Terrano a X-trail

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Kiełbasa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 10:34 pm
Lokalizacja: wiecznie w podróży ;-)

Terrano a X-trail

Post autor: Kiełbasa » wt lut 20, 2007 10:18 am

Panowie,
mam głupie pytanie, które mnie nurtuje od 2 dni.
Sprzedałam L200 i szukam czegoś nowego, bardziej odpowiadającego mojemu obecnemu życiu. (to gwoli wstepu)

Biorę pod uwage do kupienia SUVy

oraz Terrano i X-traila.
Chodzi mi o roczniki 2004-2005

I za cholerę nie mogę sie połapać.

=> czy terrano jest jeszcze produkowany? - czy zmienił swoją nazwę na X-trail?? bo terrano z 2005 nie mogę znaleźć??

=> jeśli to dwa RÓŻNE auta - to czym sie róznią? (ogólnie, nie chodzi mi o szczegóły parametrów silnika)


Nie mogłam na ten temat NIC znaleźć w wyszukiwarce, jeśli temat był naprowadzcie mnie pls;-)

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » wt lut 20, 2007 10:28 am

Ja tak z glupia zapytam, jaki ten Twoj styl zycia teraz wyglada ? Bo pod to bedzie mozna doardzic jakies auto...
Co do X-traila i terrano to dwa rozne samochody. Nastepca terrano jest chyba pathfinder. Jesli w teren to napewno terrano...
A jak juz jestesmy wsrod nissanow, to dlaczego nie patrola....? (sorry, ale jako zakochany w patrolu musialem zadac Ci to pytanie :D )

Awatar użytkownika
Kiełbasa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 10:34 pm
Lokalizacja: wiecznie w podróży ;-)

Post autor: Kiełbasa » wt lut 20, 2007 10:32 am

JackY61 pisze:Ja tak z glupia zapytam, jaki ten Twoj styl zycia teraz wyglada ? Bo pod to bedzie mozna doardzic jakies auto...
Co do X-traila i terrano to dwa rozne samochody. Nastepca terrano jest chyba pathfinder. Jesli w teren to napewno terrano...
A jak juz jestesmy wsrod nissanow, to dlaczego nie patrola....? (sorry, ale jako zakochany w patrolu musialem zadac Ci to pytanie :D )
bo patrol w tych rocznikach kostuje 100 000zł - a tyle nie chcę przeznaczyć ;-)

nie chce by mi doradzano jakie auto bo biore pod uwagę te dwa oraz jeszcze dwa SUVy,
auto ma być "miejskim autem uterenowionym" i jeździć po bulwarach

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Jaaareeek ! » wt lut 20, 2007 10:33 am

terrano II nie jest już produkowany.

x-trail i terrano to całkowicie różne auta

terrano:
-mułowaty diesel,
-rama,
-przednia zawiecha niezależna + drązki skrętne,
-tył: most + sprężyny
-napęd klasyczny z reduktorem bez centraknego dyfra

x-trail:
-zawiecha niezależna (tył i przód),
-diesel popierdala,
-konstrukcja samonośna,
-brak reduktora, włączanie przez pstyczki-elektryczki na desce,
-zegary na środku,
-w pierwszej kolejności odpada tylni tłumik,
-nie kwalifikuje się w żaden teren

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » wt lut 20, 2007 10:35 am

Terrano zostalo zastapione przez Pathfindera a X-Trail to zupelnie inna bajka... jak to ma byc wygodny dupowoz i w lzejszy teren to kupuj pathfindera albo terrano.
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt lut 20, 2007 10:38 am

Terrano nie jest już produkowany i było to auto podobne konstrukcyjnie do Twojego L200 skrzynia plus reduktor = identyczne funkcje i działanie.

Natomiast X-trail to auto które nie ma nic wspólnego z autem terenowym za wyjątkiem może dizajnu . Auto nie ma ramy auto nie reduktora ale mam protezę napędu na cztery koła realizowaną sprzęgłem wiskotycznym czyli włącza się automatycznie jak zajdzie takowa potrzeba
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Post autor: redzik » wt lut 20, 2007 10:49 am

jak bedziesz ciagac tego konika z avataru to lepiej chyba cos na ramie.

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » wt lut 20, 2007 10:50 am

Kiełbasa pisze: auto ma być "miejskim autem uterenowionym" i jeździć po bulwarach
to jesli wielkosc x-traila Ci nie przeszkadza, to X-trail. Calkiem dynamiczne auto co w miescie sie bardzo przydaje, bardziej komfortowe. Te wszystkie reduktory terrana w miescie sie nie przydadza. Mialem okazje jesdzic przez jakis czas i jednym i drugim. Pomijajac kwiestie gustow, to napewno x-trail w miescie spisze sie lepiej.

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » wt lut 20, 2007 10:52 am

Jaaareeek ! pisze:-w pierwszej kolejności odpada tylni tłumik
przeciwiczyles ? :D

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Jaaareeek ! » wt lut 20, 2007 11:28 am

JackY61 pisze:
Jaaareeek ! pisze:-w pierwszej kolejności odpada tylni tłumik
przeciwiczyles ? :D
widziałem z tyłu :D

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » wt lut 20, 2007 2:26 pm

Jaaareeek ! pisze:
JackY61 pisze:
Jaaareeek ! pisze:-w pierwszej kolejności odpada tylni tłumik
przeciwiczyles ? :D
widziałem z tyłu :D
przypomniala mi sie sytuacja z lemkowiady jesiennej. Ciagnalem jakiegos dodza pod gore w koleinach. Nagle slysze STOJ !!. Oczywsicie z moim czasem reakcji zatrzymalem sie jak bylem juz na samej gorze. Chlopaki pozniej opowiadali, jak dodzowi tlumik wyjechal spod budy do tylu na dobre 40cm :D
na szczescie pozniej wszedl na swoje miejsce :D

Awatar użytkownika
Kiełbasa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 10:34 pm
Lokalizacja: wiecznie w podróży ;-)

Post autor: Kiełbasa » wt lut 20, 2007 3:09 pm

Jaaarek! dzieki za wyczerpującą odpowiedz - o cos takiego mi chodziło

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » wt lut 20, 2007 3:50 pm

Jaaareeek ! pisze:terrano II nie jest już produkowany.
(...)
Jest i pewnie jeszcze długo będzie................ale tylko krótki :)
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
kjablonski
Posty: 386
Rejestracja: pn paź 02, 2006 9:41 am
Lokalizacja: suwałki teraz katowice

Post autor: kjablonski » wt lut 20, 2007 3:51 pm

Jarek to niech kupi 2.7 lub 3.0 nie bedzie mułowaty

bedzie pan zadowolony.........

Ja kupiłem swojego 2 miesiące temu i jestem zadowolony, no może gdyby jeszcze był ABS (jak w ogłoszeniu) to byłby super.

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » wt lut 20, 2007 4:23 pm

jak chce niezawodne auto to 3.0 odpada wtedy tylko 2.7.. a jak chce dizla do jazdy po czarnym i to szybko niech bierze xtraila

Kosiarz
  
  
Posty: 684
Rejestracja: pn kwie 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skądinąd

Post autor: Kosiarz » wt lut 20, 2007 4:26 pm

Eskapada pisze:Terrano nie jest już produkowany i było to auto podobne konstrukcyjnie do Twojego L200 skrzynia plus reduktor = identyczne funkcje i działanie.

Natomiast X-trail to auto które nie ma nic wspólnego z autem terenowym za wyjątkiem może dizajnu . Auto nie ma ramy auto nie reduktora ale mam protezę napędu na cztery koła realizowaną sprzęgłem wiskotycznym czyli włącza się automatycznie jak zajdzie takowa potrzeba
Nidgy nie było wiskozy w układzie napędowym xtraila
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.

Awatar użytkownika
kjablonski
Posty: 386
Rejestracja: pn paź 02, 2006 9:41 am
Lokalizacja: suwałki teraz katowice

Post autor: kjablonski » wt lut 20, 2007 4:57 pm

Moja żona chciała dizla na czarne i ma mondeo :lol: :lol: :lol:
a tak serio może jakaś honda crv, hrv lub hyundaj (może nikt tego nie zobaczy z hyundomaniaków)

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » wt lut 20, 2007 5:32 pm

grzes pisze:jak chce niezawodne auto to 3.0 odpada wtedy tylko 2.7.. a jak chce dizla do jazdy po czarnym i to szybko niech bierze xtraila
byle nie tego 2.2 DCI bo sie zdażyły wybuchające silniczki.. 2 widziałem :oops: z jednego to mi olej aż na szybe chlapnął :evil:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt lut 20, 2007 5:33 pm

Kosiarz pisze:
Eskapada pisze:Terrano nie jest już produkowany i było to auto podobne konstrukcyjnie do Twojego L200 skrzynia plus reduktor = identyczne funkcje i działanie.

Natomiast X-trail to auto które nie ma nic wspólnego z autem terenowym za wyjątkiem może dizajnu . Auto nie ma ramy auto nie reduktora ale mam protezę napędu na cztery koła realizowaną sprzęgłem wiskotycznym czyli włącza się automatycznie jak zajdzie takowa potrzeba
Nidgy nie było wiskozy w układzie napędowym xtraila
to jak jest realizowany naped ALL MODE 4x4 ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » wt lut 20, 2007 8:47 pm

kjablonski pisze:Moja żona chciała dizla na czarne i ma mondeo :lol: :lol: :lol:
a tak serio może jakaś honda crv, hrv lub hyundaj (może nikt tego nie zobaczy z hyundomaniaków)
jesli chodzi o male SUVy to mi sie RAV podoba :D

Awatar użytkownika
kjablonski
Posty: 386
Rejestracja: pn paź 02, 2006 9:41 am
Lokalizacja: suwałki teraz katowice

Post autor: kjablonski » wt lut 20, 2007 8:56 pm

RAV jest fajna jeżdziłem dizelkiem przez kilka tygodni i prowadzi się jak plaskacz, jest wyżej a spalanie ok, ale podobno sprzęgła to w terenie palą się w 3 minuty po wtopieniu.(ale nie sprawdzałem-cudzy był)

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » wt lut 20, 2007 9:05 pm

kjablonski pisze:RAV jest fajna jeżdziłem dizelkiem przez kilka tygodni i prowadzi się jak plaskacz, jest wyżej a spalanie ok, ale podobno sprzęgła to w terenie palą się w 3 minuty po wtopieniu.(ale nie sprawdzałem-cudzy był)
a kto tym w teren bedzie wjezdzal... :D

Awatar użytkownika
kjablonski
Posty: 386
Rejestracja: pn paź 02, 2006 9:41 am
Lokalizacja: suwałki teraz katowice

Post autor: kjablonski » wt lut 20, 2007 9:45 pm

Mam sąsiada który takie coś planuje , kupił RAVkę bo zimą nas zasypuje :lol: tej zimy nie miał okazii ale pożyjemy poczujemy sprzęgło...

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » wt lut 20, 2007 9:49 pm

a do czego Ci konkretnie to auto ?
bedziesz nim w teren jakis wjezdzac, albo przyczepe ciagac ? wtedy Tyran albo Pathfinder.

Jesli nie a ma miec tylko naped 4x4 to pomysl na X-trailem albo rzeczywiscie Ravka bo to fajne auta z 4x4 dopedzanym, na czarne idealne.

Awatar użytkownika
cruise
 
 
Posty: 111
Rejestracja: czw sty 13, 2005 11:03 pm
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: cruise » wt lut 20, 2007 11:36 pm

A może Forester?
Grand Cherokee WJ 4.0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości