Silnik 3,3 TD w GR

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Silnik 3,3 TD w GR

Post autor: LSD » śr lut 07, 2007 10:25 pm

Witam.

Czy ktoś posiada taką zmotę? Dokładnie chodzi mi o przekładkę silnika i skrzyni od K160 do GR.
Jest kilka oczywistych plusów takiej przekładki. Silniki 3,3 są trwalsze, mniej wybuchowe, tańsze a do skrzyni można bez problemu dokupić PTO. Oczywiście są też minusy.
Chodzi mi przede wszystkim czy taka przekładka jest możliwa. O ile dobrze pamiętam, to K160 ma główkę tylnego mostu w innym miejscu niż GR. Co o tym sądzicie?

Jeżeli temat był już na forum to przepraszam, ale nie mogę znaleźć :oops:
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » śr lut 07, 2007 10:30 pm

ktoś kiedyś mówił ( chyba Chermol) że ta skrzynia może nie wejść w tunel.

Awatar użytkownika
pavvel
Posty: 2342
Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
Lokalizacja: pod lasem
Kontaktowanie:

Post autor: pavvel » śr lut 07, 2007 10:41 pm

jak sie postarasz to wszystko mozna upchac pod maska ale pracy troche trzeba w to wlozyc
Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał mąż,gdy rzucił młotkiem w kota,a trafił w żonę

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » śr lut 07, 2007 10:47 pm

Jak skrzynia nie wejdzie to się tunel przerobi, przeca to nie problem przy nadwozu na ramie. Mnie bardziej interesuje, czy to wszystko wejdzie w ramę i czy tylny wał nie będzie się mocno krzyżował.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » śr lut 07, 2007 11:00 pm

Rozumie ze Masz na mysli silnik + skrzynie biegow z redyktorem
Ten silnk jest duzo ciezszy.
Nie wiem czy mocowania w ramie podejda.
GG: 1105809

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » śr lut 07, 2007 11:21 pm

Tak mam na myśli całość, czyli silnik, skrzynię, reduktor, wały i wszystkie inne drobiazgi. O mocowania raczej bym się nie martwił. Silnik w GR też lekki nie jest, a mocowania dodatkowa 100 kg na pewno wytrzymają.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » śr lut 07, 2007 11:22 pm

silnik tak jak wczesniej opisano, fajna rzecz.
jest jednak ciężki i to zdecydowany minus :( .
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12630
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » śr lut 07, 2007 11:40 pm

LSD pisze:Tak mam na myśli całość, czyli silnik, skrzynię, reduktor, wały i wszystkie inne drobiazgi. O mocowania raczej bym się nie martwił. Silnik w GR też lekki nie jest, a mocowania dodatkowa 100 kg na pewno wytrzymają.
zmieścić sie zmieści :) jest mniejszy niż 4,2 i lżejszy wiec jaki problem :)
jedyny jaki jest to tylko wyjście z reduktora w K160 jest chyba trochę z boku i wał będzie dziwnie szedł :) na forum uaza o tym było dużo ale w druga stone mosty od K160 a reduktor zwykły
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » śr lut 07, 2007 11:53 pm

lbl78 pisze:
jedyny jaki jest to tylko wyjście z reduktora w K160 jest chyba trochę z boku i wał będzie dziwnie szedł :)
Tak jak napisałem na początku to właśnie o to pytam!

Możę ktoś ma konkretne informacje na ten temat.

...że pod maskę wejdzie to wiem, przeca jeżdzą Parchole z V8 :D
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » czw lut 08, 2007 6:23 am

mopar ma silnik 3,3 TD z oryginalną skrzynią i mosty GR-owskie. Po ekstra dorobieniu tylnego wału jeździ (i to niedelikatnie) od dłuższego czasu bezawaryjnie.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw lut 08, 2007 10:14 am

też o tym myslałem... i na myśleniu się skończyło :)21
GRata nie potrzebuję do przepraw, więc myslę nad nowszym silnikiem... od jakiegos busa czy cóś. Takim co mniej pali, zawsze odpala i szybko jeździ

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » czw lut 08, 2007 10:15 am

Mroczny pisze:też o tym myslałem... i na myśleniu się skończyło :)21
GRata nie potrzebuję do przepraw, więc myslę nad nowszym silnikiem... od jakiegos busa czy cóś. Takim co mniej pali, zawsze odpala i szybko jeździ
:o a który ci nie odpala zawsze ??
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw lut 08, 2007 10:20 am

LSD pisze:
lbl78 pisze:
jedyny jaki jest to tylko wyjście z reduktora w K160 jest chyba trochę z boku i wał będzie dziwnie szedł :)
Tak jak napisałem na początku to właśnie o to pytam!

Możę ktoś ma konkretne informacje na ten temat.

...że pod maskę wejdzie to wiem, przeca jeżdzą Parchole z V8 :D
Po włożeniu mostów GRata do k160 jest ok więc tu też powinno robić :)21
Ja teraz będę wkładał właśnie mosty GRata w k160 :)21

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » czw lut 08, 2007 5:44 pm

Adamo pisze:[
Po włożeniu mostów GRata do k160 jest ok więc tu też powinno robić :)21
Ja teraz będę wkładał właśnie mosty GRata w k160 :)21
I przerabiasz cały zawias na spręzynę czy tylko przeszczep mostów?
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » pt lut 09, 2007 8:25 am

Bedzie robic, moj kolega zmotal cos takiego tyle ze z buda 160. rama mosty zawias gr. bez problemu :)2
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt lut 09, 2007 9:38 am

Peepuck! pisze:
Adamo pisze:[
Po włożeniu mostów GRata do k160 jest ok więc tu też powinno robić :)21
Ja teraz będę wkładał właśnie mosty GRata w k160 :)21
I przerabiasz cały zawias na spręzynę czy tylko przeszczep mostów?
Cały zawias. Jak już są przy mostach gniazda sprężyn i mocowania wahaczy to bez sensu zostawić resor.
Do zawiechy GRata będą sprężyny i amory Ironmana od RR.

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: montero » pt lut 09, 2007 10:13 am

Mroczny
PostPosted: 1 Post subject:
też o tym myslałem... i na myśleniu się skończyło
GRata nie potrzebuję do przepraw, więc myslę nad nowszym silnikiem... od jakiegos busa czy cóś. Takim co mniej pali, zawsze odpala i szybko jeździ
I co wymyśliłeś?Coś z 6 garkami by podeszło?Może od Nissana pickupa 4 garki mało palące?

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pt lut 09, 2007 10:17 am

Adamo pisze:....
Do zawiechy GRata będą sprężyny i amory Ironmana od RR.
kopia tego co na budowlanych w opolu stoi ??


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » pt lut 09, 2007 10:19 am

Adamo pisze:
Peepuck! pisze:
Adamo pisze:[
Po włożeniu mostów GRata do k160 jest ok więc tu też powinno robić :)21
Ja teraz będę wkładał właśnie mosty GRata w k160 :)21
I przerabiasz cały zawias na spręzynę czy tylko przeszczep mostów?
Cały zawias. Jak już są przy mostach gniazda sprężyn i mocowania wahaczy to bez sensu zostawić resor.
Do zawiechy GRata będą sprężyny i amory Ironmana od RR.
adamo jak bedziesz to robil zrógb kilka fotek, wielu osobom na forum marza sie gr mosty i zawiecha w k 160
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
Altegradius
Posty: 420
Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Post autor: Altegradius » pt lut 09, 2007 12:04 pm

skorek pisze: adamo jak bedziesz to robil zróg kilka fotek, wielu osobom na forum marza sie gr mosty i zawiecha w k 160
jezdzi tego juz sporo...
a nawet kiedys w nieregularniku byl opis Zielonego chyba...

w kazdym razie działa 8)

Ram
Green Hornet

don't get stuck, drive like fuck!

http://www.turystyka4x4.pl

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt lut 09, 2007 12:08 pm

Mag69 pisze:
Adamo pisze:....
Do zawiechy GRata będą sprężyny i amory Ironmana od RR.
kopia tego co na budowlanych w opolu stoi ??


:)21
Nie wiem co stoi na Budowlanych :)21
Będzie mi to motał Świstak więc może go zainspirowało.

Awatar użytkownika
bulas
Posty: 781
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 6:31 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bulas » pt paź 19, 2007 7:43 pm

Adamo i jak tam poszło ??
Pytam bo interesuję mnie jak to śmiga (na jakich kołach ?? ).
Mój piec w graciarni daje mi powoli znać, że ma mnie w dupie a u kumpla leży cały zestaw od k160.

pooweck
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: sob sie 02, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: pooweck » sob paź 20, 2007 10:50 am

oczywiście jest to możliwe
temat ćwiczony przez "szerokiego"z nowego targu
faktycznie przekoszenie wału spore ale wszystko "robi" od dłuższego czasu
...a i przełożenia :)
zaczynasz poznawać jedynkę

Awatar użytkownika
MaciekK
 
 
Posty: 1059
Rejestracja: śr cze 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Silnik 3,3 TD w GR

Post autor: MaciekK » śr lis 07, 2007 4:08 pm

LSD pisze:(...)Czy ktoś posiada taką zmotę? Dokładnie chodzi mi o przekładkę silnika i skrzyni od K160 do GR.
(...):oops:
podpis LSD pisze:4,2 + PTO + Mechanik
LSD napisz co tam wymotałeś...
z podpisu wnioskuję że inny zestaw niż pierwotnie planowałeś 8)
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Re: Silnik 3,3 TD w GR

Post autor: LSD » ndz gru 02, 2007 9:46 pm

MaciekK pisze:
LSD pisze:(...)Czy ktoś posiada taką zmotę? Dokładnie chodzi mi o przekładkę silnika i skrzyni od K160 do GR.
(...):oops:
podpis LSD pisze:4,2 + PTO + Mechanik
LSD napisz co tam wymotałeś...
z podpisu wnioskuję że inny zestaw niż pierwotnie planowałeś 8)
Plany się zmianiły to fakt. Na początku była opcja włożenia 4,2 w miejsce 2,8TD do mojego Longa. Zanabyłem wszystko co trzeba no i....
Trafił się w międzyczasie fajnie wyposażony (mechanik) krótki 4,2 w całości, to właśnie ten z opisu.
Teraz w garażu leży mi cały komplet 4,2 do przekładki no i chyba już mi się nie przyda...
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość