egr?
Moderator: Kosiarz
egr?
Na filtrze powietrza mam takie elekrozaworki to jest od egr-a?
Jeden z nich przy przechodzeniu przez 1000 obr. na min.mi sie załącza głośnym cyknięciem,jak obroty spadają to cyka znów,nie wiem czy ten sam .Tak ma być ?
Jeden z nich przy przechodzeniu przez 1000 obr. na min.mi sie załącza głośnym cyknięciem,jak obroty spadają to cyka znów,nie wiem czy ten sam .Tak ma być ?
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Ja się spotkałem z opinia, że nie tylko o ekologię chodzi - podobno EGR pozwala zmniejszyć temperaturę spalania w cylindrach, przez co oszczędza się zawory i ścianki cylindra.profesorr pisze:witam,bardzo dobrze zrobileś bo to tylko syfi silnik w środku a nic nie daje opróczchrony środowiska:
ps. ja mam egr zaślepiony

Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
popieram... w pelnej rozciaglosciBartas pisze:u mnie zostaje, ze względów na środowisko i tak produkuje za dużo syfu.cox pisze:wywalic, zatkac i jezdzic

jak nam dowala podatek w zwiazku z emisja NOx -- to wtedy beda na gwalt 'rozslepiac':):):)
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
Sun Tzu
też o tym myslałem i jak wyjdzie analiza spalin dla danego modelu pojazdu z egr i bez. Chciałem go wywalić nie powiem, ale naprawdę argument środowiska naszego przemówił do mnie.reeb pisze:popieram... w pelnej rozciaglosciBartas pisze:u mnie zostaje, ze względów na środowisko i tak produkuje za dużo syfu.cox pisze:wywalic, zatkac i jezdzic
jak nam dowala podatek w zwiazku z emisja NOx -- to wtedy beda na gwalt 'rozslepiac':):):)
Zdaje sobię sprawę, że ma to i tak małe znaczenie w moim przypadku, ale jak tak wszyscy to olewamy, tak samo katalizatory wyrzucają niektórzy dla paru KM, nie wspominając, że mało kto ma go sprawny. Poprostu niechcę dokładać jeszcze jednej czarnej cegiełki syfu na następne lata


VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
Bartas pisze: też o tym myslałem i jak wyjdzie analiza spalin dla danego modelu pojazdu z egr i bez. Chciałem go wywalić nie powiem, ale naprawdę argument środowiska naszego przemówił do mnie.
Zdaje sobię sprawę, że ma to i tak małe znaczenie w moim przypadku, ale jak tak wszyscy to olewamy, tak samo katalizatory wyrzucają niektórzy dla paru KM, nie wspominając, że mało kto ma go sprawny. Poprostu niechcę dokładać jeszcze jednej czarnej cegiełki syfu na następne latai tak produkuję tego za dużo
Bartas jestes moim idolem!!!!
Michał Bartosiak
faktycznie gdzieś czytałem że (nie pamiętam więc linka nie podeślę) cały wywód odnośnie zaworu egr i faktycznie obniża on temperaturę spalin (znaczy jego działanie) więc można go wywalić, tylko tzrea to mieć na względzie bo... coś tam też nie pamiętammazurkas007 pisze:Ja się spotkałem z opinia, że nie tylko o ekologię chodzi - podobno EGR pozwala zmniejszyć temperaturę spalania w cylindrach, przez co oszczędza się zawory i ścianki cylindra.profesorr pisze:witam,bardzo dobrze zrobileś bo to tylko syfi silnik w środku a nic nie daje opróczchrony środowiska:
ps. ja mam egr zaślepiony

Kurde głupio wygląda odpowiedź jak się wie , że dzwonią ale nie wiadomo w którym kościele (która to panewka

- whisky_snake
-
- Posty: 1097
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 2:28 am
- Lokalizacja: Rzeszow / Strzyzow
Moim zdaniem zamknięcie przewodu podciśnienia spowoduje to, że EGR nigdy nie będzie się zamykać, czyli odwrotny skutek do zamierzonego...soup5 pisze:Czy w Y60 wystarczy zaślepić przewód podciśnienia by EGR przestało działać? Będzie to po takiej operacji dobrze chulało?[/url]
Patrol GR TD4.2T A/T +4" 35"
http://www.bezdroza4x4.pl
http://www.bezdroza4x4.pl
Może i tak, ale gdyby tak było to zablokowanie zaworu EGR byłoby bezcelowe, wystarczy zdjąć przewód podciśnienia. Zrób tak u siebie, dlaczego wtedy nie ma mocy? Przy zablokowanym zaworze, silnik chodzi pięknie.Kruk pisze:odwrotnie, nie ma podciśnienia - zawór zamknięty
Patrol GR TD4.2T A/T +4" 35"
http://www.bezdroza4x4.pl
http://www.bezdroza4x4.pl
Trzeba zanabyć piwo (najlepiej zgrzewke) wypić a następnie wyciąć blaszke z puszki, i podłożyć pod uszczelke na kolektorze.Dodaje link z forum mercedesa z fotką instruktażowąsoup5 pisze:N dobra...a czy ktoś może łopatologicznie wytłumaczyć jak to "wywalić"?
Nie śmiać się, nie jestem mechaniorem, a tylko kierowcą. Czekam na odpowiedzi.
Pozdro.
-> http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=57&highlight=egr
Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61
To nie może być blaszka z puszki aluminiowej - przepali się, testowałem. Ja mam u siebie 1,5 mm kwasoodpórkę. Fakt trudniej wyciać, ale wytrzyma.klujjarosław pisze:Trzeba zanabyć piwo (najlepiej zgrzewke) wypić a następnie wyciąć blaszke z puszki, i podłożyć pod uszczelke na kolektorze.Dodaje link z forum mercedesa z fotką instruktażową
-> http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=57&highlight=egr
Patrol GR TD4.2T A/T +4" 35"
http://www.bezdroza4x4.pl
http://www.bezdroza4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości