Strona 1 z 2
Terrano a X-trail
: wt lut 20, 2007 10:18 am
autor: Kiełbasa
Panowie,
mam głupie pytanie, które mnie nurtuje od 2 dni.
Sprzedałam L200 i szukam czegoś nowego, bardziej odpowiadającego mojemu obecnemu życiu. (to gwoli wstepu)
Biorę pod uwage do kupienia SUVy
oraz Terrano i X-traila.
Chodzi mi o roczniki 2004-2005
I za cholerę nie mogę sie połapać.
=> czy terrano jest jeszcze produkowany? - czy zmienił swoją nazwę na X-trail?? bo terrano z 2005 nie mogę znaleźć??
=> jeśli to dwa RÓŻNE auta - to czym sie róznią? (ogólnie, nie chodzi mi o szczegóły parametrów silnika)
Nie mogłam na ten temat NIC znaleźć w wyszukiwarce, jeśli temat był naprowadzcie mnie pls;-)
: wt lut 20, 2007 10:28 am
autor: JackY61
Ja tak z glupia zapytam, jaki ten Twoj styl zycia teraz wyglada ? Bo pod to bedzie mozna doardzic jakies auto...
Co do X-traila i terrano to dwa rozne samochody. Nastepca terrano jest chyba pathfinder. Jesli w teren to napewno terrano...
A jak juz jestesmy wsrod nissanow, to dlaczego nie patrola....? (sorry, ale jako zakochany w patrolu musialem zadac Ci to pytanie

)
: wt lut 20, 2007 10:32 am
autor: Kiełbasa
JackY61 pisze:Ja tak z glupia zapytam, jaki ten Twoj styl zycia teraz wyglada ? Bo pod to bedzie mozna doardzic jakies auto...
Co do X-traila i terrano to dwa rozne samochody. Nastepca terrano jest chyba pathfinder. Jesli w teren to napewno terrano...
A jak juz jestesmy wsrod nissanow, to dlaczego nie patrola....? (sorry, ale jako zakochany w patrolu musialem zadac Ci to pytanie

)
bo patrol w tych rocznikach kostuje 100 000zł - a tyle nie chcę przeznaczyć
nie chce by mi doradzano jakie auto bo biore pod uwagę te dwa oraz jeszcze dwa SUVy,
auto ma być "miejskim autem uterenowionym" i jeździć po bulwarach
: wt lut 20, 2007 10:33 am
autor: Jaaareeek !
terrano II nie jest już produkowany.
x-trail i terrano to całkowicie różne auta
terrano:
-mułowaty diesel,
-rama,
-przednia zawiecha niezależna + drązki skrętne,
-tył: most + sprężyny
-napęd klasyczny z reduktorem bez centraknego dyfra
x-trail:
-zawiecha niezależna (tył i przód),
-diesel popierdala,
-konstrukcja samonośna,
-brak reduktora, włączanie przez pstyczki-elektryczki na desce,
-zegary na środku,
-w pierwszej kolejności odpada tylni tłumik,
-nie kwalifikuje się w żaden teren
: wt lut 20, 2007 10:35 am
autor: czarny bielsko
Terrano zostalo zastapione przez Pathfindera a X-Trail to zupelnie inna bajka... jak to ma byc wygodny dupowoz i w lzejszy teren to kupuj pathfindera albo terrano.
: wt lut 20, 2007 10:38 am
autor: Eskapada
Terrano nie jest już produkowany i było to auto podobne konstrukcyjnie do Twojego L200 skrzynia plus reduktor = identyczne funkcje i działanie.
Natomiast X-trail to auto które nie ma nic wspólnego z autem terenowym za wyjątkiem może dizajnu . Auto nie ma ramy auto nie reduktora ale mam protezę napędu na cztery koła realizowaną sprzęgłem wiskotycznym czyli włącza się automatycznie jak zajdzie takowa potrzeba
: wt lut 20, 2007 10:49 am
autor: redzik
jak bedziesz ciagac tego konika z avataru to lepiej chyba cos na ramie.
: wt lut 20, 2007 10:50 am
autor: JackY61
Kiełbasa pisze:
auto ma być "miejskim autem uterenowionym" i jeździć po bulwarach
to jesli wielkosc x-traila Ci nie przeszkadza, to X-trail. Calkiem dynamiczne auto co w miescie sie bardzo przydaje, bardziej komfortowe. Te wszystkie reduktory terrana w miescie sie nie przydadza. Mialem okazje jesdzic przez jakis czas i jednym i drugim. Pomijajac kwiestie gustow, to napewno x-trail w miescie spisze sie lepiej.
: wt lut 20, 2007 10:52 am
autor: JackY61
Jaaareeek ! pisze:-w pierwszej kolejności odpada tylni tłumik
przeciwiczyles ?

: wt lut 20, 2007 11:28 am
autor: Jaaareeek !
JackY61 pisze:Jaaareeek ! pisze:-w pierwszej kolejności odpada tylni tłumik
przeciwiczyles ?

widziałem z tyłu

: wt lut 20, 2007 2:26 pm
autor: JackY61
Jaaareeek ! pisze:JackY61 pisze:Jaaareeek ! pisze:-w pierwszej kolejności odpada tylni tłumik
przeciwiczyles ?

widziałem z tyłu

przypomniala mi sie sytuacja z lemkowiady jesiennej. Ciagnalem jakiegos dodza pod gore w koleinach. Nagle slysze STOJ

. Oczywsicie z moim czasem reakcji zatrzymalem sie jak bylem juz na samej gorze. Chlopaki pozniej opowiadali, jak dodzowi tlumik wyjechal spod budy do tylu na dobre 40cm

na szczescie pozniej wszedl na swoje miejsce

: wt lut 20, 2007 3:09 pm
autor: Kiełbasa
Jaaarek! dzieki za wyczerpującą odpowiedz - o cos takiego mi chodziło
: wt lut 20, 2007 3:50 pm
autor: zu-tec
Jaaareeek ! pisze:terrano II nie jest już produkowany.
(...)
Jest i pewnie jeszcze długo będzie................ale tylko krótki

: wt lut 20, 2007 3:51 pm
autor: kjablonski
Jarek to niech kupi 2.7 lub 3.0 nie bedzie mułowaty
bedzie pan zadowolony.........
Ja kupiłem swojego 2 miesiące temu i jestem zadowolony, no może gdyby jeszcze był ABS (jak w ogłoszeniu) to byłby super.
: wt lut 20, 2007 4:23 pm
autor: grzes
jak chce niezawodne auto to 3.0 odpada wtedy tylko 2.7.. a jak chce dizla do jazdy po czarnym i to szybko niech bierze xtraila
: wt lut 20, 2007 4:26 pm
autor: Kosiarz
Eskapada pisze:Terrano nie jest już produkowany i było to auto podobne konstrukcyjnie do Twojego L200 skrzynia plus reduktor = identyczne funkcje i działanie.
Natomiast X-trail to auto które nie ma nic wspólnego z autem terenowym za wyjątkiem może dizajnu . Auto nie ma ramy auto nie reduktora ale mam protezę napędu na cztery koła realizowaną sprzęgłem wiskotycznym czyli włącza się automatycznie jak zajdzie takowa potrzeba
Nidgy nie było wiskozy w układzie napędowym xtraila
: wt lut 20, 2007 4:57 pm
autor: kjablonski
Moja żona chciała dizla na czarne i ma mondeo
a tak serio może jakaś honda crv, hrv lub hyundaj (może nikt tego nie zobaczy z hyundomaniaków)
: wt lut 20, 2007 5:32 pm
autor: lbl78
grzes pisze:jak chce niezawodne auto to 3.0 odpada wtedy tylko 2.7.. a jak chce dizla do jazdy po czarnym i to szybko niech bierze xtraila
byle nie tego 2.2 DCI bo sie zdażyły wybuchające silniczki.. 2 widziałem

z jednego to mi olej aż na szybe chlapnął

: wt lut 20, 2007 5:33 pm
autor: Eskapada
Kosiarz pisze:Eskapada pisze:Terrano nie jest już produkowany i było to auto podobne konstrukcyjnie do Twojego L200 skrzynia plus reduktor = identyczne funkcje i działanie.
Natomiast X-trail to auto które nie ma nic wspólnego z autem terenowym za wyjątkiem może dizajnu . Auto nie ma ramy auto nie reduktora ale mam protezę napędu na cztery koła realizowaną sprzęgłem wiskotycznym czyli włącza się automatycznie jak zajdzie takowa potrzeba
Nidgy nie było wiskozy w układzie napędowym xtraila
to jak jest realizowany naped ALL MODE 4x4

: wt lut 20, 2007 8:47 pm
autor: JackY61
kjablonski pisze:Moja żona chciała dizla na czarne i ma mondeo
a tak serio może jakaś honda crv, hrv lub hyundaj (może nikt tego nie zobaczy z hyundomaniaków)
jesli chodzi o male SUVy to mi sie RAV podoba

: wt lut 20, 2007 8:56 pm
autor: kjablonski
RAV jest fajna jeżdziłem dizelkiem przez kilka tygodni i prowadzi się jak plaskacz, jest wyżej a spalanie ok, ale podobno sprzęgła to w terenie palą się w 3 minuty po wtopieniu.(ale nie sprawdzałem-cudzy był)
: wt lut 20, 2007 9:05 pm
autor: JackY61
kjablonski pisze:RAV jest fajna jeżdziłem dizelkiem przez kilka tygodni i prowadzi się jak plaskacz, jest wyżej a spalanie ok, ale podobno sprzęgła to w terenie palą się w 3 minuty po wtopieniu.(ale nie sprawdzałem-cudzy był)
a kto tym w teren bedzie wjezdzal...

: wt lut 20, 2007 9:45 pm
autor: kjablonski
Mam sąsiada który takie coś planuje , kupił RAVkę bo zimą nas zasypuje

tej zimy nie miał okazii ale pożyjemy poczujemy sprzęgło...
: wt lut 20, 2007 9:49 pm
autor: grzes
a do czego Ci konkretnie to auto ?
bedziesz nim w teren jakis wjezdzac, albo przyczepe ciagac ? wtedy Tyran albo Pathfinder.
Jesli nie a ma miec tylko naped 4x4 to pomysl na X-trailem albo rzeczywiscie Ravka bo to fajne auta z 4x4 dopedzanym, na czarne idealne.
: wt lut 20, 2007 11:36 pm
autor: cruise
A może Forester?