psuje to zabawęTo jest naprawdę nudne jak na jakiejś niedzielnej jeździe wszyscy się bawią, a ja pokonuje przeszkodę w kilka sekund
![]()
![]()

No to teraz trza od Krzyśka JCB pożyczyć i "zmodyfikować" (na wszelki wypadek) kilka miejsc bo jeszcze się okaże że lajcikAdamo pisze:OKPeepuck! pisze:Przyjedź na południe, znajdziemy Ci taki lagier, ze nie bedziesz sie nudziłAdamo pisze: Ostatnio doszedłem do wniosku, że przesadnie zmotałem syfa i psuje to zabawęTo jest naprawdę nudne jak na jakiejś niedzielnej jeździe wszyscy się bawią, a ja pokonuje przeszkodę w kilka sekund
![]()
![]()

- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 374
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
- Lokalizacja: Kraków
Do Misialkowego bajora wpuścimy , hehehehPeepuck! pisze:Przyjedź na południe, znajdziemy Ci taki lagier, ze nie bedziesz sie nudziłAdamo pisze: Ostatnio doszedłem do wniosku, że przesadnie zmotałem syfa i psuje to zabawęTo jest naprawdę nudne jak na jakiejś niedzielnej jeździe wszyscy się bawią, a ja pokonuje przeszkodę w kilka sekund
![]()
![]()


GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość