odpowietrzanie układu paliwowego
Moderator: Kosiarz
odpowietrzanie układu paliwowego
mam patrola z 91 r longa 2,8td zmienialem ostatnio wezyki przy baku i uszczelnialem wezyki paliwowe po tej operacji samochod zaczol gorzej odpadpalac czasami wogole gasnie i nie chce zapalic trzeba go dlugo krecic zeby zaskoczyl przed uszczelnieniem cala operacja bylo super palil od przslowiowego kopa czy mozliwe ze mi sie uklad zapowietrzyl jak tak to gdzie sie go odpowietrza dajcie znac szybko bo nie moge sie ruszyc z domu dzieki
Chechłaj aż zaskoczy, potem go zostaw na ok 10 minut niech ustabilizuje obroty. Pompa sama się odpowietrzy, ale potrzebuje na to czasu.
Co wiecej powineś najpierw
1) podpompować ręczną pompką nad filtrem paliwa, aż będzie stawiała zdecydowany opór
2) spróbować zapalić
3) niech pochodzi 10 miut na wolnych...
4) wyłącz i zobacz jak będzie palił, czy od razu, czy jeszcze dyskutuje
5) zapal i spróbuj pojechac jak będzie nadał gasł.. to podczep przeźroczysty przewód od ręcznej pompki(filtra) do pompy paliwa i zobacz czy paliwo leci przy ręcznym pompowaniu z bombelkami powietrza - jak tak to zweryfukuj łączenia itd...
i procedura od nowa
Jak by co to pytaj, miałem 2 razy takie jazdy z ParchemGR'91:)
Co wiecej powineś najpierw
1) podpompować ręczną pompką nad filtrem paliwa, aż będzie stawiała zdecydowany opór
2) spróbować zapalić
3) niech pochodzi 10 miut na wolnych...
4) wyłącz i zobacz jak będzie palił, czy od razu, czy jeszcze dyskutuje
5) zapal i spróbuj pojechac jak będzie nadał gasł.. to podczep przeźroczysty przewód od ręcznej pompki(filtra) do pompy paliwa i zobacz czy paliwo leci przy ręcznym pompowaniu z bombelkami powietrza - jak tak to zweryfukuj łączenia itd...
i procedura od nowa

Jak by co to pytaj, miałem 2 razy takie jazdy z ParchemGR'91:)
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
Disco2 TD5
Problemy jakie mozesz mieć, jeśli pompa się nie odpowietrzy sama:
1) nieszczelność ukłądu zasialania paliwem - łączenia na przewodach, które łapią 'lewe' powietrze. Ja wymieniłem wszystkie cybanty na nowe.
2) ew. moze jeszcze być woda w filtrze.. ale nie sądze.
3) jeśli grzebałeś przy smoku, na zbiorniku to może poruszałeś za bardzo i tam jest nieszczelność... na łączeniu kopułki ze zbiornikiem. Albo na czujniku. Przerabiałem - żywica + mata
1) nieszczelność ukłądu zasialania paliwem - łączenia na przewodach, które łapią 'lewe' powietrze. Ja wymieniłem wszystkie cybanty na nowe.
2) ew. moze jeszcze być woda w filtrze.. ale nie sądze.
3) jeśli grzebałeś przy smoku, na zbiorniku to może poruszałeś za bardzo i tam jest nieszczelność... na łączeniu kopułki ze zbiornikiem. Albo na czujniku. Przerabiałem - żywica + mata

Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
Disco2 TD5
Re: odpowietrzanie układu paliwowego
panowie, jest dobrzegronos pisze:mam patrola z 91 r longa 2,8td zmienialem ostatnio wezyki przy baku i uszczelnialem wezyki paliwowe po tej operacji samochod zaczol gorzej odpadpalac czasami wogole gasnie i nie chce zapalic trzeba go dlugo krecic zeby zaskoczyl przed uszczelnieniem cala operacja bylo super palil od przslowiowego kopa czy mozliwe ze mi sie uklad zapowietrzyl jak tak to gdzie sie go odpowietrza dajcie znac szybko bo nie moge sie ruszyc z domu dzieki


gość użył wreszcie jednego (słownie: jednego) przecinka, jest nadzieja!

tylko czemu w słowie... 2,8td

seb
robok rzępoli w harapuciu
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
no tak tylko jaki to ma związek z podcisnieniem w bakucox pisze:tak zgadza sie. ona bedzie pompowac tylko ze tez jak bedzie nieszczelna to beda bable i tyle. wiem bo juz to przerabialemAdamur4,2 pisze:a co z nia moze byc jak odp układ to pompowałacox pisze:sprawdz pompke na filtrze paliwa
przerabialem (wymienialem) france juz ze dwa razy
pozdrawiam

Patrol 2,8 GR & HONDA CBR
-
- Posty: 371
- Rejestracja: śr kwie 19, 2006 4:22 pm
- Lokalizacja: Bielsk Podl.
tylko ten chłopak, od zawsze karcony za brak interpunckji w postach, wogóle sie nie poprawia!!!piotr oskwarek pisze:hehe
nie bądźmy tacy drobiazgowi
chłopaka wszyscy zrozumieli i poradzili mu właściwie
![]()
no cóż profesor Miodek mógłby strzelić tutaj niezły wykład
koleś pisze tak chaotycznie, że ch.j wie o co mu chodzi!
Y60 Dobinsons+3"
Obejrzyj!! "Nocna zmiana" na google.com
Obejrzyj!! "Nocna zmiana" na google.com
własnieAdamur4,2 pisze:no tak tylko jaki to ma związek z podcisnieniem w bakucox pisze:tak zgadza sie. ona bedzie pompowac tylko ze tez jak bedzie nieszczelna to beda bable i tyle. wiem bo juz to przerabialemAdamur4,2 pisze: a co z nia moze byc jak odp układ to pompowała?

Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
Pewnie zaraz walnie coś o dysleksji albo inną durną wymowką w oczy rzuciRobert Patrol pisze:tylko ten chłopak, od zawsze karcony za brak interpunckji w postach, wogóle sie nie poprawia!!!piotr oskwarek pisze:hehe
nie bądźmy tacy drobiazgowi
chłopaka wszyscy zrozumieli i poradzili mu właściwie
![]()
no cóż profesor Miodek mógłby strzelić tutaj niezły wykład
koleś pisze tak chaotycznie, że ch.j wie o co mu chodzi!

... ale oo ssso chhhoozzi
?
Egon GR'93

Egon GR'93
podejrzewam ze tu nie chodzi o podcisnienie w baku ale o to ze pompka na filtrze wpuszcza powietrze do ukladu.+ AND + pisze:własnieAdamur4,2 pisze:no tak tylko jaki to ma związek z podcisnieniem w bakucox pisze: tak zgadza sie. ona bedzie pompowac tylko ze tez jak bedzie nieszczelna to beda bable i tyle. wiem bo juz to przerabialem?
mi tez nie chcial palic i przy wiekszych obrotach silnik wyraznie slabl.
niewiem jaki jest dokladnie problem u ciebie ale ja tylko zasugerowalem sprawdzenie. nie koniecznie musi to byc pompka.
Ja mam dysleksje, dysgrafie, zaburzenia percepcji wzrokowej i takie tam, ale jest na to prosty sposób, pisać w Word a potem sprawdzic pisownie.egon4x4 pisze:Pewnie zaraz walnie coś o dysleksji albo inną durną wymowką w oczy rzuciRobert Patrol pisze:tylko ten chłopak, od zawsze karcony za brak interpunckji w postach, wogóle sie nie poprawia!!!piotr oskwarek pisze:hehe
nie bądźmy tacy drobiazgowi
chłopaka wszyscy zrozumieli i poradzili mu właściwie
![]()
no cóż profesor Miodek mógłby strzelić tutaj niezły wykład
koleś pisze tak chaotycznie, że ch.j wie o co mu chodzi!
Patrol 2,8 GR & HONDA CBR
tak jest tylko wytłumacz mi co maja bable w paliwie do podcisnienia w bakucox pisze:podejrzewam ze tu nie chodzi o podcisnienie w baku ale o to ze pompka na filtrze wpuszcza powietrze do ukladu.+ AND + pisze:własnieAdamur4,2 pisze: no tak tylko jaki to ma związek z podcisnieniem w baku?
mi tez nie chcial palic i przy wiekszych obrotach silnik wyraznie slabl.
niewiem jaki jest dokladnie problem u ciebie ale ja tylko zasugerowalem sprawdzenie. nie koniecznie musi to byc pompka.
@ adamur4,2 napisał
''Adamur4,2 Wysłany: Sro Lut 14, 2007 11:10 pm Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
Czy w patrolu naturalne jest ze w baku tworzy się podciśnienie? ( podczas odkręcania az syczy) Jeśli nie to jak sobie z tym poradzić? ''
wiec kolegi problem to podcisnienie w baku , a nie bable w paliwie pochodzace z pompki
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
to raczej od strony pompy puszcza np. zawor zwrotny,omen pisze:Witajcie !
Założyłem przewód przezroczysty pomiędzy filtrem a pompą. Powietrza idzie jakieś trzy razy więcej niż paliwa. Układ paliwowy wygląda na szczelny , czy to możliwe żeby tyle lewego powietrza puszczał grzybek od pompki ?
Najdziwniejsze jest to , że jak już odpali to jeździ bez problemów??
gdyby strona podcisnieniwa byla nieszczelna, to caly czas (lub przynajmniej na niskich obrotach) by przetywal i nierowno chodzil
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
Sun Tzu
Witajcie !
Przestał jeździć ...Nie chce wejśc na obroty ( jak po wielkich bólach odpali ). Lewe powietrze musi brać z okolic zbiornika paliwa - nic nie cieknie po drodze Filtr paliwa minąłem i nic się nie zmieniło.
Podsumowując poradźcie jak zabrać się za sprawdzanie zbiornika , bo nigdy tam nie zaglądałem ?
Pozdrawiam !
Rafal
Przestał jeździć ...Nie chce wejśc na obroty ( jak po wielkich bólach odpali ). Lewe powietrze musi brać z okolic zbiornika paliwa - nic nie cieknie po drodze Filtr paliwa minąłem i nic się nie zmieniło.
Podsumowując poradźcie jak zabrać się za sprawdzanie zbiornika , bo nigdy tam nie zaglądałem ?
Pozdrawiam !
Rafal
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość