Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » śr lut 07, 2007 10:25 pm
Witam.
Czy ktoś posiada taką zmotę? Dokładnie chodzi mi o przekładkę silnika i skrzyni od K160 do GR.
Jest kilka oczywistych plusów takiej przekładki. Silniki 3,3 są trwalsze, mniej wybuchowe, tańsze a do skrzyni można bez problemu dokupić PTO. Oczywiście są też minusy.
Chodzi mi przede wszystkim czy taka przekładka jest możliwa. O ile dobrze pamiętam, to K160 ma główkę tylnego mostu w innym miejscu niż GR. Co o tym sądzicie?
Jeżeli temat był już na forum to przepraszam, ale nie mogę znaleźć

Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
Tołdi

- Posty: 527
- Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
- Lokalizacja: Margonin
Post
autor: Tołdi » śr lut 07, 2007 10:30 pm
ktoś kiedyś mówił ( chyba Chermol) że ta skrzynia może nie wejść w tunel.
-
pavvel

- Posty: 2342
- Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
- Lokalizacja: pod lasem
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pavvel » śr lut 07, 2007 10:41 pm
jak sie postarasz to wszystko mozna upchac pod maska ale pracy troche trzeba w to wlozyc
Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał mąż,gdy rzucił młotkiem w kota,a trafił w żonę
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » śr lut 07, 2007 10:47 pm
Jak skrzynia nie wejdzie to się tunel przerobi, przeca to nie problem przy nadwozu na ramie. Mnie bardziej interesuje, czy to wszystko wejdzie w ramę i czy tylny wał nie będzie się mocno krzyżował.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » śr lut 07, 2007 11:00 pm
Rozumie ze Masz na mysli silnik + skrzynie biegow z redyktorem
Ten silnk jest duzo ciezszy.
Nie wiem czy mocowania w ramie podejda.
GG: 1105809
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » śr lut 07, 2007 11:21 pm
Tak mam na myśli całość, czyli silnik, skrzynię, reduktor, wały i wszystkie inne drobiazgi. O mocowania raczej bym się nie martwił. Silnik w GR też lekki nie jest, a mocowania dodatkowa 100 kg na pewno wytrzymają.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » śr lut 07, 2007 11:22 pm
silnik tak jak wczesniej opisano, fajna rzecz.
jest jednak ciężki i to zdecydowany minus

.
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
-
lbl78
-

- Posty: 12630
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » śr lut 07, 2007 11:40 pm
LSD pisze:Tak mam na myśli całość, czyli silnik, skrzynię, reduktor, wały i wszystkie inne drobiazgi. O mocowania raczej bym się nie martwił. Silnik w GR też lekki nie jest, a mocowania dodatkowa 100 kg na pewno wytrzymają.
zmieścić sie zmieści

jest mniejszy niż 4,2 i lżejszy wiec jaki problem
jedyny jaki jest to tylko wyjście z reduktora w K160 jest chyba trochę z boku i wał będzie dziwnie szedł

na forum uaza o tym było dużo ale w druga stone mosty od K160 a reduktor zwykły
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » śr lut 07, 2007 11:53 pm
lbl78 pisze:
jedyny jaki jest to tylko wyjście z reduktora w K160 jest chyba trochę z boku i wał będzie dziwnie szedł
Tak jak napisałem na początku to właśnie o to pytam!
Możę ktoś ma konkretne informacje na ten temat.
...że pod maskę wejdzie to wiem, przeca jeżdzą Parchole z V8

Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
seba4x4
-

- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: seba4x4 » czw lut 08, 2007 6:23 am
mopar ma silnik 3,3 TD z oryginalną skrzynią i mosty GR-owskie. Po ekstra dorobieniu tylnego wału jeździ (i to niedelikatnie) od dłuższego czasu bezawaryjnie.
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » czw lut 08, 2007 10:14 am
też o tym myslałem... i na myśleniu się skończyło

GRata nie potrzebuję do przepraw, więc myslę nad nowszym silnikiem... od jakiegos busa czy cóś. Takim co mniej pali, zawsze odpala i szybko jeździ
-
Bartas

- Posty: 2215
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartas » czw lut 08, 2007 10:15 am
Mroczny pisze:też o tym myslałem... i na myśleniu się skończyło

GRata nie potrzebuję do przepraw, więc myslę nad nowszym silnikiem... od jakiegos busa czy cóś. Takim co mniej pali, zawsze odpala i szybko jeździ

a który ci nie odpala zawsze

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw lut 08, 2007 10:20 am
LSD pisze:lbl78 pisze:
jedyny jaki jest to tylko wyjście z reduktora w K160 jest chyba trochę z boku i wał będzie dziwnie szedł
Tak jak napisałem na początku to właśnie o to pytam!
Możę ktoś ma konkretne informacje na ten temat.
...że pod maskę wejdzie to wiem, przeca jeżdzą Parchole z V8

Po włożeniu mostów GRata do k160 jest ok więc tu też powinno robić

Ja teraz będę wkładał właśnie mosty GRata w k160

-
Peepuck!
-

- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Peepuck! » czw lut 08, 2007 5:44 pm
Adamo pisze:[
Po włożeniu mostów GRata do k160 jest ok więc tu też powinno robić

