Czy są istotne różnice w jakości między Y60 a Y61 ???

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

stefcio
Posty: 2004
Rejestracja: sob maja 07, 2005 7:35 am
Lokalizacja: Greenki

Czy są istotne różnice w jakości między Y60 a Y61 ???

Post autor: stefcio » pn lut 05, 2007 5:56 pm

Temat mało precyzyjny.
Chodzi mi o to, czy są różnice w jakości i wytrzymałości, pomiędzy tymi modelami. Mam na myśli głównie podwozie.
Ciekaw jestem też opinii o silniku 3,0 TD. Skrzynia automat.
Sprzedałem wrongla i rozmyślam nad innym autkiem.
Może Wasze opinie pomogą mi dokonać wyboru 8) .
No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at !!
nocne akcje ratunkowe - 602 220 461

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » pn lut 05, 2007 6:11 pm

Myślę , że jak na to co robimy i znając Ciebie to raczej Y60 !!!! :D
61-ce dasz szybko rade !!!!!!
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

stefcio
Posty: 2004
Rejestracja: sob maja 07, 2005 7:35 am
Lokalizacja: Greenki

Post autor: stefcio » pn lut 05, 2007 6:18 pm

Pawełek, ale to jest marna odpowiedź :evil: .
Mówisz, że dam szybciej rady - ok. Ale dlaczego - bo Y61 jest w jakichś punktach słabszy ?? - W jakich ??
No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at !!
nocne akcje ratunkowe - 602 220 461

Awatar użytkownika
Janusz2000
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Janusz2000 » pn lut 05, 2007 6:18 pm

Y61 też możesz mieć z silnikiem 2.8 - i wtedy silnik masz lepszy, poprawili w nim parę rzeczy np chłodzenie i nie ma tak częstych problemów z głowicą. (3.0 ma bardzo złe opinie - problemy ze smarowaniem denka tłoka itd w późniejszych modelach to poprawli (za to wynikły jakieś inne problemy) w innych były akcje serwisowe - ogólnie to na odzielny temat - na pewno był już na forum)

Od dołu Y61 to to samo co Y60 - z wyjątkiem że Y61 nie traficz starszego niż 9 lat - i w tym jest lepszy od Y60 - Y61 będzie zawsze najprawdopodobniej mniej 'zmęczony'
RaceCars

Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8

stefcio
Posty: 2004
Rejestracja: sob maja 07, 2005 7:35 am
Lokalizacja: Greenki

Post autor: stefcio » pn lut 05, 2007 6:22 pm

O właśnie kolego Janusz2000, o takie wypowiedzi mi chodzi :)2 .
O marnej jakości 3,0 już mi ktoś mówił. Wygląda na to, że ta opinia się potwierdza.

A jakiż to silnik (4.0 V8) masz założony w Y60 ??
Jedyne co mnie boli w parchu to właśnie silnik. Wolałbym coś mocniejszego.
No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at !!
nocne akcje ratunkowe - 602 220 461

Awatar użytkownika
Janusz2000
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Janusz2000 » pn lut 05, 2007 6:44 pm

Jak to odczego? :)21 od BMW oczywiście. Ale w takim samochodzie musisz pozmieniać tyle rzeczy że przestaje być powoli Patrolem.

Ale faktycznie silniki to największa słabość Patroli u nas. Mi się marzy Patrol z silnikiem takim jak 4.2 Turbo Toyoty - tylko żeby taki z fabryki wyjeżdzał idealnie zgrany i dopasowany.
RaceCars

Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » pn lut 05, 2007 6:52 pm

Janusz2000 pisze: Mi się marzy Patrol z silnikiem takim jak 4.2 Turbo Toyoty - tylko żeby taki z fabryki wyjeżdzał idealnie zgrany i dopasowany.
:o Przecież jest taki silnik - zarówno bęzyna jak i diesel.
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
Janusz2000
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Janusz2000 » pn lut 05, 2007 6:58 pm

Maqlinka pisze:
Janusz2000 pisze: Mi się marzy Patrol z silnikiem takim jak 4.2 Turbo Toyoty - tylko żeby taki z fabryki wyjeżdzał idealnie zgrany i dopasowany.
:o Przecież jest taki silnik - zarówno bęzyna jak i diesel.
Mówiąc o silniku 4.2T od toyoty nie miałem na myśli pojemności :wink:

Jeśli dalej nie wiesz o co mi chodzi, to porównaj parametry tych silników i opinie użytkowników.
RaceCars

Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » pn lut 05, 2007 7:49 pm

Nie wiem ,czy potrzebna jest skóra , klima,odpinane stabilizatory i w h... elektroniki , kabelków .....
Po pierwszym przejezdzie przez tor w Kryspinowie będzie zonk !!
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

stefcio
Posty: 2004
Rejestracja: sob maja 07, 2005 7:35 am
Lokalizacja: Greenki

Post autor: stefcio » pn lut 05, 2007 7:54 pm

Pawełek 1971 pisze:Nie wiem ,czy potrzebna jest skóra , klima,odpinane stabilizatory i w h... elektroniki , kabelków .....
Po pierwszym przejezdzie przez tor w Kryspinowie będzie zonk !!
Słusznie, ten argument też mi przyszedł do czaszki :lol: .
No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at !!
nocne akcje ratunkowe - 602 220 461

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » pn lut 05, 2007 7:57 pm

A widzisz , mnie osobiście szkoda by było ładnej y61 zatopić w gnojówie ,poza tym jest dużo przeróżnych plastików , które wiadomo po Misialkowych lasach odpadną zaraz .......
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » pn lut 05, 2007 8:16 pm

Janusz2000 pisze:Mówiąc o silniku 4.2T od toyoty nie miałem na myśli pojemności :wink:
Jeśli dalej nie wiesz o co mi chodzi, to porównaj parametry tych silników i opinie użytkowników.
Nie porównywałem tych silników bo nie są one w zasięgu moich finansów a nie chcę się denerwować :)21.
Wiem że to off-topic ale może pokusiłbyś się o krótką charakterystykę i małe porównanie. Ciekawy jestem - myslę że nikomu nie zawadzi :wink:
Pozdrawiam

@Stefcio - w sumie auto i tak praktycznie trzeba przerobić od podstaw - moim zdaniem lepiej starszy i tańszy samochód a więcej kasy przesunąć na eliminacje niedomagań i uzbrojenie auta.
P/S Ja nie rozumim jak się komuś może podobać Y61 :)9 :)21
Life's Too Short For A Full Time Job

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » pn lut 05, 2007 8:23 pm

Różne gusta i guściki !!!!
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » pn lut 05, 2007 8:25 pm

Pawełek 1971 pisze:Nie wiem ,czy potrzebna jest skóra , klima,odpinane stabilizatory i w h... elektroniki , kabelków .....
Po pierwszym przejezdzie przez tor w Kryspinowie będzie zonk !!
skora bo dobrze sie myje
klima, bo czasami trudno wytrzymac w aucie przy +35st na zewnatrz
takie autko fajne dla mieczakow :D
nie kupuj - odradzam :D

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » pn lut 05, 2007 8:26 pm

Pawełek 1971 pisze:Różne gusta i guściki !!!!
eeee..... nie bierz tego tak do siebie :wink:
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » pn lut 05, 2007 8:32 pm

Maqlinka pisze: P/S Ja nie rozumim jak się komuś może podobać Y61 :)9 :)21
w pelni Cie rozumiem, ja tyz nie rozumiem... :D

Awatar użytkownika
Szupryk46
 
 
Posty: 3879
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Szupryk46 » pn lut 05, 2007 8:33 pm

Ja dla mnie to chyba Y60 (nie dlatego że go mam). Chociaż 2,8 w Y61 jest podobno lepszy...
Super Patrol Super :)21
Blue Jimny 1.3 :)21

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » pn lut 05, 2007 8:35 pm

[quote="JackY61"]


takie autko fajne dla mieczakow :D

Najważniejsze jest właśnie to , że Stefcio to twardziel z krwi i kości i tak naprawde to k160 3.3td to coś dla niego !!!!!!! :D :D
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » pn lut 05, 2007 8:41 pm

Pawełek 1971 pisze:
JackY61 pisze: Najważniejsze jest właśnie to , że Stefcio to twardziel z krwi i kości i tak naprawde to k160 3.3td to coś dla niego !!!!!!! :D :D
no ja chcialem zanabyc MLa ale podobno w terenie nie robi, wiec zdecydowalem sie na zlo koniecznie i kupilem wybuchowego Y61 - taki hardcore'owiec ze mnie :D

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » pn lut 05, 2007 10:00 pm

Janusz2000 pisze:Y61 też możesz mieć z silnikiem 2.8 - i wtedy silnik masz lepszy, poprawili w nim parę rzeczy np chłodzenie i nie ma tak częstych problemów z głowicą. (3.0 ma bardzo złe opinie - problemy ze smarowaniem denka tłoka itd w późniejszych modelach to poprawli (za to wynikły jakieś inne problemy) w innych były akcje serwisowe - ogólnie to na odzielny temat - na pewno był już na forum)

Od dołu Y61 to to samo co Y60 - z wyjątkiem że Y61 nie traficz starszego niż 9 lat - i w tym jest lepszy od Y60 - Y61 będzie zawsze najprawdopodobniej mniej 'zmęczony'
dół nie jest taki sam. Y 61 ma mocniejsze dyfry. (choć te drugie też są dobre). W 2,8 Y61 pompa jest sterowana elektroniką, inny rozrząd, pokrywa zaworów i parę dodatkowych pierdół aby spełnić ekologię i wyciągnąć 10 koni więcej. to wszystko do lasu raczej zbędne (oprucz koni oczywiście). W sumie bardzo wdzięczne auto ale ma swoje wady: droższe części ( i trudniej dostępne) szczególnie w używkach, jest większy i szerszy, serce mi pękało jak miałem wjechać do lasu bo szkoda było, no i jest droższy. Motory wszystkie 2,8 są dobre i nie słuchaj głupot o pękniętych głowicach bo powtarzają te ploty niedbaluchy lub ludzie nie znający tematu.

stefcio
Posty: 2004
Rejestracja: sob maja 07, 2005 7:35 am
Lokalizacja: Greenki

Post autor: stefcio » pn lut 05, 2007 10:09 pm

No, wiedziałem, że na parchowców można liczyć :)2 :lol: .
Też nie myślę, żeby Y61 był ładniejszy, ale też nie na wygląd chcę wybrać auto.
Po moich doświadczeniach z Jeep'em (a w zasadzie z jego układem przeniesienia napędu :lol: ), zależy mi po 1-sze na trwałości i wytrzymałości podwozia; po 2-gie odrobinę lepszym komforcie niż w zajeżdżonym wronglu; po 3-cie na aucie 4-osobowym, aby czasem wybrać się w teren z familią; po 4-te na dieslu - nie tyle nawet z powodu kosztów używania, ile z powodu większego zasięgu (jakaś wyprawa ??) i większej odporności na wodę. Dlatego też, choć marzy mi się większa moc (nie celuję jednak w rajdy i RMPST-y etc.), nie pociąga mnie myśl motania spodu od parcha do wrongla.
Efekt tego jest owszem "MOCNY", ale chyba jednak mam inne preferencje.
Wszystkim dziękuję za odpowiedzi :)2 .
No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at !!
nocne akcje ratunkowe - 602 220 461

Awatar użytkownika
egon4x4
 
 
Posty: 179
Rejestracja: sob lut 18, 2006 1:59 pm
Lokalizacja: Sosnowiec/UK

Post autor: egon4x4 » pn lut 05, 2007 11:35 pm

Tołdi pisze: (...) i nie słuchaj głupot o pękniętych głowicach bo powtarzają te ploty niedbaluchy lub ludzie nie znający tematu.
Jasne, Toldi!
Przegrzali silniki jak glupki to i maja! A co! Sami sobie winni... przeciez same sie nie przegrzaly.

Eeeech...
... ale oo ssso chhhoozzi ???

Egon GR'93

Kuba
Posty: 227
Rejestracja: śr lip 31, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kuba » pn lut 05, 2007 11:40 pm

Tołdi pisze:Y 61 ma mocniejsze dyfry.
Taaaaak? A to ciekawe... Bo caly czas myslalem, ze to identyczne mosty. :)21
Tołdi pisze: Motory wszystkie 2,8 są dobre i nie słuchaj głupot o pękniętych głowicach bo powtarzają te ploty niedbaluchy lub ludzie nie znający tematu.


A tu, wbrew powszechnej opinii, sie z Toba zgodze.

Kuba

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pn lut 05, 2007 11:53 pm

Kuba pisze:
Tołdi pisze:Y 61 ma mocniejsze dyfry.
Taaaaak? A to ciekawe... Bo caly czas myslalem, ze to identyczne mosty. :)21
Tołdi pisze: Motory wszystkie 2,8 są dobre i nie słuchaj głupot o pękniętych głowicach bo powtarzają te ploty niedbaluchy lub ludzie nie znający tematu.


A tu, wbrew powszechnej opinii, sie z Toba zgodze.

Kuba
detale... przeguby, sprzegielka...

a co do glowicy to co chcecie od niej gdy ma juz 500 tys. przebiegu ?
trza kupic nowa, uzbroic i jezdzic.... a nie latanie, spawanie, planowanie w nieskonczonosc itd... z g.wna krwi sie nie wycisnie... niestety...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » wt lut 06, 2007 12:49 am

@stefcio
szukaj y60 z motorem 4,2 d dosyc zadki w europie.... ale podobno warto
GG: 1105809

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości