No, wiedziałem, że na parchowców można liczyć

.
Też nie myślę, żeby Y61 był ładniejszy, ale też nie na wygląd chcę wybrać auto.
Po moich doświadczeniach z Jeep'em (a w zasadzie z jego układem przeniesienia napędu

), zależy mi po 1-sze na trwałości i wytrzymałości podwozia; po 2-gie odrobinę lepszym komforcie niż w zajeżdżonym wronglu; po 3-cie na aucie 4-osobowym, aby czasem wybrać się w teren z familią; po 4-te na dieslu - nie tyle nawet z powodu kosztów używania, ile z powodu większego zasięgu (jakaś wyprawa

) i większej odporności na wodę. Dlatego też, choć marzy mi się większa moc (nie celuję jednak w rajdy i RMPST-y etc.), nie pociąga mnie myśl motania spodu od parcha do wrongla.
Efekt tego jest owszem "MOCNY", ale chyba jednak mam inne preferencje.
Wszystkim dziękuję za odpowiedzi

.