Strona 1 z 2

Terrano a X-trail

: wt lut 20, 2007 10:18 am
autor: Kiełbasa
Panowie,
mam głupie pytanie, które mnie nurtuje od 2 dni.
Sprzedałam L200 i szukam czegoś nowego, bardziej odpowiadającego mojemu obecnemu życiu. (to gwoli wstepu)

Biorę pod uwage do kupienia SUVy

oraz Terrano i X-traila.
Chodzi mi o roczniki 2004-2005

I za cholerę nie mogę sie połapać.

=> czy terrano jest jeszcze produkowany? - czy zmienił swoją nazwę na X-trail?? bo terrano z 2005 nie mogę znaleźć??

=> jeśli to dwa RÓŻNE auta - to czym sie róznią? (ogólnie, nie chodzi mi o szczegóły parametrów silnika)


Nie mogłam na ten temat NIC znaleźć w wyszukiwarce, jeśli temat był naprowadzcie mnie pls;-)

: wt lut 20, 2007 10:28 am
autor: JackY61
Ja tak z glupia zapytam, jaki ten Twoj styl zycia teraz wyglada ? Bo pod to bedzie mozna doardzic jakies auto...
Co do X-traila i terrano to dwa rozne samochody. Nastepca terrano jest chyba pathfinder. Jesli w teren to napewno terrano...
A jak juz jestesmy wsrod nissanow, to dlaczego nie patrola....? (sorry, ale jako zakochany w patrolu musialem zadac Ci to pytanie :D )

: wt lut 20, 2007 10:32 am
autor: Kiełbasa
JackY61 pisze:Ja tak z glupia zapytam, jaki ten Twoj styl zycia teraz wyglada ? Bo pod to bedzie mozna doardzic jakies auto...
Co do X-traila i terrano to dwa rozne samochody. Nastepca terrano jest chyba pathfinder. Jesli w teren to napewno terrano...
A jak juz jestesmy wsrod nissanow, to dlaczego nie patrola....? (sorry, ale jako zakochany w patrolu musialem zadac Ci to pytanie :D )
bo patrol w tych rocznikach kostuje 100 000zł - a tyle nie chcę przeznaczyć ;-)

nie chce by mi doradzano jakie auto bo biore pod uwagę te dwa oraz jeszcze dwa SUVy,
auto ma być "miejskim autem uterenowionym" i jeździć po bulwarach

: wt lut 20, 2007 10:33 am
autor: Jaaareeek !
terrano II nie jest już produkowany.

x-trail i terrano to całkowicie różne auta

terrano:
-mułowaty diesel,
-rama,
-przednia zawiecha niezależna + drązki skrętne,
-tył: most + sprężyny
-napęd klasyczny z reduktorem bez centraknego dyfra

x-trail:
-zawiecha niezależna (tył i przód),
-diesel popierdala,
-konstrukcja samonośna,
-brak reduktora, włączanie przez pstyczki-elektryczki na desce,
-zegary na środku,
-w pierwszej kolejności odpada tylni tłumik,
-nie kwalifikuje się w żaden teren

: wt lut 20, 2007 10:35 am
autor: czarny bielsko
Terrano zostalo zastapione przez Pathfindera a X-Trail to zupelnie inna bajka... jak to ma byc wygodny dupowoz i w lzejszy teren to kupuj pathfindera albo terrano.

: wt lut 20, 2007 10:38 am
autor: Eskapada
Terrano nie jest już produkowany i było to auto podobne konstrukcyjnie do Twojego L200 skrzynia plus reduktor = identyczne funkcje i działanie.

Natomiast X-trail to auto które nie ma nic wspólnego z autem terenowym za wyjątkiem może dizajnu . Auto nie ma ramy auto nie reduktora ale mam protezę napędu na cztery koła realizowaną sprzęgłem wiskotycznym czyli włącza się automatycznie jak zajdzie takowa potrzeba

: wt lut 20, 2007 10:49 am
autor: redzik
jak bedziesz ciagac tego konika z avataru to lepiej chyba cos na ramie.

: wt lut 20, 2007 10:50 am
autor: JackY61
Kiełbasa pisze: auto ma być "miejskim autem uterenowionym" i jeździć po bulwarach
to jesli wielkosc x-traila Ci nie przeszkadza, to X-trail. Calkiem dynamiczne auto co w miescie sie bardzo przydaje, bardziej komfortowe. Te wszystkie reduktory terrana w miescie sie nie przydadza. Mialem okazje jesdzic przez jakis czas i jednym i drugim. Pomijajac kwiestie gustow, to napewno x-trail w miescie spisze sie lepiej.

: wt lut 20, 2007 10:52 am
autor: JackY61
Jaaareeek ! pisze:-w pierwszej kolejności odpada tylni tłumik
przeciwiczyles ? :D

: wt lut 20, 2007 11:28 am
autor: Jaaareeek !
JackY61 pisze:
Jaaareeek ! pisze:-w pierwszej kolejności odpada tylni tłumik
przeciwiczyles ? :D
widziałem z tyłu :D

: wt lut 20, 2007 2:26 pm
autor: JackY61
Jaaareeek ! pisze:
JackY61 pisze:
Jaaareeek ! pisze:-w pierwszej kolejności odpada tylni tłumik
przeciwiczyles ? :D
widziałem z tyłu :D
przypomniala mi sie sytuacja z lemkowiady jesiennej. Ciagnalem jakiegos dodza pod gore w koleinach. Nagle slysze STOJ !!. Oczywsicie z moim czasem reakcji zatrzymalem sie jak bylem juz na samej gorze. Chlopaki pozniej opowiadali, jak dodzowi tlumik wyjechal spod budy do tylu na dobre 40cm :D
na szczescie pozniej wszedl na swoje miejsce :D

: wt lut 20, 2007 3:09 pm
autor: Kiełbasa
Jaaarek! dzieki za wyczerpującą odpowiedz - o cos takiego mi chodziło

: wt lut 20, 2007 3:50 pm
autor: zu-tec
Jaaareeek ! pisze:terrano II nie jest już produkowany.
(...)
Jest i pewnie jeszcze długo będzie................ale tylko krótki :)

: wt lut 20, 2007 3:51 pm
autor: kjablonski
Jarek to niech kupi 2.7 lub 3.0 nie bedzie mułowaty

bedzie pan zadowolony.........

Ja kupiłem swojego 2 miesiące temu i jestem zadowolony, no może gdyby jeszcze był ABS (jak w ogłoszeniu) to byłby super.

: wt lut 20, 2007 4:23 pm
autor: grzes
jak chce niezawodne auto to 3.0 odpada wtedy tylko 2.7.. a jak chce dizla do jazdy po czarnym i to szybko niech bierze xtraila

: wt lut 20, 2007 4:26 pm
autor: Kosiarz
Eskapada pisze:Terrano nie jest już produkowany i było to auto podobne konstrukcyjnie do Twojego L200 skrzynia plus reduktor = identyczne funkcje i działanie.

Natomiast X-trail to auto które nie ma nic wspólnego z autem terenowym za wyjątkiem może dizajnu . Auto nie ma ramy auto nie reduktora ale mam protezę napędu na cztery koła realizowaną sprzęgłem wiskotycznym czyli włącza się automatycznie jak zajdzie takowa potrzeba
Nidgy nie było wiskozy w układzie napędowym xtraila

: wt lut 20, 2007 4:57 pm
autor: kjablonski
Moja żona chciała dizla na czarne i ma mondeo :lol: :lol: :lol:
a tak serio może jakaś honda crv, hrv lub hyundaj (może nikt tego nie zobaczy z hyundomaniaków)

: wt lut 20, 2007 5:32 pm
autor: lbl78
grzes pisze:jak chce niezawodne auto to 3.0 odpada wtedy tylko 2.7.. a jak chce dizla do jazdy po czarnym i to szybko niech bierze xtraila
byle nie tego 2.2 DCI bo sie zdażyły wybuchające silniczki.. 2 widziałem :oops: z jednego to mi olej aż na szybe chlapnął :evil:

: wt lut 20, 2007 5:33 pm
autor: Eskapada
Kosiarz pisze:
Eskapada pisze:Terrano nie jest już produkowany i było to auto podobne konstrukcyjnie do Twojego L200 skrzynia plus reduktor = identyczne funkcje i działanie.

Natomiast X-trail to auto które nie ma nic wspólnego z autem terenowym za wyjątkiem może dizajnu . Auto nie ma ramy auto nie reduktora ale mam protezę napędu na cztery koła realizowaną sprzęgłem wiskotycznym czyli włącza się automatycznie jak zajdzie takowa potrzeba
Nidgy nie było wiskozy w układzie napędowym xtraila
to jak jest realizowany naped ALL MODE 4x4 ??

: wt lut 20, 2007 8:47 pm
autor: JackY61
kjablonski pisze:Moja żona chciała dizla na czarne i ma mondeo :lol: :lol: :lol:
a tak serio może jakaś honda crv, hrv lub hyundaj (może nikt tego nie zobaczy z hyundomaniaków)
jesli chodzi o male SUVy to mi sie RAV podoba :D

: wt lut 20, 2007 8:56 pm
autor: kjablonski
RAV jest fajna jeżdziłem dizelkiem przez kilka tygodni i prowadzi się jak plaskacz, jest wyżej a spalanie ok, ale podobno sprzęgła to w terenie palą się w 3 minuty po wtopieniu.(ale nie sprawdzałem-cudzy był)

: wt lut 20, 2007 9:05 pm
autor: JackY61
kjablonski pisze:RAV jest fajna jeżdziłem dizelkiem przez kilka tygodni i prowadzi się jak plaskacz, jest wyżej a spalanie ok, ale podobno sprzęgła to w terenie palą się w 3 minuty po wtopieniu.(ale nie sprawdzałem-cudzy był)
a kto tym w teren bedzie wjezdzal... :D

: wt lut 20, 2007 9:45 pm
autor: kjablonski
Mam sąsiada który takie coś planuje , kupił RAVkę bo zimą nas zasypuje :lol: tej zimy nie miał okazii ale pożyjemy poczujemy sprzęgło...

: wt lut 20, 2007 9:49 pm
autor: grzes
a do czego Ci konkretnie to auto ?
bedziesz nim w teren jakis wjezdzac, albo przyczepe ciagac ? wtedy Tyran albo Pathfinder.

Jesli nie a ma miec tylko naped 4x4 to pomysl na X-trailem albo rzeczywiscie Ravka bo to fajne auta z 4x4 dopedzanym, na czarne idealne.

: wt lut 20, 2007 11:36 pm
autor: cruise
A może Forester?