Ja teraz będę wkładał właśnie mosty GRata w k160

I przerabiasz cały zawias na spręzynę czy tylko przeszczep mostów?
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
-
Kielon

- Posty: 364
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: Kielon » pt lut 09, 2007 8:25 am
Bedzie robic, moj kolega zmotal cos takiego tyle ze z buda 160. rama mosty zawias gr. bez problemu

Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi

Uljan 469b
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pt lut 09, 2007 9:38 am
Peepuck! pisze:Adamo pisze:[
Po włożeniu mostów GRata do k160 jest ok więc tu też powinno robić

Ja teraz będę wkładał właśnie mosty GRata w k160

I przerabiasz cały zawias na spręzynę czy tylko przeszczep mostów?
Cały zawias. Jak już są przy mostach gniazda sprężyn i mocowania wahaczy to bez sensu zostawić resor.
Do zawiechy GRata będą sprężyny i amory Ironmana od RR.
-
montero
-

- Posty: 8968
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » pt lut 09, 2007 10:13 am
Mroczny
PostPosted: 1 Post subject:
też o tym myslałem... i na myśleniu się skończyło
GRata nie potrzebuję do przepraw, więc myslę nad nowszym silnikiem... od jakiegos busa czy cóś. Takim co mniej pali, zawsze odpala i szybko jeździ
I co wymyśliłeś?Coś z 6 garkami by podeszło?Może od Nissana pickupa 4 garki mało palące?
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » pt lut 09, 2007 10:17 am
Adamo pisze:....
Do zawiechy GRata będą sprężyny i amory Ironmana od RR.
kopia tego co na budowlanych w opolu stoi

LJ 70
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » pt lut 09, 2007 10:19 am
Adamo pisze:Peepuck! pisze:Adamo pisze:[
Po włożeniu mostów GRata do k160 jest ok więc tu też powinno robić

Ja teraz będę wkładał właśnie mosty GRata w k160

I przerabiasz cały zawias na spręzynę czy tylko przeszczep mostów?
Cały zawias. Jak już są przy mostach gniazda sprężyn i mocowania wahaczy to bez sensu zostawić resor.
Do zawiechy GRata będą sprężyny i amory Ironmana od RR.
adamo jak bedziesz to robil zrógb kilka fotek, wielu osobom na forum marza sie gr mosty i zawiecha w k 160
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
-
Altegradius

- Posty: 420
- Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
- Lokalizacja: Brodnica
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Altegradius » pt lut 09, 2007 12:04 pm
skorek pisze:
adamo jak bedziesz to robil zróg kilka fotek, wielu osobom na forum marza sie gr mosty i zawiecha w k 160
jezdzi tego juz sporo...
a nawet kiedys w nieregularniku byl opis Zielonego chyba...
w kazdym razie działa

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pt lut 09, 2007 12:08 pm
Mag69 pisze:Adamo pisze:....
Do zawiechy GRata będą sprężyny i amory Ironmana od RR.
kopia tego co na budowlanych w opolu stoi

Nie wiem co stoi na Budowlanych

Będzie mi to motał Świstak więc może go zainspirowało.
-
bulas

- Posty: 781
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 6:31 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: bulas » pt paź 19, 2007 7:43 pm
Adamo i jak tam poszło
Pytam bo interesuję mnie jak to śmiga (na jakich kołach

).
Mój piec w graciarni daje mi powoli znać, że ma mnie w dupie a u kumpla leży cały zestaw od k160.
-
pooweck
- jestem tu nowy...

- Posty: 87
- Rejestracja: sob sie 02, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: kraków
Post
autor: pooweck » sob paź 20, 2007 10:50 am
oczywiście jest to możliwe
temat ćwiczony przez "szerokiego"z nowego targu
faktycznie przekoszenie wału spore ale wszystko "robi" od dłuższego czasu
...a i przełożenia

zaczynasz poznawać jedynkę
-
MaciekK
-

- Posty: 1059
- Rejestracja: śr cze 19, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MaciekK » śr lis 07, 2007 4:08 pm
LSD pisze:(...)Czy ktoś posiada taką zmotę? Dokładnie chodzi mi o przekładkę silnika i skrzyni od K160 do GR.
(...):oops:
podpis LSD pisze:4,2 + PTO + Mechanik
LSD napisz co tam wymotałeś...
z podpisu wnioskuję że inny zestaw niż pierwotnie planowałeś

-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » ndz gru 02, 2007 9:46 pm
MaciekK pisze:LSD pisze:(...)Czy ktoś posiada taką zmotę? Dokładnie chodzi mi o przekładkę silnika i skrzyni od K160 do GR.
(...):oops:
podpis LSD pisze:4,2 + PTO + Mechanik
LSD napisz co tam wymotałeś...
z podpisu wnioskuję że inny zestaw niż pierwotnie planowałeś

Plany się zmianiły to fakt. Na początku była opcja włożenia 4,2 w miejsce 2,8TD do mojego Longa. Zanabyłem wszystko co trzeba no i....
Trafił się w międzyczasie fajnie wyposażony (mechanik) krótki 4,2 w całości, to właśnie ten z opisu.
Teraz w garażu leży mi cały komplet 4,2 do przekładki no i chyba już mi się nie przyda...
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość